Hauskaa kaiken ikäisille ainaki lompakko tykkää.2 aikuista ja 2 lasta ja siihen hampparit yht.115 euroa päivä.Jee!
Jee elämyspuisto aukeaa!
15
504
Vastaukset
- turhaaaivanturhaa
konkkaan menee samoin kalja höpötys ja elokuvateatteri
- Uyyuuy
No mutta tuohan on halpaa - mulla meni eilen terassilla yli 200 egee...
- solemikhänjuuaviikko
no joo jos kerran viikossa ,mitäs sitte ko pennut vinkuu joka päivä
- oktoonparas
Uyyuuy kirjoitti:
No mutta tuohan on halpaa - mulla meni eilen terassilla yli 200 egee...
Sano muuta. Jaa sieki olti siellä. Mie sain just muutaman tonnin lomarahat outokummusta ja otan vähän pohjia ennen ulkomaanmatkaa että jaksaa taas syksyllä painaa.
- KateellistenKunta
Tämä "turhaaaivanturhaa" näyttäisi olevan tyypillisen positiivinen ja kannustava Torniolainen ... tai Ylitorniolainen ... eihän Torniossa saa ola hauskaa mikään tai mennä kellään hyvin
- turharimpuillapaskatuli
positiivisuus on perseestä! näettepä vain konkurssiin menevät.
- saaremaaforewer
oktoonparas kirjoitti:
Sano muuta. Jaa sieki olti siellä. Mie sain just muutaman tonnin lomarahat outokummusta ja otan vähän pohjia ennen ulkomaanmatkaa että jaksaa taas syksyllä painaa.
soon oikea homma ryyppä koko kesä niin anoppiki tykkää.
- eitoimieikoskaan
KateellistenKunta kirjoitti:
Tämä "turhaaaivanturhaa" näyttäisi olevan tyypillisen positiivinen ja kannustava Torniolainen ... tai Ylitorniolainen ... eihän Torniossa saa ola hauskaa mikään tai mennä kellään hyvin
Ei se ole kateutta vaan realismia.
- Kanta-asukas
Ei tarvita uutta elämyspuistoa. Torniohan itsessään on elämyspuisto.
- Kumputar
oktoonparas kirjoitti:
Outokummun suojatöissä on hyvät lomarahan eikä työstressi paina.
- vesipuistosurina
"Kusetus suurella suihkulla" Eli suomen kusisin vesipuisto :)
http://jaajo.fi - Lapsetetusijalle
Puiston perustaneet odottavat sijoittamalleen pääomalle tuottoa. On selvää, että tarjotusta palveluksesta pitää maksaa. Olaan lasten kanssa käyty eripuolilla Suomea lapsille suunnatuissa aktiviteeteissä ja aina on pitänyt lippu ostaa. Ei se niin kallista ole etteikö kerran kesässä lapsille jotain mukavaa kustantaisi, jättää vaikka jonkusen mäyräkoiran ostamatta.
- KonkkaanMennee
Torniolaiset ovat niin paskapalkkaisissa firmoissa työskenteleviä centin venyttäjiä, että palkka ei riitä kuin korkeintaan hesen pallomereen kerran kesässä.
- paskakaupunki
olet oikeassa
- nojoohuonovitsi
ei se riitä käynti kerran kesässä,paitsi kakkospesässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981