Kutsuntoja edeltävä lääkärintarkastus ja erektio?

poika-98

Itselläni on kutsunnat syksyllä ja kävin tuossa hiljattain sitä edeltävässä lääkärintarkastuksessa. Siinä kävi sellainen nolo juttu että itselläni oli päällä voimakas stondis koko "toimituksen" ajan. Kai se jotenkin syntyi jännityksen ja sellaisen kiihottumisen yhdistelmästä, joka johtui siitä kun lääkäri riisuutua, mutta tarkensi että kalsarit saa jättää ylle (melkein teki mieli kysyä, että saako nekin riisua). Lääkäri ei sinällään toki ollut yli 50-vuotiaana naisena mitenkään kovin hehkeä.

Ei se lääkäri siitä stondiksesta siinä mitään maininnut, mutta tarkastuksen lopuksi oli voimakkaasti sitä mieltä, että lähettää kutsuntalääkärille suosituksen vapauttamisestani. Vaikka mitään palveluskelpoisuuden estävää fyysistä tai psyykkistä sairautta minulla ei ole todettu(!) Kun kysyin syytä hänen kannalleen, lääkäri ei suostunut kertomaan selvää syytä vaan selitti vain jotakin ympäripyöreää. En oikein itse kehdannut ottaa puheeksi erektiotani, koska lääkäri olisi varmaan tulkinnut sen vähintään seksuaaliseksi häirinnäksi.

Voiko tällainen pikku juttu tosiaan aiheuttaa sen, ettei minua huolita armeijaan? Vaikka ymmärtäähän sen, ettei sinne haluta mitään pikku pervoja, mutta mielestäni on siltikin vähintäänkin kohtuutonta jos palvelusoikeuteni yhden tahattoman stondiksen takia evätään. Eikä minulla siellä armeijassa edes kovettuisi, kun olisin siellä pelkästään muiden miesten kanssa tekemisissä. Jotenkin ajatus siitä, että joutuisi jättämään armeijan väliin tuntuu vaan niin häpeälliseltä ja varsinkin tällaisen syyn takia. Kaikkein nolointa on se jos kyseinen asia jää tietojärjestelmään määrittelemättömän pitkäksi ajaksi ja saattaisi pulpahtaa pinnalle jossakin ikävässä yhteydessä.

Mikä siis avuksi tilanteessa?

9

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viallinen.yksilö

nyt on joku muu syy olisko korvien välissä lääkäri kyllä näki ei turhaan armeijasta pois pääse

• edeltävässä

Stondis kertonee testosteronin liikatuotannosta joten sen osalta olet parasta a-laatua

• pankaa.nussikaa

Mikset nussinut sitä lääkäriä

• Ymmärtääkseni

Normihommia tuollaiset stondaamiset.
      Eli jotain muuta täytyy olla, ja ihmisellä on oikeus tietää kaikki, mitä potilastiedoissaan on.

• jättiköäly

Vapauttaminen johtuu kuule ihan muusta kuin stondiksesta.

• eräkettu

On mulla ruvennu seisomaan hammaslääkärin penkilläki...

Kyllä ne ymmärtää että nuorella miehellä lähtee ajatus vaelteleen kun siinä joutuu ootteleen..

Aika epäasiallinen lääkäri jos ei tuota hommaa ymmärrä.

• Minua on aina kylmänny kaikki lääkärissä käynnit, Uimahallit, hammaslääkäri reissut ym. Viimeisiä paikkoja missä alkais seisoon.

• SisätautienDr.Kildare

Koit tilanteen jollain tavalla kiihoittavana. Jännitys ei saa aikaan erektiota.

• asioistatietävätaho

Se että mulkku seisoo naisen edessä on ihan normaalia. Jos ja kun poikuus on vielä tallella niin seisoo ruman ja vanhemmankin kotkan edessä niinkuin sulle kävi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe