Taas persu poistuu puolueesta - syynä rasismi

PerusHinurit

Romanitausta oli monelle liikaa - rasistiset solvaukset ajoivat ulos persuista

Blomerus kuvailee Iltalehdelle, että nimittely on ollut "mannittelusta" suoranaisiin solvauksiin.

- Romanitaustani on monelle punainen vaate. Parissa erittäin uhkaavassa tilanteessa perheeni oli mukana, hän sanoo.

- Haukkujat ovat kaikesta päätellen olleet yksittäisiä äänestäjiä, joita elämä ei ole kohdellut kaikkein parhaiten, hän muotoilee.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016070421844153_uu.shtml

Niin, persu on persulle persu. Ja puolue senkun pienenee. Luulisi ettei moisella bakteeripuolueella ole varaa menettää enää yhtään omistaan, mutta asia ei ilmeisesti ole niin. Pian saamme taas nähdä vaalivalvojaisia, joissa soini jorailee yksin nakkisaavi kourassaan...

27

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pSS-pimeyden-ydin

      Missä persut - siellä populistinen mätä pursuaa.

    • sd3423

      vain suvakki voi kuvitella että muunmaalainen voi olla perussuomalainen. kuten köyhä ei voi olla porvari yms

      • PerusHinurit

        Siis kyseessähän oli suomalainen, mutta romani. Ja mikäs estää köyhää olemasta porvari? Istuuhan hallituksessa keskusta, kokoomus ja persut eikä taatusti pelkästään rikkaiden äänillä...


      • persuvihollinen

        sd3423.Persu tollo siitähän teidän persujen alamäki johtuukin.ei voi olla perussuomalainen.


      • PShuuhilot

        Sen nyt ymmärtää, että moni köyhä haluaisi olla porvari. Mutta minkä takia muunmaalainen, romani tai yleensä kukaan haluaisi olla persu? Viime ajat ovat todistaneet, että ovi persuista käy lähinnä ulospäin. Kukapa sitä haluaisikaan muhia eltaantuneiden konjakkipierujen härskeissä aromeissa?


    • anaali-tossavainen

      Ei yllätä. Persereikäpuolue on sivistyksen ja ihmisyyden vastainen joukkio, joka haisevan ja narsistisen opportunistin johdolla pääsi hetkeksi parrasvaloihin. Nyt kun petos on selvinnyt kaikille, loppu häämöttää.

    • PS.äänestäjä

      Ei PS mitään manneja kaipaa. Ihan hyvä, että saatiin savustettua pellolle. Hyvä PS. Kiitos PS.

      • PerusHinurit

        Nin, kohta ei persuissa ole enää muita kuin soini ja putkonen jytkyttämässä sinua...


      • PS.äänestäjä
        PerusHinurit kirjoitti:

        Nin, kohta ei persuissa ole enää muita kuin soini ja putkonen jytkyttämässä sinua...

        Vahvimmat PS vaikuttajat ovat ja pysyvät. Se on tärkeintä. Kaikenmaailman onnenonkijoita ja tyhjäntoimittajia liikkuu joka puolueessa. Heidän loikkimisellaan ei ole mitään merkitystä vahvalle puolueelle kuten PS. Hyvä PS. Kiitos PS.


      • Persut_häviää_m.kartalta
        PerusHinurit kirjoitti:

        Nin, kohta ei persuissa ole enää muita kuin soini ja putkonen jytkyttämässä sinua...

        Ja se punasteleva Halla-Aho. lol


      • PS.äänestäjä
        Persut_häviää_m.kartalta kirjoitti:

        Ja se punasteleva Halla-Aho. lol

        PS ei häviä mihinkään. Ja kyllähän se fakta, että PS istuu hallituksessa vielä kolme pitkää vuotta saattaa vituttaa ankarasti puskista huutelijoita. Hyvä PS. Kiitos PS.


      • PerusHinurit
        PS.äänestäjä kirjoitti:

        PS ei häviä mihinkään. Ja kyllähän se fakta, että PS istuu hallituksessa vielä kolme pitkää vuotta saattaa vituttaa ankarasti puskista huutelijoita. Hyvä PS. Kiitos PS.

        Tai sitten ei istu. Jäljellä on kohta enää soini nakkisaavinsa kanssa...


      • hekohekohi
        PS.äänestäjä kirjoitti:

        PS ei häviä mihinkään. Ja kyllähän se fakta, että PS istuu hallituksessa vielä kolme pitkää vuotta saattaa vituttaa ankarasti puskista huutelijoita. Hyvä PS. Kiitos PS.

        Mutta kolmen pitkän ja tuskastuttavan vuoden jälkeen S U O M A L A I S E T palkitaan,ja persut häviävät kuin pieru saharanautiomaahan


      • Joukko-orgiat-käynnissä
        PS.äänestäjä kirjoitti:

        PS ei häviä mihinkään. Ja kyllähän se fakta, että PS istuu hallituksessa vielä kolme pitkää vuotta saattaa vituttaa ankarasti puskista huutelijoita. Hyvä PS. Kiitos PS.

        Kolme pitkää ja *itutuksen täyteistä vuotta persut joutuvat vielä sietämään perseen myyntiä. Ja koska Suomessa on edustuksellinen demokratia, Soinin persettä jyskyttävät kepulaiset ja kokkarit ovat samalla kiinni kaikkien persuäänestäjien pakaroissa. Nauttikaa siittä. Timppa ainakin ottaa kaiken ilon irti näistä vuosista.


      • PERSUVIHOLLINEN
        PS.äänestäjä kirjoitti:

        Vahvimmat PS vaikuttajat ovat ja pysyvät. Se on tärkeintä. Kaikenmaailman onnenonkijoita ja tyhjäntoimittajia liikkuu joka puolueessa. Heidän loikkimisellaan ei ole mitään merkitystä vahvalle puolueelle kuten PS. Hyvä PS. Kiitos PS.

        PS.äänestäjä. Persuissahan on mainisemiasi onnenonkioita pilvin pimein.


    • Hyväettä.lähti

      Mannet eivät kuulu tähän puolueeseen hyvä että ymmärsi lähteä,viesti on siis mennyt perille . Samanlaisia rosvoja ne on kuin nämä Romanian Mustalaiset tavat ovat ainakin samanlaiset heikomman päälle käydään vanhukset ovat heidän riistaa ,nämä sukulaissielut maamme Mustalaiset osaavat tämäntäidon hyvin ,vanhuksien asuntoon mennään röyhkeästi vettä pyytämään ja rahat ja pankkikortit lähtevät samantien ,syyttävät rasismista kun myyjä kulkee liikkeessä perässä ,ei saa varastaa rauhassa . Varmasti melkein kaikki Suomalaiset ovat tämän väittämän takana jollei noita Suvakkeja lasketa mukaan joita en ihmisiksi laske.

      • Antipersux

        Tässä taas tämä sama idiootti kirjoittaa joka vakuutta olevansa isänmaallinen suomalainen. Samalla hän kuitenkin mennen tullen raiskaa tätä kaunista suomen kieltä kun ei osaa kirjoittaa sitä oikein. Ennen pilkkua ei todellakaan tule välilyöntiä. Ynnä "suomalaiset" kirjoitetaan pienellä kirjaimella. samoin "mustalaiset" ja "suvakit". No sen siitä saa kun jättää peruskoulun kesken.


      • Antipersux kirjoitti:

        Tässä taas tämä sama idiootti kirjoittaa joka vakuutta olevansa isänmaallinen suomalainen. Samalla hän kuitenkin mennen tullen raiskaa tätä kaunista suomen kieltä kun ei osaa kirjoittaa sitä oikein. Ennen pilkkua ei todellakaan tule välilyöntiä. Ynnä "suomalaiset" kirjoitetaan pienellä kirjaimella. samoin "mustalaiset" ja "suvakit". No sen siitä saa kun jättää peruskoulun kesken.

        Voi persua.


      • 7plus12

        Tämä vakavasta nettipersuudesta kärsivä ihmispoloinen tunnetaan ennen kaikkea siitä, että välimerkkiä edeltää lähes aina välilyönti.


    • ei-soininatsi

      Tässäkin aisassa persut ja Hitler käyvät käsikynkkää?

    • Mannevedätti

      Nimestä päätellen tämä Blomerus on näitä autokaupiaita ettei vaan olisi kauna lähtenyt autokaupoista .

    • Joukkoon.tummaan

      En kuulu joukkoon oon toisenlainen lauleskelee Mustalaispoika kun puolueestä lähti.

      • Mietiasiaa

        En minäkään kuulu jóukkoon tummaaan lauleskeli valkolaispoika . Mustalaiset on oma rotunsa en viitsi olla heidän kanssaan missään tekemisissä jopa oma heimo ei tule keskenänsä toimeen kertoo jotain tästä kieroonkasvaneesta kulttuurista joka ei sopeutunut tänne eikä mihinkään muuallekkaan ,samoin kun noi Somalit siinä kaksi rotua täydentävät toisiansa ,jos joku kysyy mistä on kysymys varaa aika tohtorille ,


      • Mietiasiaa kirjoitti:

        En minäkään kuulu jóukkoon tummaaan lauleskeli valkolaispoika . Mustalaiset on oma rotunsa en viitsi olla heidän kanssaan missään tekemisissä jopa oma heimo ei tule keskenänsä toimeen kertoo jotain tästä kieroonkasvaneesta kulttuurista joka ei sopeutunut tänne eikä mihinkään muuallekkaan ,samoin kun noi Somalit siinä kaksi rotua täydentävät toisiansa ,jos joku kysyy mistä on kysymys varaa aika tohtorille ,

        Empä kyl persuksikaan haluaisi tunnustautua missään nimessä.


    • ainestaON
      • juoppokepulainen

        mustalainen on mahdoton ääni havara


    • Hallaahonäänestäjä45

      Italilainen köyhä tappoi amerikkalaispojan mahdollisesti siinä Tiberin sillalla joka menee saaren pohjoisosan yli eli Ponte Garibaldilla, jossa poika heitettiin Tiberiin ja valui merelle päin muutaman kilometrin

      MUTTA ASIAAN: MURHAAJAN NIMI ON TIEDOSSA YMPÄRI MAAILMAN HETI JA JA IKÄ 40 VUOTTA JA OSOITE (asunnoton) ja luultavasti kengännumero jos sillä olisi kengät

      mutta Suomessa piilotellaan murhaajia jotta niiden etuoikeudet suhtessa veronmaksajiin säilyisivät

      MASSIMO GALIOTO MURHASI NIMI TIEDOSSA ENNEN MITÄÄN OIKEUDENKÄYNTEJÄ

      http://it.blastingnews.com/cronaca/2016/07/omicidio-beau-solomon-fermato-il-quarantenne-massimo-galioto-00999977.html

      http://heavy.com/news/2016/07/massimo-galoito-arrested-arrest-beau-solomon-murder-suspect-italy-wisconsin-college-student-rome-tiber-river-facebook/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe