Naisten saamisen helppoudesta

Jännämiehen_matkassa

Haluan kumota ainakin osittain yhden palstatotuuden, jossa jännämiesten on helppo saada naisia (=pillua). Jännämiehet tosiaankin saavat sitä enemmän kuin keskiverrot, mutta kyse on yrittelijäisyydestä ja sinnikkyydestä. Moni jännämies on muilla elämän alueilla laiska, mutta pienessä humalassa sinnikäs ja agressiivinen. Jos mietin tavallista ATMia, niin hän ei tee tarpeeksi yrityksiä ja lopettaa/lähtee kotiin, kun isojako on vasta edessä, eli illan loppuvaiheissa.

Itse olin nuorempana aidon jännämiehen kaveri, joka on parhaillaan lukuisista rikoksista linnassa (huumekauppa, pahoinpitelyt, kuolemantuottamus jne.). Voin kertoa, että sitä rikollista energiaa ja sinnikkyyttä ei tavallisista miehistä löydy. Hän yritti illan aikana taatusti kahtakymmentä naista ja useita lukusia kertoja. Onko se sitten ihme, jos joku heistä lopulta suostuu seksiin? Ei minusta. Naiset kaipaavat sinnikästä miestä, joka tietää mitä haluaa, vaikka se olisi se ruma sana haarojen välissä.

Tavallinen ATM voisi petrata tässä sinikkyysosa-alueessa, mutta toisaalta hän ei olisi ATM jos siinä pystyisi parantamaan. ATM:ien menestymättömyys johtuu myös paljon muusta kuin ulkonäöstä, tai varattomuudesta. Jännämiehet ovat persaukisia ja usein pähderiippuvaisia, eivätkä järin komeita, mutta heillä on rikollisen energiaa iskeä ja tuoda itseään naisille ilmi.

73

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon havainnon minäkin olen tehnyt niin omassa elämässäni kuin tarkkailemalla muiden toilailuja yöelämässä. Röyhkeydellä ja sinnikkyydellä pääsee parhaaseen lopputulokseen. Jos tuli pakit, särpi vähän aikaa bisseä ja yritti seuraavaa.

Eikä tuo mitään jännyyttä tai rikollista taustaa vaadi.

• fgtrde

Tutkija: Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista!!

Joka viides suomalainen asuu yksin. Eniten sinkkuja on suurissa kaupungeissa. Esimerkiksi turkulaisista ja helsinkiläisistä joka neljäs on naimaton, leski, eronnut tai ei elä rekisteröidyssä parisuhteessa tai avoliitossa.

Sinkkumiesten osuus on Suomea korkeampi vain Saksassa.

Osa yksin asuvista ei kaipaa parisuhdetta tai yhdessä asumista.

Silti joukkoon mahtuu myös niitä, jotka seurustelisivat mielellään, jos sopiva kumppani löytyisi. Kun Think If Laboratories Oy selvitti asiaa parisen vuotta sitten, yksinasujista 57 prosenttia nimeää kumppanin löytämisen suurimmaksi toiveekseen.

Sukupuolijärjestelmän tutkija Henry Laasasta tulos ei yllätä. Kaipuu parisuhteeseen ja seksiin on ihmisen perustarpeita, vaikka se ei johtaisikaan enää perinteisen perheen perustamiseen.

Mutta jos parisuhdetta – ja seksiä – kaipaavia sinkkuja on näin paljon, miksi etsivät eivät löydä toisiaan? Koska naisten potentiaalia kumppania koskevat kriteerit ovat kasvaneet, sanoo Laasanen ja kärjistää:

– Aikaisemmin riitti, että miehellä on säännöllinen työ ja hän kykenee huolehtimaan itsestään ja perheestään. Enää tämä ei takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla, mutta se ei välttämättä riitä mihinkään seksisuhdemarkkinoillakaan, koska sielläkin vaatimukset ovat koventuneet.

Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.

Erityisen huolissaan Laasanen on miehistä, sillä sekä seksi- että parisuhdemarkkinoilla valta on tutkijan mukaan naisilla.

 Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää.

Tutkijan mielestä on helppo sanoa, että kyse on henkilökohtaisesta ongelmasta – että ainahan on ollut miehiä, jotka eivät saa naista.

Mutta jos tämä joukko edelleen kasvaa, ongelma on nähtävä myös yhteiskunnalliseksi, Laasanen sanoo.

Hänen mukaansa suhdemarkkinoilta ulosjääminen lisää riskiä syrjäytyä ja vetäytyä myös muuten. Kun yksi merkittävä perustarve ei täyty, mies voi helposti ajatella, ettei hän onnistu muillakaan elämänalueilla. Se lisää paitsi yksinäisyyttä, myös päihteiden käytön riskiä, Laasanen muistuttaa.

Laasanen on tutkinut parisuhdemarkkinoiden markkina-arvoa muun muassa pro gradussaan. Sen pohjalta syntyi myös kirja Naisten seksuaalinen valta (2008).

http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

• "Onko se sitten ihme, jos joku heistä lopulta suostuu seksiin? Ei minusta. Naiset kaipaavat sinnikästä miestä, joka tietää mitä haluaa, vaikka se olisi se ruma sana haarojen välissä."

On se aika ihmeellistä. Mutta mikäli noin on, niin aika suuri huijaus, että naiset ei koskaan puhu kännisen sinnikkyyden puolesta.

• uskosaalistajaa

Kuka on käskenyt uskoa saaliita kun saalistaja sen tietää miten saalista saa

• Riippuu naisesta. Monta krt huvittanut että joku kännikala joka on yrittänyt montaa naista baarissa, esim. mua siinä samalla, lähtee lopulta jonkun kanssa vaikka olisi siinä kunnossa ettei pystyssä pysy. Ihmiset on outoja!!!

• uskosaalistajaa kirjoitti:

Kuka on käskenyt uskoa saaliita kun saalistaja sen tietää miten saalista saa

Onhan se aika huvittavaa, että saalislajin edustajat täälläkin sitten valittavat että saalistajalajin edustajat käyttäytyvät kuin saalistajat. Jos ei mato ja koukku maistu, niin ei ole pakko nielaista.

• ätmittelijä

"Ignore what women say, and observe what they do" - vanha ohje.

• Nainen_28v kirjoitti:

Riippuu naisesta. Monta krt huvittanut että joku kännikala joka on yrittänyt montaa naista baarissa, esim. mua siinä samalla, lähtee lopulta jonkun kanssa vaikka olisi siinä kunnossa ettei pystyssä pysy. Ihmiset on outoja!!!

Semmoista tapahtuu, mutta palstalla kenellekään naiselle ei itselleen eikä edes kavereillekaan ikinä tapahdu sellaista. On varmaan noissa tapauksissa sitä kemiaa.

• scrg kirjoitti:

Semmoista tapahtuu, mutta palstalla kenellekään naiselle ei itselleen eikä edes kavereillekaan ikinä tapahdu sellaista. On varmaan noissa tapauksissa sitä kemiaa.

Miten jonkun sellaisen kanssa voi olla kemiaa joka on aivan perseet? Olen miettinyt sen niin että jos mies on muuten esim. Tosi hottis niin nainen saattaa ajatella että selvänä se on ihan jees... koska tuskin ne miehet mihinkään kykenee enää sinä iltana, kyllä sen verran ovat höplässä olleet.

Kyllä jotkut tutut naiset harrastaa baarikaatoja, itse en lämpene kännäämiselle, joten en ole kokeillut koskaan.

• Nainen_28v kirjoitti:

Miten jonkun sellaisen kanssa voi olla kemiaa joka on aivan perseet? Olen miettinyt sen niin että jos mies on muuten esim. Tosi hottis niin nainen saattaa ajatella että selvänä se on ihan jees... koska tuskin ne miehet mihinkään kykenee enää sinä iltana, kyllä sen verran ovat höplässä olleet.

Kyllä jotkut tutut naiset harrastaa baarikaatoja, itse en lämpene kännäämiselle, joten en ole kokeillut koskaan.

Kännäämisellä on sellainen vaikutus aivotoimintaan, että murheet katoavat ja maailma näyttää valoisalta ja ihmiset rakastettavilta. Jopa minäkin olen humalassa ihan mukava ihminen. Miksei siis juuri silloin voisi olla kemiaa kunhan alkoholia vain on veressä molemmilla osapuolilla.

Toivottavasti ne jotkut tutut naiset ei ole niitä samoja, jotka narisee siitä että miehet baareissa lähestyy vain kaatokännissä.

• 2plus2
        Nainen_28v kirjoitti:

Itse saan kaikista parhaiten naisia baarista kun olen reilusti humalassa. Jos olen vaan pienessä sievässä hyvä jos naiset edes viitsii jutella mulle. Siksi vedänkin kotona aina reilut pohjat niin on baarissa paremmat zäänssit.

• 2plus2 kirjoitti:

Itse saan kaikista parhaiten naisia baarista kun olen reilusti humalassa. Jos olen vaan pienessä sievässä hyvä jos naiset edes viitsii jutella mulle. Siksi vedänkin kotona aina reilut pohjat niin on baarissa paremmat zäänssit.

Et saisi ainakaan minua. XD

• scrg kirjoitti:

Kännäämisellä on sellainen vaikutus aivotoimintaan, että murheet katoavat ja maailma näyttää valoisalta ja ihmiset rakastettavilta. Jopa minäkin olen humalassa ihan mukava ihminen. Miksei siis juuri silloin voisi olla kemiaa kunhan alkoholia vain on veressä molemmilla osapuolilla.

Toivottavasti ne jotkut tutut naiset ei ole niitä samoja, jotka narisee siitä että miehet baareissa lähestyy vain kaatokännissä.

Ei ne lähde leikkiin jos mies on ihan tuuterissa.

Mun kohdalla miehellä on samat mahikset lähestyä kovassa kännissä kuin ettei lähestyisi ollenkaan. Sama lopputulos. En ota humalaisen juttua ollenkaan vakavasti. :O

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei ne lähde leikkiin jos mies on ihan tuuterissa.

Mun kohdalla miehellä on samat mahikset lähestyä kovassa kännissä kuin ettei lähestyisi ollenkaan. Sama lopputulos. En ota humalaisen juttua ollenkaan vakavasti. :O

Mä olen kokeillut tuota "ei ollenkaan lähestymistä" jonkin verran ja sen lopputulos on varmaan helppo arvata. Ikävä kyllä en ole testannut tuota kovassa kännissä lähestymistä ollenkaan. Mutta sitten kun tilanne sallii, niin ihan mielenkiinnosta lupaan kokeilla naisia tosi kovassa kännissä ja tulen sitten palstalle raportoimaan miten kävi. ;P

• scrg kirjoitti:

Mä olen kokeillut tuota "ei ollenkaan lähestymistä" jonkin verran ja sen lopputulos on varmaan helppo arvata. Ikävä kyllä en ole testannut tuota kovassa kännissä lähestymistä ollenkaan. Mutta sitten kun tilanne sallii, niin ihan mielenkiinnosta lupaan kokeilla naisia tosi kovassa kännissä ja tulen sitten palstalle raportoimaan miten kävi. ;P

Kannattaa lähestyä naisia jotka ovat itsekin vähän tuiskeessa ellet sitten ole pirun seksikäs jolloin naisia ei välttämättä kiinnosta missä kunnossa olet. :D :)

Mulla tulee jo ajatuksena ihan hyväksikäyttäjän olo jos pokaisin ihan tuuterissa olevan miehen. Ei niin ettei tilaisuuksia olisi ollut.

Vaikea sanoa mikä ratkaisee sen kenen matkaan lähdetään kun en ole ikinä lähtenyt kenenkään miehen kanssa baarista ellen ole sinne sen kanssa mennytkin! (Eksä tai kaverimiehet joita ei lääpitä, mutta katsotaan että ne pääsee himaan.)

• Nainen_28v kirjoitti:

Kannattaa lähestyä naisia jotka ovat itsekin vähän tuiskeessa ellet sitten ole pirun seksikäs jolloin naisia ei välttämättä kiinnosta missä kunnossa olet. :D :)

Mulla tulee jo ajatuksena ihan hyväksikäyttäjän olo jos pokaisin ihan tuuterissa olevan miehen. Ei niin ettei tilaisuuksia olisi ollut.

Vaikea sanoa mikä ratkaisee sen kenen matkaan lähdetään kun en ole ikinä lähtenyt kenenkään miehen kanssa baarista ellen ole sinne sen kanssa mennytkin! (Eksä tai kaverimiehet joita ei lääpitä, mutta katsotaan että ne pääsee himaan.)

"Kannattaa lähestyä naisia jotka ovat itsekin vähän tuiskeessa ... "

Olen mä kokeillut tuotakin. Näiden kanssa ei ikinä päädytä baarista samaan osoitteeseen ja myöhemmät treffitkin jää korkeintaan muutamaan. Sitten jos nainen on ensimmäisenä iltana ollut ennemmän kuin vähän tuiskeessa, niin ennuste jatkollekin on ollut paljon parempi. Vaikka ensimmäisenä iltana ei mitään tapahtuisikaan, niin myöhemmin asioita on voinut vaan tapahtua.

Jotta kokonaiskuva ei olisi noin lohduton, niin on niitä asioita sitten tapahtunut niinkin, että alkoholilla ei ole mitään roolia missään vaiheessa. Joten tällä kokemuksella on kyllä aika todennäköistä, että en tule baareissa enää koskaan minkäänlaisia aloitteita tekemään, joten joudun luottamaan vain muiden palstalaisten kokemuksiin asiasta.

"... kun en ole ikinä lähtenyt kenenkään miehen kanssa baarista ... "

Tuleeko siellä edes yhteystietoja vaihdettua vaiko onko baari täysin toimimaton kanava seuran haun kannalta?

• scrg kirjoitti:

"Kannattaa lähestyä naisia jotka ovat itsekin vähän tuiskeessa ... "

Olen mä kokeillut tuotakin. Näiden kanssa ei ikinä päädytä baarista samaan osoitteeseen ja myöhemmät treffitkin jää korkeintaan muutamaan. Sitten jos nainen on ensimmäisenä iltana ollut ennemmän kuin vähän tuiskeessa, niin ennuste jatkollekin on ollut paljon parempi. Vaikka ensimmäisenä iltana ei mitään tapahtuisikaan, niin myöhemmin asioita on voinut vaan tapahtua.

Jotta kokonaiskuva ei olisi noin lohduton, niin on niitä asioita sitten tapahtunut niinkin, että alkoholilla ei ole mitään roolia missään vaiheessa. Joten tällä kokemuksella on kyllä aika todennäköistä, että en tule baareissa enää koskaan minkäänlaisia aloitteita tekemään, joten joudun luottamaan vain muiden palstalaisten kokemuksiin asiasta.

"... kun en ole ikinä lähtenyt kenenkään miehen kanssa baarista ... "

Tuleeko siellä edes yhteystietoja vaihdettua vaiko onko baari täysin toimimaton kanava seuran haun kannalta?

Mä en ole antanut kenellekään ikinä edes numeroani. :D En jakele sitä muutenkaan ellen tunne vähän paremmin, koska ei ole salainen.

Mutta, mä olen niin huono baarissa kävijä että mun kokemukset ei ole kovin laajat enkä aio niitä kamalasti laajentaakaan. XD

Musta on mukava katsella ihmisiä ja tavata kavereita ja tanssia mutta itseni kannalta sellainen 95% todennäköisyys etten mitään seuraa kapakasta löydä. Ei ole sellainen ympäristö missä olisin omillani.

• crux
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä en ole antanut kenellekään ikinä edes numeroani. :D En jakele sitä muutenkaan ellen tunne vähän paremmin, koska ei ole salainen.

Mutta, mä olen niin huono baarissa kävijä että mun kokemukset ei ole kovin laajat enkä aio niitä kamalasti laajentaakaan. XD

Musta on mukava katsella ihmisiä ja tavata kavereita ja tanssia mutta itseni kannalta sellainen 95% todennäköisyys etten mitään seuraa kapakasta löydä. Ei ole sellainen ympäristö missä olisin omillani.

Jos jossain olisi paikka jossa löytäisin naisseuraa 5 % todennäköisyydellä niin olisin viivana paikalla. Mutta tämä ero miesten ja naisten välillä nyt tiedetään - oli vaan pakottava tarve mainita.

• crux kirjoitti:

Jos jossain olisi paikka jossa löytäisin naisseuraa 5 % todennäköisyydellä niin olisin viivana paikalla. Mutta tämä ero miesten ja naisten välillä nyt tiedetään - oli vaan pakottava tarve mainita.

Mä en ole käynyt tämän vuoden puolella baarissa kuin pari kertaa. En muista että olisi ollut mitään kiinnostavia miehiä liikkeellä edes. Vaan jotain hemmetin outoja ja ja ja ja liian päällekäyviä ulkomaalaistaustaisia. About siis samoja jotka tekevät muissakin ympäristöissä aloitteita.

Vaikea sanoa oisko toi mahis vielä pienempi mullakin, koska tullakseni isketyksi mun pitäs varmaan tehä muutakin kuin töitä, olla lapsen kanssa tai treenata, esim. Olla siellä baarissa. XD

• crux
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä en ole käynyt tämän vuoden puolella baarissa kuin pari kertaa. En muista että olisi ollut mitään kiinnostavia miehiä liikkeellä edes. Vaan jotain hemmetin outoja ja ja ja ja liian päällekäyviä ulkomaalaistaustaisia. About siis samoja jotka tekevät muissakin ympäristöissä aloitteita.

Vaikea sanoa oisko toi mahis vielä pienempi mullakin, koska tullakseni isketyksi mun pitäs varmaan tehä muutakin kuin töitä, olla lapsen kanssa tai treenata, esim. Olla siellä baarissa. XD

Kuulostaa kamalalta baarilta. Itse käyn paikoissa joissa näkyy paljon ihan fiksuja ja joskus vähän liiankin trendikkäitä suomalaismiehiä. Ei sillä että hekään kelpaisivat sinulle tai juuri muillekaan, mutta tuli nyt vaan mieleen.

• crux kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta baarilta. Itse käyn paikoissa joissa näkyy paljon ihan fiksuja ja joskus vähän liiankin trendikkäitä suomalaismiehiä. Ei sillä että hekään kelpaisivat sinulle tai juuri muillekaan, mutta tuli nyt vaan mieleen.

No joku muotipaikkakaan ei ehkä ole ihan mun mesta. Asun täällä metsän liepeillä enkä ole tuntenut itseäni stadilaiseksi enää vuosiin, jos koskaan.

Enemmän olen käynyt jossain keskihintaisessa paikassa missä on erilaisia ihmisiä. Tiettyjä paikkoja tietää vältellä kun siellä on liikaa noita öhöm. Noh. Sellaisia ulkomaalaistaustaisia jotka nappaa heti kädestä kiinni että tulepas tänne. En tykkää yhtään niin kuin ei moni muukaan.

Miksi ei kelpaisi fiksu suomalainen mies. Ei sellaisia vain tule missään vastaan. Ehkä pitäs hommata se Tinder. XD :P

• crux
        Nainen_28v kirjoitti:

No joku muotipaikkakaan ei ehkä ole ihan mun mesta. Asun täällä metsän liepeillä enkä ole tuntenut itseäni stadilaiseksi enää vuosiin, jos koskaan.

Enemmän olen käynyt jossain keskihintaisessa paikassa missä on erilaisia ihmisiä. Tiettyjä paikkoja tietää vältellä kun siellä on liikaa noita öhöm. Noh. Sellaisia ulkomaalaistaustaisia jotka nappaa heti kädestä kiinni että tulepas tänne. En tykkää yhtään niin kuin ei moni muukaan.

Miksi ei kelpaisi fiksu suomalainen mies. Ei sellaisia vain tule missään vastaan. Ehkä pitäs hommata se Tinder. XD :P

Tuskin kannattaa Tinderiin ryhtyä...kyllähän siitäkin varmaan löytää vikoja kuten mistä tahansa muustakin paikasta tai sovelluksesta. Yksi yhteinen ikävä nimittäjä kaikissa paikoissa on miehet joista ei tule parempia vaikka mistä suunnasta katselisi. Mutta hyvähän se on jos osaa elää yksin eikä kaipaa mitään niin paljon että tarvitsisi ryhtyä toimenpiteisiin asian muuttamiseksi.

• crux kirjoitti:

Tuskin kannattaa Tinderiin ryhtyä...kyllähän siitäkin varmaan löytää vikoja kuten mistä tahansa muustakin paikasta tai sovelluksesta. Yksi yhteinen ikävä nimittäjä kaikissa paikoissa on miehet joista ei tule parempia vaikka mistä suunnasta katselisi. Mutta hyvähän se on jos osaa elää yksin eikä kaipaa mitään niin paljon että tarvitsisi ryhtyä toimenpiteisiin asian muuttamiseksi.

Tottakai kaipaa. Mutta ei ole mitään paniikkia. Olen keksinyt paljon muutakin puuhaa.

Tiedän tinder paria ja tinder vauvaa, joten tuskin sekään ihan sontaa on kokonaan. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Tottakai kaipaa. Mutta ei ole mitään paniikkia. Olen keksinyt paljon muutakin puuhaa.

Tiedän tinder paria ja tinder vauvaa, joten tuskin sekään ihan sontaa on kokonaan. :)

N:"... Ei sellaisia vain tule missään vastaan. ... "
        c:"... miehet joista ei tule parempia vaikka mistä suunnasta katselisi. ..."

Se on syytä hyväksyä matemaattisena faktana, että kun ikää tulee, niin mahdollisten kumppanien määrä vähenee. Suunnilleen 100% ihmisistä on jossain vaiheessa valmis tutustumaan romanttisesti 18 vuotiaaseen. Puolet ihmisistä ei koskaan tule yrittämään vastaavaa yli kolmikymppisen kanssa. Ja samalla kun lukumääräisesti potentiaalisten kumppanien määrä pienenee, niin näiden aktiivsuuskin vähenee.

• scrg kirjoitti:

N:"... Ei sellaisia vain tule missään vastaan. ... "
        c:"... miehet joista ei tule parempia vaikka mistä suunnasta katselisi. ..."

Se on syytä hyväksyä matemaattisena faktana, että kun ikää tulee, niin mahdollisten kumppanien määrä vähenee. Suunnilleen 100% ihmisistä on jossain vaiheessa valmis tutustumaan romanttisesti 18 vuotiaaseen. Puolet ihmisistä ei koskaan tule yrittämään vastaavaa yli kolmikymppisen kanssa. Ja samalla kun lukumääräisesti potentiaalisten kumppanien määrä pienenee, niin näiden aktiivsuuskin vähenee.

Emmä ainakaan halua enää sekaantua 18-vuotiaaseen. :D

En kyllä myöskään pidä tota yli 30v. Minään rajapyykkinä. Eli en kyllä nyt allekirjoita tuota teoriaa. :)

• Nainen_28v kirjoitti:

Emmä ainakaan halua enää sekaantua 18-vuotiaaseen. :D

En kyllä myöskään pidä tota yli 30v. Minään rajapyykkinä. Eli en kyllä nyt allekirjoita tuota teoriaa. :)

En tarkoittanut että 30v olisi jokin rajapyykki, se oli vaan esimerkki. Yritä miettiä vaikka lähipiiriäsi ja arvaile minkä ikäinen on ollut nuorin ja vanhin uusi romanttisen kiinnostuksen kohde kunkin osalta. Kävin omaa lähipiiriäni läpi ja arvaan että alle puolet on koskaan hakenut mitään edes kolmekymppisten kanssa,

Me ihmiset pelataan pariutumisessa tuolileikkiä, jossa vapaat tuolit vähenee koko ajan. Niitä uusia 18v-tuoleja tietty tulee koko ajan uusia, mutta ei me enää niitä haluta.

• scrg kirjoitti:

En tarkoittanut että 30v olisi jokin rajapyykki, se oli vaan esimerkki. Yritä miettiä vaikka lähipiiriäsi ja arvaile minkä ikäinen on ollut nuorin ja vanhin uusi romanttisen kiinnostuksen kohde kunkin osalta. Kävin omaa lähipiiriäni läpi ja arvaan että alle puolet on koskaan hakenut mitään edes kolmekymppisten kanssa,

Me ihmiset pelataan pariutumisessa tuolileikkiä, jossa vapaat tuolit vähenee koko ajan. Niitä uusia 18v-tuoleja tietty tulee koko ajan uusia, mutta ei me enää niitä haluta.

Jaajaa. Mä olen halunnut 18v tuolia 16veenä. Sitten halusin vanhempia tuoleja. Sitten joskus 22v aloin haluamaan jotain 20v tuoleja.

Tällä hetkellä käytän pehvani alla mielellään sellaista 22-26v tuolia.

• Väsytys voitto.

• Yhdys sana.

• super-atm kirjoitti:

Yhdys sana.

Huomasinsenitsekinkultaseni.

• Nainen_28v kirjoitti:

Huomasinsenitsekinkultaseni.

Tuskinhuomasitennenkuinhuomautin.

• super-atm kirjoitti:

Tuskinhuomasitennenkuinhuomautin.

Suomionäidinkieleni.Arvosanaolilukiossa10jaylppäreistäpisteenalleL.Eriasiajaksankovälittääoikeinkirjoituksestataikieliopistatässäfoorumissa.

• Naiset palkitsevat sinnikkään miehen jos mies on komea. Ruman miehen sinnikkyydellä ei ole mitään merkitystä.

• uyghgfhgfhgjf

Niin.. Ajattelin juuri, että kyllä se ulkonäkö on ollut varmaan vähintään "katseenkestävä"? Varmaan jotain miehekästäkin olemuksessa on ollut. Toki sinnikkyys on aina hyväksi, mutta tuskin tuo kaikilla toimii..

• helmiä.sioille

Päläpäläpälä....

Jos te ätmit olisitte livenä yhtä sujuvasanaisia naisten seurassa kuin täällä, ei teillä olisi naisten saannissa mitään ongelmia.

Teidän suurin ongelmanne näyttääkin olevan se, että menette täysin lukkoon tositilanteessa. Kaikki muu on vaan tekosyitä..

• palstailija

Sujuvasanainen myyntimies saa naisia, muttei kaikkien naisten seurassa tarvii olla kova puhumaan. Puhumistakin tärkeämpää on yleisolemus, sanaton viestintä, 100-prosenttinen läsnäolo, kiinnostuksen osoitus naiseen ja sen sanomisiin. Kiltti ja kunnollinen ätmikin parantaa mahdollisuuksiaan huomattavasti, kun pistää nämä asiat kuntoon.

• palstailija kirjoitti:

Sujuvasanainen myyntimies saa naisia, muttei kaikkien naisten seurassa tarvii olla kova puhumaan. Puhumistakin tärkeämpää on yleisolemus, sanaton viestintä, 100-prosenttinen läsnäolo, kiinnostuksen osoitus naiseen ja sen sanomisiin. Kiltti ja kunnollinen ätmikin parantaa mahdollisuuksiaan huomattavasti, kun pistää nämä asiat kuntoon.

Minustakin tuntuu, että naisen kanssa oleminen on aina kuin urheilusuoritus tai vähintään kovaa työtä. Kovaa keskittymistä vaaditaan koko ajan ja tarkkana pitää olla sanomisten ja tekemisten kanssa.

• Ex----------PUA
        scrg kirjoitti:

Minustakin tuntuu, että naisen kanssa oleminen on aina kuin urheilusuoritus tai vähintään kovaa työtä. Kovaa keskittymistä vaaditaan koko ajan ja tarkkana pitää olla sanomisten ja tekemisten kanssa.

Mielestäni erinomainen analogia!

• Jännämiehen_matkassa

Naiset haluavat huomiota ja eivät loppukädessä usein teidä mitä haluavat, eli millaisen miehen. Kun mies on sinnikäs ja tuo itseään julki, niin naisen on helppo valita hänet kuin seinäkukan, joka lähtee kotiin. Jännämiehessä on lisäksi agressiviisista voimaa, joka vetoaa suureen osaan naisia. Vaikka rikollinen hulttiomaisuus olisi valtaosan mielestä kielteinen ominaisuus, niin reppanuus taas voi kumota sen.

Pahinta on sellainen äidin pikkupoikamainen ATMius, jossa ei ole mitään särmää miehessä. Enemmin rennosti renttu tai bisnesmies look, mutta ei sellaista keskivälin Prisma ulkonäköä ja saamattomuutta. Toki, jos mies pystyy hurmaan naisen pidemmän ajan kuluessa, niin tavismieskin pystyy tuomaan luonteensa hyvät piirteet ilmi ja naisen kiinnostus herätä. Tässä tullaan taas siihen, että usein, kun nainen lopulta haluaa sen rehellisen ja reilun tavismiehen, niin hänellä on taustalla jo lukuaisia suhteida epäkelpojen miesten kanssa. Aisuirin roolia siis tarjolla.

Tämä tuntemani jännämies on taatusti nussinut sadan naisen kanssa, mutta ATMien ei pidä silti kadehtia häntä, koska hänen elämänsä keskipiste on päihteet ja nykyinen olotila on surkea. Jännämiehen liekki voi lepattaa hetken voimakkaasti, mutta hänen koko elämänsä saldo on surkea.

• TotuusSattuu

"Tässä tullaan taas siihen, että usein, kun nainen lopulta haluaa sen rehellisen ja reilun tavismiehen, niin hänellä on taustalla jo lukuaisia suhteida epäkelpojen miesten kanssa. Aisuirin roolia siis tarjolla."

Tässä on yksi yleinen väärinymmärrys. Ajatellaan että koska jännämiehillä on niin paljon naisia, hyvin suuren osan naisista täytyy olla ollut jännemiehen kanssa. Tämä on kuitenkin väärinkäsitys jota jostain syystä halutaan helliä.
        Todellisuudessa jännämiehiin retkahtavat naiset ovat yksi aika rajattu naistyyppi ja -joukko. Heillä noita jännämiehiä saattaakin sitten olla todella monta peräkkäin. Siksi myös jännämiehillä riittää aina kohteita. Lähes jokainen tietää yhden tällaisen "Kiertopalkinto Lissun". Silti hän on myös samalla tavalla yksittäistapaus kuin tuo jännämieskin. Aivan kuten avauksessa kuvattiinkin, jännämies yrittää kahtakymmentä naista joista vain yksi lämpenee hänelle. Ja tämä ihan sama nainen lämpenee seuraavalla viikolla jollekin toiselle jännämiehelle. 19 on siis niitä tavallisia varsin kunnollisia naisia jotka eivät jännämiehelle lämpene.

• TotuusSattuu kirjoitti:

"Tässä tullaan taas siihen, että usein, kun nainen lopulta haluaa sen rehellisen ja reilun tavismiehen, niin hänellä on taustalla jo lukuaisia suhteida epäkelpojen miesten kanssa. Aisuirin roolia siis tarjolla."

Tässä on yksi yleinen väärinymmärrys. Ajatellaan että koska jännämiehillä on niin paljon naisia, hyvin suuren osan naisista täytyy olla ollut jännemiehen kanssa. Tämä on kuitenkin väärinkäsitys jota jostain syystä halutaan helliä.
        Todellisuudessa jännämiehiin retkahtavat naiset ovat yksi aika rajattu naistyyppi ja -joukko. Heillä noita jännämiehiä saattaakin sitten olla todella monta peräkkäin. Siksi myös jännämiehillä riittää aina kohteita. Lähes jokainen tietää yhden tällaisen "Kiertopalkinto Lissun". Silti hän on myös samalla tavalla yksittäistapaus kuin tuo jännämieskin. Aivan kuten avauksessa kuvattiinkin, jännämies yrittää kahtakymmentä naista joista vain yksi lämpenee hänelle. Ja tämä ihan sama nainen lämpenee seuraavalla viikolla jollekin toiselle jännämiehelle. 19 on siis niitä tavallisia varsin kunnollisia naisia jotka eivät jännämiehelle lämpene.

Tuokin on varmaan totta, että pieni ja näkyvä kierrätyspiiri hämää kuvaa totuudesta. Toisaalta ei tilanne naisten ja miesten kannalta symmetrinenkään ole. Jos olisi, näkisimme palstalla miehiä, jotka 30 ikäisinä valittaisivat, että hyvät naiset on kadonneet johonkin ja samaan hengenvetoon muistuttaisivat, että seksiä toki on tarjolla niin paljon kuin jaksaa nauttia.

• 12121212
        TotuusSattuu kirjoitti:

Kyllä, jännämiehistä pitää vain pieni osa naisista. Yleensä tämä liittyy huonoon isän malliin tai ylikonservatiiviseen lapsuuteen jonka tukahdutettua kapinaa eletään jänniksen kautta.

Sen sijaan pelimiehiin lankeavat naiset ovat valtava enemmistö.

• TotuusSattuu
        scrg kirjoitti:

Tuokin on varmaan totta, että pieni ja näkyvä kierrätyspiiri hämää kuvaa totuudesta. Toisaalta ei tilanne naisten ja miesten kannalta symmetrinenkään ole. Jos olisi, näkisimme palstalla miehiä, jotka 30 ikäisinä valittaisivat, että hyvät naiset on kadonneet johonkin ja samaan hengenvetoon muistuttaisivat, että seksiä toki on tarjolla niin paljon kuin jaksaa nauttia.

"Toisaalta ei tilanne naisten ja miesten kannalta symmetrinenkään ole. "

Aika harvassa asiassa on täysi symmetria. Tästä ei vain kuitenkaan seuraa että joku tilanne olisi jotenkin kollektiivisesti jomman kumman sukupuolen vika.

"Jos olisi, näkisimme palstalla miehiä, jotka 30 ikäisinä valittaisivat, että hyvät naiset on kadonneet johonkin ja samaan hengenvetoon muistuttaisivat, että seksiä toki on tarjolla niin paljon kuin jaksaa nauttia."

Ehkä miehet keskimäärin valittavat aika harvoin sitä että seksiä on yllin kyllin tarjolla ;). Ja miehellä ei myöskään ole ihan biologisista syistä niin kiire parisuhteellistua. Mies kun voi tulla isäksi vaikka 70-vuotiaana.

• kjhkjhljhljh
        12121212 kirjoitti:

Kyllä, jännämiehistä pitää vain pieni osa naisista. Yleensä tämä liittyy huonoon isän malliin tai ylikonservatiiviseen lapsuuteen jonka tukahdutettua kapinaa eletään jänniksen kautta.

Sen sijaan pelimiehiin lankeavat naiset ovat valtava enemmistö.

Samaa mieltä. Lähiöbaarien jännämiehillä naisten taso on myös huono -kaikki kelpaa. Ennemmin juurikin noita pelimiehiä täällä pitäisi vihata / kadehtia.. Täällä myös liikaa nostetaan esiin noita huume- alkoholiporukoiden väkivaltaisuuksia. Toki järkyttävää, mutta eivät nuo katuojassa makaavat alkoholistinaiset kuitenkan edes palstan miehille kelpaisi. Miten nuo naiset siis edes voisivat valita "sen kiltin ja kunnollisen miehen".

• crux

Keskivälin Prisma-ulkonäköä mietin ja sitä kuinka tärkeää tosiaan miehelle on viedä tyyli aina johonkin ääripäähän. Johtunee siitä että naiset eivät ole yleensä kovin kummoisia ihmistuntijoita miesten suhteen. Eivätkä naiset ole kiinnostuneita selvittämään miehen ajatuksia - ne pitää tarjota heille jo ennen ensimmäistäkään lausuttua sanaa visuaalisessa muodossa, alleviivattuna ja standardisoituna.

• Jännämiehen_matkassa
        TotuusSattuu kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä (kokemuksen ja tiedon kautta), että ne naiset eivät ole mikään rajattu joukko. Vielä oudompaa on se, että nämä jännämiesten (kuten tämän tapauksessa puhutun rikollisen) naisystävät ovat tavallisia, työssäkäyviä ja perusnättejä naisia. Ehkä pieni keskiarvosiirtyä voi näissä naisissa olla siihen suurtaan, että heidän perheessä on veljet/isä samantyylisiä henkilöitä, mutta ei mikään 1:1 totuus.

Tuohon 1:20 suhteeseen, että vaikka mies olisi julkkis tai supertähti, niin naisen saaminen kerran kerrasta ei ole varmaa ellei yritä montaa naista illan aikana. Se, että nainen lähtee mukaan, kertoo minusta enemmän siitä että kyseinen nainen haki itseksin seksiseuraa ja oli oikealla mielialalla liikenteessä tai hänet saa helposti ylipuhuttua siihen. Tämä on toinen alue, josta voisin puhua mutta vaatisi oman ketjun *

* Eli, sen tunnistaminen baarissa tai yöelämässä, onko nainen hakemassa seuraa vai viettämässä kavereiden kanssa mukavaa iltaa. Nämä eivät sulje pois toisiaan, mutta on yleensä tavalliselle miehelle helpompaa jos raakkaa heti pois naiset, jotka eivät ole iskettävissä. Eli, säästetään paukkuja ja aikaa sellaisille naisille, jotka osoittavat olevansa halukkaita tutustumaan/tulemaan isketyiksi. Noin lyhyesti.

• crux kirjoitti:

Keskivälin Prisma-ulkonäköä mietin ja sitä kuinka tärkeää tosiaan miehelle on viedä tyyli aina johonkin ääripäähän. Johtunee siitä että naiset eivät ole yleensä kovin kummoisia ihmistuntijoita miesten suhteen. Eivätkä naiset ole kiinnostuneita selvittämään miehen ajatuksia - ne pitää tarjota heille jo ennen ensimmäistäkään lausuttua sanaa visuaalisessa muodossa, alleviivattuna ja standardisoituna.

En tiedä onko miehetkään noin yleisesti kovinkaan kiinnostuneita naisten ajatuksista, mutta osaavat feikata riittävän pitkään. Anonyymisti miehet sitten myöntää että kiva naama, kiva perse tai kivat tissit riittää aika pitkälle, jos nainen ei aivan raivotautinen ole.

Naiset ei etsi miehessä ensisijaisesti mitään yksilöä vaan jonkin stereotyypin edustajaa. Jos et tiedä, mihin lokeroon kuulut niin valitse silti jokin ja pysy siellä lokerossasi edes vähän aikaa. Jos luet rattoa ja raamattua, niin kerro lukevasi vain jompaa kumpaa.

https://www.youtube.com/watch?v=pfMXv7M58A8&t=0m20s

• Riiiiiiiiiiiii

No en nyt ihan noin rajusti yleistäisi. Toki kaikki tekevät ulkonäön perusteella päätelmiä, mutta persoona on tärkein. Miksi ei voisi lukea sekä Rattoa että Raamattua? Kumpikin kuuluu yleissivistykseen, ja pieni mielenkiintoinen särmä, ero, ennalta-arvaamattomuus on vain mielenkiintoista. Ristiriitainen viestintä voi vaivata enemmän.

• JututOnKuuntelijalle
        Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

No en nyt ihan noin rajusti yleistäisi. Toki kaikki tekevät ulkonäön perusteella päätelmiä, mutta persoona on tärkein. Miksi ei voisi lukea sekä Rattoa että Raamattua? Kumpikin kuuluu yleissivistykseen, ja pieni mielenkiintoinen särmä, ero, ennalta-arvaamattomuus on vain mielenkiintoista. Ristiriitainen viestintä voi vaivata enemmän.

No noista molemmista kertominen on nimenomaan ristiriitaista viestintää.

• Ex----------PUA
        Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

"ennalta-arvaamattomuus on vain mielenkiintoista"

Ei ainakaan itseironiasta ole sinulla puutetta. :D

• Riiiiiiiiiii

Baarissa kyse on nimenomaan siitä, että on mentävä tekemään itseään tykö. Siellä eivät hissukat pärjää. Pikkutunneilla ja lihatiskipaikoissa tämä pätee erityisesti. Toki kannattaa pysytellä siinä kunnossa että puhe kulkee, mutta sekin riippuu vastapuolen humalatilan määrästä. Se, lähteekö nainen jonkun linnakundin mukaan on naisen miesmausta kiinni ja siitä, onko hän yleensäkään sillä mielellä liikenteessä. Kun tyttösenä pääsin baariin ja sieltä joskus jonkun kanssa lähdin, olivat ne kyllä aina samaa naapurinpoikatyyppiä (voin 1212112:n puolesta vastata eli tietenkin söpöjä, ei tarvi tulla analysoimaan). Rentut eivät vetoa.

• dffgh

Kyllähän se aina pitää paikkansa, että sinnikkyys palkitaan. Näkeehän sen näissä mamumiehissäkin, jotka oikein piirittämällä piirittää, kunnes saavat haluamansa.

Jotenkin vaan sivistyneeseen ihmisten väliseen kanssakäymiseen kuuluu se, että uskotaan kerrasta, eikä jatketa sitä piirittämistä, koska se menee silloin jo ahdistelun puolelle. Naiset on tietenkin idiootteja siinä missä miehetkin, eivätkä aina tajua omaa parastaan.

• crux

Minä olen ainakin jo niin sivistynyt että yleensä luovun siitä ensimmäisestäkin kerrasta. Niin paljon naiset ovat painottaneet miesten huonoa laatua, ärsyttäviä lähestymisiä, yleensäkin häiritsemistä kun haluaisivat vain olla rauhassa tai pitää hauskaa jne. että kyllä se sanoma on mennyt perille vaikka se ei ihan joka tilannetta, miestä tai naista tietenkään koske.

• fgghj

Jep, varmaan pitäs perustaa joku uudenlainen ihmisten tapaamispalvelu, jossa oltas vaan sillä tarkoituksella liikkeellä, että halutaan tapailla ihan oikeasti vastakkaista sukupuolta. Ennen vanhaanhan asian ajoivat yhteiset tanssit jossain kylillä, mutta näin sosiaalisen median aikakautena asia onkin jo paljon hankalampi ja monimutkaisempi. Baarit seuranhakutarkoituksessa vois jättää kokonaan niille känniääliöille.

Ei muuta kun perustamaan vaan joku uudenlainen vastine kylätansseille. Mitähän nyt nykyihmiset haluaa keskenään tehdä yhdessä? Ei sen pitäs olla näin vaikeeta. ¨

Voishan se olla myös jokin uudenlainen mobiilipalvelu, jonka kautta vois saada seuraa vaikka kun olis kävelylenkillä. Känny vaikka hälyttäis, että lähellä on joku ihminen, joka voisi olla sinusta kiinnostunut. Meillä on kaikki tää hieno teknologia ja nykyajan sivistys, mutta silti ihan elämän perusasiat tuntuvat vaan menevän vaikeemmiksi ja vaikeemmiksi. On se sitten kumma!

• crux
        fgghj kirjoitti:

Jep, varmaan pitäs perustaa joku uudenlainen ihmisten tapaamispalvelu, jossa oltas vaan sillä tarkoituksella liikkeellä, että halutaan tapailla ihan oikeasti vastakkaista sukupuolta. Ennen vanhaanhan asian ajoivat yhteiset tanssit jossain kylillä, mutta näin sosiaalisen median aikakautena asia onkin jo paljon hankalampi ja monimutkaisempi. Baarit seuranhakutarkoituksessa vois jättää kokonaan niille känniääliöille.

Ei muuta kun perustamaan vaan joku uudenlainen vastine kylätansseille. Mitähän nyt nykyihmiset haluaa keskenään tehdä yhdessä? Ei sen pitäs olla näin vaikeeta. ¨

Voishan se olla myös jokin uudenlainen mobiilipalvelu, jonka kautta vois saada seuraa vaikka kun olis kävelylenkillä. Känny vaikka hälyttäis, että lähellä on joku ihminen, joka voisi olla sinusta kiinnostunut. Meillä on kaikki tää hieno teknologia ja nykyajan sivistys, mutta silti ihan elämän perusasiat tuntuvat vaan menevän vaikeemmiksi ja vaikeemmiksi. On se sitten kumma!

En tiedä miksi koko ajan pitäisi kehittää jotain uutta ihan vain siitä syystä että naisia ei kiinnosta? Onhan näitä mahdollisuuksia ollut vaikka mitä ja on edelleenkin, mutta tarkoitushakuinen tutustuminen ei vaan sovi naisille koska he ovat nostaneet itsensä sellaisen yläpuolelle ja pudotus miesten tasolle tuntuu olevan monille liian vaikea pala.

• fhjfhjfg
        crux kirjoitti:

En tiedä miksi koko ajan pitäisi kehittää jotain uutta ihan vain siitä syystä että naisia ei kiinnosta? Onhan näitä mahdollisuuksia ollut vaikka mitä ja on edelleenkin, mutta tarkoitushakuinen tutustuminen ei vaan sovi naisille koska he ovat nostaneet itsensä sellaisen yläpuolelle ja pudotus miesten tasolle tuntuu olevan monille liian vaikea pala.

Mutta kun Suomessakin lienee suuri joukko niitä ihan tavallisiakin naisia, jotka eivät välitä baareista ja muutenkin joku uus systeemi vois estää myös monia naisia ajautumasta kapakkakierteeseen. Usein syy on myös yhteiskunnan rakenteissa, eli tässä tapauksessa lähinnä siinä, että kapakoita pidetään yleisinä tutustumispaikkoina. Tästä tulisikin päästä eroon. Ihmiset voivat myös tapailla selvinkinpäin toisiaan ja vielä keskellä kirkasta päivää, siihen vain ei ole oikein kunnon puitteita. Pitää nyt vähän laajentaa ajatteluaan. Ennen vanhaan ihmiset tosiaankin tapasivat toisiaan tanssipaikoissa, se oli melko tervettä touhua. Ei ihmiset ole muuttuneet noista ajoista, vain ajat ovat muuttuneet. Kun olemme suostuneet markkinavoimien ja kaiken sen schaissen orjiksi. Meidän puolesta joku markkinointipelle päättää siitä kuinka meidän pitäisi tämä elämämme elää. Tästä syntyy vaikutelma, että olsimme pinnallisempia ja itsekkäämpiä kuin ihmiset ennen, mutta se on oikeasti vain aivopesua, jonka me olemme joutuneet kokemaan jo lapsesta saakka. Tuo aivopesu voidaan myös purkaa. Voimme haistattaa pitkät paskat mainoksille ja muulle sonnalle, joka yrittää aivopestä meitä.

• MeneNiihin
        fhjfhjfg kirjoitti:

Mutta kun Suomessakin lienee suuri joukko niitä ihan tavallisiakin naisia, jotka eivät välitä baareista ja muutenkin joku uus systeemi vois estää myös monia naisia ajautumasta kapakkakierteeseen. Usein syy on myös yhteiskunnan rakenteissa, eli tässä tapauksessa lähinnä siinä, että kapakoita pidetään yleisinä tutustumispaikkoina. Tästä tulisikin päästä eroon. Ihmiset voivat myös tapailla selvinkinpäin toisiaan ja vielä keskellä kirkasta päivää, siihen vain ei ole oikein kunnon puitteita. Pitää nyt vähän laajentaa ajatteluaan. Ennen vanhaan ihmiset tosiaankin tapasivat toisiaan tanssipaikoissa, se oli melko tervettä touhua. Ei ihmiset ole muuttuneet noista ajoista, vain ajat ovat muuttuneet. Kun olemme suostuneet markkinavoimien ja kaiken sen schaissen orjiksi. Meidän puolesta joku markkinointipelle päättää siitä kuinka meidän pitäisi tämä elämämme elää. Tästä syntyy vaikutelma, että olsimme pinnallisempia ja itsekkäämpiä kuin ihmiset ennen, mutta se on oikeasti vain aivopesua, jonka me olemme joutuneet kokemaan jo lapsesta saakka. Tuo aivopesu voidaan myös purkaa. Voimme haistattaa pitkät paskat mainoksille ja muulle sonnalle, joka yrittää aivopestä meitä.

Järjestettyjä pikadeittejä on kyllä.

• crux
        fhjfhjfg kirjoitti:

Eiväthän naiset ainakaan ole pitäneet kapakoita enää aikoihin tutustumispaikkoina. Miehet vielä muistelevat siinä asiassa menneitä. Ja tavallinen nainen voi koska vaan kirjautua nettitreffisivustolle ja sopia treffejä keskelle kirkasta päivää, selvinpäin, haluamiinsa puitteisiin. Kuulemma kalenterin saa tosi helposti täyteen halutessaan. Tahdosta tai sen puutteesta se on kiinni.

• fhjfhjfg kirjoitti:

Tämä on aivan totta....hyvä kommentti.... ;P

• crux kirjoitti:

Eiväthän naiset ainakaan ole pitäneet kapakoita enää aikoihin tutustumispaikkoina. Miehet vielä muistelevat siinä asiassa menneitä. Ja tavallinen nainen voi koska vaan kirjautua nettitreffisivustolle ja sopia treffejä keskelle kirkasta päivää, selvinpäin, haluamiinsa puitteisiin. Kuulemma kalenterin saa tosi helposti täyteen halutessaan. Tahdosta tai sen puutteesta se on kiinni.

Tässäkin on hyvin paljon totuutta......baarit on monelle naiselle HuomionHaku paikkoja ja välillä sitten asioita myös VainTapahtuu..... ;P

• TämäSelvä

Eli tarinan opetus on se että jännämiehellä oli paljon valinnanvaraa vain siksi koska teki niin paljon aloitteita.

• Felklkdslkfdsfdsdssd

Kappas. Palstalla on lyöty päätä niin kauan seiniin että se ovi ja siinä oleva kahvakin alkaa löytyä.

• Ex----------PUA

Juuri tämä on se, mistä olen kertonut: Numeropeli.

Ihan hyvä aloitus, ja juuri tuotahan se numeropeli on.

Tiedostamattomaan numeropelin pelaamiseen PUA-opitkin perustuvat, sillä puppeilulla sinänsä tuskin saa naisia.

Esiim. "maailman paras PUA" Mystery ensiksi valehteli opetusvideolla, että saa 5/5 naista jota lähestyy, myöhemmin hän paljasti kirjassaan, että lähestyy keskimäärin 12 naista illasta, ja ei aina saa ylipäänsä ketään. Ja jos saa, se menee luvussa 4 kiinnostuu, mutta yhden kanssa on jatkot, jotka johtavat tai ovat johtamatta seksiin.

Joten, siinä todellisia lukuja fanipojille, jotka uskovat valheita!

Vaan, mikä tässä on ongelmana on se, että jännämiehen MA yleensä on korkeampi kuin ATM:n.

Tämä johtaa siihen, että tuo jännämies voi tosiaan lähestyä 20 naista, ja 21. on se jonka hän saa.

Kun taas ATM:n luku voi olla 200-2000 naista, jolloin on ihan selvää, että harvan psykologinen pääoma kestää sellaista.

Jännämiehet tosiaan ovat sisäisesti kuolleita luupäitä, joten kummakos se jos jaksaa vongata.

• Kun nyt ole tutustunut tuohon pua-kirjallisuuteen niin hahmotetaanko siellä tuota kokonaiskuviota naisten kannalta. Siis ei yksittäistä pokausta, vaan miten se pokaus suhteutuu kaikkeen muuhun mitä nainen kohtaa?

Meillä kun on siis luonnostaan aktiivisia "jännämiehiä" ohjeistettuna aktiivia "pua-uskovaisia", vaihtelevan aktiivisia "ytmejä" joiden iso onnistumis-% ruokkii aktiivisuutta ja sitten luonnostaan vähemmän aktiiviset muut.

Kun ei eletä missään pikku laumoissa, jossa kaikki tuntee kaikki, niin eikö ole aika ilmeistä että keskimääräinen nainen saa hyvin harhaisen kuvan keskimääräisestä miehestä, koska kohtaamiset erilaisten miesten kanssa painottuvat miesten aktiivisuudella. ("Kaikki miehet on sikoja":)

• Ex----------PUA
        scrg kirjoitti:

Kun nyt ole tutustunut tuohon pua-kirjallisuuteen niin hahmotetaanko siellä tuota kokonaiskuviota naisten kannalta. Siis ei yksittäistä pokausta, vaan miten se pokaus suhteutuu kaikkeen muuhun mitä nainen kohtaa?

Meillä kun on siis luonnostaan aktiivisia "jännämiehiä" ohjeistettuna aktiivia "pua-uskovaisia", vaihtelevan aktiivisia "ytmejä" joiden iso onnistumis-% ruokkii aktiivisuutta ja sitten luonnostaan vähemmän aktiiviset muut.

Kun ei eletä missään pikku laumoissa, jossa kaikki tuntee kaikki, niin eikö ole aika ilmeistä että keskimääräinen nainen saa hyvin harhaisen kuvan keskimääräisestä miehestä, koska kohtaamiset erilaisten miesten kanssa painottuvat miesten aktiivisuudella. ("Kaikki miehet on sikoja":)

Hmm, en ole ihan varma ymmärsinkö mitä meinasit.

Yleensä PUA-kirjallisuudessa tai opeissa naiset ovat pikemminkin objekteja, joihin pistetään tiettyä materiaalia (maneeria, tekniikoita yms.) sisään, jotta ne antavat tietyn lopputuloksen, joten sikäli siellä ei tuollaisista puhuta.

Puhumattakaan siitä, että mitä tapahtuu kun lauma puppeja jossain baarissa lähestyy samoilla tavoilla jokaista naista. :D

• Ex----------PUA kirjoitti:

Hmm, en ole ihan varma ymmärsinkö mitä meinasit.

Yleensä PUA-kirjallisuudessa tai opeissa naiset ovat pikemminkin objekteja, joihin pistetään tiettyä materiaalia (maneeria, tekniikoita yms.) sisään, jotta ne antavat tietyn lopputuloksen, joten sikäli siellä ei tuollaisista puhuta.

Puhumattakaan siitä, että mitä tapahtuu kun lauma puppeja jossain baarissa lähestyy samoilla tavoilla jokaista naista. :D

Ymmärsit kyllä. Opetuksiin siis kuuluu, että naiset kuin koneita, jotka toimii tietyllä tavalla: Pyöräytä tästä ja vedä tuosta, niin nainen reagoi tällä tavalla. Ja vielä niin, että oletetaan naisen tottuneen tietynlaiseen lähestymistapaan ja "puppe" tekeekin jotain toisin ja korjaa potin.

Mutta eihän naiset ole samanlaisia kokemuspohjataan ja mitä useampi pua siellä pelikentällä riehuu, niin sitä enemmän erilaiseksi myös pelikenttä muodostuu. Fiksu nainen sitten myös tietää pelin kulun, mutta kuinka moni oikeasti siitä huolimatta pitää pelistä, en todellakaan tiedä.

• Hukassa2016

Ainakin itse jätän mielelläni kyseiset naiset jännämiehille. Aika paljon se taso vaan tippuu illan aikana mitä sivusta seuraillut.

• sitäsaamitä

Kyllä helppoja löytyy sain yhden naisen polvilleen vaikka tiesi että olen varattu. Osaa vaan vetää oikeista narusta. Naiset niin tykkää kun ruusuja antaa Merkkipäivän johdosta lähettää vielä kotiosoitteeseen niin kyllä saa ! Helppoja on osa!

• Säälin sun emäntää jos ei ole samanlainen kuin sinä.....se on työntänyt kätensä Näämmä SontaLäjään...

• Ujoatm27v

Okei naiset antakaa pillua antakaa pillua antakaa pillua antakaa pillua antakaa pillua. Olen sinnikäs olen sinnikäs olen sinnikäs olen sinnikäs olen sinnikäs olen sinnikäs. En anna periksi en anna periksi en anna periksi en anna periksi en anna periksi. Nyt sitä pillua tänne niinku olis jo! Toimiiko?

• Kilttimies123

Minulla on ainakin se ongelma etten tiedä mitä ja miten niille naisille kuuluis puhua enkä sitten mene puhumaan ollenkaan. Tai olen kyllä joskus baarissa hienovaraisesti jutellut jotain ihan tavallisia juttuja jonkun naisen kanssa mutta eihän sellainen nyt koskaan mihinkään seksiin johda.

Ongelma on se että en vain osaa johdatella juttua siihen suuntaan että nainen ymmärtäis että haluan muutakin kuin pelkkää jutustelua. Pitäis päästä seuraamaan läheltä kuinka jotkut menestyneimmät jännämiehet sen tekee siis saa naiset kiinnostumaan itsestään niin että se johtaa seksiin. Toisaalta kun ei omaa mitään röyhkeän rikollisen luonnetta niin mahtaisko siitä siltikään tulla mitään vaikka tietäis koko ajan mitä seuraavaksi pitää sanoa tai kuinka pitää käyttäytyä.

• Kilttimies123

Sitä vaan että kyllä se yli 10 vuotta jatkunut epävarmuus ja huono itsetunto näkyy niin selkeästi ulospäin että ei taida tulla mitään. Niin ja vaikkei näkyiskään niin naisilla on varmaan joku tutka päässä jonka avulla erottavat noin sekunnissa itsevarman ja epävarman miehen toisistaan.

Pelkään että tilanne ei ole mitenkään korjattavissa ainakaan minun kohdalla kun tuntuu että vanhemmiten itsetunto on mennyt vielä pahemmin alamäkeen.

• Ex----------PUA

Ymmärrän jokseenkin tilaasi.

Tuo vuosikausien alempi tai keskitasoisuus MAT:n mittapuussa vaikuttaa mieheen juuri noin.

Minulla on taso noussut, jo ihan iänkin mutta myös toiminnan myötä.

Ongelmana vain se, että ne vanhat jäänteet vanhasta roolistani vieläkin seuraavat, ja se on kuin joku heittäisi kapulan rattaisiin juuri kun on pääsemässä vauhtiin.

Viime vuoden tason nosto-talkoissa jo luulin että ne olisi karistettu, mutta kyllä näemmä aika ajoin on sellainen KTM-tason fiilis matkassa.

Olen tuosta muutenkin kuullut, että monilla voisi olla jo suora baana edessä, mutta onyhä vielä käsijarru pohjassa. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4262
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      2958
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1229
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      43
      945
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      940
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      117
      763
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      38
      756
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      754
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      107
      699
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      135
      667
    Aihe