Mistä hyvä katontekijä?

Kyläjoki

Voisko joku suositella hyvää kattofirmaa?

20

3720

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyTyVäinen
      • torska

En taida aivan olla samaa mieltä.

• skepfok

Katto Kassinen on paras.

• Kyläjoki

Voiko luottaa paikalliseen?
      Ois jees jos sais rahat omaan kuntaan

• hyäkatto

Oliko se jokin HÄMEEN KATTORAKENTAJAT jotka tekee katon kahdessa päivässä valmiiksi kehuvat olevan hyvä. Sitä ei kannata antaa jollekkin risunikkarille menee monta viikoa ja silti tulee sanomista

• Suosittelen100

Hämeen laaturemontti teki minulle katon ja palvelu todella hyvää sekä työn jälki.
        Kaikki roskat siivottiin ja vietiin pois ja poltettavan tavaran pidin itselläni. Suosittelen !!!

• Ite

Joo mutta kallis firma !

• Kelevi Kujansuu tuo peltit ja asentaa, pitkällä kokemuksella !
      Minulla on Kujansuun tekemä peltikatto eikä ole tarvinnut sankkoja kantaa tippujen alle !

Late Lapista.

• sekundarullat

Onko se sitä LONGINPÄÄN PRIIIIIMAA eli 0,4 sekundaa. Alapuolelta kun katsoo muutamasta kohtaa saattaa aurinko näkyä.Kun ostaa RUUKIN leimoilla olevaa peltiä ei ole näitä pelkoja

• sekundarullat kirjoitti:

Onko se sitä LONGINPÄÄN PRIIIIIMAA eli 0,4 sekundaa. Alapuolelta kun katsoo muutamasta kohtaa saattaa aurinko näkyä.Kun ostaa RUUKIN leimoilla olevaa peltiä ei ole näitä pelkoja

Eipäs ole reikiä eikä vuotoja ! etkös osaa lukea?

Late Lapista.

• segundaonsegunda

Kivirannalla on SHEIKKI elikkä PEURAN HEIKKI joka myy hyvää peltiä sopu hintaan sillä ei ole valitettavasti myynnissä Tätä LONGINPÄÄN PRRRRIIIIMAA

• Ei myy sheikki heikki mitään sopuhintaan, hinnat on kyllä hinattu huippuunsa !

Late Lapista.

• katto_kassinen_

Katto-Kassinen tekee hyvät katot ja varsinki jos Jomppa on kaverina, niin kyllä tulee priima jälkeä :)

• kehtaansuositella

Ruukki on hyvä ja tekivät rivakasti 2 päivää vajaa päälle(piipun pellitys yms). ei ollut sotkuja pihalla ja ei tarvinnut itse osallistua ja keräillä. Veivät roskat pois.

• Pelti

Pete ja Pekka tekee.......Heh,heh,

• Kyläjoki

Hämeen laaturemontti antoi hyvän hinnan,mutta jos laittaisin paikallisella kummiskin,ois kuulema joku nuorempi kujansuu joka tekee kattoja?kokemusta?

• PariskuntaSimosta

Tornion Rakennussaneeraus Ky
      Teki meille kokonaan uuden yläkerran.Sahasivat talon poikki tasakerrasta laittoivat yläkertaan uudet ristikot ,vesikatteen ulkovuoren ja ikkunat...Ikiverhouksen.
      Hyvää palvelua.

• ruubin

Osta itse peltit ja tarvikkeet. Ota pari itäeuroopan miestä työhön. Tekevät hyvän työn muutamassa päivässä n. 50 euroa päivä. Tämän mahdollistaa vapaa eurooppa. Tienaavat parissa kuukaudessa täällä saman kuin koko vuonna omassa maassaan. Tälaisia maita niitä on eussa. Tällaisia työmiehiä on ruotsi jo täynnä. Hyviä veronmaksajia jotka saavat maan nousuun.

• Suosipaikallista

Torbygg Oy. Tekeviä nuoria ja ennen kaikkea ammattitaitoisia nuoria miehiä.

• Bartmann

Soitappas Ray Maginille - on hyvä katontekijä (roofer). Homer tietää numeron...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe