Taas persuilta lisää byrokratiaa

PerusHinurit

Ravustuskauden alla moni ravustaja on epätietoinen miten uusi kalastuslaki säätelee rapujen myyntiä. Lain mukaan välittäjille, kaupalle tai ravintoloille rapuja pyytävien on rekisteröidyttävä kaupallisiksi kalastajiksi. Välittäjien mukaan asiasta on tiedotettu erittäin huonosti.

http://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/ravustuskausi-alkamassa-vain-harva-tietaa-uudesta-kalastuslain-vaatimuksesta/5976982

Nii-in. Persuthan lupasi säännöstelyn vähentämistä, mutta toistaiseksi on tullut vain lisää sääntöjä ja mennään yhä pienempii segmentteihin ja anaalisempaan suuntaan niitä luodessa. Se voi olla että noille rekisteröityneille tulee kivoja bonusveroja ihan pyytämättä ja yllättäen. Ei olisi ainakaan mikään ihme. Kauniita sanoja puhutaan, että ihmisillä tulisi olla oikeus tienata vähän ekstraa ja sitten kun sitä yrittää, napsahtaa hallitukselta mukava viesti lisämaksujen muodossa...

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl vois järjestää jo uudet vaalit, ni sais ton persuston pois eduskunnasta.

    • Turhaahaikailua

      Homoista saa hyviä ravunsyöttejä siis ainoa hyötykäyttö , mitä tulee uusinvaaleihin ne tulevat kolmenvuodenperästä .Vasemmistoa eikä Vihreitä seuraavassa hallituksessa ei nähdä .Punamultaa tietenkin haikaillaan mutta värinsä puolesta se sopii vanhojen rakennusten seiniin. Uskoisin että seuraavassa hallituksessa on Perussuomalaiset toki puolue on pienentynyt ,mutta haluttua seuraa varmasti kun Pääministeripuolue on Keskusta .

      • PerusHinurit

        Persut pääsevät seuraavissa vaaleissa korkeintaan eduskunnan vessojen siivoajiksi ja kepu ja kokoomus menevät kiltisti oppositioon ja maahan saadaan hyvä punavihreä hallitus jolla on valtaisa työ korjailla persujen jatkuvia töppäyksiä.


      • PerusHinurit kirjoitti:

        Persut pääsevät seuraavissa vaaleissa korkeintaan eduskunnan vessojen siivoajiksi ja kepu ja kokoomus menevät kiltisti oppositioon ja maahan saadaan hyvä punavihreä hallitus jolla on valtaisa työ korjailla persujen jatkuvia töppäyksiä.

        Viher-punamulta vois olla iha jees.


    • sososos

      Ihanko ne persut yksin tämän määräyksen siellä hallituksessa säätivät? Minne muut ovat menneet?

      • Palstapölhö

        Tää palstapölhö noita aivopieruja päästelee ,hullu mikä hullu ei kannata noteerata millään lailla .


      • Eiopiikinä

        Persut eivät vieläkään ymmärrä mitä on hallitusvastuu - eivät taida ikinä oppia.


    • sonin-pelleSHOW

      Kuten kommentit taas kerran osoittavat: persut eivät pysty minkäänlaiseen asiakeskusteleen. Mälväävät vain sontaa, Isä Timon tapaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe