koini taitaa ola hujaus

tapsavaantaas

tuo avotapio on nii viksu miäs... ku on käräyttanu noi kojarit

11

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627

Voitasko sopia niin että ei kommentoitaisi kännissä.
      Ei ainakaan valuuttakännissä !

Onecoin on ainut toimimaton kryptovaluuta. Tosin olihan Applekin ennen autotallissa.

Ja kaikki voidaan

• Mitä? Kirjoitteleeko tänne muka joku selvin päin?!?

En minä ainakaan!

• luso1234

Mitä apllen autotalli liittyy?

• Veskankertomana

Ruja syntyi autotallissa, kun ei ollut seimeä nukutettiin Taunuksen takapenkillä. Nenä jäi fyillien väliin ja kasvoi isoksi.

• nenälääkäri

Oliko jobsillakin iso nenä?

• Kyllä, näyttää sitlä että koko onecoin ponzi on NY KAATUMASSA KYLJELLEEN!!

Mitä sanoi pyramidi kun se kaatui? No, sehän sanoi että KOPS!!

MUAHAHAHMUAHHAAAAAA

Lontoon "mega event" on taipumassa muutamien uskovaisten "saunaillaksi" jossain takapihalla. Hah hah!!!

Nyt taitaa tämä huijaus olla TIENSÄ PÄÄSSÄ! Kohta KOPSAHTAA!!

MUAHAHHAMUAHHHAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

T.Avotampio

• jormatampio

ei pyramiidi kaadu helposti kun se on tukeva muoto.. eikä siitä kuulosta kops.

• Saunailta

Mitä tarkotaa uskovaisen sauna ilta

• näinpoijaat

Ne on niitä mitä Avotampio ja muut Suomi24 lahkolaiset järjestää. Siellä poijaat kehuu itseään kuinka on nyt rujaa ja muita haukuttu. Ne myös kasaa siellä palikoista pyramidejä mitä ne kaataa vuorollaan ja huutaa kops.
        Lisäksi luetaan Petterin blogia kuin raamattua.

Tarjoiltavana on muumi limsaa ja zinzino kahvia minkä loppujen lopuksi nämä uskonlahkolaiset joutuivat myöntämään olevan hyvää

Sellaisia on uskovaisten saunaillat

• näinpoijaat kirjoitti:

Ne on niitä mitä Avotampio ja muut Suomi24 lahkolaiset järjestää. Siellä poijaat kehuu itseään kuinka on nyt rujaa ja muita haukuttu. Ne myös kasaa siellä palikoista pyramidejä mitä ne kaataa vuorollaan ja huutaa kops.
        Lisäksi luetaan Petterin blogia kuin raamattua.

Tarjoiltavana on muumi limsaa ja zinzino kahvia minkä loppujen lopuksi nämä uskonlahkolaiset joutuivat myöntämään olevan hyvää

Sellaisia on uskovaisten saunaillat

Tota noin ... tiedät ja tajuat itsekin kuinka päin tämä tilanne "uskonlahkolaisten" osalta on!

Onhan tunnettu tosiasia, että nämä kaikki verkostomarkkinointiin liittyvät piirteet kantavat hyvin paljon erilaisiin uskonlahkoihin liittyviä tunnusmerkkejä. Ja näemmehän niitä itsekin katsomalla rujan, greenwoodin, ludbrookin, wahlroosin ja muiden vidoita.

Nythän onecoinkin on joutunut vaihtamaan tyyliään niin, että kehuttuun Lontoon megaeventtiin ei päästetä lainkaan pyramidin ulkopuolisia esittämään kiusallisia kysymyksiä. Liput ovat myynnissa ainoastaan verkoston sisällä, jolla taataan että paikalle tulee ainoastaan uskovaisia.

• Raimotampiomuhahahah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3057
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2674
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1513
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      1009
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      913
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe