Voisko joku suositella hyvää kattofirmaa?
Mistä hyvä katontekijä?
20
3720
Vastaukset
- TyTyVäinen
Minulle teki tämä
http://www.tornionrakennussaneeraus.fi/index.html
Ei ole tarvinnut katua.- torska
En taida aivan olla samaa mieltä.
- skepfok
Katto Kassinen on paras.
- Kyläjoki
Voiko luottaa paikalliseen?
Ois jees jos sais rahat omaan kuntaan - hyäkatto
Oliko se jokin HÄMEEN KATTORAKENTAJAT jotka tekee katon kahdessa päivässä valmiiksi kehuvat olevan hyvä. Sitä ei kannata antaa jollekkin risunikkarille menee monta viikoa ja silti tulee sanomista
- Suosittelen100
Hämeen laaturemontti teki minulle katon ja palvelu todella hyvää sekä työn jälki.
Kaikki roskat siivottiin ja vietiin pois ja poltettavan tavaran pidin itselläni. Suosittelen !!! - Ite
Joo mutta kallis firma !
Kelevi Kujansuu tuo peltit ja asentaa, pitkällä kokemuksella !
Minulla on Kujansuun tekemä peltikatto eikä ole tarvinnut sankkoja kantaa tippujen alle !
Late Lapista.- sekundarullat
Onko se sitä LONGINPÄÄN PRIIIIIMAA eli 0,4 sekundaa. Alapuolelta kun katsoo muutamasta kohtaa saattaa aurinko näkyä.Kun ostaa RUUKIN leimoilla olevaa peltiä ei ole näitä pelkoja
sekundarullat kirjoitti:
Onko se sitä LONGINPÄÄN PRIIIIIMAA eli 0,4 sekundaa. Alapuolelta kun katsoo muutamasta kohtaa saattaa aurinko näkyä.Kun ostaa RUUKIN leimoilla olevaa peltiä ei ole näitä pelkoja
Eipäs ole reikiä eikä vuotoja ! etkös osaa lukea?
Late Lapista.
- segundaonsegunda
Kivirannalla on SHEIKKI elikkä PEURAN HEIKKI joka myy hyvää peltiä sopu hintaan sillä ei ole valitettavasti myynnissä Tätä LONGINPÄÄN PRRRRIIIIMAA
Ei myy sheikki heikki mitään sopuhintaan, hinnat on kyllä hinattu huippuunsa !
Late Lapista.
- katto_kassinen_
Katto-Kassinen tekee hyvät katot ja varsinki jos Jomppa on kaverina, niin kyllä tulee priima jälkeä :)
- kehtaansuositella
Ruukki on hyvä ja tekivät rivakasti 2 päivää vajaa päälle(piipun pellitys yms). ei ollut sotkuja pihalla ja ei tarvinnut itse osallistua ja keräillä. Veivät roskat pois.
- Pelti
Pete ja Pekka tekee.......Heh,heh,
- Kyläjoki
Hämeen laaturemontti antoi hyvän hinnan,mutta jos laittaisin paikallisella kummiskin,ois kuulema joku nuorempi kujansuu joka tekee kattoja?kokemusta?
- PariskuntaSimosta
Tornion Rakennussaneeraus Ky
Teki meille kokonaan uuden yläkerran.Sahasivat talon poikki tasakerrasta laittoivat yläkertaan uudet ristikot ,vesikatteen ulkovuoren ja ikkunat...Ikiverhouksen.
Hyvää palvelua. - ruubin
Osta itse peltit ja tarvikkeet. Ota pari itäeuroopan miestä työhön. Tekevät hyvän työn muutamassa päivässä n. 50 euroa päivä. Tämän mahdollistaa vapaa eurooppa. Tienaavat parissa kuukaudessa täällä saman kuin koko vuonna omassa maassaan. Tälaisia maita niitä on eussa. Tällaisia työmiehiä on ruotsi jo täynnä. Hyviä veronmaksajia jotka saavat maan nousuun.
- Suosipaikallista
Torbygg Oy. Tekeviä nuoria ja ennen kaikkea ammattitaitoisia nuoria miehiä.
- Bartmann
Soitappas Ray Maginille - on hyvä katontekijä (roofer). Homer tietää numeron...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809