Eli ajattelin kysyä minkälaiselle leirille minun kannattaisi mennä. En tiedä mille tallille menisin joten tallia olisi helpompi etsiä jos tietäisin minkälaisella leirillä pärjäisin. Olen siis nyt pitänyt taukoa noin vuoden ratsastuksesta, mutta sitä ennen olen ratsastanut jonkin aikaa. Hallitsen hevosen kaikissa askellajeissa, paitsi reippaimmilla tapauksilla varsinkin laukka on vähän vaikeaa. Olen hypännyt 2 kertaa, mutta esteet ovat olleet pieniä kavaletteja.
Myös yksi toinen kysymys samaan aiheeseen liittyen. Mennäänkö leireillä yleensä maastoon? Koska en ole ollut kuin kaksi kertaa maastossa, silloinkin talutettuna ja käynnissä mentiin koko maasto.
Millaiselle leirille?
kokematonleiriläinen
1
105
Vastaukset
- Kelloonpaljon
Voit etsiä eri leirejä mitkä sua kiinnostais netistä. Yleensä niissä on jotkut vaatimukset kun ilmoittautuu, mutta on myös sun tasosille leirejä. Oot tasoltas semmonen helppo C, joten toi voi olla apuna kun etit. Voit ehkä esteleirejäkin löytää. Maastoon ei yleensä mennä hirveesti leireillä, kerran oon ollu leirillä millon mentiin maastoon vaikkei siitä ilmoitettu erikseen ennen leirin varausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418