Ravustuskauden alla moni ravustaja on epätietoinen miten uusi kalastuslaki säätelee rapujen myyntiä. Lain mukaan välittäjille, kaupalle tai ravintoloille rapuja pyytävien on rekisteröidyttävä kaupallisiksi kalastajiksi. Välittäjien mukaan asiasta on tiedotettu erittäin huonosti.
http://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/ravustuskausi-alkamassa-vain-harva-tietaa-uudesta-kalastuslain-vaatimuksesta/5976982
Nii-in. Persuthan lupasi säännöstelyn vähentämistä, mutta toistaiseksi on tullut vain lisää sääntöjä ja mennään yhä pienempii segmentteihin ja anaalisempaan suuntaan niitä luodessa. Se voi olla että noille rekisteröityneille tulee kivoja bonusveroja ihan pyytämättä ja yllättäen. Ei olisi ainakaan mikään ihme. Kauniita sanoja puhutaan, että ihmisillä tulisi olla oikeus tienata vähän ekstraa ja sitten kun sitä yrittää, napsahtaa hallitukselta mukava viesti lisämaksujen muodossa...
Taas persuilta lisää byrokratiaa
8
111
Vastaukset
Kyl vois järjestää jo uudet vaalit, ni sais ton persuston pois eduskunnasta.
- Turhaahaikailua
Homoista saa hyviä ravunsyöttejä siis ainoa hyötykäyttö , mitä tulee uusinvaaleihin ne tulevat kolmenvuodenperästä .Vasemmistoa eikä Vihreitä seuraavassa hallituksessa ei nähdä .Punamultaa tietenkin haikaillaan mutta värinsä puolesta se sopii vanhojen rakennusten seiniin. Uskoisin että seuraavassa hallituksessa on Perussuomalaiset toki puolue on pienentynyt ,mutta haluttua seuraa varmasti kun Pääministeripuolue on Keskusta .
- PerusHinurit
Persut pääsevät seuraavissa vaaleissa korkeintaan eduskunnan vessojen siivoajiksi ja kepu ja kokoomus menevät kiltisti oppositioon ja maahan saadaan hyvä punavihreä hallitus jolla on valtaisa työ korjailla persujen jatkuvia töppäyksiä.
PerusHinurit kirjoitti:
Persut pääsevät seuraavissa vaaleissa korkeintaan eduskunnan vessojen siivoajiksi ja kepu ja kokoomus menevät kiltisti oppositioon ja maahan saadaan hyvä punavihreä hallitus jolla on valtaisa työ korjailla persujen jatkuvia töppäyksiä.
Viher-punamulta vois olla iha jees.
- sososos
Ihanko ne persut yksin tämän määräyksen siellä hallituksessa säätivät? Minne muut ovat menneet?
- Palstapölhö
Tää palstapölhö noita aivopieruja päästelee ,hullu mikä hullu ei kannata noteerata millään lailla .
- Eiopiikinä
Persut eivät vieläkään ymmärrä mitä on hallitusvastuu - eivät taida ikinä oppia.
- sonin-pelleSHOW
Kuten kommentit taas kerran osoittavat: persut eivät pysty minkäänlaiseen asiakeskusteleen. Mälväävät vain sontaa, Isä Timon tapaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483