Sanoista tekoihin, yksinäiset.

longlost

Nyt on aika. Aika tehdä loppu tästä. Ei elämästä vaan yksinäisyydestä.
Löytyykö muita todella motivoituneita yksinäisyyden karkoittamiseen?
Tällä hetkellä olen yksinäinen. Kaipuu toisen ihmisen läheisyyteen on valtava.
Koitan lievittää sitä oloa lähtemällä kotoani ihmisten ilmoille tai liikkumalla luonnossa.
Harmitus usein vaan kasvaa kun näen onnellisia kauniita pareja ja itse tiedän palaavani yksin kotiin.
Olo on varovaisen toiveikas siitä että ehkä vielä löydän sydänkäpyseni jostain mutta ei se onnistu ellei vähintään kahdella ihmisellä ole motivaatiota tutustua ja tavata, ottaa sitä ensimmäistä askelta. Tämä on nyt se ensimmäinen, sitten tarvitaan enää se toinen niin on edetty jo vähän matkaa eikä seistä paikoillaan.
Sisällytän tähän nyt asioita joita olen jo aiemminkin tänne kirjoitellut muutamaan paikkaan.

Kaipaan ihan tavallista elämää. Olen joskus tavannut ihmisen joka sanoi olevansa tylsä mutta kesti kauan vakuuttaa hänet että sellaisiakin ihmisiä oikeasti kaivataan tässä maailmassa.
Kaikki eivät ole meneviä bilettäjiä tai maailmanmatkaajia, sellaisten kanssa en pärjäisi koska en ole kovin menevä tapaus.
Kaipaan sitä tylsää ihmistä joka minun silmissäni ei olisi tylsä vaan täydellinen.
Tiedän että teitä on siellä jossain vielä lisää.

Tylsä olen itsekin. En juo, en matkustele, vietän kotielämää, kliseisesti myös liikun paljon luonnossa. Olen vapaaehtoisesti lapseton. Käyn elokuvissa tai syömässä sekä saatan lähteä yhtäkkiä pienelle maakunta-ajelulle mutta illaksi palaan kotiin.
Oikeastaan ainoat vaatimukset on että olet oma itsesi sekä olet tyytyväinen itseesi ulkoisesti ja sisäisesti ja pidät myös itsestäsi huolta jollain tavalla.
Itsestäni tiedän että olen hyvä ihminen, ulkoisesti ja sisäisesti vähän pehmeä mutten liikaa. En pidä itseäni rumana ettenkö sen takia kelpaisi jollekulle, en vaan tiedä mistä lähteä etsimään koska baareissa/yöelämässä ja seurakunnissa en käy, kassajonossa en kehtaa ketään lähestyä.

Läheisyydestä pidän paljon. Kosketuksista, halauksista, pusuista.
Olen mukava ja kiltti, hymyileväinen ja iloinenkin.
En ole rikas player vaan tavallinen vuorotöissä käyvä talonomistaja asuntolainoineni.

Netissä on nyt ollut paljon kirjoituksia siitä miten tietyt ihmiset ei kohtaa.
Naiset sanoo että miehet etsii vain seikkailua, seksiseuraa, ovat varattuja...sillä välin naiset etsii miestä joka olisi kiltti ja uskollinen ja joka tahtoisi kestävän suhteen mutta sellaisia ei kuulemma löydy. Miesten suusta on tullut samansuuntaista tekstiä. Missä vika ettei nämä ihmiset osu yhteen jotka haluaa samoja asioita? Ei se voi näin mennä.
Turhauttava ajatus että sinäkin olet siellä jossain mutta en vaan löydä sinua jos et ota yhteyttä.
Tulisin kotioveltakin hakemaan mutta ensin täytyy kertoa missä se ovi sijaitsee.

Tässä olisi nyt yksi vapaa sinkkumies joka haluaa jotain kestävää.
Hienoa olisi löytää joku jota ajattelee päivittäin ja joka ajattelee samoin takaisin.
Ikää on 37, asun Lohjalla.
Nimimerkin sähköposti toimii joten kirjoitelkaapa sinne jos tunnette että tässä tekstissä voisi olla jotain johon samaistutte.
Saa myös vinkata että missä teihin voi törmätä "vahingossa" niin laitetaan sekin tapahtumaan ;)
Motivaatiota löytyy.
Samanhenkinen kirjoitteluseurakin on tervetullutta.
Lopetetaan tämä yksinäisyys ja ryhdytään sanoista tekoihin. Tänään.

46

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisilla.ei.tekoja

( ) Yllätyin, että ketju oli miehen avaama.
      (x) En yllättynyt, että ketju oli miehen avaama.

• ( ) Yllätyin negatiivisesta kommentista.
        (X) En yllättynyt negatiivisesta kommentista.

Mahtaako tässä maassa muuta saadakaan...

Make love, not war ;)

• Naisilla.ei.tekoja
        longlost kirjoitti:

( ) Yllätyin negatiivisesta kommentista.
        (X) En yllättynyt negatiivisesta kommentista.

Mahtaako tässä maassa muuta saadakaan...

Make love, not war ;)

Kommenttini ei ollut tarkoitettu negatiiviseksi, meinasin vain että on harvinaista että nainen ryhtyisi toimeen, naiset on niitä jotka ei halua tutustua, ongelman ydin.
        Jos nainen etsii seuraa, miehet ottaa yhteyttä.
        Jos mies etsii seuraa, kukaan ei ota yhteyttä.

• Sad-But-true

Naiset ei etsi kilttiä ja uskollista miestä vaan komeaa miestä ja komeus ei tarkoita että mies olisi uskollinen ja kiltti. Nainen löytää miehen helposti jos haluaa mutta mies joutuu odottamaan vuosia että pääsis edes yksille treffeille. Sinun tarvii olla todella komea ja sun tarvii todella tehdä vaikutus että nainen kiinnostuisi ja koska olet ollut vuosia yksin niin tuskin osaat tehdä sellaista vaikutusta että nainen kiinnostuisi. Voisi sanoa että jos et ole julkkis niin naiset ei halua sinuun tutustua treffi mielessä ja kumppanin haku mielessä. Suomalaiset ei osaa seurustella koska naiset harvoin antaa mahdollisuuksia tutustumiseen.

• SanooMitäSanoo

Nainen SANOO että etsii kilttiä ja uskollista, ja kun sellainen ilmaantuu, nainen sanoo että TYLSIMYS.

Ja valitsee sen kliseisen retkun, jälleen. Ja taas, ja taas...

• Onhan.tämä.jo.nähty

Noin minäkin kuvittelin 35 v sitten ollessani sinun ikäisesi. Yhä olen yksin, mutta sen verran viisastuneena, että enää en haaveile mistään. Naise lähtevät tällaisten http://mvlehti.net/2016/06/08/121600/ mukaan, ei meidän.
      Tulet itsekin todistamaan samaa, kunhan silmäsi kokonaan avautuvat.

• v3rgb4tn4

Ehkä olet yksin koska luet mv-lehteä

• erakkonainen

Oi tätä negatiivisuuden määrää...

longlost, kuulostat hyvältä tyypiltä. Älä vain muutu negatiiviseksi, vaan pidä tuo hyvä asenne (negatiivisuus ei ole puoleensavetävää vaan juuri päinvastoin). Toivon todella että löydät arvoisesi leidin rinnallesi tarpomaan. :)

• Kiitos kaunis, erakkonainen.
        En aio muuttua negatiivariksi enkä katkeroitua naisia kohtaan. Kukapa sellaista jaksaisi kuunnella?
        Ajattelen että olen ollut väärässä paikassa väärään aikaan sekä muutenkin piilossa aika paljon, itseäni saan siis syyttää mutta muutosta koitan siihen nyt saada :)
        Pidä sinäkin lippu korkealla siellä =)

• enomaijaentässä

hei maija ? kassajonossa tai
      paljonko kello on nyt? paljonko kello ihan oikeasti on ?

pu hu malla rohkeasti

• yksinäinen-mies

Vähän vaikea tehdä mitää koska naisiin ei saa mitenkään yhteyttä. Ei tule kohtaamisia, naiset ei halua seurustella eikä tutustua. Naisten vaatimukset on mielettömät että tavallinen mies ei voi mitenkään päästä tutustumaan naisiin.

• crux

Niinpä. Koskahan sitä on viimeksi edes nähnyt naista joka ilmaisisi sanoillaan tai olemuksellaan olevansa jotain vailla? Kaikki elävät täydellistä itsenäistä elämää johon ei saa edes jalkaa oven väliin muuten kuin aivan uskomattomien sattumien kautta tai uskomattomien geenien avulla.

• Ihmettäetsimässä

Jos asuisin lähempänä Lohjaa niin tyrkylle tulisin ;)
      Myös "tylsä", hivenen lapsenmielinen luonnossa viihtyvä höppänänainen täällä. Vela, koska ei kukaan ikinä lasta tahtonut tai ollut ns.kunnollinen perhearvoja arvostava kohdalle osunut. Pieni mökki maalaiskunnassa jo löytyy ilman isäntää, joka ei kaipaa "aikuise naisen muotoja". En haluaisi olla lihava edes miehen mieliksi joten kuivakka kurppa saanut kuulla olevan kanssa ;D

Toki minullakin on kohtuuttomat vaatimukset puolisolle. Ettei kumpikaan ole tyytynyt toiseen vaan ihastuksen kautta tahtoon rakastaa kulkisi suhde. Kunhan olisi riittävästi yhteiset arvot ja mielenkiinnon kohteet. Ammattikoulupohja riittäisi hyvin jos sitä sydämen sivistystä olisi.
      Mielenterveysongelmia kyllä hiukan kavahdan kuten liiallista juoppoutta.
      Hyvässä miehessä kestäisin varmaan tupakoinninkin jos pakko olis. Niin ja vaalea miehen pitää olla....
      Niitä sopivia jossain on varmasti mutta löytäminen on haasteellista kun ei pörrää oikein vapailla missään.

• Missä kaukana höppänäiseni sitten asustelee sekä ihmettä etsii? :)
        Mikä olisi sopiva etäisyys tulla tyrkylle?
        Kertoisitko yksityisviestillä jos et tässä kehtaa?

• t_kiinnostunut

Mistäpäin, ikä ja mitat?

• inhonväreet

Juuri kaltaisesi tapaukset ovat niitä raivostuttavimpia! Ensimmäisenä tulee "määräysluontoisesti" MITAT?? On todella moukkamaista esittää tuollaisia käskysanoja heti alkuun, ja skippaan kaltaisesi miehet välittömästi.

• inhonväreet kirjoitti:

Juuri kaltaisesi tapaukset ovat niitä raivostuttavimpia! Ensimmäisenä tulee "määräysluontoisesti" MITAT?? On todella moukkamaista esittää tuollaisia käskysanoja heti alkuun, ja skippaan kaltaisesi miehet välittömästi.

Repesin itsekin tuolle mittojen kyselijälle.
        Keskustelin juuri vartti sitten naapurin muorin kanssa miten pinnallista elämä nykyään on ja miten mä taidan elää väärällä aikakaudella koska en halua mitään pintaliitoelämää.
        Ja ennen kuin joku näsäviisas ehdottaa mulle sitä naapurin muoria niin ikää on tuplasti meikäläiseen ;)

Mutta etsintä jatkukoon...

• N48

Sä oot ihana. Jos oisin nuorempi, alkaisin vonkaamaan sua. Mistä löytyisikin tuollainen mies minullekin...

• sdfdgfsgfdsg
        longlost kirjoitti:

Repesin itsekin tuolle mittojen kyselijälle.
        Keskustelin juuri vartti sitten naapurin muorin kanssa miten pinnallista elämä nykyään on ja miten mä taidan elää väärällä aikakaudella koska en halua mitään pintaliitoelämää.
        Ja ennen kuin joku näsäviisas ehdottaa mulle sitä naapurin muoria niin ikää on tuplasti meikäläiseen ;)

Mutta etsintä jatkukoon...

Miksi ette ihan oikeasti ota yhteyttä toisiinne? Itse löysin suuren onnen hyvinkin kaukaa.. Ei se välimatka ole este, jos ilman toista ei voi olla.

• inhonväreet

Miten niin välimatka ei ole este? Vai riittääkö sinulle tapaamiset 1-3 krt/kk? Kuinka voit olla ilman sitä toista sen loppuajan kuukaudesta?

• Mökkihöperö-
        N48 kirjoitti:

Sä oot ihana. Jos oisin nuorempi, alkaisin vonkaamaan sua. Mistä löytyisikin tuollainen mies minullekin...

Anna palaa täysillä et sä ole edes vanha, vonkaa muaki vanhaa äijää 35v hottikset, viimeksi eilen illalla taas timmi vaaleaverikkö.

• Jos,jos, jos ja jos. Kyllä niitä tekosyitä aina keksitään. Luletko sä naapuristasi sen elämänkumppanin löytäväsi. Naurettavaa tuollainen. Jos oisin nuorempi, jos oisin jotain, jos sitä, tätä ja tuota. Tunnen lähipiiristä ihmisiä, jotka löytäneet elämänkumppaninsa meren toiselta puolelta. Ei se katso välimatkaa. Alkuun hankalampaa, sitten nainen muuttaa miehen asuntoon kissanpäiviä viettämään. Näin se menee yleensä elämässä. Töitä löytyy kyllä tekevälle sieltä, täältä ja tuolta.

• N48 kirjoitti:

Kiitos <3
        Ihan mahtavaa lukea tällaista työpäivän jälkeen.
        Arvostan sanojasi.

• inhonväreet kirjoitti:

Miten niin välimatka ei ole este? Vai riittääkö sinulle tapaamiset 1-3 krt/kk? Kuinka voit olla ilman sitä toista sen loppuajan kuukaudesta?

Niin, välimatka on lähinnä hidaste.
        Tällä hetkellä olisin tyytyväinen viikonlopputapaamisiinkin mutta toki arkenakin olisi hienoa nähdä.
        Sen myönnän etten usko kaukosuhteisiin. 1,5 tunnin ajomatka on ihan mahdollinen mutta alkaa olemaan kipurajoilla jo sekin. Mitä lähempänä sen parempi.

• Herrx47

Pienissä piireissä sinäkin pyörit jos 1.5 tunnin ajomatka jo on liikaa.

• Herrx47 kirjoitti:

Pienissä piireissä sinäkin pyörit jos 1.5 tunnin ajomatka jo on liikaa.

Voi, olen pahoillani siitä :O
        Mun mielestä Porvoo-Tampere-Turku-Hanko-sektorille mahtuu aika paljon lääniä ja ihmisiä.
        Vaikuttaa tosin että kauempana maakunnissa olisi hyvinkin kiinnostavia ihmisiä mutta jospa lähempääkin löytyisi. Voisi keskittyä siihen olennaiseen eikä autossa istumiseen.

• sfdsfdggsdgd
        inhonväreet kirjoitti:

On se toki välillä raskasta.

• N48
        stone81 kirjoitti:

Jos,jos, jos ja jos. Kyllä niitä tekosyitä aina keksitään. Luletko sä naapuristasi sen elämänkumppanin löytäväsi. Naurettavaa tuollainen. Jos oisin nuorempi, jos oisin jotain, jos sitä, tätä ja tuota. Tunnen lähipiiristä ihmisiä, jotka löytäneet elämänkumppaninsa meren toiselta puolelta. Ei se katso välimatkaa. Alkuun hankalampaa, sitten nainen muuttaa miehen asuntoon kissanpäiviä viettämään. Näin se menee yleensä elämässä. Töitä löytyy kyllä tekevälle sieltä, täältä ja tuolta.

Jojjosjos. Täällä on saanut ihan tarpeeksi lukea ja elämässä kokea, että mun ikäinen nainen on liian vanha. Ei todellakaan ole niin korkealla itseluottamus että uskaltaisin itseäni yliu 10v nuorempia miehiä vokotella. Nauravat vaan.

• N48 kirjoitti:

Jojjosjos. Täällä on saanut ihan tarpeeksi lukea ja elämässä kokea, että mun ikäinen nainen on liian vanha. Ei todellakaan ole niin korkealla itseluottamus että uskaltaisin itseäni yliu 10v nuorempia miehiä vokotella. Nauravat vaan.

No okei..Oothan sä liian vanha aloittajalle, mutta katsoppas 50 miehiä. Kyllä heitä riittää joka sormelle:)
        Viittasin tuolla kommentilla vaan siihen, että yleensä tuollaisille ns. kunnollisille miehille naiset tapaa sanoa, että kyllä sä vielä jonkun löydät, mutta valitettavasti minä se en ole, kun sitä, tätä ja tuota:D Ongelma siitä tulee siinä kohtaa, kun kaikki muutkin naiset sanoo saman;)

• Pitakaatunkkinne

Ei niille tavallinen mies kelpaa, joko juoppo, pelimies, jännämies, naisten naurattaja, raharikas, mitään väliä ei ole millainen väkivaltainen luuseri noista löytyy, rauhallista nuhteetonta elämää viettävä mies on nykynaisille nössö.
        Mikä nämä naiset on pilannu?

• ongelmanydin

"katsoppas 50 miehiä. Kyllä heitä riittää joka sormelle:)"

Ja monelleko 50 miehelle kelpaa oman ikänen tai edes muutaman vuoden nuorempikaan nainen... kaikki havittelee siinä iässä jotain 10-20 vuotta nuorempia.

• N48
        ongelmanydin kirjoitti:

"katsoppas 50 miehiä. Kyllä heitä riittää joka sormelle:)"

Ja monelleko 50 miehelle kelpaa oman ikänen tai edes muutaman vuoden nuorempikaan nainen... kaikki havittelee siinä iässä jotain 10-20 vuotta nuorempia.

Niinpä. 40-50v miehet etsii 25-40v naista. Olen liian vanha ikäisilleni, enkä halua 55 miestä.

• N48 kirjoitti:

Niinpä. 40-50v miehet etsii 25-40v naista. Olen liian vanha ikäisilleni, enkä halua 55 miestä.

Onhan se ihan totta, että naisen markkina-arvo romahtaa 40v jälkeen ja se taas johtuu ihan siitä, että naisen hedelmällinen ikä loppuu siihen ja myös tiedostetaan se, että vaihdevuodet alkaa lähestymään. Toki myös ulkonäkö alkaa rapistumaan monilla miehiä nopeammin ja fysiikka rapistuu nopeasti, kun hormooni tasapaino järkkyy.
        On ihan luonnon geeniperimää, että miehet kokee hedelmällisessä iässä olevan naisen kiinnostavampana.
        Ootkos ikinä ajatellu ottaa itelles sellaista nuorta sälliä toyboy:ksi? Tulijoita riittää ihan varmasti, jos vähemmän vakava pelkkä seksi kiinnostaa ja vanhat sedät ei niinkään nappaa.

• RaitisMyös

Mulle sais kassajonossa tulla juttelemaan mies, joka on uskossa Jeesukseen ja tarpeeksi vanha ja viisas. Ei muita vaatimuksia.

• Puutapesään

Missä tämä kassajono on ja kui vanha pitää olla,ettet vain nopeata perintöä haaveile? Entä itsesi ikä ? Tule meille juhannukseksi

• Eiriitätyö

Minulle riittä seura jossa viihtyy. Olen näin vaatimaton.

• ätminkäinen

Mulle kelpais ihan kuka tahansa kuha ois vaan nätti ja antaisi perspillua. Mutta kun ei tälläinen kilttimies kelpaa.

• yksinäinen-mies

Naiset ei ole niin fiksuja että tietävät mitä tehdäjotta miehiin voi tutustua. Tässä maassa ei olisi kovinkaan montaa ihmistä ellei miehet tekisi alotteita

• No niin, iltasaunassa on käyty ja naamakin tuli kammattua.
      Lähdetäänkö sokkotreffeille huomenna eli lauantaina? Syömään, kahville/teelle tai ihan vaan kävelylle. Tai kaikkia kolmea.

Kuka haluaa lähteä? Kirjoitelkaa rohkeasti kaikki joita yksinolo piinaa :)

• 28vkilttijaujo

Kyllä mulle kelpaisi. Miehet eivät netissä viitsi lukea profiilia, vaan kirjoittavat kuvan perusteella kauniita :( sitten pettyvät, kun kerron, että lapsia on kaksi.
      Siis ketään ei kiinnosta Yh-äiti. Ja ennen kuin joku pääsee sanomaan, niin EN ole koskaan jakanut muille kun seurustelu kumppanille. En siis juokse seksin perässä. Olen mieluummin ilman, kun alennun semmoiseen.

• 40v-sinkkumies

Haahaa, olen vastaillut naisille jolla on lapsia. Eivät vastaa koska en ole rikas. Naisilla on helppoa koska löytävät kumppanin helposti, kaikenlaisille naisille vastataan mutta miehille ei kun ei olla mitään rikkaita ja komeita.

• 28vkilttijaujo

Jaa. No ei mua miehen rikkaudet kiinnosta! En yleensä edes kysy mitä tekevät, ettei niille tule semmoinen olo. Mä haluan miehen joka elättää itsensä. Ihan niin kun minäkin.

• ätminkäinen

Miten longlostin projekti etenee? Uskallan väittää, että pikkuhiljaa kokeilunhalu ja positiivisuus vaihtuu tähän meidän muiden kokemaan passiiviisuuteen, omanarvontunnottomuuteen ja naisvihaan. Tervetuloa joukkoon.

• Negatiivareille tiedoksi saatettakoon. Kiitos kysymästä, "Projekti" todellakin etenee ja voi pojat miten eteneekään.
        Tämän positiivisemmaksi ei enää asiat muutu eikä siihen tarvittu kuin yksi ihminen joka halusi tutustua ja millainen helmi sieltä löytyikään.
        Vaikka kukaan, KUKAAN ei aiemmin halunnut tutustua eikä vastannut sanallakaan nettitreffeissä niin en koskaan tuntenut mitään naisvihaa enkä katkeruutta ketään kohtaan. Jos ette vielä ole sitä älynneet niin sehän ei ainakaan auta asiaa jos pitää naisia vihollisina.

Eli en liity mielensäpahoittajien joukkoon, kiitos vaan kutsusta.

Löysin omani, hieman erakkoluonteisen muttei liian, silmillään hymyilevän, puheliaan ja vaatimattoman ihanuuden jonka tiesin kyllä olevan olemassa jossain mutta sijainti ei ollut tiedossa.
        Positiivinen asenne auttaa kuulkaa aika pitkälle.
        Myönnän että melkoinen onnenkantamoinen tämä oli mutta kerrankin onni oli myötä. Onneksi joitain ihmisiä vielä kiinnostaa tavata sekä tutustua.

Mitä tähän enää lisäämään...
        Kiitos M. / Kiitos S24.

• DifficultTimes

Jooh. Kelpaisi -6 - 6 ikäiset naiset omaan ikääni verrattuna. Ei tarvitse olla missi, koska en jaksa sitä misseilyä (en viitsi edes viestiä laittaa moisille). Pitää uskaltaa olla myös rähjäinen. YH ei haittaa, koska lapset on kivoja. Lemmikit ei haittaa, koska nekin ovat kivoja. Kokonaisuus ratkaisee.

Profiili on vähintään yhtä tärkeä kuin kuvat. Kirjoittelenkin viestit profiilitekstin perusteella juuri sille henkilölle, enkä copypastena. Viestit ovat aina 200-500 merkkiä pitkiä, riippuen miten paljon juttua saa irti naisen profiilista. Mitään ihmeempiä en ekassa viestissa ehdottele, koska ei ole tietoa millainen henkilö siellä toisessa päässä loppujen lopuksi on. En myöskään kirjoita romaania, että jää jotain kysyttävää ja juteltavaa. Muuta en pyydä kuin jonkinlaista vastausta ja kirjoittelisin sitten takaisin.

Ulkonäkö on kai ihan ok.

Yhtään viestiä ei ole naisilta tullut. Hassua, koska osa ilmeisesti haluaisi vain chattailla, mikä on myös ihan ok minulle.

Ei ole miehille helppoa edes keskustelu, puhumattakaan kenenkään tapaamisesta ilman mitään treffimeininkiäkään.

• yksinäinenelämä

Vai sanoista tekohin. No naiset ei ainakaan sano mitään joten yksin on elettävä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe