Löytyykö etelä tai keski suomesta hyvää vesiväri tatuoinnin tekijää?
Mulla on monta "tavallista" tatskaa ja nyt haluisin vesiväri mut en löydä tekijöitä googlettamalla kun ulkomailta.
Watercolor tattoo/vesiväri tatuointi
6
2677
Vastaukset 6
- HesanTattooMan
Hesassa on joku joka tekee sormiväreiläkin tatskoja. Ja lyijykynälläkin piirtää oikein kauniin vitun kuvan otsaan jos pyytää. Kannattaa kysellä hesasta jos joku tuntee tän kaverin.
- KaitsuTK
Mistä ihmeestä teitä IDIOOTTEJA oikein tulee?????
- Toptattoo
KaitsuTK kirjoitti:
Mistä ihmeestä teitä IDIOOTTEJA oikein tulee?????
Kiinostaisko miesten välinen? Oon 46 vee toppi kundi hesasta. Ihan normihommat mielessä ja tykkään tatskatuista kundeista;)
- tietäjäitämaan
69 tattoo, Käpylä ja sellanen nuori tyttönen kuin Tua. tua_tattoo nimimerkillä instagramissa.
- KaitsuTK
Kiitos, just mitä etsi ja vielä samassa kaupungissa.
- Kinkku123
Shaman arts tattoo ja tekijä Terhi. Oulussa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443