Takavuosina pelasi Oulussa Laura Jounela, joka oli hyvä etenijä ja koppari. Tietääkö kukaan, onko Laura millään lailla mukana pesistoiminnassa. Katosi kentiltä yllättäen.
Laura Jounela
21
11911
Vastaukset
- seinäjoki
Laura on varmaan siirtyny missi akselille,nimittäin aineksia olis. Kaunein naispalloilija kautta aikojen...
- Matti Mainio
Onko Laura Jounela sukua Jussi Juonojalle, kun on niin samanlainen nimi? Muistaakseni Jussi on pesiksen kanssa tekemisissä, en ole ihan varma, mutta ihan kuin olisin nähnyt hänet "Hanskat naulaan -risteilyllä".
Olin siellä kyllä aika tuiterissa, mutta pelikauden aikana en ota juurikaan alkoholia päinvastoin kuin mun kaverit, jotka tekevät juuri toisin eli juopottelevat kesän ja aiheuttavat harmeja koko joukkueelle.
No onneks ne ei lue täältä varmaan tätä juttua, kun ei täällä kukaan näköjään käy. - lkj
laura asuu nykyään oulussa miehensä kanssa ja toimii liikunnanopettajana
- määpä tiedän
että ei muuten asu
- Sattuma
määpä tiedän kirjoitti:
että ei muuten asu
Kuulin kesällä sellaisen jutun, että Laura asuisi Iisalmessa.
- Niimpä..
Sattuma kirjoitti:
Kuulin kesällä sellaisen jutun, että Laura asuisi Iisalmessa.
Niimpä...
Kyseisen henkilön jollain lailla tuntien, kerron, että Laura asui Iisalmen lähettyvillä, mutta on ymmärtääkseni muuttanut takaisin Ouluun erottuaan miehestään! - Sinkkuko
Niimpä.. kirjoitti:
Niimpä...
Kyseisen henkilön jollain lailla tuntien, kerron, että Laura asui Iisalmen lähettyvillä, mutta on ymmärtääkseni muuttanut takaisin Ouluun erottuaan miehestään!Tarkoitatko, että Laura on ihan sinkkuihmisiä?
- niimpä...
Sinkkuko kirjoitti:
Tarkoitatko, että Laura on ihan sinkkuihmisiä?
Sinkku sinkku!Kantapäät oli menny vastakkain joskus alkuvuodesta!
- Sattuma
niimpä... kirjoitti:
Sinkku sinkku!Kantapäät oli menny vastakkain joskus alkuvuodesta!
Nyt kun satuin löytämään tällaisen keskustelun aiheen, niin on kysyttävä aivan asian vierestä, vieläkö Lauralla on intoa soitella.
- niimpä
Sattuma kirjoitti:
Nyt kun satuin löytämään tällaisen keskustelun aiheen, niin on kysyttävä aivan asian vierestä, vieläkö Lauralla on intoa soitella.
En hänen soittopuolestaan ole kovin tietoinen. Sen ajan minkä hänen olen tuntenut,en ole kuullut hänen soittelevan muuta kuin pianoa!
- Sattuma
niimpä kirjoitti:
En hänen soittopuolestaan ole kovin tietoinen. Sen ajan minkä hänen olen tuntenut,en ole kuullut hänen soittelevan muuta kuin pianoa!
Laura soitteli muutakin, mutta siitä on aikaa pian 15 v. Jos hän on (ollut) naimisissa, niin milla nimellä nykyään tunnetaan? Vai onko kenties edelleen Jounela.
- niimpä
Sattuma kirjoitti:
Laura soitteli muutakin, mutta siitä on aikaa pian 15 v. Jos hän on (ollut) naimisissa, niin milla nimellä nykyään tunnetaan? Vai onko kenties edelleen Jounela.
Muista hänen soittotaidoistaan en tiedä, ei ole koskaan tullut puheeksi!
Hän oli avoliitossa paikallisen miehen kanssa, joten hänet tunnetaan edelleen sukunimellä Jounela!
Ymmärtääkseni Laura on nykyisin Oulussa liikunnanopettajan tai vastaavan virassa. - Sattuma
niimpä kirjoitti:
Muista hänen soittotaidoistaan en tiedä, ei ole koskaan tullut puheeksi!
Hän oli avoliitossa paikallisen miehen kanssa, joten hänet tunnetaan edelleen sukunimellä Jounela!
Ymmärtääkseni Laura on nykyisin Oulussa liikunnanopettajan tai vastaavan virassa.Muistaakseni Laura oli koulutukseltaan liikunnanohjaaja. Moni ihmetteli aikoinaan, ettei Laura päätynyt Jyväskylän liikuntatieteelliseen. Onkohan nykyinen työmaa yllättäen Madetojan musiikkilukio.
- niimpä
Sattuma kirjoitti:
Muistaakseni Laura oli koulutukseltaan liikunnanohjaaja. Moni ihmetteli aikoinaan, ettei Laura päätynyt Jyväskylän liikuntatieteelliseen. Onkohan nykyinen työmaa yllättäen Madetojan musiikkilukio.
En mene satasta vannomaan, mutta kuullostaa koulu tutulta, joten siellä hän voi hyvinkin olla!
En ole Lauraa nähnyt sen jälkeen, kun hän vuoden alusta Ouluun lähti, mutta jos ja kun hän viellä täällä päin käy, täytynee varmistaa! - Sattuma
niimpä kirjoitti:
En mene satasta vannomaan, mutta kuullostaa koulu tutulta, joten siellä hän voi hyvinkin olla!
En ole Lauraa nähnyt sen jälkeen, kun hän vuoden alusta Ouluun lähti, mutta jos ja kun hän viellä täällä päin käy, täytynee varmistaa!Nyt vasta tuli mieleen, että lopettiko hän aikanaan pesiksen Oulun seudulta poismuuton takia. Jos lopetti, niin lopetti turhaan. Onhan Iisalmesta kohtuu etäisyydellä superpesisseura ja taisi olla aikanaan toinenkin. Eikö hän ollut siellä päin mukana edes junnutoiminnassa.
- niimpä
Sattuma kirjoitti:
Nyt vasta tuli mieleen, että lopettiko hän aikanaan pesiksen Oulun seudulta poismuuton takia. Jos lopetti, niin lopetti turhaan. Onhan Iisalmesta kohtuu etäisyydellä superpesisseura ja taisi olla aikanaan toinenkin. Eikö hän ollut siellä päin mukana edes junnutoiminnassa.
Jos nyt kaiken olen oikein ymmärtänyt, Laura ei milläänlailla ollu mukana pesis hommissa!
Hänelle on airobicistä ja jumpasta tullu todella mieluine harrastus. Veti tosi paljon iltaisin jumppia ja liitty pari vuotta sitten Iinan jumppa ja tanssi porukkaan! - Sattuma
niimpä kirjoitti:
Jos nyt kaiken olen oikein ymmärtänyt, Laura ei milläänlailla ollu mukana pesis hommissa!
Hänelle on airobicistä ja jumpasta tullu todella mieluine harrastus. Veti tosi paljon iltaisin jumppia ja liitty pari vuotta sitten Iinan jumppa ja tanssi porukkaan!Tuo nyt jo ex-asuinpaikka yllätti, kun pidin häntä sellaisena vannoutuneena oululaisena, joka ei hevillä kovin kauas Oulusta muuta. Mikä nyt sitten onkaan kaukana. Se oli valitettavaa, että hän ei ole ollut mukana pesistouhussa. Hän olisi ollut hyvä vetäjä nuorille. Saattoihan olla tietysti niin, ettei pesis edes ole pop siellä suunnalla, joten se ei olisi ollut mahdollistakaan.
- Ihmi
Sattuma kirjoitti:
Tuo nyt jo ex-asuinpaikka yllätti, kun pidin häntä sellaisena vannoutuneena oululaisena, joka ei hevillä kovin kauas Oulusta muuta. Mikä nyt sitten onkaan kaukana. Se oli valitettavaa, että hän ei ole ollut mukana pesistouhussa. Hän olisi ollut hyvä vetäjä nuorille. Saattoihan olla tietysti niin, ettei pesis edes ole pop siellä suunnalla, joten se ei olisi ollut mahdollistakaan.
Elikkä, jos olen oikein ymmärtänyt, Vidgren on sinkku?
- jmal
Ihmi kirjoitti:
Elikkä, jos olen oikein ymmärtänyt, Vidgren on sinkku?
Laura toimii liikunnanopettejana Vieremällä! :)
- seksikäs
laura on tosi hot ;)
- Laura.
Olenhan minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136