Olen tässä vaiheessa jo todella Todella TODELLA epätoivoinen kun en saa lukuisista - ja - omasta mielestäni - hyvistä yrityksistä en saa ikinä pillua baarista. Olen aina naisille ystävällinen, kiltti ja asiallinen enkä todellakaan huuda suoraan mitään "anna pillua"- tyyppisiä juttuja (vaikka pillu on kyllä koko ajan mielessä)
Silti en saa, vaikka olen yrittänyt vuosikausia. Tiedän, että olen tosi ruma, mutta haluan uskoa, että naiset ainakin jossain määrin tarkoittavat mitä sanovat kuin he toteavat että luonne on kuitenkin se tärkein. Minulla on myös vakiduuni, vaikkakaan ei mikään hirveän hyvä palkka, mutta se seikka ei ole ikinä ehtinyt tulla esille koska pääsen harvoin edes keskusteluyhteyteen naisten kanssa. Naiset ovat vihaisia ja tuimailmeisiä (sellainen "painu vittuun täältä" ilme päällä) jos lähestyn heitä baarissa ja minä "ymmärrän kyllä yskän" nopeasti ja jätän heidät rauhaan.
Täällä yleensä annetaan sellaisia herjaneuvoja, siksi toivoisin nyt ASIALLISIA ja toimivia neuvoja miten todella ruma mies voisi saada pillua baarista. On todella tuskallista katsoa naisia kesäpäivinä tietäen että kukaan heistä ei anna minulle tai muutenkaan osoita kiinnostusta, se tuska jotenkin syö niin syvällä sielun syvissä syövereissä että en ihmettelisi jos joku päivä sydän ihan kirjaimellisesti pysähtyisi, niin koville tämä olotila nyt ottaa...
Kaipaisin ASIALLISIA naisensaantivinkkejä rumille
66
679
Vastaukset
- sinkkuneuvo
Googleta flirttailu. Lue ohjeita suomeksi. Esim Karla Niemisen blogi.
- ehdottoman_asiallinen
Komppaan.
Asiallisesti.
- 14plus8
ruman miehen kannattaa mennä suosiolla huoriin, itse olin samassa tilanteessa vuosikausia, en ollut vielä 26 vuotiaanakaan saanut naista, sitten päätin mennä maksulliselle ja sillä tiellä olen edelleen. Yleistä naisenkaipuuta se ei toki poista:(
- Jgjgjjf
Panoa hakiessa luonne on yhdentekevä. Jos ei halua kuin pillua pillunkantotelineeltä, niin kyllä ne pillunkantotelineetkin odottavat mieheltä mulkkua ja näyttävää mulkunkantotelinettä.
Parisuhteessa sen mulkunkantotelineen muut ominaisuudet korostuvat, mutta jos ei ole kiinnostunut tai kykenevä parisuhteeseen, niin se on voi voi.
Maksullinen on ainoa järkevä vaihtoehto, jos vastakkaisen sukupuolen rooli elämässäsi projisoituu jalkoväliin eikä itse täytä mulkunkantotelineen laatuvaatimuksia.
- Yök.mikä.tyyppi
Sulla on mielessä vaan pillu, joten olet ruma myös sisäisesti. Kuullostat niin epätoivoiselta, että se varmasti loistaa sinusta, sama kuin otsallasi olisi lappu "haluan pillua". Mikään, ei voi olla luotaantyöntävämpi kuin sinunlaisesi ihminen.
"Sulla on mielessä vaan pillu, joten olet ruma myös sisäisesti."
Niin se on varmasti komeammillakin, vaikka sinua iskiessään muuta väittävätkin. Mutta ainoastaan ulkoisesti ruma on pillua halutessaan sisäisesti ruma.
- Nainen877
Ensinäkin älä missään nimessä millään tavalla näytä, että olisit sen pillun perässä tai että ylipäänsä haluisit iskeä. Koska et ole hyvännäköinen, nainen voi lähteä mukaasi vain, että tutustuu ensin luonteeseesi. Paras tapa sinulle on siis lähestyä naisia niin, että ne luulevat ettet iske heitä, muuten ovat tylyjä ja haluavat sinut muualle. Juttele niitä näitä kaverillisesti jonkinaikaa ja jos nainen näyttää siltä et tykkää jutella sun kanssa, nauraa sun jutuille yms ni tunninparin jälkeen voit laittaakin vähän flirttiä mukaan.
- näinsevainonjoo
Jos ei ole ulkonäköä, niin kannattaa kehittää muita puolia itsessään.
Oletko hauska ja osaatko heittää nokkelia vitsejä? Ei Sami Hedbergkään ole mikään kreikkalainen patsas, mutta varmasti hän olisi suosittua seuraa yöelämässä.
Oletko mukava ja ystävällinen? Voisit ensi kerralla tehdä vaikutuksen naiseen avaamalla hänelle ovi tai auttamalla ostoskassit autoon. Niin harva suomalainen mies on oikeasti auttavainen, että tällaisella herrasmiesmäisyydellä tulee kyllä huomatuksi.
Älä ahdistele tai lääpi. Pidä pieni etäisyys. Poistu keskustelutilanteesta ennen naista ja jätä hänet miettimään, miksi hän ei kelvannutkaan sinulle. Voit rupatella mukavia ja huomioida naista ja sanoakin äkkiä, että joudun nyt valitettavasti lähtemään seurueeni luo tai kotiin vedoten hyvin aikaiseen aamuheräämiseen. Kiitä naista ja sano, että oli mukava tutustua.
Periaatteessa naisen iskemisen kaava on seuraava:
1. Osoita mielenkiintosi
2. Vetäydy pois, kun nainen kiinnostuu
3. Tee paluu toiste ja toista sama kaava
Jätät siis naisen kaipaamaan sinua.
Kun nainen näyttää oikein kiinnostuneelta tai suoraan hermostuu sinulle, ettet huomioi häntä tarpeeksi, niin silloin otat naisen itsellesi. Etäisenä ja mystisenä pysyen...- ÄläsNy
"Voisit ensi kerralla tehdä vaikutuksen naiseen avaamalla hänelle ovi tai auttamalla ostoskassit autoon."
Millä vuosisadalla sinä oikein elät? Et taida olla kovin nuori, jos vakavissasi noin neuvot. Jos nuori mies yrittää tehdä nykyajan nuoreen naiseen noin vaikutuksen, niin edessä on takuuvarma friendzonetus. - LähipiirissäEsimerkki
ÄläsNy kirjoitti:
"Voisit ensi kerralla tehdä vaikutuksen naiseen avaamalla hänelle ovi tai auttamalla ostoskassit autoon."
Millä vuosisadalla sinä oikein elät? Et taida olla kovin nuori, jos vakavissasi noin neuvot. Jos nuori mies yrittää tehdä nykyajan nuoreen naiseen noin vaikutuksen, niin edessä on takuuvarma friendzonetus.Päätyi avoliittoon.
- näinsevainonjoo
ÄläsNy kirjoitti:
Millä vuosisadalla sinä oikein elät? Et taida olla kovin nuori, jos vakavissasi noin neuvot. Jos nuori mies yrittää tehdä nykyajan nuoreen naiseen noin vaikutuksen, niin edessä on takuuvarma friendzonetus.Olen 27-vuotias nainen. Ja edelliseni oli oikea herrasmies, seurustelimme 5 vuotta. Enkä tarkoita, että ovien avaaminen tai ostoskassien kantaminen olisi vain miesten tehtävä. Yhtälailla itsekin autan esim. kaupassa perheenäitejä, vanhuksia tai miehiä, jos näen että heillä on raskaat kantamukset ja itsellä kädet tyhjänä. Se on fiksuutta.
- Ex----------PUA
Ihan hyviä ohjeita.
Paitsi:"Oletko mukava ja ystävällinen? Voisit ensi kerralla tehdä vaikutuksen naiseen avaamalla hänelle ovi tai auttamalla ostoskassit autoon. Niin harva suomalainen mies on oikeasti auttavainen, että tällaisella herrasmiesmäisyydellä tulee kyllä huomatuksi."
Eh, kuten tiedämme, kiitos femakkojen, on tuollainen herrasmiesmäisyys seuraava naisen seksuaalisesta ahdistelusta ja muusta sellaisesta.
Sen sijaan törkeä jännämiehet kukoistavat.
Tuo toimii vain harvoilla ja valituilla naisilla.
Hyvä esimerkki on 20v säätöni ja (nyt) 24 v. jännäjenna.
20v säätö arvostaa tuota, ja tuo minussa herrasmiehen esiin. Te ette uskokaan minua samaksi mieheksi, kun nainen on oikea. Tai ehkä jotkut uskovat, ja he tietävät kyllä miksi.
Jännäjenna sitävastoin oli sellainen, jolle piti koko ajan näyttää paikkansa. Esim. kaupasta tullessa pistin sen kantamaan kassit. :D
Jälkimmäisiä on enemmän kuin ensiksi mainittuja.
Tietysti, voihan sen niinkin ajatella, että noin saat ei-halutut pudotettua pois, mutta se on helvetin pitkä ja yksinäinen tie.
"Älä ahdistele tai lääpi. Pidä pieni etäisyys. Poistu keskustelutilanteesta ennen naista ja jätä hänet miettimään, miksi hän ei kelvannutkaan sinulle. Voit rupatella mukavia ja huomioida naista ja sanoakin äkkiä, että joudun nyt valitettavasti lähtemään seurueeni luo tai kotiin vedoten hyvin aikaiseen aamuheräämiseen. Kiitä naista ja sano, että oli mukava tutustua.
1. Osoita mielenkiintosi
Kun nainen näyttää oikein kiinnostuneelta tai suoraan hermostuu sinulle, ettet huomioi häntä tarpeeksi, niin silloin otat naisen itsellesi. Etäisenä ja mystisenä pysyen..."
Tämä on aika hyvä ohje.
Tässä tuntuisi olevan taustalla sen oikean, usein nais- ja tilannekohtaisen balanssin löytäminen.
20v primäärisäädön kansssa olen joka päivä tekemisissä, ja se tuntuisi toimivan.
Muiden säätöjen kanssa paljon säästeliäämmin, ja sekin tuntuisi toimivan.
Jos lakkaan pitämästä heihin yhteyttä, he ottavat yhteyttä minuun.
Toisaalta, myös yhteydenpitämättömyyskin on näin jälkeenpäin saanut kuuman raudan viilenemään. Kun taas kerran eräs nainen alkoi motkottamaan minulle siitä, että vain tiettyinä aikoina olen häneen yhteyksissä. Se oli muutenkin kontrollifriikki jonka kanssa olimme valtataistelussa alta aikayksikön.
Mutta ihan hyvä perusohje, etenkin alkuvaiheisiin.
Ongelmana onkin, että sitä tiettyä "vaistoa" mikä tulee selkärangasta on niin kovin vaikea siirtää sanoin toiselle. - Petos.miehiä.vastaan
Ex----------PUA kirjoitti:
Ihan hyviä ohjeita.
Paitsi:"Oletko mukava ja ystävällinen? Voisit ensi kerralla tehdä vaikutuksen naiseen avaamalla hänelle ovi tai auttamalla ostoskassit autoon. Niin harva suomalainen mies on oikeasti auttavainen, että tällaisella herrasmiesmäisyydellä tulee kyllä huomatuksi."
Eh, kuten tiedämme, kiitos femakkojen, on tuollainen herrasmiesmäisyys seuraava naisen seksuaalisesta ahdistelusta ja muusta sellaisesta.
20v säätö arvostaa tuota, ja tuo minussa herrasmiehen esiin. Te ette uskokaan minua samaksi mieheksi, kun nainen on oikea. Tai ehkä jotkut uskovat, ja he tietävät kyllä miksi.
Jännäjenna sitävastoin oli sellainen, jolle piti koko ajan näyttää paikkansa. Esim. kaupasta tullessa pistin sen kantamaan kassit. :D
Tietysti, voihan sen niinkin ajatella, että noin saat ei-halutut pudotettua pois, mutta se on helvetin pitkä ja yksinäinen tie.
"Älä ahdistele tai lääpi. Pidä pieni etäisyys. Poistu keskustelutilanteesta ennen naista ja jätä hänet miettimään, miksi hän ei kelvannutkaan sinulle. Voit rupatella mukavia ja huomioida naista ja sanoakin äkkiä, että joudun nyt valitettavasti lähtemään seurueeni luo tai kotiin vedoten hyvin aikaiseen aamuheräämiseen. Kiitä naista ja sano, että oli mukava tutustua.
1. Osoita mielenkiintosi
Kun nainen näyttää oikein kiinnostuneelta tai suoraan hermostuu sinulle, ettet huomioi häntä tarpeeksi, niin silloin otat naisen itsellesi. Etäisenä ja mystisenä pysyen..."
Tämä on aika hyvä ohje.
Tässä tuntuisi olevan taustalla sen oikean, usein nais- ja tilannekohtaisen balanssin löytäminen.
20v primäärisäädön kansssa olen joka päivä tekemisissä, ja se tuntuisi toimivan.
Toisaalta, myös yhteydenpitämättömyyskin on näin jälkeenpäin saanut kuuman raudan viilenemään. Kun taas kerran eräs nainen alkoi motkottamaan minulle siitä, että vain tiettyinä aikoina olen häneen yhteyksissä. Se oli muutenkin kontrollifriikki jonka kanssa olimme valtataistelussa alta aikayksikön.
Ongelmana onkin, että sitä tiettyä "vaistoa" mikä tulee selkärangasta on niin kovin vaikea siirtää sanoin toiselle.Senkin polyamorinen miesperse joka lutkailee eikä jätä kunnon miehille naisia.
- Ex----------PUA
Petos.miehiä.vastaan kirjoitti:
Senkin polyamorinen miesperse joka lutkailee eikä jätä kunnon miehille naisia.
Mies ei voi lutkailla, ja nainen valitsee.
Jokainen mies ottaa silloin, ja hänen kuuluukin ottaa.
Vain siinä on ongelma että nainen jakaa hyvin epätasa-arvoiseen ja hypergamiseen tapaan.
Vika ei ole koskaan YTM:in, vaan naisen joka hänestä sellaisen tekee.
Tai sanotaanko nyt näin: NAISTEN. - 14plus6
Ihan hyviä ohjeita.
1. Osoita mielenkiintosi
Tämä on aika hyvä ohje.
Ongelmana onkin, että sitä tiettyä "vaistoa" mikä tulee selkärangasta on niin kovin vaikea siirtää sanoin toiselle."Jännäjenna SITÄVASTOIN"
Ensimmäinen kerta kun ExPUA myöntää, että kaikki naisetkaan eivät ole samanlaisia. Aina ennen olet yleistänyt ja huutanut kuinka kaikki naiset ovat toistensa kopioita. - Ex----------PUA
14plus6 kirjoitti:
"Jännäjenna SITÄVASTOIN"
Ensimmäinen kerta kun ExPUA myöntää, että kaikki naisetkaan eivät ole samanlaisia. Aina ennen olet yleistänyt ja huutanut kuinka kaikki naiset ovat toistensa kopioita.En kyllä ole, sillä olen puhunut siitä prosentin tai promillen NAWALT-ryhmästä.
Se vaan, että ei sitä ole syytä uskoa jos ei tapaa itse, ja on muutenkin turha puhua poikkeuksista sääntöinä. - Olet.sika
Mies ei voi lutkailla, ja nainen valitsee.
Jokainen mies ottaa silloin, ja hänen kuuluukin ottaa.
Vain siinä on ongelma että nainen jakaa hyvin epätasa-arvoiseen ja hypergamiseen tapaan.
Vika ei ole koskaan YTM:in, vaan naisen joka hänestä sellaisen tekee.
Tai sanotaanko nyt näin: NAISTEN.Jos jokainen mies tyytyisi vain siihen yhteen eikä huoraisi ympäriinsä ahneena, useammille miehille olisi kysyntää.
Sinä olet jokaisen ätmin pahin vihollinen. - toki.mutta.tämä.myös
Olet.sika kirjoitti:
Jos jokainen mies tyytyisi vain siihen yhteen eikä huoraisi ympäriinsä ahneena, useammille miehille olisi kysyntää.
Sinä olet jokaisen ätmin pahin vihollinen.Jos jokainen nainen tyytyisi vain siihen yhteen eikä huoraisi ympäriinsä ahneena, useammille miehille olisi kysyntää.
- dfjndsf
toki.mutta.tämä.myös kirjoitti:
Jos jokainen nainen tyytyisi vain siihen yhteen eikä huoraisi ympäriinsä ahneena, useammille miehille olisi kysyntää.
Molempi pahempi.
- naisten.puolesta
toki.mutta.tämä.myös kirjoitti:
Jos jokainen nainen tyytyisi vain siihen yhteen eikä huoraisi ympäriinsä ahneena, useammille miehille olisi kysyntää.
Miten nainen huoraa, jos ei edes tiedä miehen muista naisista?
YTM pitää haaremia.
Miesperse salailee ja pettää ja pyörittää kunnon naisia ja halventaa heitä ja lutkia isossa vittumaisessa sillisalaatissaan - lklklklklklklkl
naisten.puolesta kirjoitti:
Miten nainen huoraa, jos ei edes tiedä miehen muista naisista?
YTM pitää haaremia.
Miesperse salailee ja pettää ja pyörittää kunnon naisia ja halventaa heitä ja lutkia isossa vittumaisessa sillisalaatissaanJos sukeltaa seksi edellä suhteeseen joka ei ole edes oikea suhde, niin nainen on ihan itse tämän toimintatavan valinnut. Samoin jos seksi/irtosuhteilee niin nainen on ihan itse tämän toimintatavan valinnut. Minä en pidä näitä naisia kunnon naisia, mutta miten sinä perustelet heidän olevan kunnon naisia tai ainakaan sen kunnollisempia, kuin tarinasi YTM.
Vastaavia Naisperseitä on myös, jotka pettää ja/tai kusettaa kunnon miehiä vaikka kuinka paljon.
- herranpuudelitsentään
Ei nuo auta
- tarralenkkari69
-Kuulostaa siltä, että sinusta saattaa huokua epätoivo ja annat itsestäsi creepyn vaikutelman. Lähestytkö naisia ihmisinä vai "pillunkantotelineinä"?
-Kannattaa kokeilla niitä yhtä rumia naisia.- PääPensaaseen
"-Kannattaa kokeilla niitä yhtä rumia naisia."
Monet naiset on sanonu palstalla että ei kannata lähteä n.s valikoivalla asenteella liikenteeseen viihteelle, se kuulemma antaa epätoivoisen kuvan jos suuntaa vain kohti rumia ja todella lihavia naisia.
Itse olen kyllä sitä mieltä että juuri näin pitää tehdä, en olisi ikinä saanut pillua ellen olisi yrittänyt nimenomaan näitä pubiruusumaisia rumia tonnikeijuja. Naisten ohjeisiin kannattaa näissä asioissa suhtautua varauksella IMHO - tarralenkkari161
Nimenomaan kannattaa olla ainakin näennäisen valikoiva. Ei kukaan halua miestä, jolle kelpaa kuka tahansa ja joka yrittää kaikkia. Sekoitat kaksi eri asiaa.
- MinäTässäHeip
tarralenkkari161 kirjoitti:
Nimenomaan kannattaa olla ainakin näennäisen valikoiva. Ei kukaan halua miestä, jolle kelpaa kuka tahansa ja joka yrittää kaikkia. Sekoitat kaksi eri asiaa.
Jos mies käy läpi baaritiskiä kuin speed datingissä, mimmin toisensa jälkeen, hylky tulee.
Haluaisivatko miehet sillä tavoin käytäytyvän naisen, en tiedä? - jkjkjkjkjlk
MinäTässäHeip kirjoitti:
Jos mies käy läpi baaritiskiä kuin speed datingissä, mimmin toisensa jälkeen, hylky tulee.
Haluaisivatko miehet sillä tavoin käytäytyvän naisen, en tiedä?Panomiehille kelpaa liha kuin liha, siis panemiseen.
- kokenutmies--
Naisten vinkkeja ei kannata kuunnella. Silloin et ainakaan saa pillua.
Paras tapa saada naista on mennä yökerhoon ja pyytää naisia tanssimaan. Silloin pääset lähelle naista ja naisen kanssa voi myös jutella jotain ja nainen näkee etä olet ihan mukava tyyppi jolloin se voi haluta tutustua sinuun. parin tanssin jälkeen voit tarjota drinkin naiselle ja pyytä juttelee johonkin nurkka pöytään. Pakkeja varmaan tulee mutta kyllä varmasti tärppää jossain vaiheessa koska itsekkin sain pakkeja nuorempana ja lopulta aloin onnistumaan. Voit myös kehua naista ett'ä seon hyvää tanssimaan ja sellasta ja naiset tykkää kun joku niitä kehuu. Olen sillä tavalla saanut paljon seksiä naisilta.- Ex----------PUA
EI paha ohje.
Nainen ei lähde tanssimaan miehen kanssa, josta ei ole kiinnostunut.
Samoin, tansilla moni nainen testaa alitajuisesti miehen sänkykemioita.
- tyyyperi
epätoivoinen 'halun pilluu' olemus tuottaa kyllä varmat pakit vaikka sitä ei sanoisikaan päin naamaa. toisaalta ymmärrän kyllä aloittaajaakin sikäli että jatkuvat pakit tuovat kerta toisensa jälkeen lisää samaa epätoivoa ja kun epätoivon poistamia iskuonnistumia ei tule lainkaan niin erittäin helvetillinen paha kierre on valmis
kyllä se on mimmit nii että jos sitä pimppiä ei saa monenkaan vuoden jälkeen niin sitä on pakostakin epätoivoinen, sille ei siinä vaiheessa enää mahda mitään.
aloittaja tarvitsee yhden hyvän onnistumisen alle josta voi ponnistaa eteenpäin, tosin tässä vaiheessa menisin kyllä itse jo huoriin- IkäväKyllä
"Haluanpillua!!" lähestyminen on yhtä miellyttävää kuin romani, joka tunkee kuppinsa naamallesi ja pahimmassa tapauksessa seuraa. Siinä tullaan liian lähelle, ja vaaditaan toiselta jotain (pillu tietysti naisen henkilökohtaisin asia), tietämättä ja välittämättä ihmisestä yhtään mitään. Siksi sellainen lähestyminen saa automaattisen hylkäyksen. Naiset eivät halua olla pillunkantotelineitä.
- X-Pilot
IkäväKyllä kirjoitti:
"Haluanpillua!!" lähestyminen on yhtä miellyttävää kuin romani, joka tunkee kuppinsa naamallesi ja pahimmassa tapauksessa seuraa. Siinä tullaan liian lähelle, ja vaaditaan toiselta jotain (pillu tietysti naisen henkilökohtaisin asia), tietämättä ja välittämättä ihmisestä yhtään mitään. Siksi sellainen lähestyminen saa automaattisen hylkäyksen. Naiset eivät halua olla pillunkantotelineitä.
Naisille on ilmeisesti kehittynyt aikojen saatossa jonkinlainen sisäinen "tutka" jolla ne aistii jos mies lähestyy vain römpsä mielessä. Itse yritän peittää tämän baarissa, mutta minulle on jälkeenpäin kerrottu että naiset ovat kyllä tienneet mitä olen ollut hakemassa tms.
- 12121212
X-Pilot kirjoitti:
Naisille on ilmeisesti kehittynyt aikojen saatossa jonkinlainen sisäinen "tutka" jolla ne aistii jos mies lähestyy vain römpsä mielessä. Itse yritän peittää tämän baarissa, mutta minulle on jälkeenpäin kerrottu että naiset ovat kyllä tienneet mitä olen ollut hakemassa tms.
Alitajuisesti nainen kyllä tietää.
Nainen kyllä haluaa miehen joka lähestyy pilde mielessä ja myös käyttäytyy sen mukaisesti ("kiinnostuksen osoittaminen"). Mutta nainen haluaa tasokkaan miehen joka saisi muita naisia mutta valitsi juuri Hänet.
Jos nainen on kaunis, hän uskoo että mies haluaa juuri hänet - mutta niinhän kaikki miehet haluavat, siksi YTN haluaa miehen joka pitää myös luonteesta jne.
Jos nainen ei ole kaunis, hän ei usko että mies haluaa juuri hänet, kunnes toisin todistetaan. Siksi mies kyselee, tutustuu, jne ennen kuin yrittää petiin.
...siksi ei saa näyttää epätoivoiselta, ja pitää tutustua ihmisenä ensin.
Samoin harva nainen on halukas seksiin välittömästi, siksi alkuilta biletystä ja sitten pelimiestaktiikoilla ns. lämmittelyä.
Ap voi itse päättää miten paljon "PUA-oppeja" soveltaa, mutta kiltille ja kokemattomalle miehelle voisin näitä suositella:
https://www.youtube.com/watch?v=sfFsnm7mk1c
https://www.youtube.com/watch?v=w65qBE-5fWg
https://www.youtube.com/watch?v=BRCdZrRi_OU - Ex----------PUA
X-Pilot kirjoitti:
Jep!
TÄMÄ!
Eräs PUA-hölympölyn ongelma on siinä, että ne unohtavat tämän mainitsemasi seikan:
- Nainen tietää kyllä, tai lähes aina odottaa sitä, että tuo on kaikki mitä miehellä on mielessä.
- Nainen valitsee, jo muutamassa sekunnissa hän päättää haluaako seksiä kanssasi. Jos nainen ei hae yhden yön juttua, siihen pyrkiminen väkisin johtaa torjuntaan, mutta jos hakee sen voi saada.
Näin ollen, pelimiespelleily useimmiten on turhaa.
Sen sijaan on skannattava naisten ei-vapaaehtoisia kiinnostuksenmerkkejä, ja tehtävä liikkeensä siltä pohjalta. Se on ainoa aloite minkä moni nainen tekee.
Olen tasoani nostaessa testannut tätä teoriaa, ja se on totta. Oikeasti et tarvitse yleensä mitään sirkustemppuja, jos nainen on valinnut sinut. Ainoastaan sinun pitää pystyä kuljettamaan hommaa siihen suuntaan että tuo valinta realisoituu. - 12121212
Jep!
TÄMÄ!
Eräs PUA-hölympölyn ongelma on siinä, että ne unohtavat tämän mainitsemasi seikan:
- Nainen tietää kyllä, tai lähes aina odottaa sitä, että tuo on kaikki mitä miehellä on mielessä.
- Nainen valitsee, jo muutamassa sekunnissa hän päättää haluaako seksiä kanssasi. Jos nainen ei hae yhden yön juttua, siihen pyrkiminen väkisin johtaa torjuntaan, mutta jos hakee sen voi saada.
Näin ollen, pelimiespelleily useimmiten on turhaa.
Sen sijaan on skannattava naisten ei-vapaaehtoisia kiinnostuksenmerkkejä, ja tehtävä liikkeensä siltä pohjalta. Se on ainoa aloite minkä moni nainen tekee.
Olen tasoani nostaessa testannut tätä teoriaa, ja se on totta. Oikeasti et tarvitse yleensä mitään sirkustemppuja, jos nainen on valinnut sinut. Ainoastaan sinun pitää pystyä kuljettamaan hommaa siihen suuntaan että tuo valinta realisoituu."Oikeasti et tarvitse yleensä mitään sirkustemppuja, jos nainen on valinnut sinut. Ainoastaan sinun pitää pystyä kuljettamaan hommaa siihen suuntaan että tuo valinta realisoituu."
Ilman muuta näin, ilman naisen valintaa vaikeustaso on potenssiin kymmenen.
Mutta jos taso on mitä on eikä olennaisesti nouse ainakaan lähiaikoina, kukaan ei välttämättä valitse ja sitten ei auta muu kuin yrittää parhaansa. - Ex----------PUA
12121212 kirjoitti:
"Oikeasti et tarvitse yleensä mitään sirkustemppuja, jos nainen on valinnut sinut. Ainoastaan sinun pitää pystyä kuljettamaan hommaa siihen suuntaan että tuo valinta realisoituu."
Ilman muuta näin, ilman naisen valintaa vaikeustaso on potenssiin kymmenen.
Mutta jos taso on mitä on eikä olennaisesti nouse ainakaan lähiaikoina, kukaan ei välttämättä valitse ja sitten ei auta muu kuin yrittää parhaansa.Totta, tuo jos ei saa naisilta mitään merkkejä, kieltämättä vaatii sen, että pitää ottaa jonkinlainen hyppy tuntemattomalta laiturilta.
- 12121212
Minun neuvoni.
Hyväksy että edessä on pitkä tie. Jos haet pikaratkaisua, seuraa vain uusia pettymyksiä. Ota tavoitteeksi kehittyä pildeä saavaksi mieheksi ja hyväksy että siinä voi mennä vähän aikaa. Ei ole helppo tikki nuorena kun himot ovat kovat, mutta muu ei auta.
Jos naiset katsovat vihaisesti, siihen on yleensä kaksi syytä. 1. ulkoinen olemus on hygienian tai käytöksen osalta creepy 2. näytät mieheltä joka haluaa pildeä.
Naisen reaktiot vs miehen taso naisen silmissä:
ATM joka tyytyy osaansa kaverina = neutraali
ATM joka haluaa pildeä = negatiivinen
YTM joka tyytyy osaansa kaverina = neutraali
YTM joka haluaa pildeä = positiivinen
Moni ätmi ratkaisee asian opettelemalla seksuaalisesti vaarattomaksi kamumieheksi, välttääkseen negatiiviset reaktiot. Älä tee tätä virhettä. Jos kysyt naisilta, tämä on mitä he neuvovat koska neuvohan annetaan hc-ätmille joka ei sytytä heitä. Ole kohtelias, luovuta heti, jne.
Tee ulkonäöllesi mitä voit. Käy salilla, pukeudu paremmin. Kun menet baariin, yritä päästä positiiviseen tilaan, yritä olla sosiaalisempi.
Keskity alkuillasta vain hauskanpitoon, älä yritä äläkä vilkuile naisia liiaksi. Kuten Julien Blanc neuvoo, alkuilta on harjoittelua. Odota että naiset bilettävät ja juovat itsensä avoimempaan mielialaan. Ignooraa tylyt naiset jotka saavat miehiä ja kavereita pelkästään ulkonäkönsä perusteella, hottisnainen kaverina kyllä nostaa statusta mutta ei kuulosta siltä että sitäkään kannattaisi yrittää. Juttele vaikka ihan kaverina mukaville pullukoille. Mieliala kohenee, ja saat naiskamuja.
Helpoin tapa onnistua on löytää nainen joka suhtautuu sinuun alusta saakka mahdollisimman positiivisesti -> tutustu mahdollisimman moneen. Ole valmis poistumaan paikalta, älä pelkää että nainen poistuu paikalta. Klassinen taktiikka on osoittaa että olet kohta lähdössä tms -> nainen voit jutella ilman vaaraa että jäät takiaiseksi. Älä ajattele tilannetta ainutkertaisena mahdollisuutena, naisia kyllä riittää. Näin vaikutat itsevarmemmalta, mieheltä joka saisi muitakin naisia mutta valitsi juuri Hänet. Miehen taso on naisille kaikein tärkeintä, kaikki joka viestii tasosta ja kovasta kysynnästä on plussaa.
Jos tuntuu että mahdollisuuksia on, pitää edetä. Mene lähemmäs naista, tuo peliin flirttailua, etene pienin askelin kohti kämppää. Älä aseta naista tilanteeseen jossa pitää tehdä valinta, kaiken pitää "vain tapahtua". käytännössä joudut ottamaan riskejä, nainen on pelkuri joka haluaa pelata varman päälle. Ellet koskaan saa tylytystä tai nuhtelua, et ole kenenkään silmissä haluttava mies.
Meni paljonkin PUA-osastolle, mutta jos ap on spektrin toisessa ääripäässä, se on mitä nyt tarvitaan.- Cerberossi
Tää on yksi parhaista postauksista tällä palstalla pitkään aikaan, ihan expuan ja naisasialooserin parhaimpien kirjoitusten tasoista matskua. Enemmän tämmöisiä *tosiasiallisesti eikä vain näennäisesti hyödyllisiä* neuvoja hardcore ätmeille
10 pistettä tästä - Ex----------PUA
Julian Blanc neuvoo tartuttamaan naista pillistä, ja painamaan tämän naaman haaroväliinsä.
Se toimi niin hyvin, että hän käytännössä melkein kaikkiin maihin porttikiellon, joihin yritti päästä.
Muuten nuo ohjeet eivät ole niitä kaikkein huonoimpia.
Numeropeliähän se vain pohjimmiltaan on.
Aloittajan kohdalla kyseessä on se, että "kylmä kahvi kaunistaa, mutta kestääkö maha sitä määrää mikä tarvitaan", eli numeropeliä pelataan, mutta riittääkö sosiaalinen pääoma siihen mitä tarvitaan.
Välttämättä en sanoisi että kannattaa asettaa panoksia yhdelle illalle, sillä on PUA-delusion että aina saa jos yrittää, numeropeli jatkuu läpi baarin ja siviilin, eli jos et saa yhtenä viikonloppuna, ehkä seuraava on parempi.
Viime viikonloppuna naiset ottivat jopa kontaktia minuun, silmäpeli varatulta/miehen seurassa olleelta naiselta ja nainen joka tuli suoraan antamaan kohteliausuuden jne. Kun taas toinen ilta samassa baarissa voi olla sellainen että ei hyvää päivää.
Tasoni on YKTM-YTM, ja naiset lähestyvät siis pelkän ulkonäön perusteella.
Siihen vaikuttavaa varmasti hyvä pukeutuminenkin.
SE joka natoi kohteliausuuden, sanoi että erotun edukseni muista.
Sitten verrataan sitä HC-ATM-tasoiseen, se meinaa sitä, että pitää tehdä ehostuksia ja varautua että tuo aloitelottopotti on hieman epätodennäköisempi. Tai aika paljonkin. - Ex----------PUA
Cerberossi kirjoitti:
Tää on yksi parhaista postauksista tällä palstalla pitkään aikaan, ihan expuan ja naisasialooserin parhaimpien kirjoitusten tasoista matskua. Enemmän tämmöisiä *tosiasiallisesti eikä vain näennäisesti hyödyllisiä* neuvoja hardcore ätmeille
10 pistettä tästäKiitän tunnustuksesta. :)
- Ex----------PUA
Julian Blanc neuvoo tartuttamaan naista pillistä, ja painamaan tämän naaman haaroväliinsä.
Se toimi niin hyvin, että hän käytännössä melkein kaikkiin maihin porttikiellon, joihin yritti päästä.
Muuten nuo ohjeet eivät ole niitä kaikkein huonoimpia.
Numeropeliähän se vain pohjimmiltaan on.
Aloittajan kohdalla kyseessä on se, että "kylmä kahvi kaunistaa, mutta kestääkö maha sitä määrää mikä tarvitaan", eli numeropeliä pelataan, mutta riittääkö sosiaalinen pääoma siihen mitä tarvitaan.
Välttämättä en sanoisi että kannattaa asettaa panoksia yhdelle illalle, sillä on PUA-delusion että aina saa jos yrittää, numeropeli jatkuu läpi baarin ja siviilin, eli jos et saa yhtenä viikonloppuna, ehkä seuraava on parempi.
Viime viikonloppuna naiset ottivat jopa kontaktia minuun, silmäpeli varatulta/miehen seurassa olleelta naiselta ja nainen joka tuli suoraan antamaan kohteliausuuden jne. Kun taas toinen ilta samassa baarissa voi olla sellainen että ei hyvää päivää.
Tasoni on YKTM-YTM, ja naiset lähestyvät siis pelkän ulkonäön perusteella.
Siihen vaikuttavaa varmasti hyvä pukeutuminenkin.
SE joka natoi kohteliausuuden, sanoi että erotun edukseni muista.
Sitten verrataan sitä HC-ATM-tasoiseen, se meinaa sitä, että pitää tehdä ehostuksia ja varautua että tuo aloitelottopotti on hieman epätodennäköisempi. Tai aika paljonkin.Lisään: sosiaalinen JA PSYKOLOGINEN pääoma.
- 0o0o0
Lisään: sosiaalinen JA PSYKOLOGINEN pääoma.
Mitä on "PSYKOLOGINEN pääoma"?? o_O
- Tyydy.osaasi
Jos nainen voisi ollaruma, olisi hänellä kuitenkin meikit,mutta josmies on ruma, niin SORRY.
- 1212121212
Kuka oikeasti on ruma? Mun mielestä jokaisessa ihmisessä on jokin viehettävä piirre. Kauneus on katsojan silmissä. En usko että ap on niin ruma ettei naista saa. Naamaan ei voi kauheasti vaikuttaa, kroppaan voi urheilemalla ja pukeutuminen on yksi ratkaisevimmista tekijöistä. Itseltäni saa komea rumissa vaatteissa kulkeva mies herkemmin pakit kuin ulkonäöltään keskinkertainen mutta huoliteltu ja hyvin pukeutuva mies.
- KerroJotainUutta
"Itseltäni saa komea rumissa vaatteissa kulkeva mies herkemmin pakit kuin ulkonäöltään keskinkertainen mutta huoliteltu ja hyvin pukeutuva mies."
Vanha tieto. Janoat statusta, resurssia ja rahaa. Jälkimmäinen mies antaa kyseisistä asioista ainakin vaikutelman, että niitä voisi olla. - Ex----------PUA
KerroJotainUutta kirjoitti:
"Itseltäni saa komea rumissa vaatteissa kulkeva mies herkemmin pakit kuin ulkonäöltään keskinkertainen mutta huoliteltu ja hyvin pukeutuva mies."
Vanha tieto. Janoat statusta, resurssia ja rahaa. Jälkimmäinen mies antaa kyseisistä asioista ainakin vaikutelman, että niitä voisi olla.Juuri näin!
Tuo tosiaan on nainen, joka todistaa pointtini 100% tarkasti: "Eräs olennainen juttu on panostaa ulkokuoreen, sillä naiset ovat pinnallisia eikä niitä kiinnosta mies tai tämän sisin. Et ole enää ruma, jos sinulla on rahaa ostaa nainen ja antaa tälle vaikutelma, että hän vois sosiaalisesti kiipiä avullasi."
Tämän aloittaja voi ottaa hyvällä tai pahalla - jos hän haluaa ostaa kyseisen naisen, se on mahdollista, mutta jos hän ei halua naista joka etsii resursseja, niin sitten taas ei. - NaisenLogiikkaa
"Itseltäni saa komea rumissa vaatteissa kulkeva mies herkemmin pakit"
Unohtui mainita, että jos nainen tietää tällä miehellä olevan statusta, rahaa ja resursseja, niin hän on entistä kiinnostavampi, kun on noin "ihanan vaatimaton olevinaan". - Ex----------PUA
NaisenLogiikkaa kirjoitti:
"Itseltäni saa komea rumissa vaatteissa kulkeva mies herkemmin pakit"
Unohtui mainita, että jos nainen tietää tällä miehellä olevan statusta, rahaa ja resursseja, niin hän on entistä kiinnostavampi, kun on noin "ihanan vaatimaton olevinaan".Juuri tämä! :D
Sosiaalisissa piireissä, joissa sana sinusta kulkee, tämä toimii hyvin.
Ja tietysti, jos sinut tunnetaan muuten (olet esim. julkimo), voi nainen "rakastua tavallisuuteesi", kuten kävi eräälle levyseppähitsarille..eikun formulakuskille, mutta oli varmasti ihan vahinko että kyseessä oli formulakuski. ;) - Sirkukseen.takaisin
Juuri näin!
Tuo tosiaan on nainen, joka todistaa pointtini 100% tarkasti: "Eräs olennainen juttu on panostaa ulkokuoreen, sillä naiset ovat pinnallisia eikä niitä kiinnosta mies tai tämän sisin. Et ole enää ruma, jos sinulla on rahaa ostaa nainen ja antaa tälle vaikutelma, että hän vois sosiaalisesti kiipiä avullasi."
Tämän aloittaja voi ottaa hyvällä tai pahalla - jos hän haluaa ostaa kyseisen naisen, se on mahdollista, mutta jos hän ei halua naista joka etsii resursseja, niin sitten taas ei.Totta, miehetkin haluavat mieluummin ryysyihin pukeutuneen naisen kuin hyvin pukeutuvan. Vittu sä oot aivoinvalidi.
Sirkukseen.takaisin kirjoitti:
Totta, miehetkin haluavat mieluummin ryysyihin pukeutuneen naisen kuin hyvin pukeutuvan. Vittu sä oot aivoinvalidi.
"Hyvin pukeutuva" on "katsojan silmässä"..... ;P
Kuuluu epäselviin määritelmiin ja on ihan yksilöstä kiinni, miten tämänkin asian määrittelee.....toisen mielestä "hyvin pukeutuva" voi olla ihan jotain muuta kuin toisen.... ;P
Eikä nuo ylempänä olevat kommentit pahasti mene metsään tiettyjen naikkosten kohdalla..... ;P
- Ex----------PUA
Jos sinulta puuttuu ulkonäköä, tarvitset sitä enemmän rahaa ja statusta.
Se onkin konsti millä niitä saat.
Eräs olennainen juttu on panostaa ulkokuoreen, sillä naiset ovat pinnallisia eikä niitä kiinnosta mies tai tämän sisin.
Et ole enää ruma, jos sinulla on rahaa ostaa nainen ja antaa tälle vaikutelma, että hän vois sosiaalisesti kiipiä avullasi.
Laittomaksi menisi, jos sanoisin että näiden lisäksi voit ryhtyä jännäksi, jolloin tarvitset rikosreksiterin, tai jos vaikka menisit 1% seuran jäseneksi. Naiset ovat pahoja, ja siksi he rakastavat kaltaisiaan. Jos hän tietää, että voit hetken mielijohteesta tapaa hänet, tai vaikka hänen lapsensa, pillu on jo niin märkänä ettei hyvä tosikaan (voit kuvitella naisen masturboivan samalla kun kiduttat hänen lastaan kuoliaaksi, olet hänestä silloin "nallekarhu" joka vain muodon vuoksi tappaa toisen uroksen pennut - näin nainen näkee seksin erilailla kuin mies). Naisilla myös on raiskausfantasioita, eli raiskaajaksi ryhtyminen tekisi sinusta seksisymbolin. Myös Breivikille sataa rakkauskirjeitä, eli tällöin kouluammuskelu-atm-soturin ura toisi koston siitä kaikesta pahasta mitä naiset ovat tehneet sinulle, ja vieläpä lukemattomia naisia!
Vastoin yleistä luuloa mitkään jännäjennat eivät ole pelkästään niitä, jotka tuollaisia miehiä halauvat, vaan kaikenlaiset. On raportoitu, että moni esim. lakinainen on jättänyt rakastavan miehensä ja lapsensa, hypätäkseen rikollisen kelkkaan, jota on puolustanut! Mieti, koulutetut naiset joilla on ura!
Mutta painotan vielä, että jälkimmäiseen tiehen en kehota. En kehota tekemään mitään laitonta, tai peruuttamatonta itselleen tai muille.
Tämän jo MGTOW-periaatekin sanelee, sillä siinä ennemmin kuljetaan omaa tietä, kuin vaikkapa pistetään kylmäksi porukkaa naisen mieliksi, tai ryhdytään pyrkyreiksi.
Silloin jää se prosentin viiva promillen mahku löytää NAWALT, joka pitää sinusta omana itsenäsi.- ooo_ooo_ooo
eikö tuo ole pelkkä myytti että naisilla on raiskausfantasioita? Naiset ainakin kiistää tuon julkisesti, ainakin ne joiden kanssa olen jutellut
- Ex----------PUA
ooo_ooo_ooo kirjoitti:
eikö tuo ole pelkkä myytti että naisilla on raiskausfantasioita? Naiset ainakin kiistää tuon julkisesti, ainakin ne joiden kanssa olen jutellut
Jep, ja siksi he katselevat (osa masturboi leffateattterissakin) 50 shades of greyta sen juonen takia. ;)
Samoin, siksi raiskauksissa naiset saavat orgasmeja.
Puhumattakaan siitä, että minulle on eräs nainen myöntänyt suoraan että haluaa tulla raiskatuksi. HUOM: ei missään järjestetyissä olosuhteissa. Ja se ei ollut ensimmäinen jolla oli kyseisiä fantasioita.
Eli, se ei ole mikään myytti.
Niitä taas joilla on sitomis- ja alistamisfantasioita on myös uskomaton määrä.
Kivusta myös on pidetty. Muistan eräänkin ytnin jonka takapuolen mäiskin punaiseksi, samalla kun tukistin toisella kädellä ja panin sitä takaapäin. Se kerjäsi lisää ja vonkui suorastaan.
Yhteen olen törmännyt joka tykkää ottaa miestä ja olla otettavana, mutta se on tapaus tyyliin "yksi tuhannesta".
Naiset ovat käytännössä pervertikkoja, ja miehet ovat liian hyviä ja normaaleja heille, siksi miehet eivät menesty.
- seurustelija37
Et osaa jutella naisille ja siksi et saa naista. Opettele ensin juttelee naisille ja sitten vasta yritä iskeä. Älä iske humalassa naista. Olen oikein ruma mies, ylipainoa jonkun verran ja minulla on vaimo, jos minä olen saanut niin saa muutkin. Kaverini on todella lihava ja sillä on nätti tyttöystävä ja kaksi lasta. Sen tyttöystävä painaa 40 kg vähemmän kun kaverini että ei se ulkonäöstä ole kiinni saako mies naista.
Yritä pyytää naisia treffeille äläkä vonkaa heti pillua. Vaikka johonkin tapahtumaan pyydä nainen.- VanhaTieto
"ei se ulkonäöstä ole kiinni saako mies naista."
Ei niin. Status, raha ja resurssit merkkaavat eniten useimmissa tapauksissa. - seurustelija37
Ei minulla ole rahaa kun 5000 euroa tilillä.
"Silti en saa, vaikka olen yrittänyt vuosikausia. "
Sitten olisi varmaan korkea aika vähintään pitää taukoa.
"Täällä yleensä annetaan sellaisia herjaneuvoja, siksi toivoisin nyt ASIALLISIA ja toimivia neuvoja miten todella ruma mies voisi saada pillua baarista. "
Kysymys on vain vähän siitä mitä teet ja paljon siitä kuka olet. Eikä ketään voi neuvoa olemaan joku.- Sitälärviin
Roaccutan voipi tehota.
- Kaikellaystävyydellä
Kapakoissa nähnyt kenenkään saaneen pillua (naineen) Kokeile vaikka maksullisista jos ei muuten irtoa
- 898909890898
Harvemmin sitä kapakassa pannaan tai annetaan mutta useasti sieltä poistutaan panemaan ja antamaan.
- tarralenkkari69
HAISTAKAA KAIKKI VITTU !!!!!!!!!!
- tarralenkkari161
ÄTMIT HAISEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hjerserker
ap sun kannattaa laittaa joku ehdoton takaraja pillunsaannille: jos et saa siihen mennessä niin luovut iskemisestä kokonaan ja keskityt 100% maksullisiin naisiin, näin minäkin lopulta tein
- vapaamies32-
Mene huoriin ja saat heti pillua. Niin minä tein ja lopetin turhaan baarissa käymisen.
- Toteaja-
Ne saa kenelle annetaan.
- Totuus_1
Tee itsemurha. Sillä tavalla pääset kaikista muistakin murheistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645