Moro!
Eli kyseessä on nyt asia (haave), jota olen hautonut pääni sisällä jo pitkään. Olisiko minusta lääkäriksi? Riittääkö pelkkä halu sisäänpääsyyn lääkikseen? No ei! Se vaatii paljon työtä ja uhrauksia, mutta työ on varmasti sen arvoista.
Valmistun lähihoitajaksi vuoden päästä, ja olen koko tämän opiskeluajan miettinyt, josko rohkenen yrittää jotain suurempaa ja vaativampaa. Silti pelko epäonnistumisesta ja mahdollisesta luovuttamisesta pelottaa. Mitä jos anna kaikkeni ja se ei riitä? Olisiko se parempi, kuin jättää yrittämättä ja miettiä vuosien päästä, että mitä jos olisinkin? Tarvisin nyt vähän helppiä teiltä, jotka haette/olette lääkiksessä, tai muilta hyviltä neuvonantajilta:) olisi kiva myös kuulla kokemuksia teidän lukuvuosista ja muusta. Miten päädyitte hakemaan lääkikseen ja mitä se teiltä vaati? :)
Kiitos!
Lääkikseen?
Anni12
2
176
Vastaukset
- asasasa
Kannattaisi suorittaa yo tutkinto. Eli ellet halua niin ainakin iltalukiossa fykebi, äikkä, enkku ja ruotsi. Tulevaisuudessa ilmeisesti ainakin osa otetaan yo tod perusteella. Sinulla ei ole lukiopohjaa niin aika suuren työmäärän se vaatii.
- hoidokeistaniinväliä
Lääkärien moraali on kyseenalainen, vain rahan perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684