Moikka! Aamulla, kun heräsin, ensimmäiseksi mieleeni tuli uni, jonka olin yöllä nähnyt. Uni on naurattanut minua koko päivän :D.
Unessa makasin poikaystäväni kanssa sängyllä ja yhtäkkiä hän sanoi, että "pieraise". Mietin sitten siinä että 'mitä, miksi, hä?'. No hetken kuluttua pieraisin ja poikaystäväni repesi nauruun, minua nolotti. "Hahaha, oli aika löysä pieru, hyvä ettei paskat tullu housuun" Poikaystäväni sanoi, koska no se kuulosti juuri siltä.
En edes tiedä miksi nauran tälle, mutta nojoo. Minulla kyllä oli ihan oikeasti illalla, ennen nukkumaan menoa vatsa kipeä ja olin kuralla. XDD Halusin jakaaa tän, koska haluaisin kuulla teidän 'hauskoja' unia, jotka naurattavat teitä tai sitten ihan oikeita mokia. :D Hyvää loppukesää kaikille! :)
Hassun hauskaa
6
106
Vastaukset
Isäni näki kuulemma joskus unta unkarilaisista kalaleivistä, joitten nimi oli pärsky. Aamulla sitten muisti, että Pärsky on se yksi kala siinä Disney-leffassa.
- Hassunhauskaa
Haha :D
- kullitruu
Onks alottajan pildee renklattu isolla aisalla lähiaikoina?
- Hassunhauskaa
Haha, kuinka nii :Dd
- Panopitäävarataetukäteen
Itse näin tuossa joku yö unta, joka käytännössä katsoen meni näin:
[poika]"Mennään (nyt) paneen."
[minä]"Joo mennään vaa. Milloin mennään?"
[poika]"Elokuussa"
[minä]*katsoo kalenteria*
*on toukokuu*
Vähän aamulla nauratti.- alec.jäppinen
Näin äsken karmivaa unta. Aika pienikokoinen taekvondonainen aikoi piestä minut huolellisesti.
Sillä oli joku alan kilpailuasu, liikkui kuin gepardi. Nainen tuli lähelle taisteluasennossa. En pelnnyt naista. Siksi saatoin ladata voimaa kehooni. Karjaisin ankaralla volyymilla; Kalaalik, Nunaat Greenland.
Samassa naisella oli yllään ruusuaiheinen kimonotyyppinen oloasu. Tulihan se sieltä, sanoi tae-nainen kehräävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252406- 1132021
- 1131647
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120986Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929