Naisilla on nii paljon hypergamisia vaatimuksia, että kohta ei ytm miehetkään kohta riitä naisille.
Ei naista saa nykysin millään keinolla!!!
47
521
Vastaukset
- Jfbxxbx
Ja keinosi ovat olleet...?
- sad-but-true
Selvinpäin, kännissä, autolla, kalliilla vaatteilla, tarjottu ilta baarissa, tarjottu matka ulkomaille yms... ja paljon muutakin kokeiltu, saatu tyyliin vaa kylmää kättä.
- fiipii
sad-but-true kirjoitti:
Selvinpäin, kännissä, autolla, kalliilla vaatteilla, tarjottu ilta baarissa, tarjottu matka ulkomaille yms... ja paljon muutakin kokeiltu, saatu tyyliin vaa kylmää kättä.
Älä yritä ostaa itsellesi kumppania. Se ei tule onnistumaan.
- tämäfakta
fiipii kirjoitti:
Suurin osa miehistähän "ostaa" naisen tavalla tai toisella. Tutkijoiden mukaan nainen kiihottuu selvästi enemmän rahamiehen seurassa.
- Ex----------PUA
fiipii kirjoitti:
Valitettavasti juuri se onnistuu.
Mutta nainen ylihinnoittelee itsensä ulos markkinoilta.
- tiedätsen_itsekin
mitä jos kokeilisit et ruoan, vaan fitness-tuotteiden avulla? ne puree nykytyttöön aivan varmasti, sillä kukaan ei halua olla pullukka, vaan treenattu, ja se taas onnistuu vain rahan avulla. eli pullukkatytöt tarvitsevat rahoittajan kalliille kehonmuokkaukselleen ja sehän on MIES
Pullukka tytöt ei tarvitse kuin kyllästymisen omaan pullukkuuteensa ja motivaatiota päästä siitä eroon. Rahaa siihen ei tarvita penniäkään. :)
Liikkuminen on ilmaista, ruoka toki maksaa. Mutta jollainhan se ruoka on ennen miestäkin ostettu.
Ehkäpä naiset vaistoavat sen, jos heitä lähestytään liian tarkoitushakuisesti, olipa tarkoitus sitten seksi tai suhde.
- PalstanRuminMies
Aina tää ihme vaistokortti otetaan esiin. Jotkut eläimet vaistoo ihmiset ei vaikka jollain mittapuulla eläimiä mekin ollaan. Ainoa asia minkä nainen "vaistoaa" eli näkee on se onko mies ruma vai komea. Ja tämän jälkeen tehtyjä valintoja on turha sysätä minkään vaiston piikkiin.
PalstanRuminMies kirjoitti:
Aina tää ihme vaistokortti otetaan esiin. Jotkut eläimet vaistoo ihmiset ei vaikka jollain mittapuulla eläimiä mekin ollaan. Ainoa asia minkä nainen "vaistoaa" eli näkee on se onko mies ruma vai komea. Ja tämän jälkeen tehtyjä valintoja on turha sysätä minkään vaiston piikkiin.
Hyvä on miehen puhua naisten puolesta. ;) Kyllä sen aika hyvin pystyy näkemään, että mitä mies haluaa. Mies, joka lähestyy ensisijaisesti ystävällisessä, ei-seksuaalisessa mielessä, on kiinnostavampi. Ei mua ainakaan kiinnosta mies, joka ensimmäisenä rehvastelee rahoillaan tai haluaa tarjota jotain. Mies, joka on kiinnostunut minusta ihmisenä ja joka haluaa myös kertoa itsestään, menee ohi ihan 100-0.
- PalstanRuminMies
Marrrnie kirjoitti:
Hyvä on miehen puhua naisten puolesta. ;) Kyllä sen aika hyvin pystyy näkemään, että mitä mies haluaa. Mies, joka lähestyy ensisijaisesti ystävällisessä, ei-seksuaalisessa mielessä, on kiinnostavampi. Ei mua ainakaan kiinnosta mies, joka ensimmäisenä rehvastelee rahoillaan tai haluaa tarjota jotain. Mies, joka on kiinnostunut minusta ihmisenä ja joka haluaa myös kertoa itsestään, menee ohi ihan 100-0.
Mä en leveile naisille rahoilla enkä tarjoa heille mitään koska hukkaan heittäisin nekin rahat silloin niin en kiinnosta naisia kuitenkaan. Juttelen kyllä naisille ihan muina miehinä asiaa eikä silti kukaan koskaan kiinnostu joten mikähän muu syy siinä onkaan kun minun rumuus? Kumma jos komeat kaverini menevät höpöttämään näille naisille joutavia saavat he heti jos jonkinlaista kutsua kämpille ja puhelinnumeroita yms vaikka olisivat varattujakin. Tiedät itsekin että vain ulkonäkö on se juttu. Totta helvetissä minäkin olisin kolmenkymmenenviiden ikävuoden saavuttaessani jo saanut naisen, lapsia yms jos kyse olisi muusta kuin pelkästä ulkonäöstä naisten osalta.
Mä en leveile naisille rahoilla enkä tarjoa heille mitään koska hukkaan heittäisin nekin rahat silloin niin en kiinnosta naisia kuitenkaan. Juttelen kyllä naisille ihan muina miehinä asiaa eikä silti kukaan koskaan kiinnostu joten mikähän muu syy siinä onkaan kun minun rumuus? Kumma jos komeat kaverini menevät höpöttämään näille naisille joutavia saavat he heti jos jonkinlaista kutsua kämpille ja puhelinnumeroita yms vaikka olisivat varattujakin. Tiedät itsekin että vain ulkonäkö on se juttu. Totta helvetissä minäkin olisin kolmenkymmenenviiden ikävuoden saavuttaessani jo saanut naisen, lapsia yms jos kyse olisi muusta kuin pelkästä ulkonäöstä naisten osalta.
"Tiedät itsekin että vain ulkonäkö on se juttu."
Ulkonäöllä on merkitystä, enkä sitä kiistä. Silti tunnen joitakin miehiä, joilla on ulkonäöllisiä ongelmia (eikä todellakaan mitään "miehekkäitä" arpia tms.) joistain sairauksista johtuen, eivätkä hekään ole ilman jääneet. Näin ollen ulkonäkö ei ole _vain_ se juttu, kokonaisuuteen kuuluu muutakin. Paha sanoa, mikä sinun kohdallasi mättää.
Sitä paitsi olemmehan me tällä palstalla nähneet monien, itsensä komeiksi luokitelleiden miesten avautumisia naisettomuudesta. Jos ulkonäkö olisi ainoa kriteeri, miten selität sen että hekin ovat jääneet ilman naista?- pröö
mitä vitun väliä, eikö hyvä kun tietää mitä tekee tyhmiä ämmiä
- PalstanRuminMies
Marrrnie kirjoitti:
"Tiedät itsekin että vain ulkonäkö on se juttu."
Ulkonäöllä on merkitystä, enkä sitä kiistä. Silti tunnen joitakin miehiä, joilla on ulkonäöllisiä ongelmia (eikä todellakaan mitään "miehekkäitä" arpia tms.) joistain sairauksista johtuen, eivätkä hekään ole ilman jääneet. Näin ollen ulkonäkö ei ole _vain_ se juttu, kokonaisuuteen kuuluu muutakin. Paha sanoa, mikä sinun kohdallasi mättää.
Sitä paitsi olemmehan me tällä palstalla nähneet monien, itsensä komeiksi luokitelleiden miesten avautumisia naisettomuudesta. Jos ulkonäkö olisi ainoa kriteeri, miten selität sen että hekin ovat jääneet ilman naista?Minä en tiedä ja väitän että kukaan nainenkaan ei tiedä YHTÄÄN sellaista komeaa miestä joka surkuttelisi miksi ei koskaan saa naista=parisuhdetta tai lasta. Takaan että yhdelläkään komealla miehellä ei tule koskaan ongelmaa tämän takia. Ja tuohon kun laitetaan vastapainoon se että aika jolloin minä hain naista ja toivoin lasta tuloksettomana käsitti noin 15 vuoden ajanjakson. Käyntejä kaikenmaailman riennoissa, roikkumisia toista vuosikymmentä nettideiteillä yms ja kuunnellen sukulaisilta "koskas se herra sen naisen tuo näytille" Nykyään pitävät järjestään kaikki homona kun kuvittelevat että en muka ole naisista kiinnostunut kun en niitä huoli eli todellisuudessa edes rumakaan nainen ei huoli minua. No tuo aika on ajanut minusta ohi. Lopun elämääni käytän työntekoon, harrastuksiini, koiriin, autoihin yms koneisiin ja hauskanpitoon. Ohessa sitten katkeroin niille onnellisille joille on suotu lisääntymisen oikeus tähän elämään.
Minä en tiedä ja väitän että kukaan nainenkaan ei tiedä YHTÄÄN sellaista komeaa miestä joka surkuttelisi miksi ei koskaan saa naista=parisuhdetta tai lasta. Takaan että yhdelläkään komealla miehellä ei tule koskaan ongelmaa tämän takia. Ja tuohon kun laitetaan vastapainoon se että aika jolloin minä hain naista ja toivoin lasta tuloksettomana käsitti noin 15 vuoden ajanjakson. Käyntejä kaikenmaailman riennoissa, roikkumisia toista vuosikymmentä nettideiteillä yms ja kuunnellen sukulaisilta "koskas se herra sen naisen tuo näytille" Nykyään pitävät järjestään kaikki homona kun kuvittelevat että en muka ole naisista kiinnostunut kun en niitä huoli eli todellisuudessa edes rumakaan nainen ei huoli minua. No tuo aika on ajanut minusta ohi. Lopun elämääni käytän työntekoon, harrastuksiini, koiriin, autoihin yms koneisiin ja hauskanpitoon. Ohessa sitten katkeroin niille onnellisille joille on suotu lisääntymisen oikeus tähän elämään.
Noniin, nyt löit ainakin yhden valttikorttisi pöytään. Minuun ja taatusti todella moniin muihinkin naisiin vetoaa miehet, jotka pitävät eläimistä. Koirapiireissä pyörii paljon eri-ikäisiä naisia, oletko siellä koittanut onneasi? Ja jos sinulla on rahkeita esimerkiksi pitää jotain kurssia/luentoa johonkin koira-taitoon liittyen, niin sellainen varmasti herättäisi positiivista huomiota. Millaisia asioita harrastat koiran/koirien kanssa?
- Ex----------PUA
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta sehän on lähestymisen ainoa tarkoitus.
Juuri tämä.
Hieman sama juttu on PUA-käärmeöljyssä, jossa puhutaan näistä "lähesty ilman lopputuloshakuisuutta" tai "viihdytä itseäsi".
Kun kysytään että miksi, on vastaus: että saisit naisen.
Loppuutlos: ihan sama jos lähestyisit lopputulos mielessä.
Minulta on vielä raportti viime viikonlopulta julkaisematta, uskon että siinä onnistuin tuossa, että ollaan liikkeellä ilman lopputuloshakuisuutta, mutta se on paljon lähempänä palstatotuuksia kuin palstamyyttejä.
Oli huono päivä, ja etenkin suunnaton kypsyminen nais-sukupuoleen.
Sillä tuloksella, että lopulta eräs nainen päätyy raahaamaan minutkirjaimellisesti sänkynsä kadulta (niinkin epäpinnallisella avarilla, kuin että muistutan erästä julkimoa), ja ensimmäinen kontakti mikä tehtiin minulle oli jo baarijonossa, samalla kun kaksi puppetyyliin näitä naista iskenyttä yritti iskeä heitä kuin viimeistä pävää.
Nämä myytit siitä, että "saisit naisen jos et olisi noin katkera naisvihaaja" tai puppejen "ole iloinen päivänsäde, bro" , on kokolailla murrettu.
Sen sijaan "ole komea" tai "naama tonninseteli-fi ilmeellä" ovat paljon toimivampia ohjeita.
Muuten taas sanoisin, että nainen valitsee, ja se tekee sen pitkälti ulkonäön perusteella, joten sikäli on sama jos menet lähestymään häntä jokin mielessäsi, koska molemmat halauvat samaa asiaa. Vaan kuten palstakurpat ovat varmistaneet, niin jos nainen ei ole vähintään 50cm sinua lyhyempi, ja jos jatkokuulusteluissa sinulta ei löydy kunnollista varallisuutta ja sellaista statusta jolla muut tytöt saadaan hinkumaan sinua myös, ei vain sellaisia tunteita nyt tällä kertaa sittenkään ollut, kemiat eivät syntyneet tahi kolahtaneet tai jokin muu mystinen transferenssi jäi tapahtumatta. - Palstakurppa
Ex-pua on hiirenkolosta huuteleva pelkuri, joka ei uskalla kertoa ketä julkimoa kuvittellee muistuttavansa koska pelkää että hänet tunnistettaisiin. Ei siis uskalla seistä sanojensa takana omana itsenään.
- 176
Minä en tiedä ja väitän että kukaan nainenkaan ei tiedä YHTÄÄN sellaista komeaa miestä joka surkuttelisi miksi ei koskaan saa naista=parisuhdetta tai lasta. Takaan että yhdelläkään komealla miehellä ei tule koskaan ongelmaa tämän takia. Ja tuohon kun laitetaan vastapainoon se että aika jolloin minä hain naista ja toivoin lasta tuloksettomana käsitti noin 15 vuoden ajanjakson. Käyntejä kaikenmaailman riennoissa, roikkumisia toista vuosikymmentä nettideiteillä yms ja kuunnellen sukulaisilta "koskas se herra sen naisen tuo näytille" Nykyään pitävät järjestään kaikki homona kun kuvittelevat että en muka ole naisista kiinnostunut kun en niitä huoli eli todellisuudessa edes rumakaan nainen ei huoli minua. No tuo aika on ajanut minusta ohi. Lopun elämääni käytän työntekoon, harrastuksiini, koiriin, autoihin yms koneisiin ja hauskanpitoon. Ohessa sitten katkeroin niille onnellisille joille on suotu lisääntymisen oikeus tähän elämään.
jos ne sukulaiset kerran ihmettelee, miksei sinulla ole naista, niin silloin vika ei ole ulkonäössä. Jos olisi, he eivät ihmettelisi.
Kontrollifriikki luonne karkottaa naiset melko tehokkaasti. - PalstanRuminMies
176 kirjoitti:
jos ne sukulaiset kerran ihmettelee, miksei sinulla ole naista, niin silloin vika ei ole ulkonäössä. Jos olisi, he eivät ihmettelisi.
Kontrollifriikki luonne karkottaa naiset melko tehokkaasti.Niinkö? No sitten mulla on ollut nettideiteissäkin kaikki naiset ilmeisesti sukulaisia. Näemmä jollain sukulaissielulla on natsannu tosissaan kun on päässy kymmenettuhannet muijat polkemaan ja olisin sinunmielestäsi sitten sukurutsari jos joku näistä näyttäis minulle vihreää valoa. Sama tuolla ulkoelämässäkin ilmeisesti? Kerran tuttava nainen 50 kysyi edellämainittua. "Missäs sun naista piilottelet. Minä ottaisin sinut koska vaan." Sanoin että en ole ikärasisti lähdetäänkö treffeille. Voiko nainen vaikeemmaksi enään mennä sen kommentin jälkeen ja muuttaa puheenaihetta mitä epätoivoisemmin ja lopulta "mulle tuli menoa moi" Käännetään asia nyt vaikka niinpäin että jos sinä olisit ruman nuoremman sukulaispoikasi sukulainen ja näet silmilläsi että poika on ruma niin kyllä jokaisessa vanhemman konservatiivisen ja joskus kunnon käytösopin saaneessa sukupolvessa on senverran tapoja että ei erottelisi ulkonäön perusteella sukulaispoikia keiltä kyselee "koskas tuot naisen näytille" Tiedän että tuollainen sinunlainen ajattelutapa on nykyisen -80 luvun tällä puolen syntyneen pullamössökurittoman sukupolven ajattelumalli. Ja kun näyt minut tuntevan niin alas sitten listaamaan mun kontrollifriikkeyttä? Kuulisin niitä mielelläni minut "tuntevalta" bittiviidakon sielläpäässä oleilevalta henkilöltä. Ja Marrrnie. Suomenajokoiralla jäniksien ajattamista.
- PalstanRuminMies
Niinkö? No sitten mulla on ollut nettideiteissäkin kaikki naiset ilmeisesti sukulaisia. Näemmä jollain sukulaissielulla on natsannu tosissaan kun on päässy kymmenettuhannet muijat polkemaan ja olisin sinunmielestäsi sitten sukurutsari jos joku näistä näyttäis minulle vihreää valoa. Sama tuolla ulkoelämässäkin ilmeisesti? Kerran tuttava nainen 50 kysyi edellämainittua. "Missäs sun naista piilottelet. Minä ottaisin sinut koska vaan." Sanoin että en ole ikärasisti lähdetäänkö treffeille. Voiko nainen vaikeemmaksi enään mennä sen kommentin jälkeen ja muuttaa puheenaihetta mitä epätoivoisemmin ja lopulta "mulle tuli menoa moi" Käännetään asia nyt vaikka niinpäin että jos sinä olisit ruman nuoremman sukulaispoikasi sukulainen ja näet silmilläsi että poika on ruma niin kyllä jokaisessa vanhemman konservatiivisen ja joskus kunnon käytösopin saaneessa sukupolvessa on senverran tapoja että ei erottelisi ulkonäön perusteella sukulaispoikia keiltä kyselee "koskas tuot naisen näytille" Tiedän että tuollainen sinunlainen ajattelutapa on nykyisen -80 luvun tällä puolen syntyneen pullamössökurittoman sukupolven ajattelumalli. Ja kun näyt minut tuntevan niin alas sitten listaamaan mun kontrollifriikkeyttä? Kuulisin niitä mielelläni minut "tuntevalta" bittiviidakon sielläpäässä oleilevalta henkilöltä. Ja Marrrnie. Suomenajokoiralla jäniksien ajattamista.
Ennenkun alat tyhmänä uteleen miten nettideitti esimerkki tähän liittyy niin siten että on se vaan ihme että hekin kuvan perusteella sitten näkee minut kontrollifriikiksi tai muutenvaan epäkelvoksi kun ennen kuvaa samalla profiililla oli kiinnostuneita vaikka kuinka paljon luonnollisesti siihen saakka kunnes lähetin kuvan ja jokainen katos.
Ehkä se on toi hypergamian kammo, minkä ne haistaa? :)
- semmoistaseon
Sepä se. Nainen näkee miten mies laskee tasoja, se jos mikä vie halut.
semmoistaseon kirjoitti:
Sepä se. Nainen näkee miten mies laskee tasoja, se jos mikä vie halut.
Räknää päässään kaikkia teorioita ja mittaa senttejä niin pituudessa, ympärysmitoissa kuin rahassakin. Päällimäisenä mielessä, mitä minä tässä häviän ja kuinka paljon voitan. Mies saa voittaa 100%, mutta naisen olisi hyvä tehdä tappiota, jotta homma toimii miehen kannalta mainiosti. ;)
- Ex----------PUA
Niin tosinaan, miesten pitäisi päästä eroon "hypergamian kammosta" ja vain antautua hyväksikäyttöön, ja unohtaa se että he ovat vain keino naiselle imä miehen resurssit.
Ehkä ajoittainenn huono seksi juoksunsa juosseen lahnan kanssa on sen arvoista? Ex----------PUA kirjoitti:
Niin tosinaan, miesten pitäisi päästä eroon "hypergamian kammosta" ja vain antautua hyväksikäyttöön, ja unohtaa se että he ovat vain keino naiselle imä miehen resurssit.
Ehkä ajoittainenn huono seksi juoksunsa juosseen lahnan kanssa on sen arvoista?Kyllähän moni poika on täällä ollutkin valmis, vaikka maksamaan naisesta. Mihin naiset ei niinkään helposti ole ollut innokkaita. :D
Moni miehän itkee suorastaan, kuinka pahat pojat saa ne resurssien imijät ja rahan perässä juoksevat kiima*piip*, sen sijaan että kääntäisi katseensa niistä pois niihin miehelle fiksumpiin vaihtoehtoihin. Aika usein näyttää se hypergamisista hypergamisin olevan samaan aikaan se piikki perseessä ja touhutippa lahkeessa. :D- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Kyllähän moni poika on täällä ollutkin valmis, vaikka maksamaan naisesta. Mihin naiset ei niinkään helposti ole ollut innokkaita. :D
Moni miehän itkee suorastaan, kuinka pahat pojat saa ne resurssien imijät ja rahan perässä juoksevat kiima*piip*, sen sijaan että kääntäisi katseensa niistä pois niihin miehelle fiksumpiin vaihtoehtoihin. Aika usein näyttää se hypergamisista hypergamisin olevan samaan aikaan se piikki perseessä ja touhutippa lahkeessa. :DPahojen poikien ei tarvitse maksaa niistä, kilttien tarvitsee.
Usko tai älä, mutta sellainen syrjintä ei varmastikaan tunnu kenestäkään kivalta. Ex----------PUA kirjoitti:
Pahojen poikien ei tarvitse maksaa niistä, kilttien tarvitsee.
Usko tai älä, mutta sellainen syrjintä ei varmastikaan tunnu kenestäkään kivalta.Uskon ettei syrjintä mistään syystä tunnu kivalta. Onhan mullakin syrjityksi tulemisesta kokemusta. Tiedän hyvin miten se satuttaa.
Mutta kielttienkään ei tarvitse maksaa, kun ne etsii sen naisen joka ei kaipaa pahoja eikä rahoja. Nämä miehet vaan ei usko sellaisien olemassa oloon, koska mediassa tuntuu vallitsevan trendi, joka näyttää naiset hyvin epäsuotuisassa valossa. Tämä palsta vielä ruokkii sitä uskoa kokemattomiin miehiin, että uskokaa naiset on pahoja. Eikä siinä auta meidän naisten puhuminen mitään, kun veljekset on niin helvetin vittumoisia että ne haluaakin pilata sen hömelömmän mahkut jutuillaan.
Ja jos ei ole kosketuspintaa toisenlaisiin naisiin, niin helposti untuvikkona uskoo kaiken paskan mitä mediasta näkee. Kuvittelee, että se on koko totuus.
Tekee siis itselleen karhunpalveluksen.
- kunnon_mies_kelpaa
Luolamiehillä on aina tämä sama ongelma. Kunnon miehellä ei ole koskaan tätä ongelmaa.
Järkevä nainen kyllä tahtoo ja saa kunnon miehen eikä tuollaisia parkuvia luolamies typeryksiä : mistä mistä mistä mä saan naisen?
Älä viitsi olla jatkuvasti parkuva mies. Jos et kelpaa naiselle niin tyydy olemaan ilman naista. Yritä täyttää elämäsi kaikella muulla niin ettei siihen mitään naista mahtuisikaan. En mä tiedä auttaako sekään, mutta jos kaikki muut keinot on jo kokeiltu.
- apvastaa
Vielä toki vois kokeilla laihduttamista, vaikka en nyt erityisesti ole lihava.
- 111111111
Ehdotan älyn ja ennen kaikkea tunneälyn kehittämistä.
- 111111111
scrg kirjoitti:
Miten ne kehittyy?
Tässä muutama hyödyllinen linkki:
http://askelterveyteen.com/7-tunnealykkaan-ihmisen-ominaisuutta/
https://ihqope.wordpress.com/linkki/3-suunnittelua/32-tunnealyn-ulottuvuuksista/
https://www.mela.fi/fi/tyohyvinvointi/terveena-tyossa/niksinurkka/lisaa-tunnealya
http://tieku.fi/ihminen/aivot/alykkyys/alykkyys-7-todistettavasti-alya-lisaavaa-harrastusta
https://ajattelunammattilainen.fi/2010/06/21/10-tapaa-jumpata-aivosi-kesakuntoon/ 111111111 kirjoitti:
https://ihqope.wordpress.com/linkki/3-suunnittelua/32-tunnealyn-ulottuvuuksista/
https://www.mela.fi/fi/tyohyvinvointi/terveena-tyossa/niksinurkka/lisaa-tunnealya
http://tieku.fi/ihminen/aivot/alykkyys/alykkyys-7-todistettavasti-alya-lisaavaa-harrastusta
https://ajattelunammattilainen.fi/2010/06/21/10-tapaa-jumpata-aivosi-kesakuntoon/Ihan hyviä linkkejä.
Mietin, että tällainen keskustelupalsta voi olla hyväkin harjoitteluareena.- Ex----------PUA
111111111 kirjoitti:
https://ajattelunammattilainen.fi/2010/06/21/10-tapaa-jumpata-aivosi-kesakuntoon/Tunneäly = Kamupoikien korkein älykkyyden muoto.
Mutta ilman älykkyyttä sen ottaa kehuna, kun nainen silittelee kivan kaverialuetolvanan päätä ja sanoo: "joku nainen saa sinusta vielä hyvän miehen itselleen :3"
Tämän jälkeen kamualuekamumies vienaisen kiltisti psykopaattijännämiehen tykö, joka tuijottaa sikaniskaisena tuimasti jokaista naisen miespuolista tuttavvaa suoraan silmiin ja ei puhu mitään. "Sillä on tunneälyä kyllä, mutta se ei vain näytä kenellekään, niin ihana se on". Tuumii nainen rationalisointihamsteriaan rääkäten.
- perusasiat
Jos naisia yrittää hankkia kuin lihaa kaupasta ostamalla, niin eihän siitä mitään tule. Ihmissuhde on kahden inmisen välinen suhde, ei sitä että toinen saa toisen.
- täytyytarjotajotain
Ennen luulin naisen saamisen olevan vaikeaa, mutta kun aloin tarjota rahaa, niin naisia oli heti kohta joka sormelle. Nuoria ja hoikkia. Ihmiset ei ymmärrä, että heidän täytyy ajaa ohituskaistaa ja se on raha.
- oksennusyök
ja löysit huoran, jokaiselle antaa yäk
- eräkettu
Ulkomaanmatka... Huh huh...
Korkeintaan saa hypätä kyytiin kun lähen käymään haaparannalla. - eräkettu
Ihan hyvin saa...
Ennenhän sitä just piti alkaa tanssimaan jollekki akalle että sais pesää... - eräkettu
Ennen piti aina olla joku alfauros kun muuten ei pärjänny...
Nyt joku nyrkillä tapettavaki saa pillua. - Ex----------PUA
Olet ymmärtänyt jotain olennaista.
Ja sanoisin, että ongelmana on se että vain YTM riittää, tai voihan olla, että jokin HC-YTM kohta vain riittää, koska naiset uskovat että feministien mantra "voit saada kaikein mitä haluat" oikeasti on totta, joten totta kai se julkimo kuuluu naiselle, siitä ei ole epäilystäkään, ei vaikka häntä huomattavasti tasokaammatkin naiset olisivat samaa mieltä.
Samalla siitä ihan taviksesta haaveileva mies ei voi ymmärtää, mikä hänessä on vikana.
Minä sanon: Mikään ei ole hänessä vikana, mutta naisessa on. - aikuinenmies-
Ulkonäkö on se jolla saadaan nainen kiinnostumaan. Pituus liittyy vahvasti ulkonäköön ja kroppakin pitää olla kunnossa. Täysin idiootti miehet saa naisia koska ne on pitkiä ja kroppa on kunnossa. Ei naiset lyhyistä miehistä kiinnostu koska pitkiäkin on olemassa.
- Ex----------PUA
Tämä.
Raha, status ja ulkonäkö, jonka olennaisena osana pituus.
- Vähäinen_kokemus
Et saanut naista ennenkään. Syntymäsi hetkellä olisit nähnyt suuren ja haisevan vitun, muttet uskaltanut avata silmiäsi sukupuolielimen välittömässä läheisyydessä. Se oli myös ainokainen "rakastelukokemuksesi" kun luuseri isäsi hedelmöiti luuserimutsisi munasolun. Katselit silloinkin ikäänkuin vierestä. Olit kyydissä.
- Anonyymi
Höpön höpön ei siittiö mitää kattele kun ei alkusikiökään mitään vielä tunne,on teillä jutut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661