Hei kaikki nerot (tai hyvämuistiset)!
Olemme joukkio abeja ja haluaisimme opettajamme penkkarilahjaa varten saada tietoomme sen funktion kaavan, jonka kuvaaja näyttää sydämeltä.
Opettajamme on joskus tällaisesta maininnut, joten jos joku osaisi auttaa, olisimme todella kiitollisia.
Tv. toiveikkaat abit
PS. Asialla on kiire!
Sydänkäyrä?
4
951
Vastaukset 4
- värähtelyn kaavoja
..etsimällä voisi kenties löytää jonkun ja siitä arvoja rukkaamalla voisi saada jotakin saman näköstä kenties. Pulssin ollessa 80 lyöntiä minuutissa, olisi taajuus f 1,3 Hz. Sydämen pumppaavan veren huippuvirtausnopeus voisi olla 0,5 m/s. Nopeus asteikkoa käytetään vertikaaliasteikkona esim sydämen doppler-ultraäänitutkimuksissa. Kaavassa pitäsi ottaa huomioon että terveellä ulospumppausvaiheessa olevalla sydämmellä ei saisi tulla negatiivisia nopeuden arvoja, joten kai tarvitaan itseisarvoja kaavaan tai jotakin neliöjuuren tapaista.
- kukka
tässä teille linkki
http://mathworld.wolfram.com/HeartCurve.html - käyriä
ja mäky rupesin intoilemaan sydämen sykkeen käyrästä edellä, no ens kerralla olen tarkkaavaisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551119
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561051Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131014Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7920- 93874
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5735Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25665Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 65638
- 73617