Atm miehen unelma kävi toteen

Atm32

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016052621625355_ur.shtml

Varmasti sai myös pillua tanssiaisten jälkeen. Muistan omalta kouluajalta kun oli tanssiaiset niin kukaan ei halunnut tanssia kanssani kun tyttöjen piti hakea poikia tanssimaan niin minua ei kukaan hakenut ja lähdin sitten kotiin aika vauhdilla.

13

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilijamies

Amerikoissa kaikki on mahdollista ja unelmat toteutuvat mutta suomessa ei ole mahdollista saada pillua.

• Amerikassa pillutkin on suuria!

• vitsimestari
        scrg kirjoitti:

Amerikassa pillutkin on suuria!

Maalaisjuntti Teksasista oli viettämässä lomaviikkoa New Yorkissa. Paikallisessa yökerhossa hän tapasi mukavan oloisen naisen ja jutustelu alkoi seuraavanlaisesti.

- Oi, olettepa te pitkä mies, kujersi nainen.

- Joo. Meillä Teksasissa on kaikki suurta, mölisi juntti.

Maalaistollo tarjoili naiselle juomia ja jakeli tarjoilijoille tippiä avokätisesti.

- Oi, onpa teillä iso ja paksu lompakko täynnä rahaa, huomasi nainen.

- Joo. Meillä Teksasissa on kaikki suurta.

Ilta eteni ja lopulta lähdettiin jatkoille juntin hotellihuoneeseen. Kun nainen vaikutti antaivaiselta, juntti tietysti ryhtyi puuhiin ja hyvinhän siinä kävi. Nainen riisuutui ensin ja katseli sitten miehen riisuutumista.

- Kylläpä te olette lihaksikas, huokaisi nainen.

- Joo. Meillä Teksasissa kaikki on suurta, toimitti juntti.

Kun mies riisui alushousunsa, nainen ihasteli:

- Oi miten iso teillä onkaan.

- Joo. Meillä Teksasissa kaikki on suurta, myönsi juntti.

Kun toimitus oli ohi, juntti istui mietteissään sängynlaidalla, poltteli tupakkaa, kääntyi naisen puoleen ja kysäisi:

- Niin mistäpäin Teksasia neiti olikaan kotoisin?

• tarralenkkari666

Ei minuakaan kukaan koskaan hakenut, koska olin sosiaalisesti kömpelö ja outo.

• aikuinenmies-

En päässyt vanhojen tansseihin koska ei ollut rahaa ostaa pukua. Luokalla oli myös pari nörtti poikaa aina ja tytöt ei niille paljon puhunut eikä tytöt tanssineet niiden kanssa koulun discossa. Tiedän että on kamalaa olla nuori kun tytöt ei huomioi ja tytöt oli aina koulun mopojengin kanssa.

• Sad-But-true

Ätmit joutuu epätoivoisiin tekoihin päästääkseen treffeille. Varmaan säälistä lähti tansseihin.

• Extrovertti

Tuo mieshän on hyvännäköinen.

Lisäksi sosiaalinen verkosto toimi, ja some auttoi häntä saamaan unelmatyttönsä.

Vieläkö joku tulee väittämään, ettei hyvä verkosto kanna miestä ja naista toistensa syleihin?

Päivän oppitunti: hanki kavereita, kerro kavereille mitä kaipaat, ja anna kavereiden auttaa.

• muuten.hyvä

Nainen oli pakotettu lähtemään juhliin, ei tuosta mitään rakkaustarinaa synny.

• Geissa

Pillusta tuntuu olevan pulaa, ja ameriikasta asti sitä tunnutaan olevan haalimassa. Olin kaksi talvea Espanjassa ja jos naisesta ei muuta halua kuin pillua niin sitä on kyllä siellä paljon ja halvalla. Jo Malagan lentoaseman lähellä Surrianassa on tälläiset ilotalot kuin Geissa ja Luna. Otat vaikka taksin Malagan lentoasemalta ja sanot osoitteeksi: "Surriana Malaga Geissa" Tai "Surriana Malga Luna", Jokainen lentoaseman taksi tietää mitä paikkaa tarkoitat. Ilotytöt on näissä paikoissa yleensä nuoria ja nättejä. Käytä kuitenkin kondoomia. Vaikka tytöillä on joka viikko pakollinen lääkärin tarkastus, niin siitä huolimatta. Asuin yhden talven ihan näitten ilotalojen naapurissa vain toisella puolen katua. Iloja kyllä riitti yksi pano siis noin 10 minuuttia maksaa halvimmillaan 30.00e. Jos vietät tytön luona vaikka ilta klo 22- aamuun klo 6 asti niin yö voi olla todella hinnakas ja maksaa 600- 800.
      Ilotalolla Luna (kuu) on paikkoja ainakin Mijaksessa- Mijas.
      Se on täällä Suomessa niin, että meillä on naisilla täällä perinteiset käsityksensä naiseudesta, eikä siihen kuulu yleinen pillun jakaminen, eikä meillä ammattimainen prostitutio ole kai sallittua, mutta suosittelisin Espanjaa niille miehille jotka jostain syystä kärsivät selipaatista täällä suomessa. Käy hoitamassa terveyttäsi vaikkapa Espanjassa.

• Liirupillureo

Tuohon yllä kirjoitettuun viitaten, luulis Femoja vituttavan, kun Suomi poika ja Suomi mies sen kun paneskellee vaan maailmalla, Espanjassa ja muualla. Turha on Femakkojen luulla, että he pystyisivät enää kiduttamaan Suomi miestä täällä kotimaassa ja muka olla antamatta kuivuvaa tavaraansa, emme kyllä teitä huoli ja miks? Siks kun nuorempaa ja kosteampaakin on tarjolla riittämiin. Kaikkialla muualla Euroopassa paitsi Suomessa. Mamut tuskin teitä myöskään huolii. Varjelkaa nyt vaan pilluanne jos siinä mitä varjelemista vielä on.

• Verinenä

Noista tanssiaista sen verran, että olen saanut rukkasia ja paljon. Mutta niin ovat saanu moni muukin ja tästä syystä ei enää monikaan mies enää aikuisena tanssi, koska hän ei halua mennä sinne tanssiaisiin nolattavaksi. Itse olen saanut näistä rukkasista niin tarpeekseni, että aijon maksaa jollekkin naiselle joka minulle rukkaset antaa tanssiaisissa , kipu rahat kun päräytän sitä turpaan, maksoi mitä maksoi.

• TämäTulikinMieleenTästä

Jos saa heikkolahjaisilta naisilta pakit kerta toisensa jälkeen, mutta kauniit ja älykkäät naiset piirittävät jatkuvasti. Onko mies silloin ätmi.

• Katsolörtilö

Paljon kokeneena ymmärrän nämä pakit naisten keskuudessa menevän siten, että lihavilla ja rumilla on jo huono itsetunto ja he antaa pakit tästä syystä vertaiselleen tanssiin hakialle. Paremman näköiset eivät anna pakkeja, siksi kun he tietävät, etteiheidän haluttavuutensa siinä yhtään huonone vaikka nyt jonkin tanssin tanssiikin vähän vaatimattomammankin näköisen miehen kanssa. Kauniit siis voittavat vielä tästäkin syystä, että usei he tanssivat kaikkien kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      2085
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1808
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      50
      1368
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1223
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1193
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      60
      1126
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      49
      1087
    8. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      41
      1023
    9. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      1008
    10. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      136
      993
    Aihe