Täällä ei muuta tehdä kun haukutaan toisia. Miksi siis haukutte muita, oletteko itse niin hyviä ihmisiä ettäon varaa haukkua muita?
Tämä on haukkuma palsta
21
282
Vastaukset
Kaikkialla muualla naiset haukkuvat miehiä, joten on ihan hyvä, että on myös joku paikka, missä miehet voivat arvostella naisia.
- nuoriviel
Naisia haukutaan paljon enemmän kuin miehiä, ihan maailmanlaajuisesti. Nainen on aina se, joka ei ole riittävä mihinkään, jota arvioidaan tarkemmalla tutkalla ja naisten pitää rehkiä saadakseen edes puolet siitä arvostuksesta mitä miehet saavat pelkästään syntymällä miehiksi.
Nainen on se, jonka ulkonäköä, luonnetta, painoa, osaamista ja ikää kritisoidaan armottomasti, miehelle riittää kun on mies.
Sen näkee hyvin tälläkin palstalla, miettikää jos olisi palsta jossa miehiä jatkuvasti solvattaisi yhtä suurella volyymillä?
Taitais tulla suru puseroon teille monille.
Miten te kestäisitte sen? Me naiset kestetään tää kaikki sonta ihan heittämällä koska ollaan siihen kasvettu ja opittu, että me nyt vaan ollaan syntymästä saakka miehiä huonompia, deal with it!
Ja ei, en ole feministi. Tää on realismia. Tää on sitä mihin me naiset ollaan totuttu. nuoriviel kirjoitti:
Naisia haukutaan paljon enemmän kuin miehiä, ihan maailmanlaajuisesti. Nainen on aina se, joka ei ole riittävä mihinkään, jota arvioidaan tarkemmalla tutkalla ja naisten pitää rehkiä saadakseen edes puolet siitä arvostuksesta mitä miehet saavat pelkästään syntymällä miehiksi.
Nainen on se, jonka ulkonäköä, luonnetta, painoa, osaamista ja ikää kritisoidaan armottomasti, miehelle riittää kun on mies.
Sen näkee hyvin tälläkin palstalla, miettikää jos olisi palsta jossa miehiä jatkuvasti solvattaisi yhtä suurella volyymillä?
Taitais tulla suru puseroon teille monille.
Miten te kestäisitte sen? Me naiset kestetään tää kaikki sonta ihan heittämällä koska ollaan siihen kasvettu ja opittu, että me nyt vaan ollaan syntymästä saakka miehiä huonompia, deal with it!
Ja ei, en ole feministi. Tää on realismia. Tää on sitä mihin me naiset ollaan totuttu.Naisten paineet tulevat enimmäkseen muilta naisilta. Suomessa on armeija sinkkumiehiä, jotka ovat yksin, koska sinkkunaiset eivät kelpuuta heitä. Nokkimisjärjestyksen sekä naisten että miesten keskuudessa päättävät naiset.
Voihan sellainen miestenhaukkumispalsta olla jo olemassakin, mutta en minä ainakaan ole niin höpsö, että menisin sellaisia lueskelemaan.- nuoriviel
HC-ätmel kirjoitti:
Naisten paineet tulevat enimmäkseen muilta naisilta. Suomessa on armeija sinkkumiehiä, jotka ovat yksin, koska sinkkunaiset eivät kelpuuta heitä. Nokkimisjärjestyksen sekä naisten että miesten keskuudessa päättävät naiset.
Voihan sellainen miestenhaukkumispalsta olla jo olemassakin, mutta en minä ainakaan ole niin höpsö, että menisin sellaisia lueskelemaan.Yhtä lailla Suomessa on armeija sinkkunaisia, joita eivät miehet huoli. Syitä tuskin tarvitsee edes luetella, niistä kyllä paasataan tällä palstalla päivät pitkät.
Ja mitä tulee tähän palstaan ylipäätään, tämä on kaikkien SINKKUJEN palsta. Eiköhän kyse ole enemmän siitä, että nuo sinkkunaiset tiuskivat yötä myöten niille sinkkumiehille, joita eivät edes kelpuuta. >:-I
"Yhtä lailla Suomessa on armeija sinkkunaisia, joita eivät miehet huoli. Syitä tuskin tarvitsee edes luetella, niistä kyllä paasataan tällä palstalla päivät pitkät."
Kerro miksi naiset eivät huoli oman tasoisiaan miehiä parisuhteeseen.
- analyysi
Pikemminkin täällä on paljon ihmisiä, joilla on huono itsetunto. He ehkä kuvittelevat oman käsityksen itsestä kohoavan jos saa muita lytättyä alaspäin.
- miesssssssssssssssss
Sinkut ei ole onnellisia, siitä johtuu tämä yleinen negatiivisuus.
Jos minulla olisi mieluisa tyttöystävä niin pysyisin kaukana palstasta. - PalstanRuminMies
100 varmasti naisen avaus. Jos ja kun syyttelysi koskee miehiä niin tervemenoa parisuhde palstalle se on naisten oma miesten haukkumis palsta. Miksei siis miehillä saisi olla vastaavaa häh? Ja analyytikolle heittäisin että huono itsetuntoiseksi ei synnytä. Huono itsetunto on toisten ihmisten jatkuvalla hyökkäyksellä muovattua ominaisuutta joka oikein kitkemällä kitketään niihin huono itsetuntoisiin. Ensin solvataan, ajetaan ahtaalle ja rääkätään ja lopulta kun murtuu sitten haukutaan vielä huono itsetuntoiseksi. Sama kun kiilaisisit autolla jonkun päin kalliota ja menisit sen jälkeen sanomaan vakavasti loukkaantuneelle autoonsa jumiutuneelle ihmiselle että "miks ajoit kallioon. 10 metrin päässä olis ollut peltoa kilometri tolkulla." Tällä tavoin rakennetaan huono itsetunto ja se ei todellakaan ole ihmisen itsensä syy. Huonon itsetunnon korjaa vain muut ihmiset käyttäytymisellään ei huono itsetuntoinen itse.
- analyysi
En sanonut, että huono itsetunto on ihmisen oma syy. Sanoin vain, että yritys korjata sitä mollaamalla muita, ei ole rakentavaa. Tavallaan se on ymmärrettävää. Kun tarpeeksi kiusataan, rauhallinenkin ihminen hyökkää. Toimiva tapa se ei kuitenkaan ole.
Toinen yhtä huono tapa on hakeutua seuraan, jossa huono itsetunto ei tunnu, eli sellaiseen seuraan jossa ei tunne alemmuutta. Alkoholisoituneiden tai muuten elämässä kompastelevien ihmisten seura on se, mihin ihminen toisinaan hakeutuu voidakseen paremmin, jos itsetunto on huono. - miiruma
Tuo muuten ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdallani. Olen itse ollut lapsesta saakka erittäin huonoitsetuntoinen. Sitä eivät ole muut ihmiset hyvistä yrityksistään huolimatta korjanneet. Ei ystävät, ei parisuhteet, ei työkaverit, pomot, vanhemmat, sukulaiset, ei mikään. Ei kukaan.
Vain ikä on jotenkin tehnyt tehtävänsä. Iän myötä olen oppinut olemaan vellomatta itsesäälissäni, joskin ihan täysin en näköjään tule koskaan pääsemään huonosta itsetunnostani eroon. Enkä ymmärrä mistä sen alunperin sainkin kun ei mulla käsittääkseni mikään hirveän huono lapsuuskaan ollut.
Toki vanhemmat erosivat, mutta niin lähes kaikilla kavereillakin kävi. Eikä heistä silti tullut huonoitsetuntoisia.
Nuorempana yritin itsemurhaa 2 kertaa, mutta nyt yli 3-kymppisenä osaan jo ajoittain ihan nauttiakin elämästäni.
Yksin olo tuntuu tekevän hyvää ja oloni on vain parantunut. Olen kuitenkin yhä niin itseinhoinen, etten enää halua yrittää parisuhdetta, olen sen jo todennut ettei minusta ole siihen tällä paskalla itsetunnollani, se on vain kumppanin kiusaamista. Näin huonolla itsetunnolla parisuhde vain stressaa, kun sitä on jatkuvasti epävarma omasta kelpaavuudestaan ja mustasukkainen typeristä asioista. Joten on tosi naiivia väittää, että parisuhde parantaisi kuin taikaiskusta huonon itsetunnon. Pikemminkin siinä käy ihan päinvastoin, se räjähtää käsiin.
Palsta on lukijalleen kuin rakastava valmentaja, joka auttaa kehittämään heikkouksia ja pääsemään niistä eroon. Kyllä täällä varmaan myös kehutaan silloin kun on aihetta ja se nyt vaan on palstalaisten huonoutta että aihetta on niin harvoin. Tsemppaisitte vähän!
- pörsöreikö
saatanan mätämuna perkeleen töllötollo lallatilalalalalaytiiilaakshdsadfiasdfgiusgdsgfksjdfaiusdgfjsdgbkjxbvsd
- homotsinne
Vitun homo, painu vittuun
Rakkauden puutetta sanoisin. Kun ei ole saanut keltään rakkautta ja hyväksyntää niin siinä oma mielikin ihan muuttuu toiseksi.
- kaunis.sinkku.nainen
Koska miehet ei saa pillua niin sitten alkavat haukkumaan naisia. Säälittävää rumat miehet.
- sfgsdfgg
Painu vittuun huora
- Kunnollinen-mies
Naiset haukkuu miehiä aina kavereiden kanssa, eivät koskaan yksin uskalla.
- Ex----------PUA
Sitä saa mitä tilaa.
Elämme feminismin myrkyttämässä, miesvihamielisessä maassa, joten ei ihme jos paha olo tai protestimieliala purkautuu tänne.
Tarkalleen ottaen voisi sanoa että täällä moni kertoo sen ääneen, mitä moni ajattelee.
Lisäksi jos naisilla olisi kykyä ottaa vastaan kritiikkiä, lopputulos voisi olla parempi.
Esim. Marnielle pitää antaa tästä pisteet, että hän ainakin on osoittanut yritystä kuulla vastapuolta, vaikka aina välillä sellainen feminismi tuleeekin sieltä läpi. Moni taas on sellainen asenteeltaan, ettei mitään muuta kuin sotaa voisikaan olla odotettavissa. - ukotsyypäitälopulta
Kakkosnaiset haukkuu toisia, kilpailijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661