Loppu lähenee, MV-lehti!

MV_jyrkkä_EI

12

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä-se-alkaa
    • PaskaaJaSaastetta

      Paljon on mediassa putsattavaa, MV-ei edes pahimpia.

      • Hallaahonäänestäjä45

        tässä on kyse maalaisliiton kaleva-lehden törkyjournalismista

        maalaisliiton sipilä on poliittisesti hoidettava historian roskakoriin

        Mitä minä teen tehdessäni kauppaa

        http://static.mvlehti.net/uploads/2016/06/Sipila-EU-mafia-mv.jpg

        Joo, annan lausuntoja EU-bobrikovien puolesta, HUOMASITTEKO Sipilän ultrafederalistisen mollaavan lausunnon, että britit suhtautuivat TUNTEELLA EU:hun, pääministeri on ollut 12-vuotias teini, kun Englanti liittyi EU:hun, josta briteillä on siis 43 vuoden kokemus, enemmän kuin Sipilällä aikuisena, Suomi ei ansaitse veronvälttelijäjoukkoa Sipilä-Vanhanen johtoonsa maksattamaan matujen oikeuksia

        JA JOS AIKAA JÄÄ,
        myyn maatani http://mvlehti.net/2016/07/02/eu-palkitsee-maidensa-myyjat/

        ja VÄLTTELEN VEROJA JA OTAN MATUJA MAAHAN TAVISTEN ELI VERONMAKSAJIEN LASKUUN JA NAURAN PÄÄLLE MAKEASTI

        Piensijoittajien osinkotulot verotetaan keskimäärin huomattavasti ankarammin kuin suursijoittajien eli osinkovero on siis degressiivinen. Varakkaiden veroparatiisi jyllää Suomessa. Piensijoittajat vastustavat hallintarekisterimuutosta ja hallituksen veronvälttelijöitä, puheenjohtaja Rothovius kertoo

        (jäseniä on enemmän kuin PS-puolueessa, yli 20 000) http://www.uusisuomi.fi/raha/196782-professori-avautuu-vakuutuskuorista-tama-veroparatiisi-suomen-sisalla Juha Sipilä (kesk.) kertoo kohua aiheuttaneessa sidonnaisuusilmoituksessaan, että hänellä on merkittävä rahoitusomaisuus talletettuna sijoitusinstrumentteihin kuten säästöhenkivakuutuksiin sekä kapitalisaatiosopimuksiin. Vakuutuskuorien ansiosta pääministerin sijoituskohteita ja varallisuuden määrää ei tunneta

        Kempele-Sipilä selittelee
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001040771.html

        Poliisin mukaan 14-vuotias kempeleläinen tyttö raiskattiin maanantaina kello 22.30 aikaan ulkona Kempeleen Asemantiellä.

        Poliisin mukaan kaksi ulkomaalaistaustaista henkilöä oli käynyt tyttöön käsiksi, ja ainakin toinen nuori mies oli raiskannut hänet. Paikalle oli sattumalta tullut kaksi paikkakuntalaista miestä, jotka soittivat paikalle apua.


    • Hallaahonäänestäjä45

      MITÄ KANSARYHMÄÄ

      OVATKO MUSLIMIT
      JOISTA SHIIAT SUNNIT KURDIT TAPPAVAT TOINEN TOISIAAN
      kansanryhmä

      tai venäläiset tai sosdemit

    • persuvihollinen

      HyvästiMV LEHTI JA PS PUOLUE EI TEITÄ KAIVATA.

    • kysympä

      Poliisin mukaan 14-vuotias kempeleläinen tyttö raiskattiin maanantaina kello 22.30 aikaan ulkona Kempeleen Asemantiellä.

      Poliisin mukaan kaksi ulkomaalaistaustaista henkilöä oli käynyt tyttöön käsiksi, ja ainakin toinen nuori mies oli raiskannut hänet. Paikalle oli sattumalta tullut kaksi paikkakuntalaista miestä, jotka soittivat paikalle apua.

      ON SURULLISTA ETTÄ TÄMMÖSIÄ TAPAUKSIA SATTUU YHTENÄÄN. Eikö niille löydy mitään lakia ?

    • Pekka_E

      Onhan aikamoinen rötöslista! Oikean kunniallisen lehden kanssahan ei MV:llä ole ollut mitään tekemistä, pelkkä sontaluukku.

      • TapaIttesLuuseri

        Hiukka nii ku pikku-Hesari.


    • Hallaahonäänestäjä45

      SUOMALAISIA TÖRKIMYKSIÄ - esim. verovälttelijä kempele-Sipilä ja verovälttelykonsulti Vanhanen - ei voida karkottaa maasta

      ULKOMAALAISIA KOULUTTAMATTOMIA MATUA EI TARVITSE PÄÄSTÄÄ SUOMEEN

      tässä on suomalaisen (pidettävä maassa) ja ulkomaalaisen (matu ulos) ero,
      ON FAKTA ETTÄ OSAAJAULKKARI MENEE KOLONIALISTIVALTIOON EMÄMAAHAN EI TULE PIENEEN YLIVEROTETTUUN SUOMEEN VAAN MENEE USAHAN JA JOS EI SINNE PÄÄSE NIIN ENGLANTIIN TAI EHKÄ RANSKAAN ei edes Italiaan helposti

      KUKA OSAAJAULKKARI HALUAA TULLA MAKSAMAAN LÄSKIPERSE-HALOSEN LUOMAA SOSIAALITURVAA YRITTÄJÄNÄ

      Siitä on turha filosofoida mikä rikollinen ja raiskaaja on pahempi

      MUTTA FAKTA ON ETTÄ KUN TÄNNE TUODAAN ULKKARIRIKOLLISIA,
      MYÖS KANTAVÄESTÖ RAAISTUU

      MTV:n tietojen mukaan tekijät ovat Afganistanista tulleita turvapaikanhakijoita, ja heidät otettiin kiinni Kempeleessä sijaitsevasta turvapaikanhakijoiden yksiköstä. Poliisi ei vahvista tietoja.

    • Loppuu ehkä tuon oha-allahin äänestäjänki spämmäily sitten, kun oikeus on tapahtunut.

    • Lehdenlukia

      Uusia lehtiä tulee,lehteä on mukava lukea siinä on enemmän asiaa kuin tavallisissa lehdissä .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe