Moro!
Eli kyseessä on nyt asia (haave), jota olen hautonut pääni sisällä jo pitkään. Olisiko minusta lääkäriksi? Riittääkö pelkkä halu sisäänpääsyyn lääkikseen? No ei! Se vaatii paljon työtä ja uhrauksia, mutta työ on varmasti sen arvoista.
Valmistun lähihoitajaksi vuoden päästä, ja olen koko tämän opiskeluajan miettinyt, josko rohkenen yrittää jotain suurempaa ja vaativampaa. Silti pelko epäonnistumisesta ja mahdollisesta luovuttamisesta pelottaa. Mitä jos anna kaikkeni ja se ei riitä? Olisiko se parempi, kuin jättää yrittämättä ja miettiä vuosien päästä, että mitä jos olisinkin? Tarvisin nyt vähän helppiä teiltä, jotka haette/olette lääkiksessä, tai muilta hyviltä neuvonantajilta:) olisi kiva myös kuulla kokemuksia teidän lukuvuosista ja muusta. Miten päädyitte hakemaan lääkikseen ja mitä se teiltä vaati? :)
Kiitos!
Lääkikseen?
Anni12
2
192
Vastaukset
- asasasa
Kannattaisi suorittaa yo tutkinto. Eli ellet halua niin ainakin iltalukiossa fykebi, äikkä, enkku ja ruotsi. Tulevaisuudessa ilmeisesti ainakin osa otetaan yo tod perusteella. Sinulla ei ole lukiopohjaa niin aika suuren työmäärän se vaatii.
- hoidokeistaniinväliä
Lääkärien moraali on kyseenalainen, vain rahan perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1289147Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3176970Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005990- 1523890
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803273Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271- 1812601
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191296