Niillä on sievä pikku pylly. Sellaisen kun sais pyllistämään eteeni ja pääsisi työntymään pilluun takaapäin
Ihania nuo seiväshyppääjänaiset
48
730
Vastaukset
- hfvfjkddk
Kyllä on runkkarin kulta-aikaa nämä EM-kisat!
HD-lähetyksessä tosin erottuu suominaisten selluliitit ja suonikohjut... :(- vihatipunen
Suonikohjut on sellainen juttu, että niille ei voi mitään ja ne on usein perinnöllisiä. Toisille tulee ja toisille ei.
- himorunkkari
Elämme runkkarin unelmaa.
- eräkettu
Se tumma ruottalainen... Sillä oli paras peppu..
Sitä kun pääsis nussimaan.
Se saksalainen tatuoitu rekkalesbo oli kauhistus. Onneksi lopetin kilpatason urheilun hyvissä ajoin, niin vältyin tällaiselta "ihailulta".
- väärin.kehuttu
Naisia sorretaan, kun niitä kehutaan.
väärin.kehuttu kirjoitti:
Naisia sorretaan, kun niitä kehutaan.
Nimimerkkisi osui ihan oikeaan. Ei urheilun pointti ainakaan minun mielestäni ole olla seksuaalista.
Marrrnie kirjoitti:
Nimimerkkisi osui ihan oikeaan. Ei urheilun pointti ainakaan minun mielestäni ole olla seksuaalista.
Miesten urheilun pointti on kilpailla eri lajeissa paremmuudesta. Naisten urheilun pointti on olla tekevinään sitä samaa ja näyttää nätiltä.
- eräkettu
Marrrnie kirjoitti:
Ei naisten urheilua jaksais kattoa jos ne ei olis seksikkäitä..
scrg kirjoitti:
Miesten urheilun pointti on kilpailla eri lajeissa paremmuudesta. Naisten urheilun pointti on olla tekevinään sitä samaa ja näyttää nätiltä.
Ahaa.
eräkettu kirjoitti:
Ei naisten urheilua jaksais kattoa jos ne ei olis seksikkäitä..
Mutta miksi sitten miesten urheilua jaksaa katsoa?
- Puhutaanpa_suoraan
scrg kirjoitti:
Urheilussa on kolme eri tasoa, joiden mielenkiintoisuuden määrittävät kaksi tekijää: suoritusten tulostaso ja niiden estetiikka. Näiden attribuuttien avulla eri ryhmien harjoittamat urheilusuoritukset on helppo laittaa mielenkiintoisuusjärjestykseen.
1. Miesten urheilu
Suorituksissa sekä tulostaso että estetiikka huippuluokkaa.
2. Naisten urheilu
Suoritukset esteettisesti miellyttäviä, mutta tulostasossa hävitään keskimäärin jo miesten C-junioreille.
3. Vammaisurheilu
Suoritukset sekä tuloksellisesti että esteettisesti keskimäärin koomisia.
On tietysti itsestäänselvyys, miten urheilun mielenkiintoisuuden ja siinä liikkuvien rahamäärien välillä on kausaalinen suhde. Tämän vuoksi miesten urheilussa liikkuvat suurimmat rahat ja vammaisurheilu on julkisin varoin tuettua harrastepuuhastelua, kun taas naisten urheilu sijoittuu johonkin näiden kahden välimaastoon. - vihatipunen
Jaahas, täällä haukutaan vammaisia.
- Eräkettu
Marrrnie kirjoitti:
Mutta miksi sitten miesten urheilua jaksaa katsoa?
Miesten urheilussa katotaan suoritusta..
- HintsuPuppel
Minulla alkaa kalsareissa fiesta kun katson miehen suoritusta.
Puhutaanpa_suoraan kirjoitti:
Urheilussa on kolme eri tasoa, joiden mielenkiintoisuuden määrittävät kaksi tekijää: suoritusten tulostaso ja niiden estetiikka. Näiden attribuuttien avulla eri ryhmien harjoittamat urheilusuoritukset on helppo laittaa mielenkiintoisuusjärjestykseen.
1. Miesten urheilu
Suorituksissa sekä tulostaso että estetiikka huippuluokkaa.
2. Naisten urheilu
Suoritukset esteettisesti miellyttäviä, mutta tulostasossa hävitään keskimäärin jo miesten C-junioreille.
3. Vammaisurheilu
Suoritukset sekä tuloksellisesti että esteettisesti keskimäärin koomisia.
On tietysti itsestäänselvyys, miten urheilun mielenkiintoisuuden ja siinä liikkuvien rahamäärien välillä on kausaalinen suhde. Tämän vuoksi miesten urheilussa liikkuvat suurimmat rahat ja vammaisurheilu on julkisin varoin tuettua harrastepuuhastelua, kun taas naisten urheilu sijoittuu johonkin näiden kahden välimaastoon.Naistenniksessä kiinnostavinta juuri nyt: Serena Williamsin asu
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001215931.html- himorunkkari
scrg kirjoitti:
Naistenniksessä kiinnostavinta juuri nyt: Serena Williamsin asu
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001215931.htmlOlen monesti unelmoinut Serena Williamsista ratsastamassa suoroni päällä valtavien kannujen heiluessa naamani edessä sinne tänne.
- KuntourheilijaX
himorunkkari kirjoitti:
Olen monesti unelmoinut Serena Williamsista ratsastamassa suoroni päällä valtavien kannujen heiluessa naamani edessä sinne tänne.
Juu, voin vain kuvitella noiden nännien terhakkuutta luonnossa. Tuossa kuvassa hänellä on ainakin rintaliivit ja paita peittona, mutta silti nännit nöpöttävät noinkin kivasti. Tältä daamilta voisi oikeasti saada kunnon ratsastustunteja, hänellä on ainakin kunto kohdillansa :-)
- Teinitohtori
Marrrnie kirjoitti:
Naisurheilun ainoa funktio on naiskauneuden esittely. Siksi Suomea lukuunottamatta lajeihin valikoituu ulkonäöltään upeat henkilöt.
- Välihuomautuksena
Minä olen sitä mieltä että just seiväsnaiset ovat niitä kaikkein parhaimman näköisiä. Hieman yllättävää että monet keihäsnaisetkin on nykyään ihan nussittavan näköisiä, runkkukamaa.
Ne on vieläpä tottuneet sovittelemaan erilaisia seipäitä kuoppaan...
- Karvamuna-
Kyllä ne suomalaiset hyppääjät on myös ihania. Nikkasella on hyvä perse ja sillä murrollakin on sievä pikku pylly. Onkohan kukaan pannut niitä perseeseen koskaan?
Niitä olis ihanan nussia takaapäin kun ne pyllistää- Kauniita.ovat
Harmi että suomalaisilla on yleensä peittävämmät asusteet kisoissa kuin muilla. Mikähän siinäkin on? Mukavampi katsoa kun pikku urheilupöksyt menee ihanasti peppuvakoon.. Hyppylajit on kivoja katseltavia ;)
- vielänuortalihaa
Ja te vanhat läskimahaset miehet makaatte sohvalla juoden kaljaa ja kyrpä toisessa kädessä ja oletatte saavanne vielä nuorta pillua! Anna mun nauraa!
- SaatanaNiin
Niin nauran! Tää ihan paras VITSIPALSTA!! Että tietäkääkin se!!!!
- kaisanoasaa
Ihmisellä pitää olla unelmia.
- Totuudenkertojatar
Nii, jos heillä ei olisi unelmia ja kuvitelmia, heillä ei olisi mitään. Sillä nämä pullat ja nallit ja eräkääpiöt elävät.
- PalstanRuminMies
Katselen kanssa kisoja ja äsken ihatuin virolaiseen keihään heittäjä neitoseen muistaakseen joku Liina nimeltään. Harmi kun ei päässy finaaliin. Parhaimpia ovat naisten pituushypyn alastulon hidastukset kuvattuna edestäpäin:)
- PalstanRuminMies
urheilijamies25 kirjoitti:
https://www.instagram.com/liinalaasma/
Tuo, tosi nätti ja seksikäs.Juurikin hän. Toppatakki kuvassa maailman kauneimmat silmät! Sydän meinaa pakahtua:)
- Anonyymi
PalstanRuminMies kirjoitti:
Juurikin hän. Toppatakki kuvassa maailman kauneimmat silmät! Sydän meinaa pakahtua:)
Tok nätit, mutta jokku saattoavat huijata väripiilareilla, mietin nyt täs sitä yhtäki pienipupillista ehkä pääle 30-vuotiasta aerobikkaria jonka nimen seevetti soikoon unohin, mutta silloli jotenkin ihan harmaat ne iiriit tai värikalvot, semmoset sukulakusilmät. Aa, Tanja Sundell se oliki
- atleettinenrunkkari
Kukaanhan ei pakota naisurheiljoita pukeutumaan housuihin, joita saa nykiä persvaosta viiden sekunnin välein. Oma valinta, eikä kannata yhtään ihmetellä jos kommentointi keskittyy ulkonäköön suorituksen sijaan.
- vihatipunen
Möröllä on hyvä perse.
- vihatipunen
Andreas Thorkildsenin pyllyä ei näkynyt koska ei kilpaile enää mut sitä haastateltiin äsekn, ja tsiisus kun se näyttää hyvältä nykyään.
- Välihuomautuksena
Atm32 kirjoitti:
Sehän onkin komea pitkä mies joten naiset tykkää
Unohdit vahvan leuan ja leveät hartiat.
- vihatipunen
Välihuomautuksena kirjoitti:
Mä lähinnä kiinnitin huomioni sen nykyisiin hiuksiin ja hieman ehkä epäsiistiin partaan mutta nykyisestä habituksestaan tulee mieleen viikinki.
- Oikea.ätmin.kauhu.on
Välihuomautuksena kirjoitti:
Ja matalan äänen millä se mölähtelee kaikki naiset pyörryksiin.
- Totuudenkertojatar
Pituushyppääjä-Sebastianilla oli aika herkku muna. Kiva katsella kun herkut heilui.
- Ysin-mies
Suurimmalla osalla yleisurheilun seuraajista kyllä suurin syy seurata sitä on, että itse urheilumuoto kiinnostaa. Mutta minkä sille voi, jos urheilijoissa on paljon hyvännäköisiä.
Vanhaan hyvään aikaan Suomen suuren kansainvälisen tähden Paavo Nurmen huomio perustui nimenomaan hänen urheilullisiin saavutuksiinsa. Nyky-yhteiskunta on kovin pinnallinen ja kaupallinen.- Totuudenkertojatar
Näh, ainakin naiset pystyy katsomaan sekä urheilun kiinnostavuutta että ulkonäköjä. Miehistä myös jotkut, ainakin mieheni. Ja kyllä. Kyllä ennenkin on katsottu myös ulkonäköä ja muotoja arvosteltu ja komeutta katsottu kuvista ja paikan päällä. Tapio Rautavaaraa ihailivat naiset ennen, samoin muita, komeina niitä urheilijoita pidettiin. Naisia ihailtiin ja arvosteltiin. Ei ennen ihmiset sen puhtoisesmpia olleet, kyllä ulkonäkö ja charmi on vienyt jalat alta aina. Aina on toki ollut niitäkin, joilla ei hormonit juurikaan hyrrää eikä osata ulkoisia avuja katsella ja ihailla. Ei se haittaa, saat tehdä niinkin, eikä siinä ole häpeämistä.
- Anonyymi
Suomalainen nuori seiväshyppääjätär lihoi parissa vuodessa runsaasti ja nyt pimulla on takanaan loistava tulevaisuus.
- Anonyymi
Mikä olisi maailman suosituin naisten urheilulaji, jos sitä harrastettaisiin alasti?
- Naisten mäkihyppy v-tyylillä- Anonyymi
Todennäköisesti eivät suostuisi. hyppäisivät ehk jalat yhesä kädet halleluuja-asennossa ja takakenossa kuten eddie edwards
- Anonyymi
Olen haaveillut, että jos yöllä menisi sinne naisten korkeus hyppy paikalle niiden patjojen alle makaamaan, joiden päälle korkeus hyppy naiset hypyn jälkeen tipahtavan, niin saisi kokea ihanien korkeus hyppy naisten painon päällään....
- Anonyymi
No voi voi, kun on suuret haaveet aloituksen tehneellä
Entäs mites käy kun se työnnettävä onkin velttona niin mites sitten .......
Onkos lukemisen ymmärtämisessä ongelmaa?
Tämä on ikävä palsta EI seksi palsta
Tuolta löytyy kyllä sekin alempaa jos osaat rullata tekstiä alemmas- Anonyymi
Aloittaja on aloittanut keskustelun vuonna 2016, joten tuskin on palstalla enää, katso huvixi aloituksen päivämäärä :D
- Anonyymi
Paras vartalo on vakio-ja latinalaistanssien kilpailijoilla. Sopusuhtaisia ja sopivassa määrin lihaksikkaita. Upeita kaikenkaikkiaan !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574