Olen ollut sinkkuna nyt puoli vuotta ja ongelmana on valtavan suuret seksuaaliset halut. Näin sinkkuna se oikeasti tuottaa hankaluuksia, kun en nyt koko aikaa voi baareissakaan hypätä seuraa etsimässä. Muutama panosuhde on ollut, mutta miehet haluaa aina alkaa seurustella vakavammin enkä itse kehtaa edes ehdottaa, että pitäisimme suhteen vain seksuaalisena. Kun en nyt vakavaan suhteeseenkaan ole valmis.
En voi uskoa, että olen tämän ongelman kanssa yksin. Miten te muut naiset olette ratkaisseet ongelman? Olen harrastanut jonkun verran yhen illan juttuja, mutta niissäkin on se huono puoli, että ne vie naiselta äkkiä maineen ja toisaalta miehet haluavat aina olla yhteydessä vielä jälkikäteen ja sitten on tosi noloa sanoa, että en nyt olekaan kiinnostunut, vaan halusin vaan seksiä.
En ole mikään nuori enää, 4-kymppinen nainen. En ole kiinnostunut edes seksuaalisesti nuorista pojista (kun joku kuitenkin heittää tänne jonkun puumakommentin) vaan ikäisistäni ja mielellään vähän vanhemmista miehistä.
Liian halukas nainen
33
2617
Vastaukset
- Näintäällä
On se vaan teillä naisilla helppoa, kun kuitenkin aina saa sitä panoseuraa.
Laita jonnekin ilmoitus, et "etsin vakituista seksiseuraa ilman seurustelua". Kyllä se naiselta aina onnistuu.
Meillä miehillä toi onkin sit astetta suurempi ongelma. t: nimim 47v ja viimeiset 2½ vuotta puutteessa.- UllanPullat
Tätä en ymmärrä. Miten voi miehet olla muka löytämättä seksiseuraa, jos naiset kuitenkin löytää. Kaksihan siihen tarvitaan. Jos nainen saa, niin pakkohan jonkun miehenkin on samalla saada.
- ktm28
Et vittu ymmärrä miten vaikee miehenä on saada naista, et vittu ymmärrä sit yhtään.
- Näintäällä
Niin, sen kun kysyy tai antaa ymmärtää että halua seksiä, niin on ahdistelija tai vähintään pervo, ja saa takuulla olla ilman.
Niin helppoa se on.
No tietty bodaavat pelimiehet – etenkin jos valuuttaa löytyy – saa aina. Itse satun olemaan köyhä ja kiltti, joten ei tuu kauppoja. - 12121212
UllanPullat kirjoitti:
Tätä en ymmärrä. Miten voi miehet olla muka löytämättä seksiseuraa, jos naiset kuitenkin löytää. Kaksihan siihen tarvitaan. Jos nainen saa, niin pakkohan jonkun miehenkin on samalla saada.
Koska nyt puhutaan seksimarkkinoista eikä seurustelumarkkinoista.
Seksimarkkinoilla muutamat kokeneet pelimiehet höyläävät läpi valtavan joukon takuupanoja etsiviä naisia. - alfahaaremi
UllanPullat kirjoitti:
Kun se ei mene tasan. Alfamies panee kymmenien, jopa satojen naisten haaremia ja vie muiden miesten mahdollisuudet panna näitä naisia.
- sellaista.se
UllanPullat kirjoitti:
Hyvä esimerkki tästä on se Axl Smith, yhdellä miehellä on satoja naisia kun sen vastapainoksi on satoja miehiä jotka on totaalikokemattomia vastoin tahtoaan.
Kaikki johtuu naisten korkeista vaatimuksista ulkonäön ja statuksen suhteen. - Kfjxjxx
sellaista.se kirjoitti:
Hyvä esimerkki tästä on se Axl Smith, yhdellä miehellä on satoja naisia kun sen vastapainoksi on satoja miehiä jotka on totaalikokemattomia vastoin tahtoaan.
Kaikki johtuu naisten korkeista vaatimuksista ulkonäön ja statuksen suhteen.Ei seksisuhteessa oleva nainen sitoudu mihinkään mieheen. Ei aloittajakaan ole sitoutunut könsikkääseen, vaan irtosuhteilee useamman miehen parissa.
Olette harhaisia :D - YksinkertaistaEikö
UllanPullat kirjoitti:
Tämä selittyy sillä että naiset valitsee usein samat miehet. Näin siis naiset saa seksiä koko ajan ja miehistä vain muutama.
- lojndiskghn
Olen tuota ilmoitusta miettinyt, mutta vähän tulee jotenkin halpa olo, jos sellaisen laitan. Vaikka se oikeasti totta onkin, eli etsin nimenomaan panoseuraa. Mietin sitä miestä joka tuohon vastaa, mitä se ajattelee naisesta, joka on panoa vailla? Taidan olla toivottoman vanhanaikainen.
Miehillä on taas sitten se hyvä puoli, että kukaan ei pidä minään, vaikka veisi kotiinsa joka viikko uuden naisen. Maineen puolesta ei tarvitse pelätä yhtään. Ap- Ikis__M
Halpa olo irtoseksiä harrastavalle lutkalle pitää tullakin ja kyllä, semmoiseen ilmoitukseen vastaava mies pitää semmoisen ilmoituksen laittanutta naista kassien tyhjennys alustana mutta niinhän se onkin, mitä väärää siinä sitten muka on? Kyllä sitä kuitenkin vahvalla 2000-luvun lutkalla sen verran itsetuntoa täytyy olla että että kestää maineeseen tulevat kolhut toteuttaessaan 2000-luvun naisen seksuaalisia tarpeita kun naistenlehdetkin pursuaa sellaisia naisia ylistäviä kirjoituksia.
- Näintäällä
En mä kyllä haluiskaan joka viikko uutta naista. Mieluummin just vakituinen seksisuhde.
- Rtyfghcvb
Etsi seuraksesi ukkomiehiä tai -mies.
Eivät jää roikkumaan. Tietävät mikä on homman nimi.- Eight
Ääni tälle.
Moi minä olen 53v. mies joka on seksin puuttessa voin alka sinulle seksiseraksi ota yhteyttä [email protected]
- Iloinenmies33
Tyttöystäväni on tosi seksuaalinen. Sitä kuulemma panettaa 24/7 eikä koskaan kieltäydy seksistä. Ollaan oltu yhdessä n 6 vuotta ja vieläkin seksi maistuu mutta minua ei paneta joka päivä, 3 kertaa viikossa ja joskus kuusikin kertaa harrastetaan seksiä. Ei tarvii kun vähän koskea sitä ja pussailla niin sitten vaatteet lentää pois.
Jos tosiaan oikeasti pelkkää seksiä haluat, niin ota tosiaan joku ukkomies tai pari.
- seksi.seuralainen
nyt aloittaja antoi väärän kuvan itsestään olet seksiseuralainen ja kyllä ravintoloissa miehet sen huomaa mikä nainen olet luulin että etsit omaa miestä jonka kanssa usein seksiä mutta olitkin vain seksiseuralainen
- Eräkettu
Net rupeaa kihnuttaan väärällä hetkellä. :D
- 11plus11
Jos kyse on pelkästään seksuaalisesta halusta/tarpeesta, niin hanki dildo. Sillä voit tyydyttää itsesi niin usein kuin haluat. Ei tarvitse käyttää hyväkseen toisia ihmisiä.
Äläkä nyt vain sano, että olet liian vanhanaikainen masturboimaankin...
Mutta jos kyse on muustakin, kuten läheisyyden ja jakamisen kaipuusta, niin silloin tilanne on tietysti kinkkisempi. Mutta siinä tapauksessa luulisi jo jonkinlainen suhdekin kiinnostavan, vaikka hiljalleen edeten.- Cyrfhhjkgf
"Jos kyse on pelkästään seksuaalisesta halusta/tarpeesta, niin hanki dildo. Sillä voit tyydyttää itsesi niin usein kuin haluat. Ei tarvitse käyttää hyväkseen toisia ihmisiä."
Aika suppea käsitys seksistä ja naisen seksuaalisuudesta, jos uskot, että pelkkä pippeli (=dildo) siihen tarpeeseen riittää. Useimmat kuitenkin tarvitsee sen seksin tarpeen purkamiseen myös toisen ihmisen kokonaisvaltaista läsnäoloa, kosketusta, esileikkejä, suutelua jne. Itse haluan myös tuntea jotain sitä seksikumppania kohtaan, jotta se olisi nautinnollista, olkoon se sitten ihastusta, rakkautta tai edes intohimoa - mielellään molemminpuolista. Vasta sen jälkeen voidaan puhua tyydytyksestä. Pelkällä pippelillä ei tee mitään. En kuitenkaan hyväksy toisen ihmisen (hyväksi)käyttämistä seksiin, jollei kyseessä ole selvät pelisäännöt ja ns win-win -tilanne.
Näin pari vuotta ilman olleena voin todeta, että voi hankkia sarjan orgasmeja peräjälkeen dildolla tai ilman ja kokea silti olevansa täysin tyydyttämätön ilman sitä toista ihmistä, vaikka omaisikin hyvän mielikuvituksen.
Ei ole sama asia, ei todellakaan. Mun näkemyksen mukaan läheisyyttä ja seksiä ei voi erottaa toisistaan. Enkä usko, että kaikille miehillekään pelkkä kolo riittää. Tässä päästäänkin kysymykseen, voiko harrastaa seksiä ilman, että jommallekummalle tulee tunteita. Itse en usko tähän pystyväni.
Oma ratkaisunihan on olla ilman ja kiukkuinen. Toimii tosi hyvin, suosittelen lämpimästi :D - 11plus11
Olet itse asiassa oikeassa. Eikä minun olisi ehkä pitänyt edes vastata, koska en pysty oikein samaistumaan aloittajaan.
Kun itse puhun seksuaalisesta halusta tai panetuksesta, tarkoitan sillä puhtaasti fyysistä tarvetta, tarvetta laueta, saada pakotus pois alapäästä. :D Ei siihen liity mitään sen vahvempaa tai syvempää tarvetta tunnetasolla. Ja jos se pakotus jatkuu liian kauan, ilman että sitä pysty purkamaan (joko miehen kanssa tai yksin), tekee mieli hyppiä seinille.
Sitten on se kokonaisvaltaisempi seksuaalisuus, jossa on mukana myös emotionaalinen taso. Mutta ainakaan itse en silloin puhu mistään panetuksesta tai halusta löytää panokaveri tai -suhde. Siihen kokonaisvaltaiseen kokemukseen kun tarvitaan niin paljon enemmän. Ja jotta ylipäätään haluan seksiä miehen kanssa, siinä on oltava vahva tunnelataus mukana, ja muillakin tasoilla kuin pelkästään fyysisellä.
Arvelit, että et pystyisi seksiin ilman, että tulee tunteita. Itsestäni en tiedä, koska en koskaan ole harrastanut seksiä ilman tunteita. Tunne tulee siis aina ensin. Pystyisin kyllä seksiin varmaan ilmankin, mutta toisen ihmisen ”käyttäminen” pelkästään fyysisen tarpeen tyydyttämiseen tuntuu jotenkin…noh, halvalta. Enkä tarkoita moraalisesti, kyse on jostain syvemmästä. Ja ainakin se tuntuu lattealta ja tylsältä.
Olen ajatellut, että olenko nykymääritelmän mukaan sitten sellainen demiseksuaali, koska seksi toisen ihmisen kanssa ilman tunneyhteyttä ei kiinnosta. Mutta oma käsi tai dildo riittää siihen, että saan fyysisen tyydytyksen. Ennen nykyistä suhdettani olin runsaat kahdeksan vuotta sinkkuna – ja vain sooloseksin varassa. Eihän se aina kivaa ollut, onneksi nuo ajat ovat ohi.
Toivon myös, että löydät itse, mitä haluat/haet/tarvitset. Eihän tuo kiukkuisena olo ole pidemmän päälle terveellistä. :P :) - 11plus11
11plus11 kirjoitti:
Olet itse asiassa oikeassa. Eikä minun olisi ehkä pitänyt edes vastata, koska en pysty oikein samaistumaan aloittajaan.
Kun itse puhun seksuaalisesta halusta tai panetuksesta, tarkoitan sillä puhtaasti fyysistä tarvetta, tarvetta laueta, saada pakotus pois alapäästä. :D Ei siihen liity mitään sen vahvempaa tai syvempää tarvetta tunnetasolla. Ja jos se pakotus jatkuu liian kauan, ilman että sitä pysty purkamaan (joko miehen kanssa tai yksin), tekee mieli hyppiä seinille.
Sitten on se kokonaisvaltaisempi seksuaalisuus, jossa on mukana myös emotionaalinen taso. Mutta ainakaan itse en silloin puhu mistään panetuksesta tai halusta löytää panokaveri tai -suhde. Siihen kokonaisvaltaiseen kokemukseen kun tarvitaan niin paljon enemmän. Ja jotta ylipäätään haluan seksiä miehen kanssa, siinä on oltava vahva tunnelataus mukana, ja muillakin tasoilla kuin pelkästään fyysisellä.
Arvelit, että et pystyisi seksiin ilman, että tulee tunteita. Itsestäni en tiedä, koska en koskaan ole harrastanut seksiä ilman tunteita. Tunne tulee siis aina ensin. Pystyisin kyllä seksiin varmaan ilmankin, mutta toisen ihmisen ”käyttäminen” pelkästään fyysisen tarpeen tyydyttämiseen tuntuu jotenkin…noh, halvalta. Enkä tarkoita moraalisesti, kyse on jostain syvemmästä. Ja ainakin se tuntuu lattealta ja tylsältä.
Olen ajatellut, että olenko nykymääritelmän mukaan sitten sellainen demiseksuaali, koska seksi toisen ihmisen kanssa ilman tunneyhteyttä ei kiinnosta. Mutta oma käsi tai dildo riittää siihen, että saan fyysisen tyydytyksen. Ennen nykyistä suhdettani olin runsaat kahdeksan vuotta sinkkuna – ja vain sooloseksin varassa. Eihän se aina kivaa ollut, onneksi nuo ajat ovat ohi.
Toivon myös, että löydät itse, mitä haluat/haet/tarvitset. Eihän tuo kiukkuisena olo ole pidemmän päälle terveellistä. :P :)Tämä vastaus oli siis nimimerkille "Cyrfhhjkgf".
- modern_times
Et ap ole vanhanaikainen, vaan erittäin moderni. Ja ei muuten kannata ukkomiehiä vaivata, ne saa seksiä ihan tarpeeksi :-) Olen 40v sinkkumies, voit laittaa viestiä: 439d76 [email protected]
Aloittaja on joku jännämiesten patja
- susisaalistaa
Hitsi mikä nainen mitenkäs sais yhteyden,kiinostaa, tais mennä yö unet,,,,
Voihan sitä seksiseuraa katella netistäkin..Ei tartte paareissa hakea sinunkaan huoran mainetta, kun voit hoitaa sen netissä anonyymisti, jolloin se tulee vain asianosaisten tietoon.
Tapaamisia voit sopia miehen luo taikka hotelliin. Tuo on jotenkin aina naurettava väite kun sanotaan, että sinkkumiehet jäävät roikkumaan. Paskat jää, jos on sovittu, et pannaan ja that's it. ja toisaalta ainahan se on helpompi samaa ihmistä panna toistekkin..Miks pitää aina uusi mies katella jokaista panoa varten?En ymmärrä ongelmaa. Kyllä mies ymmärtää ettei kiinnosta, jos ei vastaa viestiin tai sanoo selkeästi että homma oli siinä. Vähän vaikea nyt samaistua, koska ei ole miehissä yhtään mun kohderyhmää tuon ikäiset.
- Eräkettu
No ei sitä ihan heti ymmärrä että sitä pimpsaa ei tipu. :D
Eräkettu kirjoitti:
No ei sitä ihan heti ymmärrä että sitä pimpsaa ei tipu. :D
No pitäs tajuta. :D
- 40-ja-risat-tumput-m
Heh heh, ei voisi vähempää kiinnostaa jutut.
- lojndiskghn
Arvasinkin, että tänne tulee noita huorakirjoitteluja. Ja kyllä, se harmittaa, koska en mielestäni sellainen ole. Varatut miehet olisi hyvä vaihtoehto, mutta en halua kenekään parisuhteisiin sotkeutua ja niissä on aina kuitenkin se kiinnijäämisen riski. Kuten täälläkin näkyy, niin sitten vasta saisin kuulla huoritteluja, jos jäisin kakkosnaisena olemisesta kiinni.
Dildo taas ei tosiaankaan riitä, vaikka sellaisen toki omistankin. Kaipaan myös läheisyyttä ja muunkinlaista seksiä kuin pelkkää panemista.
Minä en pysty olla niin inhottava kenellekään, että kylmästi jättäisin vaan vastaamatta viesteihin. Ja siitä taas aiheutuu se, että täytyy aina kovettaa itsensä ja sanoa vähän (minun luonteelleni) liiankin suoraan, että ei kiinnosta ja siitä tulee itselle ikävä olo. Ap - Eräkettu
Se on se 4-kympin hormoni-piikki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930