Heippa, mulla on synnynnäinen aika haastava sairaus ja haluaisin siihen liittyvän tatuoinnin mutten keksi ideoita mitä tatuointei vois harkita.. kertokaa ihmeessä ideoita perusteluineen
Kaipaisin tatuointi ideoita
7
245
Vastaukset
- IdeaNikkari
Hieman vaikea keksiä mitään, jos et kerro sairaudestasi tarkemmin. Jonkinlainen hoitsun kuva? Pyörätuoli? Tsemppiä suunnitteluun!
- waababää
mulla on jo pieni idea mutta haluisin sen lisäksi jonkun pienen kuvan esim symbolin jostain esimerkiksi selviämisestä/jaksamisesta.. ja siis mies kyseessä :D
- eräjorma555
waababää kirjoitti:
mulla on jo pieni idea mutta haluisin sen lisäksi jonkun pienen kuvan esim symbolin jostain esimerkiksi selviämisestä/jaksamisesta.. ja siis mies kyseessä :D
Selviämisen symboli? 0% (ei löytynyt promillen merkkiä tähän hätään mutta korvaa toi prosenttimerkki sillä tatuoinnissasi).
- Tattooeverybody
Jos on vaikka aids niin kannatta otsaan tatuoida kirjaimet HIV. Sitten jos paranee aidsista niin on helppoa tatuoida tekstin päälle rasti.monella olen nähnyt näitä otsatatskoja nykyään.
- Kissapizza
Entäs kyyhkynen? Tai joku teksti missä lukee esim. Break free. Tai jotain,
- Nohaloonyt
Miksi kukaan ottaisi tatskan jossa lukee Breivik? Tuskin sellainen on edes laillista!
- Kissapizza
Breivik? Kuka puhu breivikistä? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932576Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww971552- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19966- 81953
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe40867Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112851- 54803
- 30726