Löytyykö etelä tai keski suomesta hyvää vesiväri tatuoinnin tekijää?
Mulla on monta "tavallista" tatskaa ja nyt haluisin vesiväri mut en löydä tekijöitä googlettamalla kun ulkomailta.
Watercolor tattoo/vesiväri tatuointi
6
2678
Vastaukset 6
- HesanTattooMan
Hesassa on joku joka tekee sormiväreiläkin tatskoja. Ja lyijykynälläkin piirtää oikein kauniin vitun kuvan otsaan jos pyytää. Kannattaa kysellä hesasta jos joku tuntee tän kaverin.
- KaitsuTK
Mistä ihmeestä teitä IDIOOTTEJA oikein tulee?????
- Toptattoo
KaitsuTK kirjoitti:
Mistä ihmeestä teitä IDIOOTTEJA oikein tulee?????
Kiinostaisko miesten välinen? Oon 46 vee toppi kundi hesasta. Ihan normihommat mielessä ja tykkään tatskatuista kundeista;)
- tietäjäitämaan
69 tattoo, Käpylä ja sellanen nuori tyttönen kuin Tua. tua_tattoo nimimerkillä instagramissa.
- KaitsuTK
Kiitos, just mitä etsi ja vielä samassa kaupungissa.
- Kinkku123
Shaman arts tattoo ja tekijä Terhi. Oulussa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571