hei! sain tietää, että poikaystävälläni on diagnosoitu persoonallisuushäiriö F61.0 eli onko kellään tietoa tästä? siis ihan käytännön tietoa, sellainen ihminen on vaikea luonne...
huh...diagnoosi F 61.0
3
5429
Vastaukset
- Inha ihminen
http://norddrg.kuntaliitto.fi/manual_2002_FIN/dgc_19M04.htm
(Tuolla luokittelu.)
Olen itse ko. dg:n saanut ihminen, enkä ole mielestäni vaaraksi muille enkä juuri itsellenikään. Sekamuotoisuus tarkoittaa sitä että ihmisestä löytyy piirteitä useammista pers.häiriöistä. Sellaisia voivat olla esim. eristäytyvä (liittyen sosiaalisiin pelkotiloihin), vaativa (=perfektionisti), narsisti jne. Kaikki häiriöt eivät automaattisesti johda siihen että ihminen on kammottava psykopaatti tsm., mutta uskallan väittää että useammin miehet ovat ulospäinkääntyneesti häiriintyneitä (aggressiivisia yms.) kuin naiset. - Mutta näet toki itse mitä tämä ko. mies on. - imon
Eli yleistietoa löytyy helposti ja kun jaksaa hieman etsiskellä niin myös kertomuksia. Tässä yksi ensimmäisistä sivuista joka googlesta tuli vastaan:
http://www.kakspy.com/kakspy/kirj_kn_9.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844