Tämän mukaan suomalaiset miehet tykkäävät erityisesti venäläisistä, ruotsalaisista ja italialaisista naisista. Suomalaiset naiset taas italialaisista, espanjalaisista ja ranskalaisista. Tosin SEURUSTELUA haluttaisiin mieluiten skandinaavien kanssa. Eli romanssiin käy eksoottisempi, mutta ne ei oo vaimomatskuu? Minkä maalaisen kanssa lähtisit itse mieluiten treffeille?
http://blog.sugardaters.fi/2016/07/11/deittaile-ulkomailla-yli-100-000-jasenta-mista-valita/
Minkä maalaisen kanssa menisit mieluiten treffeil?
18
450
Vastaukset
- Uhri86
Nepalilaisten kanssa...nillä on hyvät ruoat! Lol
- Eräkettu
Sellanen kurvikas espanjalainen tai italialainen nainen olis kiva.
- gudo
Japanilaista miestä en oo vielä kokeillu
- lattari
Brassi
- Raaka__Watson
Oikein
- jokunäistä
usa / kanada / ranska / espanja / israel / irlanti
- landepoika33
Mieluiten maalaisen kans
- Hmmmmmmx
Joku upea musta, aikuinen nainen olis kiva treffata...
Ruottin paratiisihotelli Jennifer Alabiin vois käyä lastit rykäsemässä. :D
Mitään hänen suvakki kavereitaan en halua tavata..
Varmaan rupeaa lässyttään että on ruottalainen kun kysyn minkä maalainen se on...- Olen_töissä
ulkomailla ja tapaan jatkuvasti eri maiden naisia joten kokemustakin on vähän syntynyt eri kansallisuuksien luonteista. Eksoottisista hyvät kokemukset philippiiniläisistä ja muutamasta brasilialaisesta. Eurooppalaisista italialaiset naiset olisivat jopa hyvää vaimoainesta. Hyviä kokemuksia myös tsekkinaisista, slovakeista, slovenialaisista ja, yllättäen bulgarialaisista. Senverran täytyy tarkentaa että kaikki kyseiset tuntemani naiset ovat yliopistotasoisia jolloin arvioni saattaa rahvaan osalta olla virheellinen.
- Eihän_meillä
tavallisilla tallaajilla ole mitään mahdollisuuksia tuollaisten, selvästikin rotunaisten kanssa. Turha edes haaveilla.
- Lähtisin
Lähtisin treffeille englantilaisen, ranskalaisen, norjalaisen tai ruotsalaisen miehen kanssa. Yleensä hyväkäytöksisiä, komeita, fiksuja ja huumorintajuisia.
- syränystävä
Nimenomaan,maalaisen luonnonläheisen naisen haluaisin,harrastuksiin,että syränystäväksi.
- näitävoiskokeilla
Ruotsi - Italia - Israel - Venäjä - Kiina
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459