Arvoisat palstalaiset, tämä näyttäisi olevan raporttien kesä 2016.
Tämän kertainen raportti ei tuota pettymystä, vaan tuo sellaisia opetuksia yöstä, nuorista naisista, ja odottamattomista sattumuksista, että se on kerrottava.
Jälleen leikkaan läpi valtaosan illasta, jotta pääsemme asiaan.
Osa 1.
Se mainittakoon, että baariin menin hyvässä tinassa olevan kaverini kanssa, joka puolestaan tiesi, että siellä oli vanha kunnon siipimieheni, nykyinen perheen iskä, eli Stuge.
Sisällä tunnelma oli samana aikaan lämmin ja jäätävä; Stugella oli paha kriisi menossa muijansa kanssa, joka oli mukana. Kaverini joka oli tinaillut pitkin päivää, lähti ensimmäisen juoman aikana kotiin. (Samalla lupaan mennä naimisiin erään tiskillä olevan kauniin naisen kanssa, joka hieman nolosti kuuluu Stugen naisen kavereihin.)
Näytti siltä, että tästä illasta saisi repiä ilon irti ihan itse .
Ilta kokee muutoksen kun menen Stugen kanssa esiintyjäbändin keikkaa katsomaan, samalla kyselen hieman että miksi ilmapiiri on niin jäykkä hänen ja muijansa kanssa.
Vaan siellähän näen samaisen tyttösen jota panin puistossa, kuten palstaraportti todistaa. Hän tanssii vieläkin seksikkäämmän kaverinsa kanssa- Stuge sanoo eräässä vaiheessa palaavansa takaisin muijansa tykö. Mietin, että jäänkö siihen, silläkin uhalla että sattuu jälleennäkeminen, vai menenkö todistamaan perhekriisiä. No, vastaus tulee siinä, kun tämä entinen hoitoni tunnistaa minut. Hänen kaverinsa on uskomattoman seksikäs, myös samaa ikää,joten molemmat ovat parikymppisiä, vielä sen alkupäästä! Päällään tällä kaverilla on nahkahoust ja pieni valkoinen toppi. Muistan miten hän pyörittää persettään panoni sylissä (entisellä puistopanollani
on jälleen tuttu minaripäällä, verkkosukkikset ja korkokengät ja tissit totta kai lähes esillä).
Ja ei, ei pidä luulla että nämä olisivat kumpikaan ns. #vaimomatskuu.
Päinvastoin, kyllä nämä tytöt olivat kaikesta huolimatta pitkälti parhaan MA:nsa karuselliratsasteleijoita. Etenkin puistohoitoni kaverilla oli se kuuluisa tuijotus, hänen kauniin ruskeissa silmissään.
Keikan lähetessä loppua, olen tehnyt liikkeeni; eräskin selvästi kiihottuneen oloinen kaljupersujuntti kovasti koittaa saada näihin tuttavuutta. Mutta ei natsaa. Itse olen jo moikannut puistohoitoa ja sanonut jotain hänen kaverilleen, joka kummasti tulee taas minun suuntaani.
No, keikka loppui. Lavalle jäi persujuntti, minä lähdin molempien tyttösten kanssa ulos.
Tupakkapaikalla.
Ulkona oli uuden liikkeen aika. Ajattelin että miksikös ei tätä hieman potentiaalisesti kiusallista jälleennäkemistä käännettäisi edukseen? Siispä, siinä erään 40-50v rokkimiehen juttuja kuunnellessa, tein liikkeeni ja otin tyttöset kainalooni.
Siinä toinen heistä sanoikin, kun puhuimme ikäjutuista, että se on vain numero. Niinpä, nimittäin tupakkatuokio loppui siihen, kun tuo miehen omaa ikää oleva vaimo tuli vihaisena lätkäisemään miestä, haukkuen tätä.
Kurpparaivo.
Sisällä löysimme mielenkiintoisen uuden puheenaiheen: kurpat.
Se alkoi kun keskutelimme väreistä, ja totesin että maailman epäeroottisin väri on beige, ja sitä käyttävät nimenomaan vannhat naiset jotka myös kurppina tunnetaan.
Typyt alkoivat nnauramaan: "Siis tuo kurppa on niin hauska nimitys!! JA niin kuvavaa!"
Puistohoitoni kertoi että nimenomaan heitä kurpat ovat ahdistelleet (tanssilattialla seksuaalisesti, eräs kurppa oli klähminyt ja pyytänyt typyjämukaansa).
Pääsinmme palstatotuuksien äärellle. Kerroin miten kurppaien suurimpia vihollisia on miehet ja nuoret naiset.
Tytöt innostuivat tästä sillä se oli myös heidän kokemuksensa.
Kerroin sitten, että mitä termi kurpparaivo tarkoittaa.
Puistohoito ja sen kaveri, nahkahousutypy repeää: "Hahahaha, mää aion ottaa tuon nimityksen käyttöön, ihan mahtava!"
Enpä olisi uskonut, että mutta juuri kurpat edesauttoivat että ilta eteni syvempään yhteyteen; kurpat ajavat miehiä nuorten naisten syliin, ja kirjaimellisesti nuoria naisia vanhempien miesten kainaloon. :D Sopii minulle, sopii minulle arvoisat palstallaiset.
Näemmä kurppaien ja femakkojen liittooumat valkoritarien kanssa toimivat mysö siten, että on myös vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset jotka voivat iittoutua keskenään.
(Nahkahousutypy sanoi: No jos ne kurpat saisi kerrankin kunnolla seksiä, niiden ei tarvitisi raivota noin. Sitten hän esitti kurppa joka leijuu onnesta hyvänn seksin jjällkeen. Ai että se nauratti.).
Ties vaikka termit kurppa ja kurpparaivo pääsevät nyt leviämään näin palstan ulkopuolellekin?
Raportti: Puistopano ja kurpparaivo
82
878
Vastaukset
- Ex----------PUA
Osa 2.
Illan peliliike.
Mitäpä olisi ilta, ilman että Ex PUA yrittää iskeä naista, nuorta sellaista?
No, pitihän se taas tehdä.
Ongelmana oli se, että nyt tähtäimessäni oli jälleen uusi tinsa, tuo nahkahousuinen YTN, joka taas oli puistohoitoni "bestis" - tästä tulisi eturistiriitoja.
Kokemusopettaa että tälläisessä tilanteessa yksi väärä liike voi ampua sinut kuin kanuunankuulan ulos naisten ulottuvilta. (Eräänä juhannuksena olin kahden naisen kanssa samalla tavoin liikenteessä, olin enemmän kiinnostunut toisesta, kun taas toinen ehdotti kolmen kimpppaa. Sitä "minun" naiseni ei halunnut, jolloin toinen sanoi: sitten tekään ette tee mitään tai Ex PUA ei tule yöksi meille. Naiset ovat erittäin ahneita ja haluavat päästä ratsastamaann karusellilla, vaikka samaan aikaan kun kyseessä on YTM).
Siispä nahkahousun kanssa en voinut alkaa sen lähempiin kontakteihin, tai tehdä mitään liian ilmeistä.
Sen sijaan, otin heidät molemmat omistukseeni, ja siinä vaiheessa kun kuljen kahden parikymppisen nuoren naisen kanssa baarissa, siten että he ovat kainalossani - olen viralisesti baarin omistaja.
(Tämä eteni lopulta siihen pisteeseen, että aidon ja 100% alfan, suomi24:fi:n oman Doonald Trumpin tavoin, yleensä jos joku ylipäänsä tuli yrittämään, minä rohmusin naiset itseleni - jos jompi kumpi oli yksin - muuten taas he olivat kainalossani, antoivat joko minun puhua, tai sitten antoi onneaan koittaneelle miehelle yksisanaisia vastauksia tai heittelivät testejä. Täydellistä. :D Esim- eräs mies sanoi suoraan: "te olette kyllä helvetin rankka yleisö" kun me nauroimme hänen peliliikkeeilleen. Hän yritti kartoittaa tilannetta - joskin ihan asiallisesti - siten että kysyi olenko minä ja nahkahousutypy pariskunta "te oikeasti näytette siltä että olette ihan lääpälänne toisiinne". Mutta epäilemättä kyseessä oli yritys hakea nuorta tinsaa, mitä en voinut sallia hänelle, sillä se kuului minulle. Ei mitään henkilökohtaista, vain palstan Donald Trumpin politiikkaa)
Joka tapauksessa, ainoa järkevä taktiikka jonka tässä tilanteessa löysin, oli se että otan nahkapöksyisen puhelinnumeron.
Tietysti, se piti tehdä puistohoidon seläntakana.
Niinpä iskin heti tilaisuuden tullen.
Puistohoito oli mennyt tilaamaan juomaa, jolloin jäin kahden nahkahousutypyn kanssa.
Tässä vaiheessa oli pakko tehdä liike, meni syteen tai saveen.
Näin kylllä miten hänessä oli herännyt kiinnostus minuun, ja tiedän että se oolisi voinut jopa johtaa saman yön panoon. Ex PUA tunnistaa nämä tapaukset.
Vaan nyt piti malttaa.
Hankkeeni onnistui, nappasin hänen numeronsa, ja lupasimme olla yhteyksissä.
Sen saatuani menin myös tiskille puistohoitoni kanssa, jolloin taas vaihtelimme kuulumisia jne.
Joka tapauksessa, nuoret naiset rakastivat iltaa.
Nahkahousutypy sanoi että hänellä oli todellla hauskaa koko illan ja ilmaisi miten hauska ja viihdyttävä tyyppi oikein olen.
Kiinnostuksen merkeistä ja flirtistä kertoo mm. seuraava:
Kun hän näytteli kännykästä kuvia koirastaan, hän teki erään ovelan flirtin mitä naiset harrastavat: "pitää varoa,ettet näe minun ALASTONKUVIA". Hän vilauttikin yhtä kuvaa "vahingossa", joskaan se ei ollut alastonkuva, mutta sellainen ihan kiva poseeraus.
Näin naiset saavat miehen mielikuvituksen laukkaamaan vrt. ylioppilastytön kaveri, joka heti ensitöikseen kiinnitti huomioni tisseihinsä.
Mainittavaa oli myös se, että kun jäimme kahden nahkapöksytytön kanssa, hän kertoi minulle seksuaalisista mieltymyksistään. Mikä myös oli sen valmistelua mikä näyttä olevan edessä. ;)
Nyt sitten olen mielenkiintoisessa tilanteessa.
En ole vielä pistänyt viestiä, mutta puhetta oli että he olisivat myös tänään liikenteessä.
Nyt ongelmana on taas se sama kuin eilen, eli on eturistiriita päällä.
Toisaalta, jos puistohoitoni ja nahkahousutypy ovat jutelleet asiasta, ja tämä pieni puistovierailumme selviää hänelle, se voi joko preselectionina saada nahkahousutypyn entistä innokkaammaksi tai sitten soolidaarisuus-syistä pysymään poissa, jos bestiksensä selvästi yhä kiinnostava hoito on kyseessä.
Jos skippaan suosiolla tämän illan (minulla on loiventavaa olutta ja viskiä edessäni, saa nähdä miten käy)voisin koittaa kahden nahkahousutypyä, toisaalta mistäs sitä tietää mitä ilta toisi tullessaan?
Vinkkejä otetaan vastaan? Vinkkejä? Kannattaa tiivistää tekstiä.
- Kriitikko_
Kyllä - samaa mieltä... Muutenkin tarina oli kovin poukkoileva ja draaman kaarta ei oikein tahtonut löytyä. Suurin pettymys toki oli, että tarinan ainut kiinnostava hahmo, se joka ei ollut paperin ohut, se jolla oli edes vähän lihaa luiden ympärillä - eli Stuge - katosi jo alkuunsa.
- Ex----------PUA
Palstan kovimman panomiehen iskuvinkit, arvoisat palstalaiset. :D
Ex----------PUA kirjoitti:
Palstan kovimman panomiehen iskuvinkit, arvoisat palstalaiset. :D
Oliko tuo nyt sellainen shaming language ja henkilöhyökkäys?
Noin muuten luulen koko aikuisikäni parisuhteessa olleena harrastaneeni seksiä enemmän kuin sinä, vaikka saman ikäisiä ollaankin. :-)- Ex----------PUA
Ratikkakuski kirjoitti:
Oliko tuo nyt sellainen shaming language ja henkilöhyökkäys?
Noin muuten luulen koko aikuisikäni parisuhteessa olleena harrastaneeni seksiä enemmän kuin sinä, vaikka saman ikäisiä ollaankin. :-)Kuminukkea ei lasketa. ;)
Kuminukkea ei lasketa. ;)
Voisin vissiin kopioida tähän edellisen vastaukseni. Tautologia ja autismi ei juurikaan vie asiaa eteen päin.
- Ex----------PUA
Ratikkakuski kirjoitti:
Voisin vissiin kopioida tähän edellisen vastaukseni. Tautologia ja autismi ei juurikaan vie asiaa eteen päin.
Ok, luovutan, myönnän tässsä kaikkien palstalaisten kuullen, että olet harrastanut enemmän seksiä kuminuken kanssa kuin minä.
Itse asiassa, yksikin kerta riittää, sillä en ole koskaan ollut kuminuken kanssa. - RaivoavaKurppa-eikirj
Ok, luovutan, myönnän tässsä kaikkien palstalaisten kuullen, että olet harrastanut enemmän seksiä kuminuken kanssa kuin minä.
Itse asiassa, yksikin kerta riittää, sillä en ole koskaan ollut kuminuken kanssa.Sinä nyt olet niin neitseellinen mies ettet saisi edes kuminukelta
- Ex----------PUA
RaivoavaKurppa-eikirj kirjoitti:
Sinä nyt olet niin neitseellinen mies ettet saisi edes kuminukelta
Sinä puolestasi olet niin vanha huora, että sinulta saisi yhtä helpolla kuin kuminukelta, ja olisit varmasti yhtä "aktiivinen sängyssäkin" mutta olet niin ryppyinen että sinua luultaisi ei vain käytetyksi mutta myös puoliksi tyhjentyneeksi pumpattavaksi. :D
Sinä puolestasi olet niin vanha huora, että sinulta saisi yhtä helpolla kuin kuminukelta, ja olisit varmasti yhtä "aktiivinen sängyssäkin" mutta olet niin ryppyinen että sinua luultaisi ei vain käytetyksi mutta myös puoliksi tyhjentyneeksi pumpattavaksi. :D
Itte oot -defenssi!
- Ex----------PUA
RaivoavaKurppa kirjoitti:
Itte oot -defenssi!
Osu ja uppos! :D
Matkiminen on suurinta ihailua ja kurpparaivoklishee. - Ex----------PUA
Matkiminen on suurinta ihailua ja kurpparaivoklishee.(Vaikket sinä tyhmä mummeli edes tiedä mikä näemmä on itte oot-defenssi, mutta se ei ole ihme, olethan jo niin vanhakin ettei se pää toimi enää ;D)
- Kyllä-tytöt-tietää
Eli toisin sanoen - kurpat on niitä viiskytlukulaisen siveitä naisia. Jos olisivat juosseet juoksujaan nuoruudessaan, kuten nuo sinun "minaritypysi" niin kyllähän he silloin nyt ainakin kerran elämässään olisivat saaneet kunnon seksiä!
Noin siinä käy, kun hautoo tavaraansa ja säästää sitä avioliittoon. Sitten avioituu jonkun tylsän naapurinpoika -ketmin kanssa, joka on huono naimaan. Olisi kurppienkin kannattanut ottaa aikoinaan ilo irti ilolihaksista ja panna ja nussia ja jyystää, köyriä, rynkyttää, naida joka ikistä jännäkuumista, joka vastaan käveli.- Ex----------PUA
Siitähän ei kukaan puhunut, etteivätkö kurpat olisi kirmanneet panoringeissä nuorempina. Mutta puhe olikin siitä, että ne eivät saa enää, joten ne raivoavat heille jotka nyt ovat saamisen keskipisteessä: nuoret naiset ja miehet.
Tosiaankin, puistohoitokin kertoi että miten kurpat raivoavat heille esim. pukeutumisesta, kun taas nahkahousumuija kertoi miten työpaikallaan hänen pomonaan oli ollut kurppa, joka ei sitten yhtään tykänyt alaisestaan.
Tässä tosin näimme, että liitoutuminen on mahdollista molemmin päin.
Beigen värisessä joukkueessa kurpat ja femakot, sekä valkoritaripuudelit.
Kun taas Red Pill Crew:n porukassa miehet ja nuoret naiset.
Tämä oli suuri voitto palstatotuudelle ja tietoisuuden leviämiselle.
Olimme jokainen yllättyneitä siitä, kuinka samoilla linjoilla me olimme kurppien suhteen. Nahkahousumuija sanoi vielä loppuillasta, että he olivat kutsuneet kurppia tuon tyylisillä nimillä, ja miten nyt saimme yhteisen nimityksen heille, sillä kokemukset ovat olleet niin samanlaisia.
Palstatotuudet ja kurpparaivo on universaaleja ilmiöitä. - Kyllä-tytöt-tietää
Siitähän ei kukaan puhunut, etteivätkö kurpat olisi kirmanneet panoringeissä nuorempina. Mutta puhe olikin siitä, että ne eivät saa enää, joten ne raivoavat heille jotka nyt ovat saamisen keskipisteessä: nuoret naiset ja miehet.
Tosiaankin, puistohoitokin kertoi että miten kurpat raivoavat heille esim. pukeutumisesta, kun taas nahkahousumuija kertoi miten työpaikallaan hänen pomonaan oli ollut kurppa, joka ei sitten yhtään tykänyt alaisestaan.
Tässä tosin näimme, että liitoutuminen on mahdollista molemmin päin.
Beigen värisessä joukkueessa kurpat ja femakot, sekä valkoritaripuudelit.
Kun taas Red Pill Crew:n porukassa miehet ja nuoret naiset.
Tämä oli suuri voitto palstatotuudelle ja tietoisuuden leviämiselle.
Olimme jokainen yllättyneitä siitä, kuinka samoilla linjoilla me olimme kurppien suhteen. Nahkahousumuija sanoi vielä loppuillasta, että he olivat kutsuneet kurppia tuon tyylisillä nimillä, ja miten nyt saimme yhteisen nimityksen heille, sillä kokemukset ovat olleet niin samanlaisia.
Palstatotuudet ja kurpparaivo on universaaleja ilmiöitä.Tytöt sanoi että "saisi kerran elämässään kunnon seksiä." Se tarkoittaa sitä, että tytöt tietää ettei kurpat ole saaneet kertaakaan elämässään kunnon seksiä. Se kurppa joka oli ahdistellut toista seksuaalisesti, oli noiden sinun typykköjesi tulevaisuus. Nainen joka on saanut niin paljon kunnon seksiä ja niin monenlaista kyrpää miehiltä, että ei enää kiinnosta. On siis aika siirtyä pimperon pariin. Sellaiset naiset ei nyt todellakaan vihaa nuoria naisia. Ne haluaa nussia niitä. Ne miljoonan mulkun maijat.
Ja vanha kurppa on ollut kyllä aina vanhemmista ihmisistä käytetty nimitys, että ei ihmekään jos typytkin on "käyttäneet jotain saman tapaista" ellei sitten ohhoh - ihan samaa! Eli tuokaan nimitys ei ole sinun keksimäsi, vaikka sinä niin kuvittelet. - Ex----------PUA
Kyllä-tytöt-tietää kirjoitti:
Tytöt sanoi että "saisi kerran elämässään kunnon seksiä." Se tarkoittaa sitä, että tytöt tietää ettei kurpat ole saaneet kertaakaan elämässään kunnon seksiä. Se kurppa joka oli ahdistellut toista seksuaalisesti, oli noiden sinun typykköjesi tulevaisuus. Nainen joka on saanut niin paljon kunnon seksiä ja niin monenlaista kyrpää miehiltä, että ei enää kiinnosta. On siis aika siirtyä pimperon pariin. Sellaiset naiset ei nyt todellakaan vihaa nuoria naisia. Ne haluaa nussia niitä. Ne miljoonan mulkun maijat.
Ja vanha kurppa on ollut kyllä aina vanhemmista ihmisistä käytetty nimitys, että ei ihmekään jos typytkin on "käyttäneet jotain saman tapaista" ellei sitten ohhoh - ihan samaa! Eli tuokaan nimitys ei ole sinun keksimäsi, vaikka sinä niin kuvittelet.Se tarkoittaa sitä, etteivät kurpat ole saaneet kunnon seksiä.
Seksiä se ei pois-sulje. Kurppien kohtaloksi nyt muutenkin jää se, että joku parikymppinen, finninaamainen pojankloppi äheltää päällä ja aikansa ähkittyään laukeaa ennen aikaisesti.
Se kurppa joka ahdisteli heitä (nuoli esim. toisen ihoa) on vain kurppa joka on lesboutunut koska ei saa enää miestä, mutta koska nämä typyt olivat niiin kuumia, niin hänkin kiihottui heistä. Oikeasti, en voinut jättää hetkeksikään heitä yksin, tai joku oli yrittämässä jotain. Mutta he olivat siirtyneet omistukseeni - mutta koska kyseessä ei ole vaimomatsku, niin tiedän kylllä että tulee päivä kun he vaihtavat omistajaansa.
Ja juu, termi kurppa ei ole minun keksimäni. Itse asiassa eräs muija jota panin tämän ollessa juuri 18 täyttänyt käytti tuota nimitystä jo vuosia sitten.
Puolestaan kurpparaivo on termi jonka minä keksin.
Minun hoitoni sitten hoitavat termin levittämisen. :)
Eikö olekin kätevää? - Kyllä-tytöt-tietää
Se tarkoittaa sitä, etteivät kurpat ole saaneet kunnon seksiä.
Seksiä se ei pois-sulje. Kurppien kohtaloksi nyt muutenkin jää se, että joku parikymppinen, finninaamainen pojankloppi äheltää päällä ja aikansa ähkittyään laukeaa ennen aikaisesti.
Se kurppa joka ahdisteli heitä (nuoli esim. toisen ihoa) on vain kurppa joka on lesboutunut koska ei saa enää miestä, mutta koska nämä typyt olivat niiin kuumia, niin hänkin kiihottui heistä. Oikeasti, en voinut jättää hetkeksikään heitä yksin, tai joku oli yrittämässä jotain. Mutta he olivat siirtyneet omistukseeni - mutta koska kyseessä ei ole vaimomatsku, niin tiedän kylllä että tulee päivä kun he vaihtavat omistajaansa.
Ja juu, termi kurppa ei ole minun keksimäni. Itse asiassa eräs muija jota panin tämän ollessa juuri 18 täyttänyt käytti tuota nimitystä jo vuosia sitten.
Puolestaan kurpparaivo on termi jonka minä keksin.
Minun hoitoni sitten hoitavat termin levittämisen. :)
Eikö olekin kätevää?Tietysti kurpat ei ole saaneet kunnon seksiä kertaakaan elämässään, koska ovat olleet siveitä naisia. Jännäkuumiksilta kyllä olisi saanut kunnon kyydit, mutta jos ei sellaiselle antaudu, vaan on uskollinen sille ketmilleen, niin kokematta jää sitten se kunnon seksi. Kyllä vaan niillä tytöilläsi oli vinha perä tuossa tiedossaan!
- Ex----------PUA
Tietysti kurpat ei ole saaneet kunnon seksiä kertaakaan elämässään, koska ovat olleet siveitä naisia. Jännäkuumiksilta kyllä olisi saanut kunnon kyydit, mutta jos ei sellaiselle antaudu, vaan on uskollinen sille ketmilleen, niin kokematta jää sitten se kunnon seksi. Kyllä vaan niillä tytöilläsi oli vinha perä tuossa tiedossaan!
Ne eivät ole olleet siveitä naisia, sillä siveät naiset eivät stressaa siitä että nuoret naiset varastavat kaikki miehet ja pukeutuvat seksikkäästi.
Yleensä kurpat ovat juuri niitä, jotka pahimmissa ikäkriiseissään jättävät sen juoksujen juoksun jälkeen saamansa ketmin, ja löytävät itsensä vonkaamassa ytnejä kun miehille he ovat kuin ilmaa. :D - Kyllä-tytöt-tietää
Ne eivät ole olleet siveitä naisia, sillä siveät naiset eivät stressaa siitä että nuoret naiset varastavat kaikki miehet ja pukeutuvat seksikkäästi.
Yleensä kurpat ovat juuri niitä, jotka pahimmissa ikäkriiseissään jättävät sen juoksujen juoksun jälkeen saamansa ketmin, ja löytävät itsensä vonkaamassa ytnejä kun miehille he ovat kuin ilmaa. :DHöpö, höpö... Usko vaan tyttöjä - ne tiesi, että kurpat ei ole saaneet koskaan kunnon seksiä = jännäkuumisjyystärikarjua, vaan pelkästään huonoa seksiä = naapurissa asunut ketmipoika, jonka kanssa on menty naimisiin, perustettu perhe, ja ketään muuta ei ole edes kädestä pidelty koskaan.
Reippaina juoksujaan juoksevina moderneina naisina ne säätösi kyllä tietävät, tulevansa naiduksi oikein kunnolla harva se päivä, jos vaan haluavat. Tietävät myös, että katkera kurppa on katkera siksi, koska ei ole ollut kaukaa viisas, kuten he - vaan on kiltisti toivonut ja odottanut, että se ketmi joskus tajuaa ettei "työntö ja ravistus" ole naisen kannalta tyydyttävää. - Ex----------PUA
Höpö, höpö... Usko vaan tyttöjä - ne tiesi, että kurpat ei ole saaneet koskaan kunnon seksiä = jännäkuumisjyystärikarjua, vaan pelkästään huonoa seksiä = naapurissa asunut ketmipoika, jonka kanssa on menty naimisiin, perustettu perhe, ja ketään muuta ei ole edes kädestä pidelty koskaan.
Reippaina juoksujaan juoksevina moderneina naisina ne säätösi kyllä tietävät, tulevansa naiduksi oikein kunnolla harva se päivä, jos vaan haluavat. Tietävät myös, että katkera kurppa on katkera siksi, koska ei ole ollut kaukaa viisas, kuten he - vaan on kiltisti toivonut ja odottanut, että se ketmi joskus tajuaa ettei "työntö ja ravistus" ole naisen kannalta tyydyttävää.Niin tiesikin, kurpat ovat niin rumia ja vanhoja ettei kukaan pane niitä, siksi ne raivoavat korkean MA:n ihmisille, eli nuorille naisille ja (vanhemmille) miehille. ;)
Etkö sinä osaa lukea, sehän luki raportissakin, vai onko tuo jankutus taas normaali autistin/5 vuotiaan tasolle jäänyt "en keksi vastalausetta vasta-argumenttiin joten jankutan"-purkaus? - Kyllä-tytöt-tietää
Niin tiesikin, kurpat ovat niin rumia ja vanhoja ettei kukaan pane niitä, siksi ne raivoavat korkean MA:n ihmisille, eli nuorille naisille ja (vanhemmille) miehille. ;)
Etkö sinä osaa lukea, sehän luki raportissakin, vai onko tuo jankutus taas normaali autistin/5 vuotiaan tasolle jäänyt "en keksi vastalausetta vasta-argumenttiin joten jankutan"-purkaus?Edelleen - tytöt tiesi ettei kurpat ole saaneet edes kertaakaan kunnon seksiä. Paino sanalla kertaakaan... Tytöt reippaina moderneina naisina pitää huolen siitä, ettei oma kohtalo ole yhtä karu. Jankutan niin kauan, että tajuat mitä tytöt tarkoittivat. Kyllä tytöt tiesivät tuhannen kullin kokemuksella mistä puhuivat, vähintään puolet niistä etnokulleja... Usko pois!
- Ex----------PUA
Edelleen - tytöt tiesi ettei kurpat ole saaneet edes kertaakaan kunnon seksiä. Paino sanalla kertaakaan... Tytöt reippaina moderneina naisina pitää huolen siitä, ettei oma kohtalo ole yhtä karu. Jankutan niin kauan, että tajuat mitä tytöt tarkoittivat. Kyllä tytöt tiesivät tuhannen kullin kokemuksella mistä puhuivat, vähintään puolet niistä etnokulleja... Usko pois!
Niin tiesikin, kurpat ovat niin rumia ja vanhoja ettei kukaan pane niitä, siksi ne raivoavat korkean MA:n ihmisille, eli nuorille naisille ja (vanhemmille) miehille. ;)
Etkö sinä osaa lukea, sehän luki raportissakin, vai onko tuo jankutus taas normaali autistin/5 vuotiaan tasolle jäänyt "en keksi vastalausetta vasta-argumenttiin joten jankutan"-purkaus?
- 10plus1
Tosi tyylikkäitä leidejä sulla nuo säädöt. Löytyy jo nuorella iällä tuhannen kullin tuijotus silmistä, kaverin selän takana pelehditään miehen kanssa, sitähän tuo numeron salaa antaminen oli, kuten myös herutuskuvan vilautus, ja itsekin sanoit ettei ne ole vaimomatskua. Millä ilveellä väännät niistä ytnejä? Pelkkiä lutkiahan nuo on. Ytni on jotain muuta.
Ja että sun kaikki keskustelut menee joka ikinen kerta jossain tupakkapaikalla sinun ikääsi ja naiset sanoo "ikä on vain numeroita" yms. lohduttavaa mitä ikäkriisistä kärsiville sanotaan, tarkoittaa että sinä olet tosi vanha. Setelitukolla varmaan houkuttelet noita lumppuilijoita ympärillesi pörräämään kuin kasa paskaa houkuttelee hajullaan kärpäsiä.- Ex----------PUA
Nuo eivät todellakaan ole säätöjäni! :D
20v säätöni on siveä eikä lainkaaan tuollainen, ja tänäänkin näin hänet pukeutuneena siveään kevätmekkoon. Siksi häntä pidänkin primäärinä säätönäni, enkä suinkaan hoitonani.
YTN taas tulee siitä, että heillä on tarkein naisen MA kunnossa, eli ikä ja ulkonäkö.
Vaimomatsku tulee taas siitä, että on sen lisäksi siveä.
Nämä menevät molemmat hoitomatskuun, siitä ei ole epäilystäkään. Seksikäs ei vielä oikeuta parisuhdemateriaaliksi.
"Ja että sun kaikki keskustelut menee joka ikinen kerta jossain tupakkapaikalla sinun ikääsi ja naiset sanoo "ikä on vain numeroita" yms. lohduttavaa mitä ikäkriisistä kärsiville sanotaan, tarkoittaa että sinä olet tosi vanha. "
Miksi valehtelet, eihän tuossa niin sanottu?
Se rokkityyppi kertoi iästään ja muisteli siinä tupakkaa polttaessa muistojaan, sinä tuli ikä puheeksi ja nahkahousutypy sanoi noin. (Ja sen jälkeen rokkityypin, kuten palstalla sanotaan, kurpahtanut vaimo tulee vihaisena paikalle, kun näkeee miehensä juttelevan kahden ytnin ja yhden alfan kanssa - hassusti se meni kurpparaivoksi siinäkin).
Muutenkin tuo nyt on juuri sitä mistä puhuimme, eli klassinen esimerkkki kurppapropagandasta ja ikäkriisin siirtämisestä. :D Tuo pätee vain kurppiin, miehille jos noin sanotaan niiin se tarkoittaa sitä mitä sillä sanotaan.
Kannattaa nyt muistaa, että sattumoisin olen pannut noista toista ja toiselta sain numeron,
Minun seurassani he eivät edes välittäneet enää muista miehistä.
" Setelitukolla varmaan houkuttelet noita lumppuilijoita ympärillesi pörräämään kuin kasa paskaa houkuttelee hajullaan kärpäsiä."
Nope.
Mutta hyvä että myönnät palstatotuudden naisista. - 19plus5
Säätö ja hoito on sama asia. Joku jonka kanssa pikkasen nusastaan silloin tällöin tai vain kerran. Ihan kuten me muut sen olemme aina ymmärtäneet, mutta sinä et, joten kyllä urbaani sanakirja taas auttaa:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/hoito/23086/
Setien ei kannata käyttää nuorisokieltä, koska se paljastaa että setä ei tiedä mistä puhuu. Puhu sinä vain siitä tinsasta, kuten ujolle herrasmiehelle (neitsytsedälle) sopii:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/tinsa/ - Ex----------PUA
19plus5 kirjoitti:
Säätö ja hoito on sama asia. Joku jonka kanssa pikkasen nusastaan silloin tällöin tai vain kerran. Ihan kuten me muut sen olemme aina ymmärtäneet, mutta sinä et, joten kyllä urbaani sanakirja taas auttaa:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/hoito/23086/
Setien ei kannata käyttää nuorisokieltä, koska se paljastaa että setä ei tiedä mistä puhuu. Puhu sinä vain siitä tinsasta, kuten ujolle herrasmiehelle (neitsytsedälle) sopii:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/tinsa/Ne eivät ole sama asia, jos kurppa yrittää olla fiksu niin kannattaa lukea itse myös lähteet johon viittaa:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/saato/
Yleensä säädöllä tarkoitetaan sitä missä pyritään rakentamaan jonkinlaista ihmissuhdetta, eikä vain panoa. Muutenhan ei olisi mitään mieltä käyttää kahta eri sanaa samasta asiasta. ;) Vaan mistäpä sinä sen olisit tajunnut. :D
"Setien ei kannata käyttää nuorisokieltä, koska se paljastaa että setä ei tiedä mistä puhuu. Puhu sinä vain siitä tinsasta, kuten ujolle herrasmiehelle (neitsytsedälle) sopii"
Kurppien ei kannata yrittää vaikuttaa jälkeenjääneen lapsellisuutensa ohella nuoremmilta mitä on, ja päteä nuorekkaiden lähteiden pohjalta joiden sisältöä kuitenkin vääristelevät. Esim. "Ujo herrasmies" ei ole millään muotoa neitsytsedän synonyymi, vaan kyseessä on ironinen ilmaus joka voi tarkoittaa täysin päinvastaista.
Sen sijaan, NUORTEN ja SEKSIKKÄIDEN ytnien, hyvien ystävieni ja urbaanin sanakirjan mukaan sinua kuvaavasta termistä ei ole mitään epäselvyyttä:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/kurppa/
Muuten taas tässä näimme taas kurpparaivon ilmenemismuodon parhaimmillaan. :D - 4plus13
Ne eivät ole sama asia, jos kurppa yrittää olla fiksu niin kannattaa lukea itse myös lähteet johon viittaa:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/saato/
Yleensä säädöllä tarkoitetaan sitä missä pyritään rakentamaan jonkinlaista ihmissuhdetta, eikä vain panoa. Muutenhan ei olisi mitään mieltä käyttää kahta eri sanaa samasta asiasta. ;) Vaan mistäpä sinä sen olisit tajunnut. :D
"Setien ei kannata käyttää nuorisokieltä, koska se paljastaa että setä ei tiedä mistä puhuu. Puhu sinä vain siitä tinsasta, kuten ujolle herrasmiehelle (neitsytsedälle) sopii"
Kurppien ei kannata yrittää vaikuttaa jälkeenjääneen lapsellisuutensa ohella nuoremmilta mitä on, ja päteä nuorekkaiden lähteiden pohjalta joiden sisältöä kuitenkin vääristelevät. Esim. "Ujo herrasmies" ei ole millään muotoa neitsytsedän synonyymi, vaan kyseessä on ironinen ilmaus joka voi tarkoittaa täysin päinvastaista.
Sen sijaan, NUORTEN ja SEKSIKKÄIDEN ytnien, hyvien ystävieni ja urbaanin sanakirjan mukaan sinua kuvaavasta termistä ei ole mitään epäselvyyttä:
https://www.urbaanisanakirja.com/word/kurppa/
Muuten taas tässä näimme taas kurpparaivon ilmenemismuodon parhaimmillaan. :DAi ei mitään mieltä käyttää kahta eri sanaa samasta asiasta? No onhan muillakin asioilla monia nimityksiä, vaikka samaa asiaa tarkoittaakin.
Ja sheiming längviits ja henkilöhyökkäys. Älä setä jaksa kurpitella. Enhän minäkään ole sinua nimitellyt. - haista.hanska
4plus13 kirjoitti:
Ai ei mitään mieltä käyttää kahta eri sanaa samasta asiasta? No onhan muillakin asioilla monia nimityksiä, vaikka samaa asiaa tarkoittaakin.
Ja sheiming längviits ja henkilöhyökkäys. Älä setä jaksa kurpitella. Enhän minäkään ole sinua nimitellyt.No no, eipäs nyt aleta kuitenkaan raivoamaan, otetaan ihan rauhallisesti ja keskustellaan asiallisesti.
- 3plus16
haista.hanska kirjoitti:
No no, eipäs nyt aleta kuitenkaan raivoamaan, otetaan ihan rauhallisesti ja keskustellaan asiallisesti.
Voisitko expua ystävällisesti olla multinikkaamatta. Minä olen täysin rauhallinen ja asiallinen, toisin kuin sinä.
- Ex----------PUA
3plus16 kirjoitti:
Voisitko expua ystävällisesti olla multinikkaamatta. Minä olen täysin rauhallinen ja asiallinen, toisin kuin sinä.
Osu ja uppos taas! :D
Tässä vaiheessa onkin syytä kysyä: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua, ikäkriisikohtauksen saanut kurppa? - 6plus4
Osu ja uppos taas! :D
Tässä vaiheessa onkin syytä kysyä: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua, ikäkriisikohtauksen saanut kurppa?Miten niin osui ja upposi? Minähän vain pyysin sinua olemaan multinikkaamatta, mutta tuolla nauruhymiö (passiivis-aggressiivisuutta ilmassa) todistit multinikanneesi, koska sen oli ilmeisesti tarkoitus olla jotenkin loukkaavaa ja "osua ja upota."
Mitä tulee kysymyksiisi niin
- age is nothin but a numba, joten who cares?
- varmasti olen saanut seksiä enemmän kuin sinä. - Ex----------PUA
6plus4 kirjoitti:
Miten niin osui ja upposi? Minähän vain pyysin sinua olemaan multinikkaamatta, mutta tuolla nauruhymiö (passiivis-aggressiivisuutta ilmassa) todistit multinikanneesi, koska sen oli ilmeisesti tarkoitus olla jotenkin loukkaavaa ja "osua ja upota."
Mitä tulee kysymyksiisi niin
- age is nothin but a numba, joten who cares?
- varmasti olen saanut seksiä enemmän kuin sinä.Se että älähdit tälle aiheelle ja sille ettää sinua snaottiin kurpaksi todistaa että osu ja upposi. Tuo litania mikä oli täynnä matkimista, puolestaan on 100% ihailua, epäomaperäisyyttä ja kurpparaivoa.
" age is nothin but a numba, joten who cares?"
No tulihan se syy siletä miksi älähdit kurpaksi sanomisesta, olet vanha ja ryppyinen kuin ratikan kivespussi. :D
Miehet välittävät siitä, he eivät ole kiinnostuneita teistä mummoista.
Mutta sen sinä olet varmasti jo huomannutkin. ;D
"varmasti olen saanut seksiä enemmän kuin sinä."
Myönnät olevasi siis huorakin vielä.
Olet näin ollen vanha huora,jolle iski ikäkriisi kun palstatotuudet taas todsitettiin. :D
Onko ikäkriisi? :D - 7plus13
Se että älähdit tälle aiheelle ja sille ettää sinua snaottiin kurpaksi todistaa että osu ja upposi. Tuo litania mikä oli täynnä matkimista, puolestaan on 100% ihailua, epäomaperäisyyttä ja kurpparaivoa.
" age is nothin but a numba, joten who cares?"
No tulihan se syy siletä miksi älähdit kurpaksi sanomisesta, olet vanha ja ryppyinen kuin ratikan kivespussi. :D
Miehet välittävät siitä, he eivät ole kiinnostuneita teistä mummoista.
Mutta sen sinä olet varmasti jo huomannutkin. ;D
"varmasti olen saanut seksiä enemmän kuin sinä."
Myönnät olevasi siis huorakin vielä.
Olet näin ollen vanha huora,jolle iski ikäkriisi kun palstatotuudet taas todsitettiin. :D
Onko ikäkriisi? :DEn älähtänyt kurpaksi sanomisesta, älä vääristele ja valehtele siellä.
Jopa yksi kerta riittää, että on saanut seksiä enemmän kuin sinä.
Ei ole ikäkriisiä, entä sinulla? - Ex----------PUA
7plus13 kirjoitti:
En älähtänyt kurpaksi sanomisesta, älä vääristele ja valehtele siellä.
Jopa yksi kerta riittää, että on saanut seksiä enemmän kuin sinä.
Ei ole ikäkriisiä, entä sinulla?Sinä et voi tietä paljonko olen harrastanut seksiä, eli tietoisesti valehtelet, mutta tyhmyyttäsi siten että se saa sinut näyttämään lutkalta, etenkin kun tasoni on YTM-luokkaa lähenevä. (Ei oikeasti yllättänyt ketään :D). Naiselle enemmän seksin harrastaminen on aina tason alennus, eikä koskaan meriitti, ja se nostaa vain miehen statusta. Vaan eihän tuollainen tyhmä femakkohuora voi ymmärtää sitä. :D
Raivoamisesi on myös selvässsä ristiriidassa sen kanssa, että väität ettei sinulla olisi sitä.
Tuollainen reagointi ei tule, jos et koe raivoa siitä kun palstatotuus oli taas totta.
Joten, uusiksi: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Tarkat luvut, niin tiedämme miten vanhat horo siellä raivoaa ikäkriisiään. :)
- Vittukunootsurkea
Tylsää..todella tylsää..saatko sä ikinä keneltäkään? Kauheet jaaritukset normaalista baari-illasta,etkä sä taaskaan(ikinä)keltään saanu.Kuten tavallista sä toimit tytöille illan viihdyttäjäapinana.Aika usein vanhat miehet kelpaa siihen baari-iltoina jos muuten on tylsää.Miten sä oletkin noin tohkeisaisi?Surkeeta.. Ilmeisesti et kovin usein naisten kanssa ole tekemisissä?
- Ex----------PUA
Kurpparaivo on alkanut! :D Tai sitten sinulla on jokin terminaalinen autismi, ja et omaa hirveää menestystä pariutumismarkkinoilla.
Sain numeron ytniltä, jonka kaveria olen pannut, ja näin kurppa ajautui juuri siihen raivoon mistä tuona iltana puhuimme. (Se oli paras taktiikka tuossa tilanteessa, ja takaa sen että jos pääsen panemaan, pääsen tekemään sen useampana kuin yhtenä iltana Tai sitten kurppa oikeasti on niin tyhmä, että odottaa että olisin pannut hoitoni bestistä samana iltana, esim. baarissa. :D )
Mutta se on kova pala kun nuorten naisten kanssa käy flaksi meikäläisellä. ;)
Milloin viimeksi sait numeron ylemmän tason edustajalta?
Entä minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? - Vittukunootsurkea
Kurpparaivo on alkanut! :D Tai sitten sinulla on jokin terminaalinen autismi, ja et omaa hirveää menestystä pariutumismarkkinoilla.
Sain numeron ytniltä, jonka kaveria olen pannut, ja näin kurppa ajautui juuri siihen raivoon mistä tuona iltana puhuimme. (Se oli paras taktiikka tuossa tilanteessa, ja takaa sen että jos pääsen panemaan, pääsen tekemään sen useampana kuin yhtenä iltana Tai sitten kurppa oikeasti on niin tyhmä, että odottaa että olisin pannut hoitoni bestistä samana iltana, esim. baarissa. :D )
Mutta se on kova pala kun nuorten naisten kanssa käy flaksi meikäläisellä. ;)
Entä minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Mihin osui ja upposi? Ilmeisesti sedällä meni herne nenuun koska olen oikeassa..säälittävä pappa ei saanu yhtään keltään,taaskaan,mikä tietysti sattuu.."yllättävää kyllä".Numeron sait,et muuta. Eikös sun "ytminä"olis pitäny panna molempia? Eikä vaan salakähmäsesti vongata numeroa horolta..
Vastaa itse ensin mun kysymyksiini.Mähän kuitenkin kysyin ensin.Eli oletko ikinä saanu keltäkään? Miksi olet noin tohkeissasi puhuttuasi naiselle? - Ex----------PUA
Vittukunootsurkea kirjoitti:
Mihin osui ja upposi? Ilmeisesti sedällä meni herne nenuun koska olen oikeassa..säälittävä pappa ei saanu yhtään keltään,taaskaan,mikä tietysti sattuu.."yllättävää kyllä".Numeron sait,et muuta. Eikös sun "ytminä"olis pitäny panna molempia? Eikä vaan salakähmäsesti vongata numeroa horolta..
Vastaa itse ensin mun kysymyksiini.Mähän kuitenkin kysyin ensin.Eli oletko ikinä saanu keltäkään? Miksi olet noin tohkeissasi puhuttuasi naiselle?Se on kova pala kun nuorten naisten kanssa käy flaksi meikäläisellä. ;)
Entä minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
- vihatipunen
Mua jaksaa aina vaan huvittaa nuoret (naiset) jotka haukkuvat vanhempia. Kukaan kun ei säily ikuisesti nuorena...Paitsi jos kuolee nuorena.
Beige on aina ollut inhokkivärini ja sitä se on edelleen, näin kurppanakin.- Ex----------PUA
Syynä tuolle lienee se, että nämä kurpat ovat ensiksi raivonneet näille nuorille naisille.
Syy miksi pääsimme niin hyvin juttuun siinä, oli että kurpparaivo ja sen kohtaaminen on meitä yhdistävä tekijä.
Nahkahousutypy, joka oli näistä kahdesta se nais-alfa selvästi, sanoikin samaa mitä minä, eli että mitä enemmän raivotaan niin sen varmempia voivat olla että jatkamme ihan samaan tapaan kuin aiemminkin.
HE myös olivat saamaa ieltä, etteivät kaikki vanhemmat naiset ole aina kurppatyyppisiä, vaan herttaisia mummoja ja niitä vastaan meillä kenelläkään ei ollut mitään.
He saavat käyttää beigensä, ja he ovatkin useimmiten niitä jotka ovat antaneet jo nuorella iällä kalleimpansa vain sille yhdelle ja oikealle miehelle. - vihatipunen
Syynä tuolle lienee se, että nämä kurpat ovat ensiksi raivonneet näille nuorille naisille.
Syy miksi pääsimme niin hyvin juttuun siinä, oli että kurpparaivo ja sen kohtaaminen on meitä yhdistävä tekijä.
Nahkahousutypy, joka oli näistä kahdesta se nais-alfa selvästi, sanoikin samaa mitä minä, eli että mitä enemmän raivotaan niin sen varmempia voivat olla että jatkamme ihan samaan tapaan kuin aiemminkin.
HE myös olivat saamaa ieltä, etteivät kaikki vanhemmat naiset ole aina kurppatyyppisiä, vaan herttaisia mummoja ja niitä vastaan meillä kenelläkään ei ollut mitään.
He saavat käyttää beigensä, ja he ovatkin useimmiten niitä jotka ovat antaneet jo nuorella iällä kalleimpansa vain sille yhdelle ja oikealle miehelle.Ei tuossa aloituksessa mitään sellaista lukenut, että beigeä käyttäisivät yhden miehen naiset joita ei haukuttu. Siinähän oli, että beige on epäeroottisin väri ja siitä sai sen käsityksen, että nimenomaan ne inhokkikurpat pukeutuvat beigeen. Vähän tarkkuutta hei.
- Ex----------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Ei tuossa aloituksessa mitään sellaista lukenut, että beigeä käyttäisivät yhden miehen naiset joita ei haukuttu. Siinähän oli, että beige on epäeroottisin väri ja siitä sai sen käsityksen, että nimenomaan ne inhokkikurpat pukeutuvat beigeen. Vähän tarkkuutta hei.
Niin, en myöskään sanonut että herttaiset vanhat naiset olisivatseksikkäitä kun käyttävät beigeä.
- vihatipunen
Niin, en myöskään sanonut että herttaiset vanhat naiset olisivatseksikkäitä kun käyttävät beigeä.
Mutta oletko ajatellut sitä, että noistakin tyttösistä tulee aikanaan kurppia joiden edestä nuoremmat vie miehet? Heillekin on varmaan vaikea pala myöntää aikansa itseään jaeltuaan ympäriinsä puistoissa, baarin vessoissa ja ties missä, että enää ei flaksi käy kuten nuorena ja hottina. Ja siitähän seuraa tyttöjä tällä hetkellä kovasti huvittava kurpparaivo ihan omalle kohdalle.
- Ex----------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Mutta oletko ajatellut sitä, että noistakin tyttösistä tulee aikanaan kurppia joiden edestä nuoremmat vie miehet? Heillekin on varmaan vaikea pala myöntää aikansa itseään jaeltuaan ympäriinsä puistoissa, baarin vessoissa ja ties missä, että enää ei flaksi käy kuten nuorena ja hottina. Ja siitähän seuraa tyttöjä tällä hetkellä kovasti huvittava kurpparaivo ihan omalle kohdalle.
No miksi minä totta puhuen välittäisin siitä?
- vihatipunen
No miksi minä totta puhuen välittäisin siitä?
Et tietenkään välitäkään koska olet muna edelle menevä mies. Mutta ne Alepan polkupyörät (kaupunkipyörä Helsingissä jonka jokainen saa käyttöönsä pientä maksua vastaan) joita ytneiksi nimität eivät osaa ajatella kovin pitkälle.
- Ex----------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Et tietenkään välitäkään koska olet muna edelle menevä mies. Mutta ne Alepan polkupyörät (kaupunkipyörä Helsingissä jonka jokainen saa käyttöönsä pientä maksua vastaan) joita ytneiksi nimität eivät osaa ajatella kovin pitkälle.
Ihan kuten kuuluukin olla. :)
Naisten kuuluu olla siveeellisiä, ja miesten kuuluu nussia.
"Mutta ne Alepan polkupyörät (kaupunkipyörä Helsingissä jonka jokainen saa käyttöönsä pientä maksua vastaan) joita ytneiksi nimität eivät osaa ajatella kovin pitkälle."
Kyllä ja ei.
JOKAINEN ei niiitä saa.
Baarissa niitä yritti iskeä jokainen, minä sain.
(Ja kyllä, olen nyt yhteyksissä tämän ytnin kanssa, ja treffejä sovitaan).
YTN on jokaisen haluama.
Mutta YTN on myös hypergaminen, joten miehen pitää olla yli hänen tasonsa.
Se tekee minusta YTMIn. Kovan luokan ytmin.
Se, on totta etteivät he ajattele ehkä asiaa pidemmälle, mutta se on heidän vastuullaan se.
- TheOriginalPrankster
Ja kummasti sitten tällainen hästääg vaimomatskuu -stoori pullalta pullahti, kun ätmeli ensin maksamakkaravoileipä -jutussaan ihmetteli tuota vaimomatsku -asiaa. Niin epäoriginellia taas kerran.
- Ex----------PUA
Kurpparaivo havaittavissa, kurppa syyttämässä muita epäoriginaalisuudesta. :D
Enn ole lukenut kyseistä juttua, mutta jos mitään matkin HC-Ätmeliltä on se suurinta ihailua sillä kyseessähän ei ole vain hyvä ystäväni, vaan myös taitava kynäniekka joka kyllä ihailuni ansaitsee. Sitä en kehtaa myöntää, vaan annan kyllä krediitit heille joille ne kuuluvat.
Tuo #vaimomatskua on kyllä samantyylinen jo varsin ironiseksi muodostunut termi, kuten vaikka "superäiti", jollaiseksi joku YH itseään kuvaa, vaikka se kuin absudilta kuulostaa. Näet modernin naisen itsekritiikki on nollassa. JA kurpat lukeutuvat tähän porukkaan,kuten raportti hyvin sen paljastaa. Klikatun kuvan päälle ilmestyi ovulaatiotesti. :-)
Olisikohan pullankin aika lisääntyä ja täyttää maa?
- hieno.hymy.sulla
puistopanosta morsio?
http://aijaa.com/zJ1Omf - oonparasmielestäni
Ei kiinnosta yhtään :D
- Ex----------PUA
Siksi sinä kurppa kommentoit ja luit! :D
Mikset vakiinnu ja perusta perhettä tai ota joku nainen jolla on jo lapsia?
- 2plus13
Shaming language ja henkilöhyökkäys!
- Ex----------PUA
No, onhan minulla primäärisäätönä parikymppiseni.
Jos hänen kanssaan menee vakavammaksi, niin sitten saa jäädä juoksujen juoksentelu.
Tässä vaan on sellainen pieni pelko, että sahaanko tällä touhulla oksaa altani.
Noh, kyllähän BEMikin onnistui vuoden verran kirmaamaan, ja nyt on onnellisesti suhteessa. :)
Mutta YH-naiseen EN koske. :D - Ex----------PUA
2plus13 kirjoitti:
Shaming language ja henkilöhyökkäys!
Matkiminen on suurinta ihailua, vaikka et ihan sitäkään osaisi. ;)
- BEMeikirj
No, onhan minulla primäärisäätönä parikymppiseni.
Jos hänen kanssaan menee vakavammaksi, niin sitten saa jäädä juoksujen juoksentelu.
Tässä vaan on sellainen pieni pelko, että sahaanko tällä touhulla oksaa altani.
Noh, kyllähän BEMikin onnistui vuoden verran kirmaamaan, ja nyt on onnellisesti suhteessa. :)
Mutta YH-naiseen EN koske. :D2 ja ½ vuotta, tosin sitten viimeisenä puolena vuotena alkoi jo olla vähän huono omatunto, vaikka virallisesti ei oltukaan yhdessä.
- Ex----------PUA
BEMeikirj kirjoitti:
2 ja ½ vuotta, tosin sitten viimeisenä puolena vuotena alkoi jo olla vähän huono omatunto, vaikka virallisesti ei oltukaan yhdessä.
Samaa vikaa hieman täälläkin. Olen miettinyt että kuinka tätä malttaa jatkaa.
Mutta toisaalta, naistenhan armoilla miehet ovat, joten naiset kestäköön seuraukset.
Onko teillä tullut näistä "juoksuistasi" puhetta koskaan?
- kokenutmies--
Montako minuuttia menee naisen kanssa jutteluun että haluat panna sitä? Tuleeko se heti minuutissa vai jutteletko tunnin tai kauemmin että päätät haluta sitä? Minulla menee varmaan korkeintaan 3 minuuttia, siinä ajassa tietää onko nainen sellainen että haluaako sitä nähdä jatkossa ja haluaako panna sitä.
- Ex----------PUA
Riippuu ihan naisesta ja tilanteesta.
- Lol.teinix
Stuge? Mikä nimi se on? Kuulostaa ihan joltain Sedulta (Koskinen) ja muilta sen ikäluokan lempinimeltä. Expua on siis 1950 -luvulla syntynyt.
- RaivoavaKurppa-eikirj
1958
- Ex----------PUA
Millä logiikalla? Sillä että molemmissa on samoja kirjaimia, kuten samat alkukirjaimet?! :D
Nyt vähäsen kurppa rauhoitu, vaikka tämä varmasti raivostuttaakin.
(Onhan Stuge kohta jo kolmissakymmenissä, joten voidaan puhua että kyseessä on kaksi kertaa ikäisensä YTMin - jolla muuten on selvästi nuorempi muija - ikäluokan edustaja). - Ex----------PUA
RaivoavaKurppa-eikirj kirjoitti:
1958
Iskikö ikäkriisi? :D
PS. Nuo naiseni ovat sinua "vain" 20 vuotta nuorempia. OHO! :D Ex----------PUA kirjoitti:
Iskikö ikäkriisi? :D
PS. Nuo naiseni ovat sinua "vain" 20 vuotta nuorempia. OHO! :D"Nuo naiseni" - tiesitkö että mielikuvistusnaisia ei lasketa ;)
Ja sä sitä kun oletkin noin 15 vuotta minua vanhempi ;)- Ex----------PUA
RaivoavaKurppa kirjoitti:
"Nuo naiseni" - tiesitkö että mielikuvistusnaisia ei lasketa ;)
Ja sä sitä kun oletkin noin 15 vuotta minua vanhempi ;)Niin mutta se mitä minä sanon on totta, sinä olet naisiani 20 vuotta vanhempi muumio ja siksi taas raivoat. :D
Onko ikäkriisi ja sattuuko vanhaa huoraa noin taas totuus? :D Säälittävä haaska.
- Flot.sam
Nice story bro!
Mutta sitten loppuyöstä soitit Homo-Jaskalle ja Peppu-Penalle ja sait kun saitkin kunnon jöötiä taas oikein peräaukon täydeltä. Ende gut alles gut. - haista.hanska
Jaahas, maestro on näköjään taas huudattanut kurppia ja muita palstan rappioituneita vihapuhujia. Ex-PUA:n avaukset on teille kuin huumetta, vai mitä? Pakko lukea, vaikka tiedätte, että se ei ole hyväksi mielenterveydelle. Verenpainekin nousee, ja sehän on ylipainoiselle keski-ikäiselle jo terveysriski. :D
- Kardiologi
Sinähän sen Expua ihan omasta kokemuksesta tiedät.
- Ex----------PUA
Kardiologi kirjoitti:
Sinähän sen Expua ihan omasta kokemuksesta tiedät.
Niin se kurppa älähtää, johon kalikka kalahtaa. - Ex----------PUA
Jep, hyvä huomio, kurpat ovat kuin jotkut piskit joille voi heittää keppiä ja huutaa "nouda" niin ne tekevät juuri kuten käsket.
Ehkä juuri siksi, että se on ainoa "keppi" mitä nuo muumiot enää saavat. ;D
Tämäkin ketju todistaa 100% sen mitä on avaukseen kirjoitettu.
- ujoatn
Minkä ikäinen olet?
- Ex----------PUA
Matkiminen on suurinta ihailua ja kurpparaivon merkki.
Iskikö ikäkriisi? - ujoatn
Matkiminen on suurinta ihailua ja kurpparaivon merkki.
Iskikö ikäkriisi?Eikö papparainen osaa lukea vai miksi et vastannut kysymykseen?
Minkä ikäinen olet? - Ex----------PUA
ujoatn kirjoitti:
Eikö papparainen osaa lukea vai miksi et vastannut kysymykseen?
Minkä ikäinen olet?Eikö vanha huora osaa lukea vai miksi et vastannut kysymykseen?
Iskikö ikäkriisi?
- Sano_Aarne_vaan
Mä oon tota noin niinku laulava ratikkakuski. Pesää tulee niinku.
- 100-0
Keksisit jotain muuta, aina toi sama satu.
- Ex----------PUA
Sattuuko totuus?
Ja jos näiden lukeminen raivostuttaa, niin tee jotain ikäkriisille, tai ole lukematta. ;)
- BEMeikirj
Kiitos raportista. Todella mukavaa kun joku viitsii kirjoittaa pitkästi ja asiallisesti ja vielä omista kokemuksistaan.
Kyllä tuo nuoret vs. vanhat naiset asetelma tuntuu olevan hyvin yleinen. Nainen on yleisestikin ottaen susi toiselle naisella, niin erityisen jyrkkä on tuo vanhojen ja nuorten naisten välinen juopa.
Viimekin aikoina olen törmännyt useisiin erilaisiin listoihin, joissa vakuutellaan "kypsempien" naisten ylivoimaisuutta nuorempiin naisiin nähden. Esim: tämä:
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016033021337329_iq.shtml
Oma naiseni kiinnitti huomioni listan luettuaan, että melkein kaikki lähtevät liikkeelle negatiivisuudesta. Eli on olemassa asia, jossa nuoremmat ovat listan tekijän mielestä huonompia.
Joten en kyllä ihmettele, että olette baarista löytäneet yhteisen puheenaiheen kurpista :-D.- Ex----------PUA
Kiitoksia palautteesta.
Juu, tämä raportti oli suorastaan pakko kirjoittaa, sillä tämä sisälsi niin näitä perusteemoja. :D
Erityisesti kyllä yllätti tuo, että miten vastaavat havainnot nuorilla naisilla on kurpista kuin esim. meillä.
Siis ja kun joitakin palstajuttuja heille kerroin, niin he olivat samaa mieltä täysin silloinkin.
Heh, ja tuo linkin lista on kyllä taas tätä ihan samaa feministien sertifioitua kurppapropagandaa.
Tämäkin taas vain osoitti, että se kääntyy kurppia vastaan, jos vaiin näistä asioista puhutaan ja kerrotaan. Toivotaan että raportti lisää taas tietoisuutta. - 8plus12
No mutta eikö se sun nainen ole jo ihan kurppiin ja ns. vanhempiin naisiin luokiteltavissa? Ikäähän sillä oli jo lähemmäs 40 -v. Kylllä expuan poljetut mopedit olisi sille sun naisellekin nauraneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734396- 332501
- 402314
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin201807Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251542- 811536
- 1481331
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145