Olisi yksi kiinnostava nainen kiikarissa mutta livenä en ehkä häntä oikein kohtaa paitsi ehkä hänen työpaikallaan mutta siellä ala toista häiritsemään kun on töissä joten ainoa paikka olisi facebook joten kuinka olette naiset suhtautuneet jos täysin tuntematon mies mutta asiallisella viestillä lähestyy teitä facebookissa? Onko oikea tapa?
Facebookin kautta tutustuminen/kahville pyyntö?
7
393
Vastaukset
- allertutkii
Viesti on pääsääntöisesti mennyt ö-mappiin, jos on täysin tuntematon tyyppi
- pyydäihmeessä
Tuskin kukaan nainen siitä mitään pahaa ajattelisi jos joku haluaisi tutustua asiallisella tavalla.
- antaapalaa
Face on yksi viestiväylä siinä kuin muutkin. Jos nainen ei ole kiinnostunut niin hänen ei tarvitse hyväksyä viestiä. Itse en täysin tuntemattomille vastaile, mutta jos tulisi asiallinen ja kiinnostava viesti niin sitten saattaisinkin.
- Ghhxdh
Tykkäisin kyllä jos edes vähän tuntisin kyseistä ihmistä etukäteen ja olikin itsekin kiinnostunut häneen tutustumaan. Kannattaa yrittää.
- merkkinimierkki
Mulla on vähän samanlainen ongelma. Olen nainen ja kiinnostunut yhdestä miehestä. Tosin tuikituntematon hän ei ole. Sen jälkeen kun tutustuin häneen, hänen Facebook profiilinsa ilmestyi julkiseksi. Itse en ole Facebookissa, ja mietin pitäisikö laittaa julkinen profiili hänen takiaan.
- GoForIt
Facebook on aika vaaraton keino lähestyä. Viesti antaa harkinta-aikaa, joten todennäköisesti nainen ei juokse karkuun niin kuin lähikohtasmisessa työpaikalla voisi käydä. Laita viestiä :)
- tutustuminen
Minulla oli vähän sama tilanne, olen nainen ja halusin sattuneesta syystä tutustua yhteen aivan vieraaseen mieheen. Lähetin viestin Facebookissa ja sain vastauksen. Nykyään olemme hyviä ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004356364- 252451
- 2112356
- 1141678
- 1261670
- 741093
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu60856