Kuinka moni teistä on tahtomattaan lapseton?

PalstanRuminMies

Aina julkisuudessa voivotellaan naisia jotka eivät syystä tai toisesta saa lapsia. Kyseessä vaan ei koskaan ole parisuhteiden puute vaan se että pillussa sattuu olemaan vikaa näin nyt raakasti sanottuna. Miksei koskaan puhuta rumista miehistä jotka ovat tahtomattaan lapsettomia? Syy ei ole toiminnallinen vaan ulkonäöllinen joka aiheuttaa sen että naista et saa. Itse hyvänä esimerkkinä rumasta ja lapsettomaksi tahtomattaan jääneestä. Olen sen aikaisemminkin jo maininnut että täytettyäni 35 tulin päätepisteeseen lapsi haaveestani. Miksi lyödä enään päätänsä seinään kun et ole yrityksistä huolimatta saanut edes naista ja näinollen mahdollisuutta lapseen 15 vuoden haaveilun aikana. Halusinhan lasta 20 vuotiaasta 35 vuotiaaseen saakka. Yläaste ja amis aikoina vielä kuvittelin että parisuhteen saaminen on itsestäänselvyys solmihan kaikki ympärilläni olevat liittoja kokoajan ja kun vanha loppui alkoi aina heti uusi. Lapsia näkyi tulevan tiuhaan tahtiin yhdelle sun toiselle.

Koskaan ei tule esim sunnuntai aamun perinteisessä sairastelu ohjelmassa Aamusydämmellä jossa yks sun toinen valittaa vaivojaan saati muissakaan keskustelu ohjelmissa aihetta rumuuden aiheuttamasta lapsettomuudesta. Miksi? Miksi rumuus ja sen aiheuttama naisettomuus ja lapsettomuus on edelleen nykymaailmassa tabu? Kaikista vaikeista asioista kyllä puhutaan mutta ei tuosta. Kertoo edelleen sen että aina lapsesta aikuisuuteen ruma ihminen nähdään arvottomana hylkiönä jolla ei ole oikeutta luonnolliseen käyttäytymiseen. Ihme että ei sentään meitä rumia viedä tivoliin muiden pällisteltäviksi. Tosin miksi tavallisia ihmisiä meillä peloteltaisiin koska meidät voi unohtaa ja painaa maan alle henkilöinä joita ei käytännössä ole vaikka täällä kaikkien keskuudessa kuljetaankin.

29

777

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 779

Ei edes tarvitse olla ruma. Itse olen keskiverron näköinen, mutta ongelmani on se, ettei juuri kukaan halua tutustua, sekä liika älykkyys, jonka takia ei vain jutut osu yksiin kenenkään kanssa.

• Tuo liika älykkyys lienee saman sorttinen ongelma kuin liika kauneus naisilla.

• Komiakaarlo

Itse taas olen tavallista komeampi, mutta supliikkia puuttuu, joten olen jäänyt naisettomaksi ja lapsettomaksi vastoin tahtoani.

• 40v-sinkkumies

Olisin tahtonut lapsia mutta sain huonot kortit. Exä lähti rikkaamman matkaan, mies petti sitä ja exä halusi minut takas mutta en ottanut.

• 815

Kaiken kukkuraksi te maksatte vielä niistä muiden lapsista. Tasan ei mene nallekarkit.

• PalstanRuminMies

Jos kaikenmaailman tuet, avustukset ja elarit jätettäisiin suomesta pois jota kannatan todella vähentyisi naisten lestenteko vaan sentakia kun niitä kuuluu tehdä ja saa rahan makaamalla kotona. Eiköhän silloin alkaisi kiinnostaa myös työnteko. Nyt naisten on mitä helpompi vaan loisia pummina ja valitella niin "rankkaa" lapsiarkea jossa kodinkoneet sentään hoitaa hommat kuin että mentäsiniin 50v ajassa taaksepäin.

• cfthjcjgvyj
        PalstanRuminMies kirjoitti:

Jos kaikenmaailman tuet, avustukset ja elarit jätettäisiin suomesta pois jota kannatan todella vähentyisi naisten lestenteko vaan sentakia kun niitä kuuluu tehdä ja saa rahan makaamalla kotona. Eiköhän silloin alkaisi kiinnostaa myös työnteko. Nyt naisten on mitä helpompi vaan loisia pummina ja valitella niin "rankkaa" lapsiarkea jossa kodinkoneet sentään hoitaa hommat kuin että mentäsiniin 50v ajassa taaksepäin.

Olen lapseton tilanteen pakosta. Ukko ei ole ollut töissä sitten v. 2007 ja minun työni on se, joka pitää vatsat täynnä ja lompakon pulleana. Kun tähän vielä yhdistää sen, että raskaus on täydellisen ennalta-arvaamaton vaikutuksiltaan enkä välttämättä pääsisi työnsyrjään kiinni kovin nopeasti lapsenteon jälkeen (pienten lasten äitien työllistymistilanne on kusisen surkea), niin tässä ollaan.

" tuet, avustukset ja elarit jätettäisiin suomesta pois jota kannatan todella vähentyisi naisten lestenteko"
        - Muksuja syntyy tälläkin hetkellä aivan liian vähän. Toivottavasti osaat itse vaihtaa vaippasi vanhainkodissa ja toivottavasti ahmetti kelpaa lääkäriksesi, kun suomalaisia ei enää riitä :)

"Kaiken kukkuraksi te maksatte vielä niistä muiden lapsista."
        - Suomen rikkain 10% maksaa 80% kaikesta valtion tarjoamista palveluista. Jos et kuulu tuohon 10 %:iin, niin saamapuolella olet sinäkin.
        - Tulonsiirroilla on sisäpoliittiset ja yhteiskunnalliset perusteensa. Kuten se, että tästä maasta loppuu jälkikasvu ja maan radikaalit vähemmistöt passivoituvat pelaamaan WoWia sen sijaan, että uskaltautuisivat kaduille rettelöimään.

"Nyt naisten on mitä helpompi vaan loisia pummina ja valitella niin "rankkaa" lapsiarkea "
        - Vanhemman kotona olemisen tulisi estää tiettyjen etuuksien (mm. päiväkoti) saaminen. Se, että näet kotiäidit pelkkinä pummeina, on sen sijaan pöyristyttävää.

• knvkn

Kodinkoneet ei syötä tai nukuta lapsia, puhumattakaan lapsen perään katsomisesta. Helppoa arvostella loisimisesta kun ei itse ole päivääkään elänyt arkea lapsen kanssa.

• just.joo

Vai ettei isän sinun mielestäsi tarvitse edes huolehtia niistä siittämistään lapsista. Sitäkö itsekin haaveilit, että pääsisit vain pistämään jonkun eukon paksuksi, ja sitten hylkäisit ne muksut ilman elareita?

• fchcfh
        just.joo kirjoitti:

Vai ettei isän sinun mielestäsi tarvitse edes huolehtia niistä siittämistään lapsista. Sitäkö itsekin haaveilit, että pääsisit vain pistämään jonkun eukon paksuksi, ja sitten hylkäisit ne muksut ilman elareita?

Isä vain käy töissä tai makaa sohvalla, kuten 50-luvulla. Naisen täytyy toki myös käydä töissä, ja lisäksi hoitaa se osa 50-luvun töistä, joita ei ole vielä koneellistettu (kuten ulkoilut lasten kanssa, ruuanlaitto, viikkosiivoukset ja kaikki mitä 50-luvun ukko ei saa vuoden huomauttelunkaan jälkeen aikaiseksi). Ei vastuuta kodista, ei lapsista, eikä täyttä vastuuta edes elättämisestä. Jokamiehen unelma.

• PalstanRuminMies
        cfthjcjgvyj kirjoitti:

Olen lapseton tilanteen pakosta. Ukko ei ole ollut töissä sitten v. 2007 ja minun työni on se, joka pitää vatsat täynnä ja lompakon pulleana. Kun tähän vielä yhdistää sen, että raskaus on täydellisen ennalta-arvaamaton vaikutuksiltaan enkä välttämättä pääsisi työnsyrjään kiinni kovin nopeasti lapsenteon jälkeen (pienten lasten äitien työllistymistilanne on kusisen surkea), niin tässä ollaan.

" tuet, avustukset ja elarit jätettäisiin suomesta pois jota kannatan todella vähentyisi naisten lestenteko"
        - Muksuja syntyy tälläkin hetkellä aivan liian vähän. Toivottavasti osaat itse vaihtaa vaippasi vanhainkodissa ja toivottavasti ahmetti kelpaa lääkäriksesi, kun suomalaisia ei enää riitä :)

- Suomen rikkain 10% maksaa 80% kaikesta valtion tarjoamista palveluista. Jos et kuulu tuohon 10 %:iin, niin saamapuolella olet sinäkin.
        - Tulonsiirroilla on sisäpoliittiset ja yhteiskunnalliset perusteensa. Kuten se, että tästä maasta loppuu jälkikasvu ja maan radikaalit vähemmistöt passivoituvat pelaamaan WoWia sen sijaan, että uskaltautuisivat kaduille rettelöimään.

"Nyt naisten on mitä helpompi vaan loisia pummina ja valitella niin "rankkaa" lapsiarkea "
        - Vanhemman kotona olemisen tulisi estää tiettyjen etuuksien (mm. päiväkoti) saaminen. Se, että näet kotiäidit pelkkinä pummeina, on sen sijaan pöyristyttävää.

Kokoomusporvarin kommentti jossa taas hehkutetaan parempiosaisten perään. Suurinosa suomen keskipalkkaisista duunareista elättää sen muka parhaimman kymmenprosenttisenkin vaikka kova hinku onkin eu.n halpatuontipaskoilla saattaa suomalaiset kortistoon ja viedä loputkin veroeurot ulkomaille. Saattais sinunkin pitkäaikaistyöntön ukkosikin olla töissä jos ilman tessiä banaani palkalla halusta otettuja baltian poikia ei päästettäisi rajojen tälle puolen. Kovasti sinäkin porvarina kauhistelet ahmettien perään vaikka tehän niitä tänne raijaattekin. Eiköhän jokaiselle suomalaiselle hoiva alan työttömällekin paikka löytyisi jos nykyisetkin ahmetit potkittais hutvittuun. Kovin tunnut myös olevasi syntyvyydestä huolissaan. Kuinkahan monta lapsia ikänsä haluavaa ätmiä tälläkin palstalla on ruikuttanut vuosikausia itseni mukaanlukien ja olisi kyllä elintasoa se lapsi tai useampikin elättää mutta eihän teille pelkän ulkonäön perässä matkustaville pinnallisille ämmille kelpaa kuin se paras kymmenprosenttinen miehistä joita sitten jokainen kurahaara tavoittelee. Ja justjoolle senverran mitä olen täälläkin satoja kertoja puhunut eli mun ideaali parisuhde on sellainen jossa äiti ja isä elättää yhteisen lapsensa yhdessä aikuisuuteen ei sellainen nykyajan muoti ilmiö jossa lapsi tehdaan ja ennenkun hän ehtii edes syntyä tai sitten kävellä on akka jo jonkun komeamman perässä kieli pitkällä. Erot on tilastollisestikin suurimmaksi osaksi naisten alkuunsaamia että se niistä sinun luulemistasi minun haaveista. Toisekseen suomen laki on naisten puolella aina huoltajuuskiistoissa ja olkoon äiti millainen nisti tahansa katsotaan hänet aina ensisijaiseksi huoltajaksi poikkeuksetta. Mitä tasa-arvoa tämä sitten on? Yh.a naisella onkin sitten kaikki avustusoikeudet nokan alla jota se lapsi edesauttaa. Joten turha painautua sen asian alle että miehet hylkäävät lapsensa kun edes kunnollisimmatkaan isät eivät huoltajuuksia saa. Niin kauan kun tämäkin asia on epätasa-arvoinen muiden lakien ohessa kannatan itsekin miesten ja naisten välisiä epätasa-arvoja ainakin yleisemmin kiistellyissä asioissa. Feminismi kun teillä näyttää olevan se että teidän pitää saada kaikki oikeudet ja miehiltä ne pitää viedä.

• dghxdfgxdg

Kokoomusporvarin kommentti jossa taas hehkutetaan parempiosaisten perään. Suurinosa suomen keskipalkkaisista duunareista elättää sen muka parhaimman kymmenprosenttisenkin vaikka kova hinku onkin eu.n halpatuontipaskoilla saattaa suomalaiset kortistoon ja viedä loputkin veroeurot ulkomaille. Saattais sinunkin pitkäaikaistyöntön ukkosikin olla töissä jos ilman tessiä banaani palkalla halusta otettuja baltian poikia ei päästettäisi rajojen tälle puolen. Kovasti sinäkin porvarina kauhistelet ahmettien perään vaikka tehän niitä tänne raijaattekin. Eiköhän jokaiselle suomalaiselle hoiva alan työttömällekin paikka löytyisi jos nykyisetkin ahmetit potkittais hutvittuun. Kovin tunnut myös olevasi syntyvyydestä huolissaan. Kuinkahan monta lapsia ikänsä haluavaa ätmiä tälläkin palstalla on ruikuttanut vuosikausia itseni mukaanlukien ja olisi kyllä elintasoa se lapsi tai useampikin elättää mutta eihän teille pelkän ulkonäön perässä matkustaville pinnallisille ämmille kelpaa kuin se paras kymmenprosenttinen miehistä joita sitten jokainen kurahaara tavoittelee. Ja justjoolle senverran mitä olen täälläkin satoja kertoja puhunut eli mun ideaali parisuhde on sellainen jossa äiti ja isä elättää yhteisen lapsensa yhdessä aikuisuuteen ei sellainen nykyajan muoti ilmiö jossa lapsi tehdaan ja ennenkun hän ehtii edes syntyä tai sitten kävellä on akka jo jonkun komeamman perässä kieli pitkällä. Erot on tilastollisestikin suurimmaksi osaksi naisten alkuunsaamia että se niistä sinun luulemistasi minun haaveista. Toisekseen suomen laki on naisten puolella aina huoltajuuskiistoissa ja olkoon äiti millainen nisti tahansa katsotaan hänet aina ensisijaiseksi huoltajaksi poikkeuksetta. Mitä tasa-arvoa tämä sitten on? Yh.a naisella onkin sitten kaikki avustusoikeudet nokan alla jota se lapsi edesauttaa. Joten turha painautua sen asian alle että miehet hylkäävät lapsensa kun edes kunnollisimmatkaan isät eivät huoltajuuksia saa. Niin kauan kun tämäkin asia on epätasa-arvoinen muiden lakien ohessa kannatan itsekin miesten ja naisten välisiä epätasa-arvoja ainakin yleisemmin kiistellyissä asioissa. Feminismi kun teillä näyttää olevan se että teidän pitää saada kaikki oikeudet ja miehiltä ne pitää viedä.

"duunareista elättää sen muka parhaimman kymmenprosenttisenkin"
        - Äläpä valita. Jos tulonsiirrot ja prog. verotus lopetettaisiin, olisit itse kärsijöiden joukossa (kuten minunkin perhekokoonpanoni). Puheidesi perusteella käännät takkisi niillekin, joiden kanssa olet samalla puolella.

"sinunkin pitkäaikaistyöntön ukkosikin olla töissä"
        - Muista ostaa suomalaista vessapaperia ja unohda Lidlissä käyminen, niin saadaan ehkä ukko töihin :)

"tehän niitä tänne raijaattekin"
        - yleistietosi ovat vakaalla pohjalla. Ei ihme, että tavallinen elämä hämmentää sinua niin kovasti!

" jokaiselle suomalaiselle hoiva alan työttömällekin paikka löytyisi"
        - et todellakaan ole perillä yhtään mistään! Hervotonta :D

"eihän teille pelkän ulkonäön perässä matkustaville pinnallisille ämmille kelpaa"
        - en usko ukon suostuvan siihen, että ottaisin katon alle toisenkin miehen :D

"olkoon äiti millainen nisti tahansa katsotaan hänet aina ensisijaiseksi huoltajaksi poikkeuksetta"
        - opitko kirjoittamaan ennen lukemisen taitoa? Tekstisi ovat harhaisia.

"kun edes kunnollisimmatkaan isät eivät huoltajuuksia saa"
        - jos edes saisi ukko sen lapsen ensin, niin tulisi huoltajuuskin samalla.

Lapsettomuuden tuskan jakamisen sijaan päätitkin hyökätä (taas vaihteeksi) naiseksi tunnistamasi kirjoittajan kimppuun.

Vinkki: parisuhdetta ei aloiteta näin.

• PalstanRuminMies
        dghxdfgxdg kirjoitti:

"duunareista elättää sen muka parhaimman kymmenprosenttisenkin"
        - Äläpä valita. Jos tulonsiirrot ja prog. verotus lopetettaisiin, olisit itse kärsijöiden joukossa (kuten minunkin perhekokoonpanoni). Puheidesi perusteella käännät takkisi niillekin, joiden kanssa olet samalla puolella.

"sinunkin pitkäaikaistyöntön ukkosikin olla töissä"
        - Muista ostaa suomalaista vessapaperia ja unohda Lidlissä käyminen, niin saadaan ehkä ukko töihin :)

"tehän niitä tänne raijaattekin"
        - yleistietosi ovat vakaalla pohjalla. Ei ihme, että tavallinen elämä hämmentää sinua niin kovasti!

" jokaiselle suomalaiselle hoiva alan työttömällekin paikka löytyisi"
        - et todellakaan ole perillä yhtään mistään! Hervotonta :D

"eihän teille pelkän ulkonäön perässä matkustaville pinnallisille ämmille kelpaa"
        - en usko ukon suostuvan siihen, että ottaisin katon alle toisenkin miehen :D

"olkoon äiti millainen nisti tahansa katsotaan hänet aina ensisijaiseksi huoltajaksi poikkeuksetta"
        - opitko kirjoittamaan ennen lukemisen taitoa? Tekstisi ovat harhaisia.

"kun edes kunnollisimmatkaan isät eivät huoltajuuksia saa"
        - jos edes saisi ukko sen lapsen ensin, niin tulisi huoltajuuskin samalla.

Lapsettomuuden tuskan jakamisen sijaan päätitkin hyökätä (taas vaihteeksi) naiseksi tunnistamasi kirjoittajan kimppuun.

Vinkki: parisuhdetta ei aloiteta näin.

Ja passiivisagressiivisia hymiöitä kylvämällä ja samaa teesiä toistamalla sinä yrität esittää vastaväitteitä ilman ainoatakaan todellista perustetta asia sisältöön. Ensinnäkään sinä et tunne minua joten sinulla ei myöskään ole perusteita puhua paskaa viitaten muka minun henkoht elämääni.

Vinkki vitonen: Olinko kanssasi aloittamassa parisuhdetta?

Toisekseen en näe tarpeelliseksi edes jatkossa vastata henkilölle jolla ei ole minkäänlaisia haluja perustella esittämiään asioita joten voit jatkaa monologiasi rauhassa.

• segtdxrg

Ja passiivisagressiivisia hymiöitä kylvämällä ja samaa teesiä toistamalla sinä yrität esittää vastaväitteitä ilman ainoatakaan todellista perustetta asia sisältöön. Ensinnäkään sinä et tunne minua joten sinulla ei myöskään ole perusteita puhua paskaa viitaten muka minun henkoht elämääni.

Vinkki vitonen: Olinko kanssasi aloittamassa parisuhdetta?

Toisekseen en näe tarpeelliseksi edes jatkossa vastata henkilölle jolla ei ole minkäänlaisia haluja perustella esittämiään asioita joten voit jatkaa monologiasi rauhassa.

Puolustin tulonsiirtoja, kotiäitejä ja kerroin olevani lapseton. Sinä sen sijaan vedit keskusteluun kokoomusporvarit, eu-paskat, pinnalliset ämmät ja monta muuta hassunhauskaa termiä. '

Sinun absurdit väitteesi eivät ole asiasisältöä. Sen tosin jo totesinkin - monta kertaa.

Pysypä siis hiljaa, tai palaa aiheeseen eli vastentahtoiseen lapsettomuuteen :)

• PalstanRuminMies
        segtdxrg kirjoitti:

Puolustin tulonsiirtoja, kotiäitejä ja kerroin olevani lapseton. Sinä sen sijaan vedit keskusteluun kokoomusporvarit, eu-paskat, pinnalliset ämmät ja monta muuta hassunhauskaa termiä. '

Sinun absurdit väitteesi eivät ole asiasisältöä. Sen tosin jo totesinkin - monta kertaa.

Pysypä siis hiljaa, tai palaa aiheeseen eli vastentahtoiseen lapsettomuuteen :)

Et alunalkaenkaan puolustanut mitään vaan vaihdoit aihetta lukemalla pelkän otsikon avauksesta et muuta. Vai missä vaiheessa vastasit rumien miehien lapsettomuus ongelmaan jonka aiheuttaa vain pinnalliset naiset? Et missään kohtaa ottanut asiaa esille. Koska sun murheesi ovat ulkona tästä aiheesta kuka kieltää olla tekemättä niistä uutta avausta palstalle johon vastatkoon ne joille keskustelu on suunnattu? Vai johtuuko lapsettomuutesi rumuudestasi ja vaikeudesta saada kumppani? Juu osaan lukea, ei johdu. Tämän täysin aiheesta ulos jäävän mielipiteesi takia en näe tarvetta alkaa ranskalaisin viivoin vastailemaan toispuoleisiin asioihin.

• joo.rankkaa.on
        knvkn kirjoitti:

Kodinkoneet ei syötä tai nukuta lapsia, puhumattakaan lapsen perään katsomisesta. Helppoa arvostella loisimisesta kun ei itse ole päivääkään elänyt arkea lapsen kanssa.

Kodinkoneet eivät myöskään lösähdä sohvalle katsomaan lukuisia kotiäideille suunnattuja televisio-ohjelmia. Tai jumiudu netin ääreen.

• sauna.lämpiämään

Et alunalkaenkaan puolustanut mitään vaan vaihdoit aihetta lukemalla pelkän otsikon avauksesta et muuta. Vai missä vaiheessa vastasit rumien miehien lapsettomuus ongelmaan jonka aiheuttaa vain pinnalliset naiset? Et missään kohtaa ottanut asiaa esille. Koska sun murheesi ovat ulkona tästä aiheesta kuka kieltää olla tekemättä niistä uutta avausta palstalle johon vastatkoon ne joille keskustelu on suunnattu? Vai johtuuko lapsettomuutesi rumuudestasi ja vaikeudesta saada kumppani? Juu osaan lukea, ei johdu. Tämän täysin aiheesta ulos jäävän mielipiteesi takia en näe tarvetta alkaa ranskalaisin viivoin vastailemaan toispuoleisiin asioihin.

Että lapsettomuus ei kelpaa aiheeksi, ellei se ole ruman, yksinäisen miehen lapsettomuutta? Allrighty then. Käännä takkia vielä yhden kanssakokijasi kanssa, niin olet vielä vähän enemmän yksin. Minulla ei ole tarvetta osallistua noin vaikean ihmisen suruun.

• PalstanRuminMies
        joo.rankkaa.on kirjoitti:

Kodinkoneet eivät myöskään lösähdä sohvalle katsomaan lukuisia kotiäideille suunnattuja televisio-ohjelmia. Tai jumiudu netin ääreen.

Kyllä nykyämmille lapsien hoitokin on ylitsepääsemättömän vaikeaa ja siitä nämä draamakuningattaret nostaa mielellään ison numeron. Mennään 70 vuotta ja enemmän ajassa taaksepäin niin nostan sen aikakauden naisille hattua joilla yleensä ei ollut sitä yhtä vaan useampiakin lapsia elätettävänä ja silloin lastenhoitokin oli oikeaa työtä kun kaikki piti tehdä käsin ja lapset otettiin myös töihin mukaan. Ei raha ja leipä silloin tullut heille kännykkää tai nettiä räpläämällä, työtön työtön työtön lappuja täyttämällä ja emmerdalea katsomalla samalla kun biltti purkki lämpenee mikrossa, kone pesee paskaset vaatteet ja astiat. Nykyajan naisena olisin hiljaa lastenhoidon "rankkuudesta"

• 2plus2
        sauna.lämpiämään kirjoitti:

Että lapsettomuus ei kelpaa aiheeksi, ellei se ole ruman, yksinäisen miehen lapsettomuutta? Allrighty then. Käännä takkia vielä yhden kanssakokijasi kanssa, niin olet vielä vähän enemmän yksin. Minulla ei ole tarvetta osallistua noin vaikean ihmisen suruun.

Kyllä tuossa selkeästi oli kysymys esitetty tietylle kohderyhmälle, johon sä lähdit sooloilemaan. Vai onko tapanasi muuallekin mennä vastailemaan aiheen ohi jonkun vaikka kysyessä?: Miten saan belargoniani kasvamaan paremmin? Vastaat: Minun kaktukseni ei vaadi ainakaan vettä, kuin kerran puolessavuodessa.

• miehenne_panamassa
        cfthjcjgvyj kirjoitti:

"Suomen rikkain 10% maksaa 80% kaikesta valtion tarjoamista palveluista."

Yksinkertaisesti ei maksa. Tätä valhetta viljellään ahkerasti netissä. Prosentit hieman vaihtelevat. Välillä 15% maksaa 90% kaikesta. Toisinaan 20% maksaa 95% kaikesta. Ei maksa. Tutustumalla esimerkiksi valtion budjettiin selviää sekin, että vuosittain arvonlisäveroa kerätään kansalaisilta suurempi potti kuin mitä yhteensä tulojen ja omaisuuden perusteella maksettavia veroja, eli lähinnä valtion tuloveroa.

Lisäksi valtio ei juuri tarjoa enää palveluja. Niistä maksetaan ensin veroina, tai näin meille valehdellaan, että veroja maksamalla pidetään yllä hyvinvointiyhteiskunnan palveluja, mutta kuitenkin maksamme erikseen jokaisesta palvelusta käyttäessämme niitä. Jos tuhat vanhusta käy päivän jonottamassa akuuttivastaanotolla vaivoinensa, lähtee särkylääkereseptin kanssa kotiin ja maksaa käynnistä aiheutuneen laskun, siis laskun palvelusta, jota ei ole de facto olemassa kuin nimellisesti, saadaan kustannettua sille yhdelle kemoterapia perimättä todellisia hoitokustannuksia. Olettaen, että tällainen hoito päätetään järjestää ennen potilaan traagista ja ei-niin-odottamatonta poismenoa, kuten yleensä on tapana käydä.

Tämä ei juuri liity aiheeseen, mutta yrittäkää nyt papukaijat välillä miettiä asioita. Jos ette osaa miettiä, ottakaa selvää faktoista, älkääkä toistelko valheita, jotka näitte jonkun kirjottaneen nettiin. Ymmärrän, että tuo 10%/90% näyttää ja kuulostaa tosi kivalta, mutta se on poliittisesti motivoituneiden agitaattoreiden valhe.

• 511

"aina lapsesta aikuisuuteen ruma ihminen nähdään arvottomana hylkiönä "
      Ja tuollaisen kohtalon sinä olisit halunnut niille viattomille lapsille, jotka sinun geenisi olisivat joutuneet perimään.

• Periaatteessa voisin alkaa siittää yksinäisiä naisia aikani kuluks, jos vaan tarvetta jollain on.
      Kuten olen sanonut niin annan poikuuteni ainoastaan neitseelle, mutta nyt toisaalta tämä voisi olla toinen poikuuteni arvoinen asia elämässä.

• 138

Mikäs sinun geeneistäsi teke niin hyviä, että niitä kannattaa ympäriinsä kylvää?

• 138 kirjoitti:

Mikäs sinun geeneistäsi teke niin hyviä, että niitä kannattaa ympäriinsä kylvää?

Koska olen menestyjä ja omaan erinomaisen geeniperimän kokonaisuudessaan.
        Kannattaa muistaa, että vaikka en jakele itseäni ympäriinsä, niin se ei tee minusta ätmiä. Ätmi on ihminen, joka ei saa vaikka haluaisikin. En tiedä mitään helpompaa kuin saada naiselta seksiä, jos ei mitään periaatteita ja kriteereitä pitäisi.

• "Miksi? Miksi rumuus ja sen aiheuttama naisettomuus ja lapsettomuus on edelleen nykymaailmassa tabu? "

Lapsettomuus vaan on tai ainakin nähdään nimenomaan naisen ominaisuutena. Biologisesti jokainen nainen on synnyttäjä. Biologisesti kaikki miehet on kilpailijoita, joista vain parhaiden kuuluu jatkaa sukua.

Eikä nyt sitten omalle kohdalle ole sattunut sellaisia voittajageenejä eikä äitejä lapsille.

• Mikä ihmeen tabu? Paranisiko rumien ja vasten tahtoaan naisettomien ja lapsettomien miesten asema paranisi, jos sitä telkkarissa yhtenään voivoteltaisiin?

• PalstanRuminMies

Paraneeko homojen ja neeberien asema kun niitä jatkuvasti hoetaan ja toitotetaan joka tuutista? Toisista huudetaan julkisuudessa pää punaisena ja toisista ollaan hiljaa. Se mistä ei puhuta niitä ei ilmeisesti ole?

• cp12345

vai voivottelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      79
      1525
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1004
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      902
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      139
      674
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    10. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      74
      633
    Aihe