jos ne nyt pidettäisiin tulisi Porvarihallitus ,Keskusta olisi pääministeri puolue jälleen kerran Kokoomuksen kannatus on lähtenyt nousuun ja Demareiden laskuun , nyt näyttää siltä Persujen kannatus on hiipunut . Vasemmistosta ja Vihreistä ei ole hallitukseen viime vaalikausi osoitti sen. Persut olisivat varmasti mieluisin vaihtoehto tällä näkymin .
Vasemmistossa haikaillaan uusia vaaleja
6
83
Vastaukset
- Porvarihallitukseen
Vasemmisto halajaa porvarihallitukseen ,vanha suola janottaa.
- Hallituskiima
Jos haluaa hallitukseen niin on mentävä Porvarihallitukseen muuta vaihtoehtoa ei ole .
Kansa jakautuu taas perinteisesti kahtia. Niin kuin tapana on ollut... Hyvästi Persut!
- Halitustaival
Kansa jakaantuu mutta miksei sitten äänestetä Vasemmistopuolueita ,nyt Demarien kannatus on lähtenyt jälleen laskuun ja samoin Vihreitten Vasemmiston osalta sanoisin taitaa tääkin nousu olla väliaikaista alas tullaan että hippulat vinkuu . Keskusta vie ja muut vikisevät ja Kokoomus painaa perässä. Perussuomalaiset ovat ainoa puolue tässä hallituksessa joka puolustaa kyöhenpää väestönosaa ,harmi että tätä ei ymmärretä .
Kovin on innostunnut määrätyissä tilanteissa huudella noista pelleporukan tekemistä arvauksista. Niiden pohjalta ei taida maailmanrakennus oikein toimia, perkeleet kun kusettavat niin että tukka lähtee.
- Menejatiedä
Osta sitten peruukki ja peittele kaljuasi ,Persut istuvat vielä kolmevuotta hallituksessa ,aika pitkä aika mailmankaudessa hhe .Oikeastaan tämä on sinunlaise hullun kanssa keskustella mutta kun sataa niin ei viitsi mennä ulos kai tääkin jonkinlaista huvia on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906515Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604617Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1252585Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372359Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m301129En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691030Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531000- 101959
- 72848