Miksi ateistit tällä palstalla?

kysynvain

Tämä on luterilaisten kristittyjen palsta. Miksi tänne luikertelevat samat homoateisitit? Heidän mielipiteensä on kuultu moneen kertaan.

28

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene mummo bingoon, jos et osaa tai halua keskustella.

      Vaihtoehtoisesti sunnuntaisin lähimmässä kirkossa suoritettava epäjumala jahven palvaaminen on keskusteluvapaa vyöhyke.

      • ei.ehdi.nyt

        Mummomuori on hömpsän virkkausta opettamassa matuille.


    • sinä.olet.epämiellyttävä

      Mitä vasten tällä on jatkuvasti homoja koskevia aloituksia, sopii kysyä!

      Ja homoja koskevien aloitusten homojen puolustajia pilkkaavia aloituksia, sopii kysyä.

      • Noita aloituksia tee joku uskova, jonka päähänpinttymä se on.


    • MuuttuvaUskonto

      Aloittaja ei vain ymmärrä että tämän päivän luterilaisuus on juuri sitä mitä hän itse nimittää "homoateismiksi".
      Luterilaisuushan itsessään on esimerkki siitä että uskonto, kuten kristinusko, muuttuu ja kehittyy - Luterilaisuutta ei olisi edes olemassa ilman tuota kehitystä.
      Eikä tietysti herätysliikkeitäkään, ne ovat nimenomaan esimerkki uskonnon muuttumisesta.

      • kiitos.vapiksista

        Herätysliikkeet pysyvtä Jumalan sanassa mutta evl.kirkko on lähtenyt omille teilleen humanismin ja liberalismin palvontaan.
        Onneksi on herätysliikkeet ja vapaatsuunnat joissa Jumalan muuttumaton Sana ja tahto on auktoriteetti.


      • kiitos.vapiksista kirjoitti:

        Herätysliikkeet pysyvtä Jumalan sanassa mutta evl.kirkko on lähtenyt omille teilleen humanismin ja liberalismin palvontaan.
        Onneksi on herätysliikkeet ja vapaatsuunnat joissa Jumalan muuttumaton Sana ja tahto on auktoriteetti.

        Kun jokaisella herätysliikkeellä on oma tulkintansa totuudensa, niin miten se Jumalan Sana voisi olla niissä muuttumatonta? Ei mitenkään.


    • vastausta.odottava

      Voisitteko räyhikset Repe Ruttotollo, mummomuori, MrMorden_, sage, torre, Pe.ku, qwerty, he-ma ja monet muut vastata?!

      • mie kyllä jo vastasin suhteellisen tyhjentävästi.

        selaa ylös.


      • "Mene mummo bingoon, jos et osaa tai halua keskustella."

        "mie kyllä jo vastasin suhteellisen tyhjentävästi."

        Niin kyllä vastasitkin.
        Hyvin kirjoitettu.

        "selaa ylös."

        Miksiköhän uskovaisen pää ei käänny ylös ilman eri kehoitusta.
        Eikös se taivaskin ole siellä ylhäällä :-)


      • nenusi.punottaa
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Mene mummo bingoon, jos et osaa tai halua keskustella."

        "mie kyllä jo vastasin suhteellisen tyhjentävästi."

        Niin kyllä vastasitkin.
        Hyvin kirjoitettu.

        "selaa ylös."

        Miksiköhän uskovaisen pää ei käänny ylös ilman eri kehoitusta.
        Eikös se taivaskin ole siellä ylhäällä :-)

        Moi Kurreliini, taas uusi yritys :D


      • "Moi Kurreliini, taas uusi yritys :D "

        Olenkos minä saanut lempinimen?

        Aika kivaa.
        Kurreliini viitannee kurreen, eli oravaan, joka on jyrsijä, enemmän kuin tähän ruotsalaiseen kyrreen :-)


      • nenusi.punottaa
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Moi Kurreliini, taas uusi yritys :D "

        Olenkos minä saanut lempinimen?

        Aika kivaa.
        Kurreliini viitannee kurreen, eli oravaan, joka on jyrsijä, enemmän kuin tähän ruotsalaiseen kyrreen :-)

        Laita se maaoravalogosi malliksi!


      • "Laita se maaoravalogosi malliksi! "

        Olen kyllä mielummin sellainen tryffelisika.
        Jos kerran nenän toiminnasta kaikki on kiinni :-)


      • nenusi.punottaa
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Laita se maaoravalogosi malliksi! "

        Olen kyllä mielummin sellainen tryffelisika.
        Jos kerran nenän toiminnasta kaikki on kiinni :-)

        Älä ujostele! Tule rohkeasti esiin maaoravalogollasi (DT ja OO kun on suljettu)!


      • "Älä ujostele! Tule rohkeasti esiin maaoravalogollasi (DT ja OO kun on suljettu)! "

        Enne vanhaan oli sellainen moottoripyörä kun DT.
        Muistaakseni.

        OO-pyörylää en ole tavannut.

        En siis ujostele.
        En vaan yhtään seuraa, minne kirkasotsainen visiosi oikein meitä iloisia ihmisraukkoja johdattaa.


      • nenusi.punottaa
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Älä ujostele! Tule rohkeasti esiin maaoravalogollasi (DT ja OO kun on suljettu)! "

        Enne vanhaan oli sellainen moottoripyörä kun DT.
        Muistaakseni.

        OO-pyörylää en ole tavannut.

        En siis ujostele.
        En vaan yhtään seuraa, minne kirkasotsainen visiosi oikein meitä iloisia ihmisraukkoja johdattaa.

        Jatka käpysi etsimistä!


      • Tämä EI ole kristillinen keskustelupalsta vaan kaikille avoin – jossa AIHEENA on luterilaisuus.

        Mikäli haluat kristillisellä palstalle kirjoitella niin tässä muutama:

        http://www.puimatanner.net/
        http://forum.netmission.fi/
        http://jeesusonherra.forumotion.net/
        15 eri palstaa
        https://irc-galleria.net/user/HeavenHeart/blog/1013828

        http://uskojaelama.net/forum/index.php?PHPSESSID=a2mk27li09tqtbj1hpmf5o4k61&action=forum
        http://www.nettikirkko.net/

        Sen lisäksi monella julkaisulla (nettilehdellä yms.) on omat keskustelupalstansa sekä Facebook, missä voi keskustella.

        Voitte valita sellaisen, missä käy vain niitä, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin itse ajattelee.


      • nyrjö
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Älä ujostele! Tule rohkeasti esiin maaoravalogollasi (DT ja OO kun on suljettu)! "

        Enne vanhaan oli sellainen moottoripyörä kun DT.
        Muistaakseni.

        OO-pyörylää en ole tavannut.

        En siis ujostele.
        En vaan yhtään seuraa, minne kirkasotsainen visiosi oikein meitä iloisia ihmisraukkoja johdattaa.

        http://p2m.mbike.com/000/002/876/88363587_d.jpg
        Yamaha DT.
        Mulla oli tommonen.

        Aloittajalle: Literilaisuus on yhteiskunnallisesti kiinnostava aihe.


      • he-ma kirjoitti:

        mie kyllä jo vastasin suhteellisen tyhjentävästi.

        selaa ylös.

        Yhdyn tässä he-maan. Siis alkuperäisen kommentin asiaan en hlöön.

        Keep up the good work!


    • "Tämä on luterilaisten kristittyjen palsta. Miksi tänne luikertelevat samat homoateisitit? Heidän mielipiteensä on kuultu moneen kertaan."

      Jaaa'a.
      Liennee siksi, että tämä on keskustelupalsta.
      Täällä voi homoateistitkin jutella kaikessa rauhassa.

      Sen sijaan miksi ihmeessä loistavat älyn valoin omaavat uskovaiset keskustelevat noin negatiivisesti.
      Tai kun keskustelevat, niin mikei eivät keskustele vaikka keskenään, jos "väärien" mielipitreiden ei tule tulla kuulluiksi?
      Teillähän on miljardiomaisuuden omaava verottava kirkko, jonka sewinien sisälle voi jokainen hipsinpimpula mennä harrastamaan samanmielisyyttä.
      Ja olla onnellinen kun mitään muita mielipiteitä ei ole olemassa.

      Lisäksi jo alussa loi uskovainen poppoo ateismirymän sisälle kummaa kiimaista ölinää.
      Ja hullu-uskovainen osio kansakuntaa näki että se on hyvä.

      Miksipä tästä loistavasta hulluudesta ei pieni ja viaton homoateisti voisi ottaa mallia?


      Ja mitä vikaa moneen kertaan kuulemisessa on?
      Eikös siellä jumalanpalvontapömpelissä, aina luritella samat loitsut, vaikka ne on kuultu moneen kertaan.
      Hartaimmat ja kirkasotsaisimmat pirkkoliisat osaavat loitsut jo ulkoa.
      Miksi sinne sitten pitäisi mennä kuuntelemaan kun leipäpappi selostaa suu vaahdossa samaa visiota kusetuksesta ja verotuksesta, kuin viime kesänäkin tähän samaan aikaan.

    • hlövc

      Miksi näillä palsoilla aina ja alati uskonhihhulit ovat homojen kimpussa herjaten syyllistäen tuomiten nälvien vääristellen ja valehdellen!!!!!????????

      Esiintyvät itse jumalana syyllistyvät itse raamatun synteihin kyllä nämä uskonhihhulit ovat etovia idiootteja!!!!!

      • "Miksi näillä palsoilla aina ja alati uskonhihhulit ovat homojen kimpussa herjaten syyllistäen tuomiten nälvien vääristellen ja valehdellen!!!!!????????

        Esiintyvät itse jumalana syyllistyvät itse raamatun synteihin kyllä nämä uskonhihhulit ovat etovia idiootteja!!!!! "


        Sitä se lapsikaste teettää.

        Ihmissielu etäytyy järjestä ja alkaa kehittelemään syitä ja seurauksia oman huonon eläman syiksi, hullujen vanhempien avustuksella.
        Kaikki "syntiset" ovat "tietenkin" syyllisiä näiden hermoraunioiden huonoon elämänlaatuun.

        Sitä kun ei edes kirkasotsaisin uskovainen sielun ja ruumiin pyhin palvoja saa välttämättä eläissään aikaan yhtään mitään.

        Ja tämä se saa sapen kiehumaan ja maireimmankin hymyn kääntymään irvistykseksi, kun muut eivät ole näkemässä.


      • homouskin.on.synti

        Homon lähimmäisen rakkaus on käsinkosketeltavaa :D


    • ghhjhjk

      ateistit ovat luontojaan kiinnostuneita, siksi he viihtyvät täällä.

    • pelkotilat

      Islam tulee ja maailma vapisee homouden pelaoissaan Vrt.Amerikoissa tänään

      • Erittäin pelottava esimerkki siitä, mihin tuollainen homoviha johtaa. Eikö olisi siis aika rauhoittua?


    • Näinsemenee

      Jeesus itse sanoo: Minun sanani ei koskaan katoa. Minä olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Sanani eivät siis muutu ajan rahtusessa. Laki ja armo pysyvät aina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe