Missä keski-ikäiset naiset käyvät noin yleisesti vapaa-ajalla etsimässä seksiseuraa?
Mistä baareista keski-ikäisiä, seksiseuraa hakevia, selvin päin olevia naisia löytää Helsingin kantakaupungista, pois lukien ne ydinkeskustan trendipaikat (Ravintola Teatteri yms.), joissa on niin komeita miehiä, että minä en pärjää heille seksiseuran saamisessa.
Missä keski-ikäiset sinkkunaiset käyvät?
6
1742
Vastaukset
- Antti0678
Mummotunnelissa
- helsinki36v
Mummotunneli on kokeiltu. Musiikki soi niin lujalla ettei sinne voi mennä, miehet ovat niin komeita ettei minulla ole mahdollisuuksia ja ihmiset tuntuvat tulleen kuuntelemaan musiikkia eikä niinkään etsimään seuraa, jos siis tarkoitat sitä sisäpihaa. Vai onko muka joku yleinen fakta että mummotunnelista saa seksiseuraa? En todellakaan usko! Ellei sitten ole joku alfauros, jolla käy flaksi missä vain.
Kertokaapas naiset käyttekö te mummotunnelissa etsimässä seksiseuraa. En usko. Musiikkia te siellä kuuntelette.
- rikkinäinen
Ei ne käy missään muualla kuin ulkoilemassa. Kirjoitukset ymmärretään väärin. Ei voi satuttamatta koskettaa. Hyvin harvoin, koska muuten ei elämästä tule mitään.
- helsinki36v
"Ei voi satuttamatta koskettaa. Hyvin harvoin, koska muuten ei elämästä tule mitään."
Mitä???
- Anonyymi
kyllä mummotunnelista olen saanut seksiseuraa. oikeastaan aina kun halunnut. olen siis mies
- Anonyymi
Naiset ei etsi seksiseuraa. Seksi ei merkitse naisille läheskään yhtä paljon kuin miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233