Olisiko kellään hyvää ohjetta pasteijoiden täytteeksi. Erilaisia täytteitä ja vaihtoehtoja olisi kiva saada tietää.
Pasteijoille hyvä täyte
6
5582
Vastaukset
- tutux
eli näin graavilohta, pinaattia, fetajuustoa, ripaus mustaapippuria.24kpl: 250g graavilohta ohuina siivuina, 1pss pakaste pinaattia,(sulata). 1prk fetajuustoa kuutioina murenna haarukalla. jaa taikinalevyille täytteet, riputa vähän mustapippuria täytteen päälle.sulje pasteija hyvin. suolaa ei tarvi, koska lohi ja feta on tarpeeksi suolaista. paista normaaliin tapaan. t.tutux
- tytskö
Ihan yksinkertainen muna-riisi tai jauheliha, muna-riisi täyte.
Siis puuroriisiä keitetään ja siihen hienonnetaan keitetyt kananmunat. maustetaan tillillä, valkopippurilla ja suolalla.
Lihaversiossa mukaan paitettua maustettua jauhelihaa.- Nimetön
leivoi tänään broilerpasteijoita.Ostimme viikolla valmiiksi grillatun broikun ja räävin siitä loput lihat.Laiton pannulle öljyä ja curryä ja sit broikunpalat lisäsin purjoa pannulle lopuksi vielä keitettyä riisiä ja paprikaa.Meillä oli miniä kokelas kylässä hänelle ainakin kelpasi sekä perheelle myös.
- Jatta
Täytyykin kokeilla noita. Jos vielä jollekin tulee jotain mieleen niin kirjoitelkaa.
- leipova mies
jos laittaa täytettä, mikä sitten onkaan, vähemmän, laittaa juustoraastetta täytteen päälle niin taas saat uudenmakuisia pasteijoita.
- nam
broileri, sinihomejuusto, paprika -pasteija, on hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349