Kun nyt on alettu puhua lämmin kuppi keittojen epäterveelisyydestä, haluaisin kysyä mikä niistä on nyt tehnyt suorastaan vaarallisia? Onko se vain suola?
Onkohan joku ihan sairastunut niistä?
Lämmin kuppi jne.
On-vaikeaa
1
281
Vastaukset 1
- ihan_helppoa
No en ainakaan minä vaikka oon vuosia jo syönyt niitä töissä. On kätevä. Lounaaksi riittää sämpylä ja lämmin kuppi keitto. Parasta on tomaatti-vuohenjuusto ja välimerenkeitto . Sen verran saa aina kuumaa vettä jossain mikrossa että saa keiton tehtyä ja kun mestoilla ei ole aina ees jääkaappia. Kulkee helposti mukana työmatkoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493