Mistä Kemijärvellä on mahdollista saada koiranpentuja ja minkä rotuisia?
Mistä koiranpentuja?
6
186
Vastaukset
- miauvuh
Tuskin täälläkään enään annetaan, ostaa on pitänyt jo tovin..
- törkyturpa
myös Kemijärvellä sun pitää ostaa koirasi. Itse asiassa sinun pitäisi perehtyä koirasi perimään ja hankkia hänet kennelistä
Tai paikkakunan löytöeläinyhdistyksestä. Sieltäkään ei saa ilmaiseksi.
Paikkakunta ei ole tärkeä, vaan se, mitä haluaisit. Kuulostat siltä, ettei sinulle koiranpentua anneta - Ilmaiseksi
Olisi muutamia pentuja. Saat ilmaiseksi jos annat pillua.
- Janema
Hyvä se sopii, niin ei tarvi rahaa. Annatko yhteystietosi, niin hoidetaan asia
- HauHauWuhWuh
Kannattais nyt ensin miettiä minkälaiselle koiralle on tarve, pienelle sylikoiralle, jänisajurille, hirvenhaukkujalle, vahtikoiralle, lammaspaimenelle....? Sitten ottaa vaikka yhteyttä rotujärjestön pentuvälitykseen ja kyselee josko siellä olisi tietoa lähiseutujen pennuista. Jos mikä tahansa kelpaa niin kauppojen seinät, netin ja facebookin kirpparipalstat jne. missä vahinkopentuja yleensä mainostetaan ja jopa ilmaiseksi jaellaan kenelle tahansa joka huolii.
- tyydytetytpillut
Kannattaa valita koira joka nuolee pillua. Naisesta kyllä näkee kun on löytänyt oikeanlaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468