Aloituksessa Lenin Stalin pääosassa sanoo viestisään
Mutta onhan toki Suomen itsenäisyys Stalinin ansiota. Hän oli pakolaisvuosinaan ennen vallankumousta Suomessa, silloin vielä tuo Josif Vissarionovitš Džugašvili käytti nimeä Koba, joka merkitsee Lannistumaton. Täällä hän myös ensi kertaa elämässään tapasi myös pakolaisena olleen Leninin. Ja kävi Tampereellakin, jossa tutustui mustaan makkaraan. Sitä nautittuaan Stalin eli Koba totesi, että "kansa, jolla on tällainen herkku, ansaitsee itsenäisyyden”
Kapin mielestä suomen itsenäisyys Stalinin ansiota
5
98
Vastaukset
Oletko tosiaan niin tosikko, että et tuon muuten asiallisen viestini loppukevennystä ymmärtänyt? Lienee kuitenkin vain provo, koskapa olet jättänyt tuosta pois sen lpun, joka kuului näin:
>>Näin kävi, mikäli on uskominen Veikko Huovisen Joe-setä -kirjassaan kertomaan;))<<- Enhän.minä
Kapi luistelee sanomistaan, etten minä niin sanonut "enhän minä vaan muut".
EI MENE LÄPI TUO SOSDEM POLITTIIKKASI TÄÄLLÄ.
Sinä sen kirjoitit, eikä kukaan vainaja.
Vainaja ei pysty puolusteleen. - aikaselkeätapaus
Enhän.minä kirjoitti:
Vainaja ei pysty puolusteleen.Nyt kyllä kapi vie pisteet taas, jos et parempaan kykene.
Enhän.minä kirjoitti:
Vainaja ei pysty puolusteleen.No, laitetaan nyt sitten se koko story, mistä tässä oli kyse:
Joku, kovasti ”palstamajurilta” haiskahtava, sanoin kyseisestä avauksesta -ilmeisesti omastaan -näin.
>>Monelle varmaan jopa uutta Venäjän- Neuvostoliiton sisäiset toimet.
Näistä ei olla paljoa kerrottu aiemmin. Filmimateriaalia on pitkältä ajalta.
Tuo aihe näytti Teemalla olevan 3 -osaa.<<
Siihen minä vastasin siellä näin:
>>"Monelle varmaan jopa uutta Venäjän- Neuvostoliiton sisäiset toimet". Hyvänen aika! Eipä ole tullut paljon luettua hänen, jolle nuo ovat uutta tietoa.
Eivät nuo kaksi ensimmäistä osaa tuosta Teemalta tulleesta ohjelmasta ainakaan minulle mitään uutta tietoa tuoneet. Päinvastoin jäin useammassakin kohdassa ihmettelemään, että miksi ei kerrota siitä ja siitä kyseiseen asiaan liittyvästä. No, ohjelma oli tietysti pyritty saamaan mahdollisimman lyhyeksi ja tiiviiksi ajatellen sellaisia tv-katsojia, joille tuo esitettykin olisi uutta tietoa.
Mutta onhan toki Suomen itsenäisyys Stalinin ansiota. Hän oli pakolaisvuosinaan ennen vallankumousta Suomessa, silloin vielä tuo Josif Vissarionovitš Džugašvili käytti nimeä Koba, joka merkitsee Lannistumaton. Täällä hän myös ensi kertaa elämässään tapasi myös pakolaisena olleen Leninin. Ja kävi Tampereellakin, jossa tutustui mustaan makkaraan. Sitä nautittuaan Stalin eli Koba totesi, että "kansa, jolla on tällainen herkku, ansaitsee itsenäisyyden". Näin kävi, mikäli on uskominen Veikko Huovisen Joe-setä -kirjassaan kertomaan;))<<
Jokohan meni perille? Jos ei mennyt, vika on varmaan vastaanottimessa, jota minä en voi korjata. Ei jää asia mieltäni painamaan, vaan nyt vuoteeseen levollisin mielin, kun annoin tukeni Juha Sipilälle avauksellani ”Annan hengessä tukeni Juha Sipilälle”.
Hyvää yötä!
- vujhit4
Urho Kaleva Kekkosen mielestä Suomen itsenäistyminen oli Leninin ansiota.
Stalin puolestaan muuten vaan suuri Suomen ystävä, niinikään Urho Kaleva Kekkosen mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3671523- 741473
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3551392Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461157- 331012
Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht36999Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆245977vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163898Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20867Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40865