Mitä haette miehet?

Tummakana

Ihmetttelen kun ystäävää jopa kumppania hakee miehet joilla ei aikaa kuitenkaan seurusteluun tapaaminenkin tosi kiven alla
Olen ihan hyvännäköinen hoikka yli 50 v eronnut ja haluaisin vielä mies seuraa vapaata ja sellasta joka myös kaipaa seuraa eikä vain kirjottelukaveria onko niin että ootte kuitenkin varattuja ja nostatatte vain itsetuntoa kirjottelulla ja tuntuu oma ajkakin hyvältä mun muelestä toi on huijaamista ja tunteiden tuhlaamista Hävetkää

26

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökkihöperö-

      Sitä kirjoittelukaveria juuri haen, koska muuhun ei ole mahdollisuutta.
      En ole varattu tai rikollinen tai muuten sekaisin, työ jota teen sitoo toistaiseksi 24/7 josta myös kerron rehellisesti.

      Pitääkö mun hävetä mitä mieltä olet tummakana?

    • jkhgkjh

      Ei kannata koskaan ottaa yhteyttä kuvattomiin miehiin, joilla on vaan pari riviä tekstiä. Jotain häikkää on silloin aina taustalla..

    • Siehöpötät

      Miten niin,mulla on aikaa ja olen tosi huono kirjoittamaan. En ole varattu enkä tilattu. Tule meille ,meillä leivotaan:)

    • pistekalle

      Olis ihan kiva että käyttäisit pisteitä ja jopa pilkkuja jotta tekstistä tuli hieman selkeämpää luettavaa tosin jolleikkin näinkin yksinkertainen asia on ylivoimainen tämä on minusta todella vaikea ja ärsyttävää luettavaa koetko itse että tämä on mukavaa luettavaa

      • Xycyvyvcrctyhu

        Suksi suolle nipottaja.🙈


      • hmm___

        lapsille pilkkuja,tää on aikuisten palsta


      • S24.nFemakotRy

        Hyvin heitetty:) Yleensä naiset, jos ei mihinkään muuhun keksi valittamista alkavat inisemään kieliopista. Nyt kun saman teki mies naiselle, niin yhtäkkiä sinä olet nipottaja ja lapsi palstalla:) Olisin valmis lyömään vaikkapa vuoden tilini vetoa, jos avauksen olisi tehnyt mies, niin ennen varsinaiseen asiaan tarttumista ämmät olis ensin heittäneet parikymmentä viestiä pilkkusäännöistä ja kieliopista. Tuo feminismi alkaa olemaan jo niin pentumaista että..


      • CSevingy

        Ihan oikeasti, kyllä aikuisen ihmisen täytyy osata kirjoittaa niin, että ainakin pisteet ja isot alkukirjaimet onnistuu osumaan kohdilleen. Itse asiassa, sen luulisi olevan syvällä selkäytimessä.


    • tyttö55

      Itse myös ihmetellyt, mikä ikäisiämme miehiä vaivaa, itse olen myös ihan ok näköinen, työssäkäyvä, rehellinen , reilu nainen , joka eron jälkeen haluaisi ihan normaali seurustelusuhteen. Miehet valehtelevat tietojaan, seksiä vonkataan kun pikkupojat, käyttäydytään netissä tylysti , kuvan lähettäminen onkin jo sitten ihan ylivoimaista, tosi outoa käytöstä. Aikaa menee ihan hukkaan noilla deittisivuilla.

      • Mxxxx

        Mä en valehtele en vonkaa seksiä en käyttäydy tylysti, jonkunlaisia tapoja pitää sentään noudattaa.
        Mistä ja miten löytää näitä normaaleja naisia, esimerkiksi sun tyttö55.


    • vanhapie

      voi että, miehet 55v. - 63v.... ihannekumppani 16v.- 35v.

    • Älkääyleistäkö

      Eikön tuo ole tullut selväksi,että nämä naiset etsii kulman takaa meitä . Valitettavasti emme ole siellä,siellä on pellet. En minä hae lapsia,tuskin kukaan muukaan fiksu mies. Elämän on täällä ja hyvinvointi,te vaan olette siellä kaukana. Minun elämässä on paljon muutakin kuin pubit ja vonkaaminen.

    • 40v-sinkkumies

      Haen naista ja parisuhdetta.

    • Jotenkin sitä yksinoloonkin tottuu. Itse en tykkää jakaa kuvaa tuntemattomille tai pitää sitä näytillä. Työn puolesta tapaan paljon ihmisiä ja haluan pitää yksityisyydestä kiinni. En myöskään käytä some-sovelluksia. Minusta seksiä naisilta on helppo saada. Seuraksi uimarannalle tai luontopolulle paljon hankalampaa. Ruan-laitto, piirakan leipominen tai yksinkertaisten asioihoito nostaa jo kynnystä. Terassille tai syömään naisia saa helposti. Naisetkin osaa valehdella ja moni varattukin haluaa päästä viihteelle toisen kustannuksella. Viime vkl eräässä tapahtumassa oli taas paljon keski-ikäisiä akkoja ihan kännissä. Varma tapa saada naista on mennä esim. jonkun yhdistyksen kulttuurimatkalle. Niissä naisenemmistö ja varatutkin antavat mielellään. Kunnollisen, uskollisen ja alkottoman naisen löytäminen hankalaa. Ja mitä vikaa kirjoittelussa on? Kyllä niinkin voi toiseen tutustua ja kuva ei paljoa kerro. Ei kuva paljoa kerro luonteesta ja uskollisuudesta. Itselle ulkonäköä tärkeämpää on että löytyy jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

      • Mikond

        Viinin lipittäminen tuntuu olevan varsinkin kaupunkilaisakkojen ainoa huvi, itse kun ei alkoholia käytä on erittäin vastenmielistä tavata näitä alkoholisteja.


      • Mitäpätuostajauhaa

        Ne kotiaskareet ovat kuin tervanjuontia. Minäkin toivoin edes kerran pullan tuoksua kotona,mutta ei. Ei jaksanut,mutta sidukkapullo avattiin raskaan työpäivän jälkeen. Se maistui ja näköjään maistuu vielä ja puolivalmisteet ja rahapula. No ,en tällaisia naisia kaipaa. Omaan napaan tuijottajia. Meitä normaalia kunnollisia vielä on. Päistyneiltä naisilta saa,jos viitsii käyttää.


    • tuigitavallinenmies

      Mies hakee mitä hakee. Mitä sillä on väliä oikeastaan. Nainen hakee mitä hakee. Mitä silläkään on väliä. Elämä menee eteenpäin joka hetki ja tämäkään aika ei tule enää takasin. Olisi tärkeämpää hymyillä kun sen aika on.

    • minullanäin

      Hain aikani seuraa, mutta nyt en enää jaksa innostua siitä. Vähän turhaa hommaa on.

    • juhoka1951

      mies etsii miestä

    • juhoka1951

      etsi miese seuraa31

    • Kyllä esim. Eliittikumppaneista löytyy miehiä, jotka vastaavat ja haluavat tavatakin, mutta kovat tuntuu olevan vaatimukset kuitenkin naisen suhteen. Muilla palstoilla paljon epäasiallisia vastauksia, ja kaksvitoset tarjoavat seuraa 30 vuotta itseään vanhemmille. Yhden deittipalstan kautta aloittelin tapailua miehen kanssa, ja meillä tuntui olevan paljon yhteistä. Myös kumpikin tuntui olevan kiinnostunut toisesta. Koko ajan olisi kuitenkin pitänyt mennä miehen tahdon mukaan tapaamisissa. Hän piti minut koko ajan päivystämässä ehdottelemalla, että huomenna varmaan käy. Ei sitten kuitenkaan käynyt. Sen tiedän, ettei hän ainakaan asunut kenenkään kanssa. Muutenkin epäilen, että kyseessä ei ollut toinen nainen vaan ennemminkin miehen itsekäs, ehkä tiedostamaton, käytös. Se juttu lopahti sitten lyhyeen, kun ilmoitin, etten suostu tuollaiseen pomputteluun. Kommentteja?

      • Mökkihöperö-

        Narsisti.
        Hyvän päätöksen teit kun jätit sen.
        Varovainen saa olla, varsinkin naisten, toki naisiakin on jotka pitää kiertää kaukaa.


    • Lojapi

      Oma arki vie aikansa. Monella eronneella on velvollisuuksia hoidettavana. Niitäkin kannattaa huomioida. Kuvattomia pyörii aina, asemakin voi olla este, seassa on ollut kovan luokan poliitikkojakin. Sama kuin laittaisi itse kuvan lööppiin.
      Oletko kertonut toiveesi? Että haluaisit tavata mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Aina tapaaminen ei voi heti järjestyä, mutta hyvälle aikaa haluaa järjestää.

    • Raumalainen-

      Haen sinkkunaista. Missä niitä oikein on kivoja sinkkunaisia 35-40 vuotiaita?
      Ei mulla ihan mahdottomia vaatimuksia ole, savuton pitää olla, kiva ystävällinen luonne, tykkäis käydä salilla ja tykkäis veneillä ja olis tosissaan etsimässä parisuhdetta.

    • Timanttisinkku

      Siskoker kirjoitit miehestä:
      Koko ajan olisi kuitenkin pitänyt mennä miehen tahdon mukaan tapaamisissa. Hän piti minut koko ajan päivystämässä ehdottelemalla, että huomenna varmaan käy. Ei sitten kuitenkaan käynyt.
      Olen tapailut varmaakin samaa miestä (60v ja asuu Pasilassa. Käyttäyttyy juuri kuvailemallasi tavalla. Raivostuttava tyyppi!

    • t0t3amu5

      Ehkä tuo moukkamainen sivistymättömyys joka ilmenee tuottamastasi tekstistä on syy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe