Olen pian 14 vuotta ja mulla on suuria ongelmia mun vartalon kaa :( Pituuteni on 164 & paino 41kg, vihaan kroppani muotoa. Läskejä reisiäni ja mahaa joka tuntuu koostuvan vaan läskistä. Naamalta nähden ei ole ongelmaa ym ainoastaa sen vartalon kanssa. Rinnatki pienet 45B :(( vertailen itteäni aina muihin koska, kaikki ovat jotenki vaan kauniimpia. Haluaisin vaan paremman kropan, isommat rinnat & kiinteämmän mahan mutku en löydä salia joho vois mennä treenaa alle 15v :/ asun siis iha niiku melkee landel mut periaattees en landel. Väliltä. Auttakaa? Miten kohontaa itsetuntoani? Kuullostaako kroppani teidän mielestä iha ok? Jos ees sitäkään?
Vihaan kroppaani niin paljon
11
199
Vastaukset
- 01tyyppinen
Moikka!
Oot aika kevyt tuon pituiseksi. En olekaan vielä ennen tätä kuullut 45-ympärysmitasta rintakehällä. Luulin että pienimmät liivit on 60 cm.
Näkemättä on paha sanoa mutta veikkaan että himpun itseäsi vanhemmat miehenalut näkevät sinut kiinnostavana.
Aika moni tyttö haluaisi toisenlaiset rinnat kuin mitkä itsellään sattuu olemaan. Eipä silti auta muu kuin koittaa tulla toimeen vartalonsa kanssa ja yrittää pitää siitä hyvää huolta (ei tupakkaa, huumeita eikä alkoholia tai viiltelyä). Jotku ottaa aikuisena silarit mutta niitäkin pitää sit uusia suunnilleen 10 vuoden välein, se maksaa.
Kuitenkin sinun kroppasi kuulostaa hyvältä ainaskin minusta. Toisekseen pikku pömppis on sexy, jos sulla tuolla painolla sellaista oikeesti edes voi olla.
Suukko! - haliii
Kokeiles eutanasiaa toimiva keino
- sgfs
Kukaan ihminen ei oo eutanoinnin arvoinen, on vain armottomia murhia
- oletkaunis
Olet alipainoinen! Sen takia sinulla ei myöskään ole rasvakudosta jolloin rintasi olisivat suuremmat.
Jos haluat, niin voit toki aina yrittää kasvattaa lihaksia, siihen ei välttämättä tarvitse salia, youtubessa on esimerkiksi todella paljon hyviä vatsalihas treenejä, mikäli juuri vatsa on se alue mitä haluaisit parantaa! :)
Tsemppiä, olet varmasti todella kaunis!- ÄläHuoli
Entä mä? 160cm ja 55kg? Oonki sopiva? :(
- Ällöshuoli
Normaali painoinen. Itse olen 157cm ja painan 48kg, rinnat ovat siinä A75, mutta murkkuiässä.
- ÄläHuoli
Mä just täytin 14 ja oon 160cm ja 55kg D: Vittu.....
- Ällöshuoli
13vee/
Et omista varmaankaan painosi takia isompia rintoja. Painoa vain se pari kiloa lisää (Terveellisesti, ei karkkia mässyttämällä) niin varmasti alkaa sitä rasvaa rintoihinkin kehittymään! - Curvy69
Kuulostat kurvikkaalta
- hoivoi
Voin sanoa ettet oo ainakaan läski :D et todellakaan.
Nam. Kelpaisit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436