Miksi naiset olette varakkaiden miesten perään?

Kyselijä-

Miksi haluatte helpon elämän eli rikkaan miehen joka elättää ja makselee käsilaukut ja lomamatkat?

30

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaajooei

Minkälaisia lomamatkoja aloittaja on tarjoamassa? Itse olen joutunut maksamaan lomamatkoista, joten olisihan joku eksoottisempi matka välillä kivempi.

• ihanuusmielessä

Koska on kiva iskeä kaksi härkästä samalla kertaa, saada rikas ihanuus itselle:))))

Vielä parempi on saada koulutettu, rikas ihanuus

Tästäkin parempi on saada koulutettu, rikas, osaava ihanuus :))))

• tavaraton

Käsilaukkuja on minulla yksi, lomamatkoja olen tehnyt elämässäni kaksi, mutta mies on silti kovin rakas.

• Kyllä nyt on pikku hiljaa naisten vuoro ostaa miehille käsilaukkuja!

• Savolaeska

Ee tos rakkaas oo käsväskystä,eekä matkaloista kiinni.Tos rakkaas tulloo syämmestä.

• hohdokasta.elämää

koska rikas pystyy maksamaan pyydetyn tunti hinnan ja pystyvät halutessaan olemaan vakio asiakasköyhä ei pysty siihen eikä pysty maksamaan

• flowersreally

Ei siellä lomamatkalla pelkällä käsilaukulla pärjää.

• Muistappatämä

Kaikki naiset eivät suinkaan ole pelkästään rahan perään, ei saa yleistää.

• Fakta.homma

Varakkaat harvemmin ovat työttömiä luusereita, siksi.

• Kirppussun

Jaa-a.. Naisia on kahdenlaisia; tyhmiä ja h*oria. ;)

Olen kuulunut niihin tyhmiin ikäni ja saanut kyllä ostettua omat käsilaukkuni. Matkustelusta en niin kylmähipiäisenä välitä mutta ainahan sitä voi piipahtaa esim.Berliiniin tai Prahaan edullisesti jos tekee mieli.. ihan omin varoin.

Ymmärrän kyllä heitä, jotka osaavat ja älyävät päästä helpommalla eli katsovat taloudellisesti turvatun elämän miehen kanssa. Valinta sekin eikä yhtään tyhmempi.. Toista se on itse vastata elämästään ja tuloistaan mutta hyvin on silti pärjätty. Viimeisin M.K:n laukku kyllä vähän hirvitti maksaa mutta.. on se vaan nätti pinkki <3
      - Toki miehiä ei ole ollut edes nuorena tunguksi asti, en saanut kovin kauniita kasvoja mutta perusnätti hoikka vielä päälle kolmikymppisenäkin sentään.
      Olen vain liian omituinen luonne.. paremmat, juuri ne rahan perässä menevät naiset ovat aina ns.vieneet jopa aviomiehenkin eli mies kuitenkin lopulta haluaakin maksaa naisesta.. ;)

• Ettäsillee

Täyttä potaskaa.Koko elämäni olen ollut rakkauden,en rahan perään.Terveisin viiskymppinen nainen.

• viestisi.kiva

kiva viesti lukea kaltaisiasi naisia nykyään aika vähän mutta arvostan sinua niin eihän rakkautta voi ostaa ja sitä ei rahalla saa siis aitoa rakkautta

• tarralenkkari161

Vaikea vastata, kun ei halua. En omista ainuttakaan käsilaukkua :D

• Tavallisista tavallisin kimiräikkönen on mainittu muutamaan kertaan. Niin että jotkut on jopa salavarakkaiden perään. Varmaan jonottelevat jossain Monacon hypermarketin avajaisjonossa ilmaista muoviämpäriä.

• Kiinnostus syntyy heti kun nainen tietää miehellä olevan rahaa. Onhan se monesti nähty että ne raha miehet on jännämiehiä ja kohtelevat naisia huonosti.

• tarralenkkari161

Kaksi rikkainta miestä, jotka tunnen ovat ne samat, joilla on huonoin naismenestys.
        Asiat eivät ole niin yksinkertaisia, kuin hottiksia katsomalla voisi luulla.

• Jckxjxjxj
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Kaksi rikkainta miestä, jotka tunnen ovat ne samat, joilla on huonoin naismenestys.

Rikkaat miehet luulevat saavansa kotiin kivan parikymppisen 15 vuoden kytkysopimuksella; tämän ajanjakson jälkeen tulee joko arvonalennus kodinkoneeksi ja aisankannattajaksi tai ero.

Miksi pitäisi kiinnostua? Samaa elämää voi nainen viettää omilla ansioillaan ja valitsemansa uskolliseksi todetun miehen kanssa.

• 12121212

Kuinkahan rikkaita mahtavat olla? Ja ettei vain kyseessä olisi peräkammarinpoika joka on perinyt rahaa, tai introvertti-insinörtti joka on kerännyt säästöt 5 000 euron kk-palkalla kuluttamatta rahaa mihinkään.

Jos otetaan rajaksi vaikka itse tienattu 1ME nettovarallisuus ilman omaa asuntoa tai yli 100 000 euron vuositulot, niin on melkoinen ihme jos naismenestystä ei ala tulla. Ekä nyt puhuta vielä kovinkaan rikkaista.

• Ysin-mies

Se että sinun tuntemillasi kahdella miehellä on asiat näin ei muuta sitä, että rikkaus keskimäärin parantaa miehillä flaksia.

• joudunmaksamaan

Olen nähnyt huonohampaisten, rahattomien , kielitaidottomien minun verorahoillani elävien maailmankiertäjien vierellä näitä käsilaukuttomia naisia ,joiden ainoa tavoite on saada sosiaalihuollosta riittävä elatus ja ruoka itselleen ja löytämälleen tulevalle "elämän rikastajalle"

• vikaa

Eli nainen on huono jos on rahan perään ja huono jos ei ole rahan perään. Aina on syy haukkua naista.

• 36vuotias.nainen

Voisin ottaa varakkaan miehen itselleni tällä kertaa ettei tarvitsisi äitiä ja elättäjää esittää näille joillekin toisenlaisille miehille.
      Koskaan en ole miehiltä tahtonut rahaa ja paljon lahjoja, koska itsellä on sitä ihan tarpeeksi (vaikka en rikas olekaan). Olisi varmasti tasavertainen suhde, koska en pyri hyötymään kenestäkään. Tahdon vain antaa ja saada rakkautta.

• sikkarasakkara

Kyllä tällä palstalla katkeruus jyllää? Pikkuisen voisi olla porukka nöyrempää.

• Mokkulaukko

Enka siihen katkeruuteen on Ihan hyvin perusteltujakin syita?

• Helpon elämän varmaan jokainen haluaa, mutta raha ei elämän helppoutta takaa. Voi jopa vaikeuttaa elämää joltain osin.

Mulla on yksi käsilaukku, maksanut 15 euroa ja senkin sain äidiltäni, kun hoitolaukku jäi käytöstä pois. En ole koskaan tykännyt käsilaukuista tai ylipäänsä raahata mielin määrin romua mukanani. Lompakko, puhelin ja avaimet. Ne on siinä mitä tarvii mukaan. :)

• kattospeiliin

Miksi itse miehet olette niiden pissisten perään jotka ovat varakkaiden miesten perään!!!???

On itsenäisiä, taloudellisesti riippumattomia naisia jotka voisivat hyvin siinä sivussa elättää miehen, mutta miehet haluavat ennemmin sen peruspissiksen, joka taas ei huoli kuin rahakkaan. Turha mankua...

• jfkjdkjkjf

Erittäin harva mies kestää sen, että nainen on omillaan toimeentuleva, hankkii itse käsilaukkunsa ja lomamatkansa (tai mitä nyt sitten haluaakin), menestyy työssään, etenee urallaan ja ansaitsee paremmin kuin mies. Noin periaatteessa puolisokandidaatti voi löytyä, mutta käytännössä alkaa aika äkkiä kuulua miehen napinaa siitä, että tarttis kuitenkin saada olla herra talossa...

• Liianpärjäävänainen

juuri näin, ja siksi miehet haluavat vain rahanahneita persaukisia pissiksiä, joiden rinnalla tuntisivat itsensä mieheksi. Olis pitäny alkaa kaupan kassaks niin kävis parempi flaksi!

• Älä jauha paskaa. Ei miehiä kiinnosta oletko rikas vai köyhä. Tottakai sinun piti keksiä joku ajatusmaailmaasi sopiva tekosyy miksi et enää markkina-arvosi menettäneenä kurppana kelpaa miehille. Oikeasti et kelpaa siksi, koska olet huonomman näköinen kuin nuorena.

• Ysin-mies

Mika on varakas? Suomalaisten mediaanivarallisuus on 110 000 euroa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1679
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      16
      1063
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1006
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      942
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      90
      776
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      749
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      744
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      671
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe