Persuilla nyt mahdollisuus

PS.suurimmaksi

Päästä suurimmaksi puolueeksi kannatuksissa. Siis ei tarvitse muuta kuin alkaa ajamaan täydellä höyryllä Suomen EU eroa ja luvata kansanäänestys asiasta. Näin PS nousee heittämällä suurimmaksi.

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä ois ainaki Soinin takki sit kääntynyt jo 360 astetta silloin.

      • Takki.kuin.pyöremyrsky

        Soinin takki pyörii hyrrän lailla !!


    • kokoomuksenapupoika

      Ei ole.. Veriset synnit takaa pienpuolueeksi!

    • hakkispakkis

      Seuraavien vaalien alla on aivan sama mitä persut höpisee. Kukaan ei heitä enää usko. Ei kansaa voi kusettaa kuin kerran.

      Kyllä sen lameuden mikä persuissa on verrattuna vaalia edeltävään aikaan huomaa täälläkin. Kyllä oli innosta piukeita persuja netti täynnä. Nyt ei ole kuin jokunen kaheli elämässä unelmissa.

      • Vika.mahis.persuilla

        Persuille vielä viimeinen mahdollisuus tarjoutui kuin hopea lautasella brexitin ansiosta. EU eron ajaminen on persujen viimeinen oljenkorsi saada kannatus nousuun. Jos persut eivät tähän tartu niin se tarkoittaa PS puolueen loppua. Mutta jos tarttuu on kaikki auki. Jopa pääministerin paikka.


      • PerusHinurit
        Vika.mahis.persuilla kirjoitti:

        Persuille vielä viimeinen mahdollisuus tarjoutui kuin hopea lautasella brexitin ansiosta. EU eron ajaminen on persujen viimeinen oljenkorsi saada kannatus nousuun. Jos persut eivät tähän tartu niin se tarkoittaa PS puolueen loppua. Mutta jos tarttuu on kaikki auki. Jopa pääministerin paikka.

        Timppa itse on sanonut että tynkkysen aloite on vain nuorten haihatteluja. Päättele siitä mitä mieltä soini on EUsta irtautumisesta...


    • persut.pettää.AINA
    • Suomivoittaa

      5% persuvähemmistö voi perustaa kainuuseen EU:hun kuulumattoman reservaaatin ja siirtää väkensä sinne - kaikki osapuolet olisivat tyytyväisiä..

    • orvokaverit

      Jos persut lähtevät ajamaan eroa EU:sta, se tietää eroa hallituksesta. Ja nyt se on jo liian myöhäistä. Se olisi pitänyt tehdä paljon aikaisemmin ennen Kreikkapäätöksiä yms. Nyt uskottavuus on jo mennyt.

      Eikä kansa välttämättä halua eroa EU:sta. Se haluaa hakea autot Saksasta ja viinat Virosta, vaikkei Suomi niiltä osin edes noudata EU:n säädöksiä.

      Kansa olisi halunnut panna mamutuksen kuriin, Kreikan tukemisen ja eikä joutua kurjimukseen. Kun sitä ei ollut eikä ole tarjolla, aivan sama miten EU:n kanssa yritetään pelleillä.

      • glx

        Ei koko kansa halua eroa Eu:sta, mutta ehkä noin 40 prosenttia haluaa. Jos Perussuomalaiset tekevät Eu erosta seuraaviin vaaleihin pää vaaliteeman, niin on erittäin hyvä mahdollisuus kolmanteen ja suurimpaan jytkyyn. Nykyiseen hallitukseen se ei vaikuta mitenkään, koska kyse on seuraavan vaalikauden ohjelmasta. Vaalien jälkeiseen hallituksen muodostamiseen se kyllä vaikuttaa, siten että todennäköisesti Perusuomalaiset ei ole mukana hallitusneuvottelussa, ellei ole suurin puolue, mikä on täysin mahdollista jos ne ainoana puolueena ryhtyvät ajamaan kansanäänestystä ja Eu eroa. Jos Perussuomalaiset lähtevät tosissaan ajamaan Eu kansanäänestystä , niin Väyrysen puoluehanke kuivuu samalla kokoon.


      • glx kirjoitti:

        Ei koko kansa halua eroa Eu:sta, mutta ehkä noin 40 prosenttia haluaa. Jos Perussuomalaiset tekevät Eu erosta seuraaviin vaaleihin pää vaaliteeman, niin on erittäin hyvä mahdollisuus kolmanteen ja suurimpaan jytkyyn. Nykyiseen hallitukseen se ei vaikuta mitenkään, koska kyse on seuraavan vaalikauden ohjelmasta. Vaalien jälkeiseen hallituksen muodostamiseen se kyllä vaikuttaa, siten että todennäköisesti Perusuomalaiset ei ole mukana hallitusneuvottelussa, ellei ole suurin puolue, mikä on täysin mahdollista jos ne ainoana puolueena ryhtyvät ajamaan kansanäänestystä ja Eu eroa. Jos Perussuomalaiset lähtevät tosissaan ajamaan Eu kansanäänestystä , niin Väyrysen puoluehanke kuivuu samalla kokoon.

        Eri asia on, että moniko Persuja uskoisi.


    • Kerran_petetty

      Se aivan sama mitä asiaa Soini ja persut alkaa ajamaan, sillä kukaan ei enää koskaan usko että puolue tekisi sitä mitä he lupaavat.
      Vaikka asia olisi kuinka hyvä, niin ei ihmisiä voi yleensä pettää kuin yhden kerran.
      Kun itsensä pettää, niin mitä jää jäljelle?

      • glx

        Ihmisten poliittinen muisti on 3 kuukautta. Keskusta otti rökäletappion 2011 vaaleissa. Vajaan kahden vuoden kuluttua se oli jo mielipidemittauksissa suurin puolue. Vuoden 2015 vaaleissa siitä tuli jälleen eduskunnan suurin puolue ylivoimaisesti.


    • koriatanaasihin

      nottako pierussuomalaaset kaupuknkihilaaset elonkerjuhullulla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe