Kusettiko työnantaja muita työnhakijoita?

hmmmmm

Mitenkähän tähän voisi suhtautua, kun työnantaja muille sijaisille on selitellyt että vakituinen paikka annettiin vuorossa olevalle työntekijälle, vaikka todellisuudessa kautta rantain on paljastunut että tämä ihminen haki vakituisen paikkansa liiton lakimiehen avustuksella.. Onko tämä mennyt ihan oikein? Mietityttäävaan, kun muille hakijoille kerrotiin näin vaikka totuus oli toinen.Työn antaja on kunta.

3

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_kusettanut

Miten joku lakimies voi painostaa työnantajaa vaikka oliskin liiton lakimies. Ehkä kyseessä oli määräaikaisuuksien perusteeton ketjuttaminen.

Mitenkäs me muuten voitais tietää, miten se homma siellä kunnassa oikein on mennyt. Eihän tässä ole muuta kuin teidän "muiden työntekijöiden" mielenilmaisu kirjoitettuna aloitukseen! Meilläkään mitään kristallipalloja ole.

• TOTUUSKO

Mikä on totuus? Sinun puheesiko. Mistä sinä tiedät ne perusteet. Kateellisten panettelusta kyse. Jos sinulla kuitenkin joku työ siellä on, niin odottelet vain rauhassa vuoroas.

• latvalahoja_tyyppejä

Vaikka tosiasiahan on, että kyllä se liittokin osaa pelata. Tyyppi esimerkki Helsinki, jossa oli joskus jokinlainen uudistus meneillään. Yhdelle työntekijäryhmälle pidettiin oikein joukkotiedotustilaisuus siitä miten jatkot tulevat menemään, siinä tilaisuudessa, kun yksi yhteistyöryhmään osallistunut työntekijäedustaja meinasi ruveta kertoilemaan liian laveasti, ryntäsi luottamusmies keskeyttämään puheen, että stop stop, tuota et kerro.

Siinä ei ilmeisestikään ollut mitenkään käyttäydytty rationaalisella tavalla paikkoja jatkoon jaettaessa, vaan mukana oli kiva kaveri, ei kiva kaveri jutut, joten aivan työntekijänä hyvä ja tehokas tyyppi niin kuin varmaan muitakin sai sitten kokea työsuhteensa päättymisen kun toimi lakkautettiin alta, ja vielä se, että palkkakuiteissa luki aina että avoimen viran hoitaja... vaan mitenkäs sitten tämä luottamusmies asiaa kysyttäess selitti: Ei, et sinä ole mikään avoimen viran hoitaja ollut, vaan sijainen, ja sijaisia kohdellaan niin kuin kohdellaan. Ulos ja kortistoon!

HEIPPA! Kiitos. Sitä mieltä olen että kaupungin tai kunnan hommiin ei koskaan kannata hakeutua, jos ei ole sukua jossakin päättävissä elimissä, sillä silloin tulee aina vastaan se, että ulos lentää, tai toinen vaihtoehto se, että on suku suurta veronmaksajaluokkaa, niin silloin tietysti kaupunki palkitsee suvun jäseniä!

HELSINGIN KAUPUNKI! PITÄSKÖ KIITTÄÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe