Olem kummallisten unien näkijä.
"Nimeni on Thoma Cub, olen räätäli. Liikkeeni sijaitsee New Bondin ja Brook streetin kulmauksessa Lontoossa. Liikkeeni ei ollut suuren suuri, mutta tarpeeksi suuri elättämään minut ja kissani Phafoksen, jonka sain kreikkalaiselta naiselta, joka halusi itselleen miesten housut. Oli sekin päivä."
Jatkuu
Kesäyön unelma
11
144
Vastaukset
- Luolasukeltaja
Muistiinpanoihin lisätäkseni, Thomas sopii nimenä hyvin kissajuttuihin, koska sillä on valmiiksi jo olemassa kissataustaa.
Kreikkalaisen naisen nimeä vielä pohditaan.
(Hihitystä)- Luolasukeltaja
Athene taisi syntyä Pafoksella. Kyseinen misu on jokin mytologian rantaroiske, josta jää vain suolan maku poskipäille, kun tarina tuuleen haihtuu.
Kauas on hauska lipoa, sanoi lisko kun silmiään nuoli.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Athene taisi syntyä Pafoksella. Kyseinen misu on jokin mytologian rantaroiske, josta jää vain suolan maku poskipäille, kun tarina tuuleen haihtuu.
Kauas on hauska lipoa, sanoi lisko kun silmiään nuoli.
( Hihitystä )Joo siis Thomas Cubilla on naaraskissa, jonka nimi on Athene. Kreikkalaiset itse lausuvat nimen kuin se olisi A-thene. Paino on ensimmäisellä tavulla, joka ei ole edes tavu.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Joo siis Thomas Cubilla on naaraskissa, jonka nimi on Athene. Kreikkalaiset itse lausuvat nimen kuin se olisi A-thene. Paino on ensimmäisellä tavulla, joka ei ole edes tavu.
( Reps )Oikeastaan siinä on kaksi painopistealueita. Painopiste a on tietenkin A (yllättävää), ja toinen on the (jota korealaiset koodaajat yrittävät työntää tähän isolla alkukirjaimella käsittämättömin sitä, että se tuli jo.
Ne niistä.
( Naurua ) - Luolasukeltaja
Oikeastaan siinä on kaksi painopistealueita. Painopiste a on tietenkin A (yllättävää), ja toinen on the (jota korealaiset koodaajat yrittävät työntää tähän isolla alkukirjaimella käsittämättömin sitä, että se tuli jo.
Ne niistä.
( Naurua )Lyhyesti:
A-the-ne.
Lyhyesti:
A-the-ne.
( Hihitystä )Huomatkaa, että "niistä" ei krypitisessä kontekstissa välitetä. Ei painoarvoa.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Huomatkaa, että "niistä" ei krypitisessä kontekstissa välitetä. Ei painoarvoa.
( Reps )Eli ne eivät tuota sanan todellista sisältöä ja sen volyymia.
Ne ovat kuin edellisen "tavun" kaiku. Itse kukin voi painottaa sanaa kuinka haluaa, mutta ne ovat ja pysyvät toistoa toisesta "tavusta", jota ei edes ollut (tai ole).
Eli ne eivät tuota sanan todellista sisältöä ja sen volyymia.
Ne ovat kuin edellisen "tavun" kaiku. Itse kukin voi painottaa sanaa kuinka haluaa, mutta ne ovat ja pysyvät toistoa toisesta "tavusta", jota ei edes ollut (tai ole).
( Hihitystä )Toistona, piti sanomani (kuin lehteä).
( Naurua )
Joskus kun asuin Sohossa, niin kävelin tuosta Brookin ohi, jos olin menossa vaikka Palsce Greeniin.
https://youtu.be/VTeyIM__oXo- Tiätsä------
.
"Tiätsä mä oon Yucca Guoppa-Mägi!!!1!1!!11!11!!11!!1!11!!!" ja eläin kanssa
https://www.youtube.com/watch?v=ZVMzViky388
har!11
. - kiItti_mies
Olet darra tsirra :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713