Missä keski-ikäiset naiset käyvät noin yleisesti vapaa-ajalla etsimässä seksiseuraa?
Mistä baareista keski-ikäisiä, seksiseuraa hakevia, selvin päin olevia naisia löytää Helsingin kantakaupungista, pois lukien ne ydinkeskustan trendipaikat (Ravintola Teatteri yms.), joissa on niin komeita miehiä, että minä en pärjää heille seksiseuran saamisessa.
Missä keski-ikäiset sinkkunaiset käyvät?
6
1673
Vastaukset
- Antti0678
Mummotunnelissa
- helsinki36v
Mummotunneli on kokeiltu. Musiikki soi niin lujalla ettei sinne voi mennä, miehet ovat niin komeita ettei minulla ole mahdollisuuksia ja ihmiset tuntuvat tulleen kuuntelemaan musiikkia eikä niinkään etsimään seuraa, jos siis tarkoitat sitä sisäpihaa. Vai onko muka joku yleinen fakta että mummotunnelista saa seksiseuraa? En todellakaan usko! Ellei sitten ole joku alfauros, jolla käy flaksi missä vain.
Kertokaapas naiset käyttekö te mummotunnelissa etsimässä seksiseuraa. En usko. Musiikkia te siellä kuuntelette.
- rikkinäinen
Ei ne käy missään muualla kuin ulkoilemassa. Kirjoitukset ymmärretään väärin. Ei voi satuttamatta koskettaa. Hyvin harvoin, koska muuten ei elämästä tule mitään.
- helsinki36v
"Ei voi satuttamatta koskettaa. Hyvin harvoin, koska muuten ei elämästä tule mitään."
Mitä???
- Anonyymi
kyllä mummotunnelista olen saanut seksiseuraa. oikeastaan aina kun halunnut. olen siis mies
- Anonyymi
Naiset ei etsi seksiseuraa. Seksi ei merkitse naisille läheskään yhtä paljon kuin miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa625182Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370