Kenen palstalaisen

kiItti_mies

kanssa haluaisit lähteä lavatansseihin? :)

28

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entanssienää

En kenenkään.

• kiItti_mies

Lariton ja yb:n kanssa :)

• Palstan kauneimman naisen kanssa

• Saat Kilmu tyytyä palstan toiseksikauneimpaan naiseen koska minä lähden palstan kauneimman naisen kanssa lavatansseihin

• En tykkää tanssimisesta.

• Rose18

Kallupin kaa. Noi muut oi edes osaa mua viedä kunnolla.

• Kalluppi_ei_kirj

Mulle sopii. Olen muuten parkettien partaveitsi. Rose missä lavalla ja koska tapaamme?

• Rese18
        Kalluppi_ei_kirj kirjoitti:

Mulle sopii. Olen muuten parkettien partaveitsi. Rose missä lavalla ja koska tapaamme?

Moi Kalluppi. Tuutko tulenliekiin heinäkuussa. Mä oon jo liekeissä kun saan sut tavata. Heh, heh...

• Kalluppi_ei_kirj

Rakas Rose18 Tottakai tulen kun pyydät. En koskaan vastaa kielteisesti naisten pyynnölle. Miten sinut siellä tunnistan?

• Rese18

Hih sua... Mut tunnistat tulipunasesta ruususta pinkissä teepaidassa sydämenpuolela. Oot ihku.

• Oot_ihku

Voi sua pikkusta. Mä tykkään sun kaltasista pikku pinkkisistä. Oot lutunen. Niin oon mäkin.

• varvasrunoilija

Tuskin kukaan palstan nainen haluaa tanssia turvakengät jaloissaan.

• ehdottomasti km ja hullu ukko vaikkei pidäkkään; voihan sitä muuten vaan näyttää siltä että tanssisi :P

• kiItti_mies

Pääsisikö tanssien jälkeen saatille ja kuumalle kaakaolle? :)

• anytime, babe. ja jos ukkeli ei halua niin jääpähän enemmän sulle :)

• salsaanzzy

Semmone ämmä

ku olis sexy sylitanssija

ja shit mentäis mun huaneeseen vaakamambolle

• pettynyt-tanssittaja

Lyllyt? Etkö olekaan laihtunut, jossain kehuit laihtuneesi melkein ihannemittoihin:-(

• pettynyt-tanssittaja kirjoitti:

Lyllyt? Etkö olekaan laihtunut, jossain kehuit laihtuneesi melkein ihannemittoihin:-(

Olen laihtunut, mutta raskausaikana vatsan seudulla nahka venyiiiiiiii ja venyi. Joten tuskin koskaan olen mikään bikinibejbe, arpiakin kiitettävästi sektioarvesta puhumattakaan. Ei se iho palaudu ihan hirveesti mulla ainakaan. :)

Pehvakin on odotusaikana levinnyt, lantio lähinnä mutta onhan tässä vielä mitä heilutella. En minä silakaksi ole kuitenkaan hoikistunut. :)

• montte

Kirpelä

• rumbaanzzy
      • no just sen videon sää sitte laitoit ku mää olin unohtanut päällyshousut kotiin..
        ja oli se tuo "rantalan veera" tai "aimolle heila" ehk vähä turhan hidastempoista mun makuun, kyl lattarimusan täytyy laittaa hiki roiskumaan ja jenkkakahvat tytisemään, niinku tää "maailman napa"
        https://www.youtube.com/watch?v=3ZY3bm93Wk4

• hornyanzzy
        murriperkele kirjoitti:

no just sen videon sää sitte laitoit ku mää olin unohtanut päällyshousut kotiin..
        ja oli se tuo "rantalan veera" tai "aimolle heila" ehk vähä turhan hidastempoista mun makuun, kyl lattarimusan täytyy laittaa hiki roiskumaan ja jenkkakahvat tytisemään, niinku tää "maailman napa"
        https://www.youtube.com/watch?v=3ZY3bm93Wk4

Murtzi on Raahen pyllymissi

nätti ku mikä

mutkun kattelee latinoäämien peppuja
        https://www.youtube.com/watch?v=w7mGvLvGtbc

• No voi sun stna.

Kukaan ei ole halunnut lähteä mun kanssa foxtrottiin. On siinä mulla mukamas palstakavereita.

Pyydän sitten vaikka Luolista. Istutaan hämärässä nurkassa ja siinä minä latkin viiniä kun Luolis hihittelee vieressä.

• ImmujaMusti

Ollanhan tanssattu foxtrottia Ybbösen kanalassa

• Ollaanko? *raapii muistelevasti päätä*

Sikäli kummallista, kun minä en tanssi. En edes foxtrottia. Luultavasti siinä kävi silleen, että minä saalistin YB:n kanaa, kun Musti saalisti häntääni ja YB jahtasi meitä molempia haulikolla. Ehkä siinä tuli sellainen koreografinen vaikutelma tanssista. Tuonhan voisi joku ottaa ohjelmaansa.

• No tietysti Lääke-Lehtisen. On taatusti viihdyttävää nähdä risti-askeleet silloin kun niitä ei pitäisi ottaa. :-)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8233
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2582
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      938
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    7. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      820
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe