Tämä on luterilaisten kristittyjen palsta. Miksi tänne luikertelevat samat homoateisitit? Heidän mielipiteensä on kuultu moneen kertaan.
Miksi ateistit tällä palstalla?
28
275
Vastaukset
Mene mummo bingoon, jos et osaa tai halua keskustella.
Vaihtoehtoisesti sunnuntaisin lähimmässä kirkossa suoritettava epäjumala jahven palvaaminen on keskusteluvapaa vyöhyke.- ei.ehdi.nyt
Mummomuori on hömpsän virkkausta opettamassa matuille.
- sinä.olet.epämiellyttävä
Mitä vasten tällä on jatkuvasti homoja koskevia aloituksia, sopii kysyä!
Ja homoja koskevien aloitusten homojen puolustajia pilkkaavia aloituksia, sopii kysyä. - MuuttuvaUskonto
Aloittaja ei vain ymmärrä että tämän päivän luterilaisuus on juuri sitä mitä hän itse nimittää "homoateismiksi".
Luterilaisuushan itsessään on esimerkki siitä että uskonto, kuten kristinusko, muuttuu ja kehittyy - Luterilaisuutta ei olisi edes olemassa ilman tuota kehitystä.
Eikä tietysti herätysliikkeitäkään, ne ovat nimenomaan esimerkki uskonnon muuttumisesta.- kiitos.vapiksista
Herätysliikkeet pysyvtä Jumalan sanassa mutta evl.kirkko on lähtenyt omille teilleen humanismin ja liberalismin palvontaan.
Onneksi on herätysliikkeet ja vapaatsuunnat joissa Jumalan muuttumaton Sana ja tahto on auktoriteetti. kiitos.vapiksista kirjoitti:
Herätysliikkeet pysyvtä Jumalan sanassa mutta evl.kirkko on lähtenyt omille teilleen humanismin ja liberalismin palvontaan.
Onneksi on herätysliikkeet ja vapaatsuunnat joissa Jumalan muuttumaton Sana ja tahto on auktoriteetti.Kun jokaisella herätysliikkeellä on oma tulkintansa totuudensa, niin miten se Jumalan Sana voisi olla niissä muuttumatonta? Ei mitenkään.
- vastausta.odottava
Voisitteko räyhikset Repe Ruttotollo, mummomuori, MrMorden_, sage, torre, Pe.ku, qwerty, he-ma ja monet muut vastata?!
"Mene mummo bingoon, jos et osaa tai halua keskustella."
"mie kyllä jo vastasin suhteellisen tyhjentävästi."
Niin kyllä vastasitkin.
Hyvin kirjoitettu.
"selaa ylös."
Miksiköhän uskovaisen pää ei käänny ylös ilman eri kehoitusta.
Eikös se taivaskin ole siellä ylhäällä :-)- nenusi.punottaa
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Mene mummo bingoon, jos et osaa tai halua keskustella."
"mie kyllä jo vastasin suhteellisen tyhjentävästi."
Niin kyllä vastasitkin.
Hyvin kirjoitettu.
"selaa ylös."
Miksiköhän uskovaisen pää ei käänny ylös ilman eri kehoitusta.
Eikös se taivaskin ole siellä ylhäällä :-)Moi Kurreliini, taas uusi yritys :D
"Moi Kurreliini, taas uusi yritys :D "
Olenkos minä saanut lempinimen?
Aika kivaa.
Kurreliini viitannee kurreen, eli oravaan, joka on jyrsijä, enemmän kuin tähän ruotsalaiseen kyrreen :-)- nenusi.punottaa
"Moi Kurreliini, taas uusi yritys :D "
Olenkos minä saanut lempinimen?
Aika kivaa.
Kurreliini viitannee kurreen, eli oravaan, joka on jyrsijä, enemmän kuin tähän ruotsalaiseen kyrreen :-)Laita se maaoravalogosi malliksi!
"Laita se maaoravalogosi malliksi! "
Olen kyllä mielummin sellainen tryffelisika.
Jos kerran nenän toiminnasta kaikki on kiinni :-)- nenusi.punottaa
"Laita se maaoravalogosi malliksi! "
Olen kyllä mielummin sellainen tryffelisika.
Jos kerran nenän toiminnasta kaikki on kiinni :-)Älä ujostele! Tule rohkeasti esiin maaoravalogollasi (DT ja OO kun on suljettu)!
"Älä ujostele! Tule rohkeasti esiin maaoravalogollasi (DT ja OO kun on suljettu)! "
Enne vanhaan oli sellainen moottoripyörä kun DT.
Muistaakseni.
OO-pyörylää en ole tavannut.
En siis ujostele.
En vaan yhtään seuraa, minne kirkasotsainen visiosi oikein meitä iloisia ihmisraukkoja johdattaa.- nenusi.punottaa
"Älä ujostele! Tule rohkeasti esiin maaoravalogollasi (DT ja OO kun on suljettu)! "
Muistaakseni.
En siis ujostele.
En vaan yhtään seuraa, minne kirkasotsainen visiosi oikein meitä iloisia ihmisraukkoja johdattaa.Jatka käpysi etsimistä!
Tämä EI ole kristillinen keskustelupalsta vaan kaikille avoin – jossa AIHEENA on luterilaisuus.
Mikäli haluat kristillisellä palstalle kirjoitella niin tässä muutama:
http://www.puimatanner.net/
http://forum.netmission.fi/
http://jeesusonherra.forumotion.net/
15 eri palstaa
https://irc-galleria.net/user/HeavenHeart/blog/1013828
http://uskojaelama.net/forum/index.php?PHPSESSID=a2mk27li09tqtbj1hpmf5o4k61&action=forum
http://www.nettikirkko.net/
Sen lisäksi monella julkaisulla (nettilehdellä yms.) on omat keskustelupalstansa sekä Facebook, missä voi keskustella.
Voitte valita sellaisen, missä käy vain niitä, jotka ajattelevat samalla tavalla kuin itse ajattelee.- nyrjö
Muistaakseni.
En siis ujostele.
En vaan yhtään seuraa, minne kirkasotsainen visiosi oikein meitä iloisia ihmisraukkoja johdattaa.http://p2m.mbike.com/000/002/876/88363587_d.jpg
Yamaha DT.
Mulla oli tommonen.
Aloittajalle: Literilaisuus on yhteiskunnallisesti kiinnostava aihe. he-ma kirjoitti:
mie kyllä jo vastasin suhteellisen tyhjentävästi.
selaa ylös.Yhdyn tässä he-maan. Siis alkuperäisen kommentin asiaan en hlöön.
Keep up the good work!
"Tämä on luterilaisten kristittyjen palsta. Miksi tänne luikertelevat samat homoateisitit? Heidän mielipiteensä on kuultu moneen kertaan."
Jaaa'a.
Liennee siksi, että tämä on keskustelupalsta.
Täällä voi homoateistitkin jutella kaikessa rauhassa.
Sen sijaan miksi ihmeessä loistavat älyn valoin omaavat uskovaiset keskustelevat noin negatiivisesti.
Tai kun keskustelevat, niin mikei eivät keskustele vaikka keskenään, jos "väärien" mielipitreiden ei tule tulla kuulluiksi?
Teillähän on miljardiomaisuuden omaava verottava kirkko, jonka sewinien sisälle voi jokainen hipsinpimpula mennä harrastamaan samanmielisyyttä.
Ja olla onnellinen kun mitään muita mielipiteitä ei ole olemassa.
Lisäksi jo alussa loi uskovainen poppoo ateismirymän sisälle kummaa kiimaista ölinää.
Ja hullu-uskovainen osio kansakuntaa näki että se on hyvä.
Miksipä tästä loistavasta hulluudesta ei pieni ja viaton homoateisti voisi ottaa mallia?
Ja mitä vikaa moneen kertaan kuulemisessa on?
Eikös siellä jumalanpalvontapömpelissä, aina luritella samat loitsut, vaikka ne on kuultu moneen kertaan.
Hartaimmat ja kirkasotsaisimmat pirkkoliisat osaavat loitsut jo ulkoa.
Miksi sinne sitten pitäisi mennä kuuntelemaan kun leipäpappi selostaa suu vaahdossa samaa visiota kusetuksesta ja verotuksesta, kuin viime kesänäkin tähän samaan aikaan.- hlövc
Miksi näillä palsoilla aina ja alati uskonhihhulit ovat homojen kimpussa herjaten syyllistäen tuomiten nälvien vääristellen ja valehdellen!!!!!????????
Esiintyvät itse jumalana syyllistyvät itse raamatun synteihin kyllä nämä uskonhihhulit ovat etovia idiootteja!!!!!"Miksi näillä palsoilla aina ja alati uskonhihhulit ovat homojen kimpussa herjaten syyllistäen tuomiten nälvien vääristellen ja valehdellen!!!!!????????
Esiintyvät itse jumalana syyllistyvät itse raamatun synteihin kyllä nämä uskonhihhulit ovat etovia idiootteja!!!!! "
Sitä se lapsikaste teettää.
Ihmissielu etäytyy järjestä ja alkaa kehittelemään syitä ja seurauksia oman huonon eläman syiksi, hullujen vanhempien avustuksella.
Kaikki "syntiset" ovat "tietenkin" syyllisiä näiden hermoraunioiden huonoon elämänlaatuun.
Sitä kun ei edes kirkasotsaisin uskovainen sielun ja ruumiin pyhin palvoja saa välttämättä eläissään aikaan yhtään mitään.
Ja tämä se saa sapen kiehumaan ja maireimmankin hymyn kääntymään irvistykseksi, kun muut eivät ole näkemässä.- homouskin.on.synti
Homon lähimmäisen rakkaus on käsinkosketeltavaa :D
- ghhjhjk
ateistit ovat luontojaan kiinnostuneita, siksi he viihtyvät täällä.
- pelkotilat
Islam tulee ja maailma vapisee homouden pelaoissaan Vrt.Amerikoissa tänään
Erittäin pelottava esimerkki siitä, mihin tuollainen homoviha johtaa. Eikö olisi siis aika rauhoittua?
- Näinsemenee
Jeesus itse sanoo: Minun sanani ei koskaan katoa. Minä olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Sanani eivät siis muutu ajan rahtusessa. Laki ja armo pysyvät aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861