Velallisia palstalla

velka.kierteessä

Onko velkaa? Paljon? Mitä velkaa? Miten pian velka maksettu?

42

540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenvelkoja

Moni nainen on minulle velkaa törkeästä käytöksestään. Kyllä ne huorat vielä jalkansa levittävät korvatakseen aiheuttamansa vahingot.

• sporakuskillavelkaaon

Ratikkakuski

5.6.2016 12:47
      Asutaan vaimon kanssa kaksin puoliksi omistamassamme kerrostalokolmiossa Helsingissä. Vaimo on saanut perintöä, joten sillä ei ole velkaa. Minulla on asuntolainaa vielä 20.000€ ja sijoituslainaa 160.000€.

Meillä on omat rahat, mutta menoja tasataan niin, että molemmilla on sama elintaso. Tosin kun vaimo elää pääomatuloillaan ja minä maksan palkastani lainojani, niin elintaso asettuu aika tasoihin muutenkin.

• Ikis__M

Aika paljon on sporakuski tehnyt sijoitusvelkaa, olikohan talvivaarassa paljon kiinni? Jotenkin tuntuu että eihän tuossa ole mitään järkeä kun jos ilman sijoituksia olisi lapsettomalla pariskunnalla velaton arvoasunto ja jos töitä vielä riittää niin eihän sporakuski koskaan tulee olemaan niin köyhä etteikä pärjäisi ilman sijoitusriskejäkin loppuikäänsä kun ei sen tarvitse edes perintöjä jättää kenellekään.

• Ikis__M kirjoitti:

Aika paljon on sporakuski tehnyt sijoitusvelkaa, olikohan talvivaarassa paljon kiinni? Jotenkin tuntuu että eihän tuossa ole mitään järkeä kun jos ilman sijoituksia olisi lapsettomalla pariskunnalla velaton arvoasunto ja jos töitä vielä riittää niin eihän sporakuski koskaan tulee olemaan niin köyhä etteikä pärjäisi ilman sijoitusriskejäkin loppuikäänsä kun ei sen tarvitse edes perintöjä jättää kenellekään.

Ei työn teolla rikastu vaan velkavivulla sijoittamalla. Asuntoja ja indeksirahastoja. Ei mitään yksittäisiä osakkeita, koska ne ovat niin riskialttiita. Ja indeksirahastoissakin sijoitusperspektiivin täytyy olla tarpeeksi pitkä ja rahaa niin paljon, ettei ikinä joudu tappiolla myymään.

Rahaa on sitten riittävästi, kun sitä riittää ilman työntekoa nykyisen elintason lisäksi enemmän matkusteluun loppuiäksi. Noh, sekin päivä vielä koittaa. Viimeistään 14 vuoden päästä, kun olen kuitannut kaikki velkani.

• Ikis__M

Todennäköisesti kuitenkin käy niin että jatkat tuota sijoittamista ja rahan haalimista vähintäänkin eläkeikään, senkään jälkeen et malta lopettaa vaan sijoittelet ja haalit mammonaa sukanvarteen, sitten jossain vaiheessa stressi poksauttaa pumpun ja RR pääsee nauttimaan ponnistelujesi tuloksista vaikkei niitä edes tarvitsisi.

• Ikis__M kirjoitti:

Todennäköisesti kuitenkin käy niin että jatkat tuota sijoittamista ja rahan haalimista vähintäänkin eläkeikään, senkään jälkeen et malta lopettaa vaan sijoittelet ja haalit mammonaa sukanvarteen, sitten jossain vaiheessa stressi poksauttaa pumpun ja RR pääsee nauttimaan ponnistelujesi tuloksista vaikkei niitä edes tarvitsisi.

Minä olen koko aikuiselämäni tasapainoillut kuluttamisen ja nauttimisen, sekä säästämisen ja sijoittamisen kultaisella keskitiellä. Ettei haaveet jäisi toteuttamatta, mutta ettei vanhana tarvitse paskavaipoissa näkäisenä maata. Mikäli sinne saakka sattuisi elämään.

Stressiä homma ei aiheuta, tämä on mieluisa harrastus. Ja jos minä en ehdi rahoja tuhlata, niin japanilaiset naisethan ovat maailman pitkäikäisimpiä, joten jospa RR pistää sitten kaiken menemään jonkun nuoren gigolon kanssa. Ja jos jotain jää, niin kyllä ne molempien sisarusten lapsille kelpaa. Jos ei, niin sitten vaikka hare-krishnalle. Tai sitten hankin käärinliinan, jossa on aivan helvetin isot taskut. :-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minä olen koko aikuiselämäni tasapainoillut kuluttamisen ja nauttimisen, sekä säästämisen ja sijoittamisen kultaisella keskitiellä. Ettei haaveet jäisi toteuttamatta, mutta ettei vanhana tarvitse paskavaipoissa näkäisenä maata. Mikäli sinne saakka sattuisi elämään.

Stressiä homma ei aiheuta, tämä on mieluisa harrastus. Ja jos minä en ehdi rahoja tuhlata, niin japanilaiset naisethan ovat maailman pitkäikäisimpiä, joten jospa RR pistää sitten kaiken menemään jonkun nuoren gigolon kanssa. Ja jos jotain jää, niin kyllä ne molempien sisarusten lapsille kelpaa. Jos ei, niin sitten vaikka hare-krishnalle. Tai sitten hankin käärinliinan, jossa on aivan helvetin isot taskut. :-)

"Tai sitten hankin käärinliinan, jossa on aivan helvetin isot taskut."

Joku KullanKaivaja Iskee kuitenkin.. ;P

Oispa se aika hassua jos mies joutuis sellaisen uhriksi vaikka olisi jo Quallut&Kuapattu.. Sit Olis Quallu&Kupattu.. ;D

• Rose_91
        Ikis__M kirjoitti:

Miksi olen havaitsevinani negatiivisen asenteen sijoittamista kohtaan :P

Siis onhan suo sijoituslaina iso (jokainen tyylillään), mutta onhan se nähtävissä mihin suuntaan Suomea nyt viedään. Koko ajan hyvinvointiyhteiskuntaa rapautetaan. Minusta on tosi hyvä, että ihmiset pyrkivät hankkimaan itselleen jotain varallisuutta, koska sen avulla voi ainakin yrittää mahdollistaa itselleen unelmiensa toteutumisen ja lopulta ihmisarvoisen vanhuuden. Eläkkeet ovat pieniä ja kuka tietää onko eläkkeitä edes olemassa enää 20 vuoden päästä. Ja vaikka olisi niin eläkeikää varmasti valtion puolesta nostetaan. Ainoastaan oma varallisuus siis voisi mahdollistaa aikaisemman eläköitymisen. Minä en ainakaan haluaisi olla pakosta töissä 68-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Minulla tilanne on se, että velkaa ei ole lainkaan ainakaan vielä toistaiseksi. Pyrin siihen, että asunotolaina olisi ainoa laina, jonka koskaan otan, mutta saa nähdä miten käy :)

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Todennäköisesti makaat nälkäisenä vaipoissa vaikka rahaa olisikin jos ei armeliaasti noutaja vie suorilta jaloilta. Noista suosittelen Hare khrishnaa perintökohteeksi mutta ehdotan jotain eläin ja luonnonsuojelujuttuja lisäksi, ne kun on semmoisia kohteita jotka ei ole kenellekään pahaa tehneet mutta joutuvat kärsimään ihmisen toiminnasta.

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Tai sitten hankin käärinliinan, jossa on aivan helvetin isot taskut."

Joku KullanKaivaja Iskee kuitenkin.. ;P

Oispa se aika hassua jos mies joutuis sellaisen uhriksi vaikka olisi jo Quallut&Kuapattu.. Sit Olis Quallu&Kupattu.. ;D

Niinpä. Parempi muuttaa ensin omaisuus seteleiksi. Maatuvat nopeammin kuin metalliraha. :-)

• Ikis__M
        Rose_91 kirjoitti:

Siis onhan suo sijoituslaina iso (jokainen tyylillään), mutta onhan se nähtävissä mihin suuntaan Suomea nyt viedään. Koko ajan hyvinvointiyhteiskuntaa rapautetaan. Minusta on tosi hyvä, että ihmiset pyrkivät hankkimaan itselleen jotain varallisuutta, koska sen avulla voi ainakin yrittää mahdollistaa itselleen unelmiensa toteutumisen ja lopulta ihmisarvoisen vanhuuden. Eläkkeet ovat pieniä ja kuka tietää onko eläkkeitä edes olemassa enää 20 vuoden päästä. Ja vaikka olisi niin eläkeikää varmasti valtion puolesta nostetaan. Ainoastaan oma varallisuus siis voisi mahdollistaa aikaisemman eläköitymisen. Minä en ainakaan haluaisi olla pakosta töissä 68-vuotiaaksi tai vanhemmaksi.

Minulla tilanne on se, että velkaa ei ole lainkaan ainakaan vielä toistaiseksi. Pyrin siihen, että asunotolaina olisi ainoa laina, jonka koskaan otan, mutta saa nähdä miten käy :)

Niin no negatiivisen ja negatiivisen, on kai se ihan ok jos jaksaa näplätä, seurailla kursseja ja muuta mutta itse ainakin olen olen aika laiska siihen niin ettei jaksa huvittaa kun ne pienet voitotkin menee sitten veroihin ja väklityspalkkioihin helposti. Tuossa asuntolaina-asiassa olet kyllä ihan oikeassa, se on paras sijoitus kun vaikuttaa niin paljon menoihin ja mitä aiemmin lainan tekee sen paremmin pärjää sitten loppumetreillä. niin ja tuossa eläkeasiassa myös, ei niiden varaan kannata laskea mitään kun ahneet ikäluokat ulosmittaa niitä itselleen jo nyt. Jos tässä lähiaikoina jo tulisi kohtuullinen eläkekatto niin ehkä niitä varoja sitten jäisi tuleville ikäpolville mutta tuskinpa tulee kun porvarit kyllä pitää päänsä noissa asioissa. Tuottavuusloikista puhutaan & kiristetään työläisiä ja samalla maksetaan valtavilla summilla jättieläkkeitä semmoisille jotka niitä ei tarvitse.

• Ikis__M kirjoitti:

Todennäköisesti makaat nälkäisenä vaipoissa vaikka rahaa olisikin jos ei armeliaasti noutaja vie suorilta jaloilta. Noista suosittelen Hare khrishnaa perintökohteeksi mutta ehdotan jotain eläin ja luonnonsuojelujuttuja lisäksi, ne kun on semmoisia kohteita jotka ei ole kenellekään pahaa tehneet mutta joutuvat kärsimään ihmisen toiminnasta.

Älä vaan lottoa tänään, ettet menetä rahojasi. :-)

Niinpä. Parempi muuttaa ensin omaisuus seteleiksi. Maatuvat nopeammin kuin metalliraha. :-)

Juuh.. Ei ainakaan Kultaa kannata taskuihin survoa.. =DDD

Mut voipi olla, että jos KullanKaivaja on tarpeeksi nopea, niin ehtii Operaationsa suorittamaan kuitenkin.. Joku Näppärä ansa ois varmaan tarpeen.. Tai "vain" kunnon VäriPanos, joka pilaa Rahat ja antaa KullanKaivajalle sopivan Meikin?.. ;P

KullanVärinen Värjäys voi olla aika hieno.. Joku sellainen maali mikä ei lähde kuin kulumalla pois.. Ois KullanKaivaja ainakin merkattu oikealla värillä.. ;P

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Älä vaan lottoa tänään, ettet menetä rahojasi. :-)

Joo en. Joskus pistän aikani kuluksi pari riviä kymmenen viikon kestoa mutten oletakaan voittavani mitään, en muista onko nyt voimassa viimeisin. Minulla ei oikeastaan ole minkäänlaista voiton tahtoa kun tulen ihan hyvin toimeen omillani.

Juuh.. Ei ainakaan Kultaa kannata taskuihin survoa.. =DDD

Mut voipi olla, että jos KullanKaivaja on tarpeeksi nopea, niin ehtii Operaationsa suorittamaan kuitenkin.. Joku Näppärä ansa ois varmaan tarpeen.. Tai "vain" kunnon VäriPanos, joka pilaa Rahat ja antaa KullanKaivajalle sopivan Meikin?.. ;P

KullanVärinen Värjäys voi olla aika hieno.. Joku sellainen maali mikä ei lähde kuin kulumalla pois.. Ois KullanKaivaja ainakin merkattu oikealla värillä.. ;P

Nooh, kyllä ne rahat varmaan sille sopan suuhunlusikoijalle ja perseenpyyhkijälle kelpaa. Jos ei muuten, niin tuon ikis_M:n kiusaksi. :-)

Nooh, kyllä ne rahat varmaan sille sopan suuhunlusikoijalle ja perseenpyyhkijälle kelpaa. Jos ei muuten, niin tuon ikis_M:n kiusaksi. :-)

Juuh.. Voi mennä ihan hyvään tarkoitukseen, kun annat Isoja Tippejä.. Kunhan ei Papparainen sitten innostu liikaa, ettei sydän petä EnnenAikojaan.. ;P

Meinaa jos tulee Vanhoja Muistoja mieleen "Klubi" keikoilta.. Voi Hoitaja hieman ihmetellä, jos Papparainen alkaa tunkemaan seteleitä Hoitsun Housujen pieluksiin.. ;P

Juuh.. Voi mennä ihan hyvään tarkoitukseen, kun annat Isoja Tippejä.. Kunhan ei Papparainen sitten innostu liikaa, ettei sydän petä EnnenAikojaan.. ;P

Meinaa jos tulee Vanhoja Muistoja mieleen "Klubi" keikoilta.. Voi Hoitaja hieman ihmetellä, jos Papparainen alkaa tunkemaan seteleitä Hoitsun Housujen pieluksiin.. ;P

Väittävät minua niin nuukaksi, että moisesta tuskin on pelkoa.

• Rose_91 kirjoitti:

Asuntolaina on siitä kiva, että pankkitädit suhtautuu siihen nätisti ja antaa sen pienellä korolla. Verottaja taas suhtautuu kivemmin sijoituslainaan, jonka korot saa vähentää täysimääräisesti jatkossakin. Joten kannattaa ottaa sellainen laina, joka näyttää kummalta tahansa sen mukaan kuka kysyy. Ei tuo tietenkään ensi asuntoon onnistu, mutta sen jälkeen ... Ja kaikkia muita kulutusluottoja kannattaa myös välttää, jos vaan voi sen sijaan käyttää vakuudellista lainaa.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuskinpa se minua kovin paljon kiusaa, siinähän mätät setelit parempiin suihin. Yritin vain opastaa järkeävmpään suuntaan kun olisit ehkä onnellisempi kun oppisit ottamaan rennommin rahan haalimisen suhteen.

• Ikis__M kirjoitti:

Tuskinpa se minua kovin paljon kiusaa, siinähän mätät setelit parempiin suihin. Yritin vain opastaa järkeävmpään suuntaan kun olisit ehkä onnellisempi kun oppisit ottamaan rennommin rahan haalimisen suhteen.

En minä mitään päiväkauppaa käy. Siinähän tappiot jää itselle ja voitot valuvat välittäjien ja verottajan taskuun. Ostan ja pidän. Tämän rennommin ei voi ottaa.

Vaikka sinä olet onnellinen köyhänä ja naisettomana, niin minä tulisin moisesta onnettomaksi. Siksi luulen, ettei minun juurikaan kannata vinkeistäsi opiksi ottaa. Kaunis kiitos kuitenkin huolenpidostasi. :-)

• scrg kirjoitti:

Asuntolaina on siitä kiva, että pankkitädit suhtautuu siihen nätisti ja antaa sen pienellä korolla. Verottaja taas suhtautuu kivemmin sijoituslainaan, jonka korot saa vähentää täysimääräisesti jatkossakin. Joten kannattaa ottaa sellainen laina, joka näyttää kummalta tahansa sen mukaan kuka kysyy. Ei tuo tietenkään ensi asuntoon onnistu, mutta sen jälkeen ... Ja kaikkia muita kulutusluottoja kannattaa myös välttää, jos vaan voi sen sijaan käyttää vakuudellista lainaa.

Aivan.

• Laitelan_Ipi

Kolkyt euroo.

• Höpöhommia

Sinne tänne muutaman satasen osamaksuvelkoja kun on tullut ostettua puhelimia, tietokoneita ynnä muuta kodintekniikkaa.

• Eräkettu

Olin vankilassa vitun kauan ja keräänty velkaa pirusti.

• Hämärän_rajoilta

Ei ole velkaa. Periaatteenani on, että en koskaan tule ottamaankaan, vaikka siihen joskus tulevaisuudessa olisi mahdollisuuskin (tähän astihan elämässäni tilanne on ollut se, etten ilman säännöllisiä tuloja velkaa edes saisi).

Vaikka tämä ei liitykään aloitukseen vaan enemmän suuntaan, johon keskustelu on rönsyillyt, niin en myöskään voisi kuvitella sijoittavani sen enempää velka- kuin omaakaan rahaa. Olen sillä lailla paatunut marxilainen, että mielestäni lisäarvon asioille tulee syntyä vain työllä – ja nimenomaan OMALLA työllä. Sijoittamisessa arvonnousu ei perustu itse tehtyyn työhön, joten se ei ole mielestäni eettisesti hyväksyttävää toimintaa.

• Minusta marxilaisellekin olisi hyvä oivaltaa rahan ja sijoittamisen välineellinen arvo tuotannon ja kulutuksen ajalliseen tasaamiseen, pienten resurssien kokoamisessa massoiksi, jotka mahdollistavat suuremmat investoinnit ja sekä riskin hajauttamisessa ja vielä siinäkin, että toistaiseksi eletyssä historiassa rahalla on ollut aika-arvo, vaikka tätä lainalaisuutta tällä hetkellä koetellaankin.

• scrg kirjoitti:

Minusta marxilaisellekin olisi hyvä oivaltaa rahan ja sijoittamisen välineellinen arvo tuotannon ja kulutuksen ajalliseen tasaamiseen, pienten resurssien kokoamisessa massoiksi, jotka mahdollistavat suuremmat investoinnit ja sekä riskin hajauttamisessa ja vielä siinäkin, että toistaiseksi eletyssä historiassa rahalla on ollut aika-arvo, vaikka tätä lainalaisuutta tällä hetkellä koetellaankin.

Siinä on vain se, että nykymeno vain lisää ahneutta, itsekeskeisyyttä ja omahyväisyyttä.. ;P

Raha ja sen tekeminen menee ihmisten hyvinvoinnin edelle kokoajan pahemmin ja pahemmin.. ;P

• Raha on kuitenkin sillä tavalla imaginäärinen asia, että se ei kokonaisuutena ole vaihdettavissa hyvinvointiin tai toisin päin. Kysymys on viime kädessä vain hyvinvoinnin jakamisesta ja maksimoimisesta.

• Ei oo velkoo, enkä taho tässä iässä enää ottaakaan. :)

• kyrpäx

Sijoittaminen velkavivulla on ollut aina ahneiden idioottien hommaa!

• Ei ole velkaa . Minulla on liikaa rahaa jota en tiedä mihin käyttää. Tunnen että en tarvitse mitään, aluksi oli hauskaa kun oli 14 000 euroa kädessä ja niistä olen tuhlannut vasta puolet. Nyt en tiedä mihin käyttää rahaa muuhun kuin ruokaan ja nettilaskuun ja sähköön jotka on normaaleja laskuja.

• Taidat olla melkoisen mielikuvitukseton tyyppi.

• Naiset ovat aina velkaa, koska ovat saaneet enemmän rakkautta kuin antaneet.

• Olen velkaa. Muutaman tonnin.

• rouvakoo

Asuntolainaa vielä 60000e jäljellä ja sijoitusasunnosta 20000. Auto sentään oma ja muut tavarat. En olisi halunnut ottaa velkaa koska elämä on silloin aika vahvasti määrätty tiettyyn muottiin, mutta meitä onkin kaksi tässä suhteessa päättämässä rahoista. Nyt sitten ollaan mukana tässä "oravanpyörässä" vaikka alunperin halusimme enemmänkin eristäytyä ja elää maaseudulla mahdollisimman omavaraista elämää (jota varten tosin jouduimme ottamaan velkaa). Tässä iässä on vielä pakko osallistua yhteiskuntaan ja tehdä työtä koska ei rahaa tule ilmaiseksi edes Kelalta.

Toivomme että joku päivä eläisimme vuokratuloilla sijoitusasunnoista ja pitäisimme kotieläimiä sekä omaa "perunamaata". Saisimme olla päivät yhdessä mieheni kanssa eikä hän joutuisi olemaan 6 päivää viikossa 10 tuntisia työpäiviä jotta selviämme. Itsehän en saa kuin osa-aikatöitä.

• Ei se maailma pyöri sillä tavalla, että kaikki vaan asuu ja pyörittelee peukaloita ja vielä rikastuu samalla. Ei ole pyörinyt ennen, eikä tule pyörimään tälläkään kertaa.

• rouvakoo

Samaa mieltä rikastumisen osalta. Tosin jotkut perivät sitten omaisuutta ihan hyvin ja näin ollen saavat vähän helpomman alun. En ole katkera, minusta on hienoa että edes jotkut saavat elämässä asiat vähän helpommalla kuin aivan järkyttävällä itsensä loppuun kuluttamisella.

Harmi vain jos ei tavoittele niinsanottuja rikkauksia vaan ihan tavallista jopa vähän köyhempää elämää maalla (voi ajaa autonrötisköllä, osan ruoasta kasvattaa itse, elää pienessä mutta ehjässä talossa omassa rauhassa) niin silti tämä nykyinen yhteiskunta vaatii siihen turhan paljon, ainakin minun mielestäni. Syitä ovat palkkojen riittämättömyys, vakitöiden puute ja elämän epävarmuus. Näihin taas syyt ovat vielä isommissa yhteiskunnan rakenteissa.

• BB2

Velkaa ei oo eikä tuu. Kämppä ja mökki on maksettu, muuhun ei näillä näkymin oo tarvetta. Lapsia ei oo, eli niidenkään toimeentulosta ei tartte kantaa huolta. Meille hyvä näin, varsinkin kun työttömiä ollaan: eipähän tartte kärvistellä.

• Mulla on pari tonnia opintolainaa ja se saa riittää velkojen puolesta. En halua omistaa mitään isompaa, vaan mieluummin elän vuokralla. Jos tarvii autoa vaihtaa, niin sillekin on hyvin matala hintakatto. Riippumattomuus on arvo, joka tuntuu tällä hetkellä tärkeältä. En halua sitoutua materiaan yhtään enempää.

• Hähä_häh_häh_hää

Kävin just huorissa ja jätin maksamatta. Saapa nähdä koska tulee ulosottomies. Sanon sille sitte vaan että ei oo.

• ErkkiNimi

11555e. Sisältää opintolainan, luottokorttilainan ja yhden osamaksusetin. Lyhennän 500-600e kuussa. Käyttöön jää lyhennyksen jälkeen 500e kuussa ja säästöön pistän 200e/kk.
      Tulevaisuudessa aijon ottaa vain asuntolainaa.

• mies__86

Muutama tonni opintolainaa ja pari erääntyvää laskua. Tämänhetkiset velkani ovat pyöreästi noin 3500.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe