Miten on palstan naisvakkarit, ymmärrättekö nyt lukemienne viestiketjujen myötä paremmin sitä äärettömän sietämätöntä tuskaa mitä ätmit - ja erityisesti hcätmit - joutuvat kärsimään pillunpuutteesta ja naisenkaipuusta yleisesti vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen?
Ja jos myönnätte ymmärtävänne meidän huonon tilanteen paremmin nyt verrattuna siihen aikaan kun ette vielä lukeneet tätä palstaa niin onko se vaikuttanut teidän "vuorovaikutukseen" miesten kanssa esimerkiksi baareissa ja/tai nettideiteissä?
Suhtaudutteko esim. myötämielisemmin ätmien pillunsaantiyrityksiin ja onko se kenties jo "realisoitunut" sellaisina pillunantoina rumille ätmeille joihin ette olisi aikaisemmin suostuneet?
Naiset: ymmärrättekö ätmien tuskaa nyt paremmin?
117
959
Vastaukset
- eipäoikeastaan
Palsta ei ole omiaan lisäämään kenenkään myötätuntoa ätmejä kohtaan.
- Ärsyttäviävain
Aamen.
Ehkä jotenkin paremmin ymmärtää mitä se tekee mielenterveydelle, kun on vuosikausia yksin ja vihaa yksinäisyyttä. Samaa ongelmaahan ei ole heillä joille yksin oleminen ei ole mieluisaa, mutta sen kanssa pärjää. Jopa lopulta tykkää olla yksinään, kun tottuu siihen.
Miten yksinäisyys tekee skeptiseksi, vihaiseksi ja pessimistiksi. Ei se kivalle tunnu, että joillain on asiat niin olkoon nyt omasta syystä tai toisten syystä tai molempia. Mutta se olotila on varmaan kamala.Ja sen kai tajuan vähän paremmin, että se mikä mulle on hankalaa mutta kuitenkin näen mahdollisuutena tavoittaa sen, yksinäisellä se on todellisuus johon putoaa uudelleen ja uudelleen, ettei tavoita sitä mitä joskus piti mahdollisena tavoittaa. Menee usko ja luottamus koko asiaan.
tavallaan, se että olen joskus onnistunut luomaan ihmissuhteita ja saanut sitä kautta luottamusta siihen , että se on mahdollista minulle. Se vahvistaa uskoa että se ei ole ongelma.
Mutta kuka ei ole koskaan onnistunut syystä tai toisesta luomaan parisuhdetta, se on kuin kuu taivaalla, näkee mutta ei saavuta. Eli mun kokema mahdollisuus on toiselle utopia. Siis subjektiivisena kokemuksena.
Jos tässä on saavutettava piste x, katselemme sitä eri etäisyyksiltä ja käsitys sen saavuttamisesta meillä on eri johtuen kokemuksista, jotka ovat joko vahvistaneet tai heikentäneet uskoa saavuttaa se.
Näin ollen uskon tajuavani miksi mun positiivinen tsemppaus voi olla kuin vittuilua päin naamaan. Kun en ole kokenut sitä ongelmaa mitä toinen on ja se henkilökohtainen karu kokemus puuttuu, eikä näin ollen tee minusta yhtä hyvin täyden todellisuuden ymmärtäjää. Voin sen ymmärtää, mutten ihan täysin kun en ole elänyt vuosikausi siinä olotilassa missä se toinen on kärvistellyt.sönkkö kirjoitti:
Ja sen kai tajuan vähän paremmin, että se mikä mulle on hankalaa mutta kuitenkin näen mahdollisuutena tavoittaa sen, yksinäisellä se on todellisuus johon putoaa uudelleen ja uudelleen, ettei tavoita sitä mitä joskus piti mahdollisena tavoittaa. Menee usko ja luottamus koko asiaan.
tavallaan, se että olen joskus onnistunut luomaan ihmissuhteita ja saanut sitä kautta luottamusta siihen , että se on mahdollista minulle. Se vahvistaa uskoa että se ei ole ongelma.
Mutta kuka ei ole koskaan onnistunut syystä tai toisesta luomaan parisuhdetta, se on kuin kuu taivaalla, näkee mutta ei saavuta. Eli mun kokema mahdollisuus on toiselle utopia. Siis subjektiivisena kokemuksena.
Jos tässä on saavutettava piste x, katselemme sitä eri etäisyyksiltä ja käsitys sen saavuttamisesta meillä on eri johtuen kokemuksista, jotka ovat joko vahvistaneet tai heikentäneet uskoa saavuttaa se.
Näin ollen uskon tajuavani miksi mun positiivinen tsemppaus voi olla kuin vittuilua päin naamaan. Kun en ole kokenut sitä ongelmaa mitä toinen on ja se henkilökohtainen karu kokemus puuttuu, eikä näin ollen tee minusta yhtä hyvin täyden todellisuuden ymmärtäjää. Voin sen ymmärtää, mutten ihan täysin kun en ole elänyt vuosikausi siinä olotilassa missä se toinen on kärvistellyt.Ja sen ehkä vähän paremmin tajuaa, että kun mielestään tekee kaiken oikein. melkein ohjeiden ja sääntöjen mukaan muita kunnioittaen, eikä sittenkään kelpaa kenellekkään, niin tulee tunne että on muukalainen.
Kukaan ei näe pintaa syvemmälle, eikä halua nähdäkään. Joku särmä puuttuu? Millä saisi jonkun tutustumaan syvemmin ja paremmin. Tai rohkeus, vaikka kaikki muut asiat olisikin kondiksessa parisuhdetta ajatellen. Ei vaan kykene luomaan suhteita, koska on kipsissä eikä osaa niitä luoda. :/- eipäoikeastaan
sönkkö kirjoitti:
Ja sen kai tajuan vähän paremmin, että se mikä mulle on hankalaa mutta kuitenkin näen mahdollisuutena tavoittaa sen, yksinäisellä se on todellisuus johon putoaa uudelleen ja uudelleen, ettei tavoita sitä mitä joskus piti mahdollisena tavoittaa. Menee usko ja luottamus koko asiaan.
Näin ollen uskon tajuavani miksi mun positiivinen tsemppaus voi olla kuin vittuilua päin naamaan. Kun en ole kokenut sitä ongelmaa mitä toinen on ja se henkilökohtainen karu kokemus puuttuu, eikä näin ollen tee minusta yhtä hyvin täyden todellisuuden ymmärtäjää. Voin sen ymmärtää, mutten ihan täysin kun en ole elänyt vuosikausi siinä olotilassa missä se toinen on kärvistellyt.Jos täällä puhuttaisiinkin yksinäisyydestä ja läheisyyden kaipuusta, silloin voisi tuntea myötätuntoa ihmistä kohtaan, jolta jää kokematta kaikki se kaunis ja haastava mitä rakastamiseen liittyy. Näitä "naiset ovat lutkia, kurppia, reikiä" juttuja ei kuitenkaan millään muotoa jaksa ymmärtää eikä niitä voi eikä pidä hyväksyä. Toisen ihmisryhmän totaalista mollaamista ei voi oikeuttaa omalla yksinäisyydellään.
eipäoikeastaan kirjoitti:
Jos täällä puhuttaisiinkin yksinäisyydestä ja läheisyyden kaipuusta, silloin voisi tuntea myötätuntoa ihmistä kohtaan, jolta jää kokematta kaikki se kaunis ja haastava mitä rakastamiseen liittyy. Näitä "naiset ovat lutkia, kurppia, reikiä" juttuja ei kuitenkaan millään muotoa jaksa ymmärtää eikä niitä voi eikä pidä hyväksyä. Toisen ihmisryhmän totaalista mollaamista ei voi oikeuttaa omalla yksinäisyydellään.
Joo ei sitä hyväksyä tarvitse, eikä se olekaan oikein kaataa kaikkea muiden niskaan. Vaikka tuntuukin, että kaikki on kaadettu omaan niskaan ja epäreilulta, kun muut näyttää pääsevän helpommalla. Mutta kyllä jotain asioita kuitenkin ymmärtää ja tajuaa kun miettii sitä ihmistä eikä vain sitä purkausta minkä se pahaolo osaltaan saa aikaan.
Se on reaktio, tulivuorenpurkaus. Vaikkei se syyttömiä kohtaan ikinä reilua olekaan.sönkkö kirjoitti:
Joo ei sitä hyväksyä tarvitse, eikä se olekaan oikein kaataa kaikkea muiden niskaan. Vaikka tuntuukin, että kaikki on kaadettu omaan niskaan ja epäreilulta, kun muut näyttää pääsevän helpommalla. Mutta kyllä jotain asioita kuitenkin ymmärtää ja tajuaa kun miettii sitä ihmistä eikä vain sitä purkausta minkä se pahaolo osaltaan saa aikaan.
Se on reaktio, tulivuorenpurkaus. Vaikkei se syyttömiä kohtaan ikinä reilua olekaan.Ehkä mä vähän siivilöin ja hyppään niiden haukkumisien yli (vaikken niitä hyväksy, en myöskään takerru) ja koitan miettiä miksi se haukkuu. Menettelen ehkä väärin, mutta mua kiinnostaa enemmän se mikä johtaa kyseiseen käytökseen ja mitä sille voi tehdä jne.
- eipäoikeastaan
sönkkö kirjoitti:
Ehkä mä vähän siivilöin ja hyppään niiden haukkumisien yli (vaikken niitä hyväksy, en myöskään takerru) ja koitan miettiä miksi se haukkuu. Menettelen ehkä väärin, mutta mua kiinnostaa enemmän se mikä johtaa kyseiseen käytökseen ja mitä sille voi tehdä jne.
Itsesuojeluvaistoa se kai vaan on. Kyetäkseen säilyttämään omanarvontunteensa, miehet hakevat syyn omaan naisettomuuteensa naisista. Naiset eivät osaa miesten mukaan valita oikein. Samoin helpompi kuin myöntää, ettei ole kelvannut kenellekään, on ajatella, että naiset eivät kelpaa itselle koska ovat niin tasottomia.
Itsesuojeluvaistoa se kai vaan on. Kyetäkseen säilyttämään omanarvontunteensa, miehet hakevat syyn omaan naisettomuuteensa naisista. Naiset eivät osaa miesten mukaan valita oikein. Samoin helpompi kuin myöntää, ettei ole kelvannut kenellekään, on ajatella, että naiset eivät kelpaa itselle koska ovat niin tasottomia.
No varmasti sitäkin juu. Suojamuuri, ettei tarvitse kohdata omia puutteitaan. Se on monella ihmisellä monessa asiassa ihan sama taktiikka. :)
- NoNiin-
sönkkö kirjoitti:
Ja sen ehkä vähän paremmin tajuaa, että kun mielestään tekee kaiken oikein. melkein ohjeiden ja sääntöjen mukaan muita kunnioittaen, eikä sittenkään kelpaa kenellekkään, niin tulee tunne että on muukalainen.
Kukaan ei näe pintaa syvemmälle, eikä halua nähdäkään. Joku särmä puuttuu? Millä saisi jonkun tutustumaan syvemmin ja paremmin. Tai rohkeus, vaikka kaikki muut asiat olisikin kondiksessa parisuhdetta ajatellen. Ei vaan kykene luomaan suhteita, koska on kipsissä eikä osaa niitä luoda. :/Noita tunteita on kyllä naisillakin, näteillä ja kunnollisilla, mutta ujoilla. Yksin jää. Näistä vaan ei saa puhua, edes täällä.
Putoaa sinne yksinäisyyden mustaan kuiluun.
Sinkkunaisiahan kun ei minnekään kutsuta. Tai mukaan lähdetä. Jos on vaikka tarttuvaa. NoNiin- kirjoitti:
Noita tunteita on kyllä naisillakin, näteillä ja kunnollisilla, mutta ujoilla. Yksin jää. Näistä vaan ei saa puhua, edes täällä.
Sinkkunaisiahan kun ei minnekään kutsuta. Tai mukaan lähdetä. Jos on vaikka tarttuvaa.Kyllä takuulla on. Siksi en korvamerkannut tuota kummallekaan sukupuolelle. Ajattelin asiaa molempien sukupuolien kannalta.
NoNiin- kirjoitti:
Noita tunteita on kyllä naisillakin, näteillä ja kunnollisilla, mutta ujoilla. Yksin jää. Näistä vaan ei saa puhua, edes täällä.
Sinkkunaisiahan kun ei minnekään kutsuta. Tai mukaan lähdetä. Jos on vaikka tarttuvaa.Miten niin ei saa puhua? Palaute varmaan ei ole kaikilta osin toivottua, mutta eihän se kenellekään ole.
"Sinkkunaisiahan kun ei minnekään kutsuta. "
Mistä se johtuu? Onko se jonkun vika? Kun kuitenkin kaiketi on myös sinkkunaisia, joita kutsutaan.- åpåppåpåp
Jos täällä puhuttaisiinkin yksinäisyydestä ja läheisyyden kaipuusta, silloin voisi tuntea myötätuntoa ihmistä kohtaan, jolta jää kokematta kaikki se kaunis ja haastava mitä rakastamiseen liittyy. Näitä "naiset ovat lutkia, kurppia, reikiä" juttuja ei kuitenkaan millään muotoa jaksa ymmärtää eikä niitä voi eikä pidä hyväksyä. Toisen ihmisryhmän totaalista mollaamista ei voi oikeuttaa omalla yksinäisyydellään.
Hyvin tiivistit, mitä itsekin ajattelen.. Ei -en tunne myötätuntoa, en niin sitte pienintäkään. Kun vähän pintaa rapsuttaa, ulkoisen rumuuden lisäksi paljastuu todella vastenmielinen sisäinen maailma. Hyvä vaan, ettei vastakaikua tipu. (Kyllä sitä ihmisessä pitää olla EDES JOTAIN hyvää..)
- yksinollaan
scrg kirjoitti:
Miten niin ei saa puhua? Palaute varmaan ei ole kaikilta osin toivottua, mutta eihän se kenellekään ole.
"Sinkkunaisiahan kun ei minnekään kutsuta. "
Mistä se johtuu? Onko se jonkun vika? Kun kuitenkin kaiketi on myös sinkkunaisia, joita kutsutaan.Sinkkunaisissa on niitä meneviä tapauksia, jotka eivät edes halua parisuhdetta, mutta jos puhutaan ihan yksinäisestä naisesta joka ei edes irtosuhteile, niin sellainen on aika kummajainen. Ja on tosi vaikea esim. työpaikalla päästä mihinkään muijaporukoihin kun muut nuoret naiset puhuvat vain miehistään ja lapsistaan. Miehillä on vähän laajemmat puheenaiheet niin ehkä siksi sinkkumiehetkin sujahtavat paremmin miesporukoiden sekaan. Heille ei heti tuu sellasta oloa, että "moi, olen planeetalta Zorg."
Kyllä ne sinkkumiehetkin jäis ulkopuolelle, jos muut miehet puhuisivat pelkästään lapsiperhe-elämästä ja parisuhteistaan.
Mene nyt johonkin ämmäporukoihin puhumaan leffoista mitä oot kattonu, tai peleistä mitä oot pelannu, nehän katsoo sua että ootko joku vajakki. Mistä mä sitte puhun? Kissoistani? Varmasti kiinnostaa heitä juu.
Olen kyllä itse sen verran supliikki, että olen edes jollain tavalla päässyt työpaikoilla aina akkaporukoihin mukaan, mutta olen joutunut käyttämään siihen paljon enemmän aikaa ja nokkeluutta, kun muut naiset alkavat ihan luonnostaan parveilla keskenään. Mun pitää aina pinnistellä ja yrittää olla erityisen hauska ja silti mua ei kutsuta mihinkään työpäivän jälkeisiin pippaloihin yleensä. Eli mä en pääse sillä tavalla siihen sisäpiiriin kunnolla koskaan vaan liihottelen siellä pinnalla vaan, oon ihan tykätty ihminen ja mun vitseille nauretaan, mutta ei ketään kiinnosta mun elämäni sen enempää. Kauheeta kun rupes oikein masentamaan nyt kun aloin oikein miettiä tätä. Mutta onhan tähän tavallaan vuosien varrella jo parkkiintunut, että en mä enää tätä asiaa paljoa mieti. yksinollaan kirjoitti:
Sinkkunaisissa on niitä meneviä tapauksia, jotka eivät edes halua parisuhdetta, mutta jos puhutaan ihan yksinäisestä naisesta joka ei edes irtosuhteile, niin sellainen on aika kummajainen. Ja on tosi vaikea esim. työpaikalla päästä mihinkään muijaporukoihin kun muut nuoret naiset puhuvat vain miehistään ja lapsistaan. Miehillä on vähän laajemmat puheenaiheet niin ehkä siksi sinkkumiehetkin sujahtavat paremmin miesporukoiden sekaan. Heille ei heti tuu sellasta oloa, että "moi, olen planeetalta Zorg."
Kyllä ne sinkkumiehetkin jäis ulkopuolelle, jos muut miehet puhuisivat pelkästään lapsiperhe-elämästä ja parisuhteistaan.
Mene nyt johonkin ämmäporukoihin puhumaan leffoista mitä oot kattonu, tai peleistä mitä oot pelannu, nehän katsoo sua että ootko joku vajakki. Mistä mä sitte puhun? Kissoistani? Varmasti kiinnostaa heitä juu.
Olen kyllä itse sen verran supliikki, että olen edes jollain tavalla päässyt työpaikoilla aina akkaporukoihin mukaan, mutta olen joutunut käyttämään siihen paljon enemmän aikaa ja nokkeluutta, kun muut naiset alkavat ihan luonnostaan parveilla keskenään. Mun pitää aina pinnistellä ja yrittää olla erityisen hauska ja silti mua ei kutsuta mihinkään työpäivän jälkeisiin pippaloihin yleensä. Eli mä en pääse sillä tavalla siihen sisäpiiriin kunnolla koskaan vaan liihottelen siellä pinnalla vaan, oon ihan tykätty ihminen ja mun vitseille nauretaan, mutta ei ketään kiinnosta mun elämäni sen enempää. Kauheeta kun rupes oikein masentamaan nyt kun aloin oikein miettiä tätä. Mutta onhan tähän tavallaan vuosien varrella jo parkkiintunut, että en mä enää tätä asiaa paljoa mieti.Tunnistan sinussa paljon omia piirteitäni tuon kertomasi perusteella. Kuten tuon naisten porukoihin pääsemisen ja niissä olemisen. Olen vieläkin helpommin miesten seurassa, kun naisten koska puheenaiheet naisilla on yleensä aika ykstoikkoisia. Just jotain mun lapset, meidän lomamatkat, kodin sisustus ja kakun leipominen. :)
Jotenkin miesten seurassa pystyy puhumaan isommin ja laajemmin kaikenlaista. Sukujuhlissa ei kyllä aina naiset tajua miksi hakeudun miesten seuraan, enkä istu heidän kanssaan.
Just vitseillä ja hauskoilla jutuilla itsekin työpaikoilla pääsin tavallaan muijaporukkaan sisään, mutta emmä jaksa olla kaiken aikaa hauska ja supliikki. Sitten mä olen mielummin sivussa ja työntouhussa. Ei muakaan koskaa kustuttu mihinkään, ei sinkkuna eikä näin varattunakaan. :)
Siks mä varmaan olenkin yksinäinen susi ja kaikki läheiset on perheenjäseniä, kavereita ei ole. Ja se yksi jota kaverina kuitenkin pidän asuu kaukana ja ei usein olla yhteyksissä. Nähdä ei ehkä kun 2.v välein? Tyyliin kerran.
Joo, kaikkeen siihen kyllä tottuu. Yksin olemiseen, ilman kavereita ja ilman kumppaniakin.- yksinollaan
sönkkö kirjoitti:
Tunnistan sinussa paljon omia piirteitäni tuon kertomasi perusteella. Kuten tuon naisten porukoihin pääsemisen ja niissä olemisen. Olen vieläkin helpommin miesten seurassa, kun naisten koska puheenaiheet naisilla on yleensä aika ykstoikkoisia. Just jotain mun lapset, meidän lomamatkat, kodin sisustus ja kakun leipominen. :)
Jotenkin miesten seurassa pystyy puhumaan isommin ja laajemmin kaikenlaista. Sukujuhlissa ei kyllä aina naiset tajua miksi hakeudun miesten seuraan, enkä istu heidän kanssaan.
Just vitseillä ja hauskoilla jutuilla itsekin työpaikoilla pääsin tavallaan muijaporukkaan sisään, mutta emmä jaksa olla kaiken aikaa hauska ja supliikki. Sitten mä olen mielummin sivussa ja työntouhussa. Ei muakaan koskaa kustuttu mihinkään, ei sinkkuna eikä näin varattunakaan. :)
Siks mä varmaan olenkin yksinäinen susi ja kaikki läheiset on perheenjäseniä, kavereita ei ole. Ja se yksi jota kaverina kuitenkin pidän asuu kaukana ja ei usein olla yhteyksissä. Nähdä ei ehkä kun 2.v välein? Tyyliin kerran.
Joo, kaikkeen siihen kyllä tottuu. Yksin olemiseen, ilman kavereita ja ilman kumppaniakin.Hienoa, että joku parisuhteessa oleva osaa ajatella yksinäistenkin asioita, eikä paasaa vain kuin täydelliset naiset. Se on naisilla valitettavan harvinaista. Toisaalta ymmärränkin kyllä sen useimpien naisten ymmärtämättömyyden, sillä suurin osa naisista seurustelee ihan teinistä saakka jatkuvasti, niin heille se on normaalia elämää. Tai sitten ovat sellaisia villejä bilesinkkuja, jotka vaihtaa miestä ku paitaa. Heillä on sitten ne saman henkiset bilettäjäsinkku ystävätkin. Mutta enhän mä sovi siihenkään porukkaan. Yritin joskus, mutta ei musta vaan oo siihen villiin meininkiin kun oon aina halunnut vain yhden miehen, en tuhansia. Tosin ehkä se mies olis löytynyt mullekin niissä bileporukoissa, ainakin helpommin ku kotona istumalla, mutta mulla ei pää kestäis sitä prosessia, että miehiä tulee ja menee ennenku yks lopulta jää. Tiedän sen kokeilemattakin. Kun ei kertakaikkiaan oo sen henkinen ihminen niin ei oo.
Miesten kanssa tosiaan on keskustelut aina antoisampia kun voi puhua periaatteessa ihan mistä vaan ilman että täytyy miettiä mitään sen kummemmin, paukauttaa tulemaan vaan just sen mitä mielessä on. Eikä oo sellanen tuomiolla oleva fiilis. - Ex----------PUA
Oletko ajatelllut, että ehkä se kritiikki voisi olla ihan aiheellista?
Entä, miten tuon kanssa sopii yhteen se, että naiset käyttävät nimitystä ATM haukkumasanana? Hehän itse tälllöin myöntävät arvottavansa miehiä iihan puhtaasti MAT:n mukaisesti. yksinollaan kirjoitti:
Hienoa, että joku parisuhteessa oleva osaa ajatella yksinäistenkin asioita, eikä paasaa vain kuin täydelliset naiset. Se on naisilla valitettavan harvinaista. Toisaalta ymmärränkin kyllä sen useimpien naisten ymmärtämättömyyden, sillä suurin osa naisista seurustelee ihan teinistä saakka jatkuvasti, niin heille se on normaalia elämää. Tai sitten ovat sellaisia villejä bilesinkkuja, jotka vaihtaa miestä ku paitaa. Heillä on sitten ne saman henkiset bilettäjäsinkku ystävätkin. Mutta enhän mä sovi siihenkään porukkaan. Yritin joskus, mutta ei musta vaan oo siihen villiin meininkiin kun oon aina halunnut vain yhden miehen, en tuhansia. Tosin ehkä se mies olis löytynyt mullekin niissä bileporukoissa, ainakin helpommin ku kotona istumalla, mutta mulla ei pää kestäis sitä prosessia, että miehiä tulee ja menee ennenku yks lopulta jää. Tiedän sen kokeilemattakin. Kun ei kertakaikkiaan oo sen henkinen ihminen niin ei oo.
Miesten kanssa tosiaan on keskustelut aina antoisampia kun voi puhua periaatteessa ihan mistä vaan ilman että täytyy miettiä mitään sen kummemmin, paukauttaa tulemaan vaan just sen mitä mielessä on. Eikä oo sellanen tuomiolla oleva fiilis.Mäkin olen seurustellut kokolailla tiiviisti nuoresta asti, mutta semmosissa suhteissa missä kuitenkaan yksinäisyys (eli liian erilaisten kanssa) ei ole minnekään kadonnut. Ja teininä tuli oltua paljon yksin, kun kaverit oli just niitä bilehileitä ja tykkäs kundien kanssa sähläämisestä. Olen kans vierastanut tota biletystä ja miehen kierrätystä pilan päin.
Ettei ne miehet mitään kulutustavaraa ole sen enempää, kun minä itsekään haluan olla. Mutta silti on liikaa niitäkin nähty. Ainakin niitä ei onnistu tämänkään kanssa juttuja. Välillä meinannut jo heittää kirveen kaivoonkin, sitten joku on taas saanut puhuttua vielä kokeilemaan.
Musta tuntuu, että mä voisin helposti viihtyä sun seurassa. Tuntuu jotenkin omalta noi sun ajatukset niin pitkälle. :)
- åpruotyhotp
Ymmärrän. Mielenterveyspalveluihin pitäisi satsata paljon enemmän rahaa. Aion siis jatkossakin äänestää Vihreitä tai Vasemmistoa.
Jos mies esittäytyy kutsumalla itseään kiltiksi, juoksen karkuun.
Jos miehellä ei ole kavereita eikä parisuhdehistoriaa, juoksen karkuun.
Ennen tähän palstaan tutustumista en tajunnut, että nuo ovat hälytysmerkkejä. Nyt tajuan.- Ex----------PUA
Rationalisointihamsteri käy ylikierroksilla. :D
Hauskasti se kääntyy noin päin, että vedät pavun nenään kun saat kritiikkiä naisten harjoittamasta syrjinnästä, ja nyt sitten pidät sitä todisteena siitä, että sitä kehitystä pitäisi jatkossakin puoltaa.
Et varmaan vielä ole tajunnut, että se vain lisää tuota kritiikkiä jatkossakin? Jos naisella ei ole kavereita, lyön sitä saman tien turpaan.
Ennen tähän palstaan tutustumista en tajunnut, että nuo ovat hälytysmerkkejä. Nyt tajuan.
- palstakurppa
Ymmärrän tuskaa ja myös syitä siihen. Suurella osalla hc-ätmejä on neuroepätyypillisyyttä tai muu sosiaalisten taitojen ja tunneälyn puute, mistä on menty pahaan naisviha- ja hömppäteoriakierteeseen. Pakko keksiä teorioita, mitä simppelimpiä sen parempi, kun ei ole mitään kokemuksia mistään. Kun kokemuksia ei pystytä hankkimaan, syntyy se naisviha. vian täytyy olla naisissa, koska itse vaan on niin hyvä "kunnon mies". Sitten hoetaan vuodesta toiseen palstalla "naiset haluaa vaan statusta ja rahaa - naiset on huoria - tauski on panomies" -läppää, mistä oma ajatusmaailma menee entistä enemmän sekaisin.
Palstan lukemisen myötä suhtaudun entistä karttavammin kokemattomiin miehiin. En ole hyväntekeväisyyslaitos. Seksissä haluan saada ja jakaa, en "antaa" jollekin, joka ei pysty antamaan mitään takaisin.- Satraapi
palstakurppa olen itse kuvailemasi HCATM eikä ole kiva lukea tuollaista vaikka se pitäisikin paikkansa. Jotenkin sitä aivopesee itsensä uskomaan että asiat on toisin, että se on naisissa se vika kun he eivät huoli minua, helpompi elää sillä tavalla.
arvostan sinun tapaasi perustella asioita vaikka niiden lukeminen tekeekin kipeetä, julkisesti en kyllä myöntäisi että olet oikeassa, se olisi liian tuskallista
- einäineinäin
Jo muutaman vastauksen perusteella voi päätellä 100%isesti että naiset eivät tajua hölkäsen pölkäystä ätmien pillunpuutteesta ja kuinka tärkeää pillun saaminen ätmille on.
Miten ihmeessä naiset voi ajatella, että ätmit suhtautuisivat vakavasti, ymmärtävästi ja kunnioituksella niitä asioita kohtaa jotka erityisesti naiset pitävät tärkeänä jos naiset eivät pysty tai halua ymmärtää ätmeille tärkeitä asioita? Sitä on jotenkin mukamas mielenterveystapaus kun haluaa pillua kun sitä ei ikinä koskaan saa, se ei jotenkin "saa olla miehelle tärkeetä" naisten mielestä...mutta meidän pitää sitten kyllä suhtautua positiivisella asenteella naisille tärkeissä asioissa?Josiatn syystä taas kuvittelen, että muutamalle "ätmille" voisi olla enemmän tarvetta hyväksynnälle ja luotettavalle ihmissuhteelle, kuin pelkälle pillulle. Melko helposti pääsee pillun päälle rahallakin. Mutta enpä jaksa uskoa, että se on koko ongelma.
Naisetkin on melkein kaikki mielenterveystapauksia, kun ne alkaa kaipaamaan läheisyyttä heti kun jonkin aikaa ovat ilman kosketusta. Vaikka ihminen ihan hyvin voi elää ilman läheisyyttäkin.
- einäineinäin
Halusin vain lisätä sen, että naiset eivät etenkään pysty ymmärtään sitä ulottovuutta pillunsaannissa joka liittyy ätmin itsetuntoon ja minäkuvaan. Pillusta saatu nautinto on vain yksi osa kokonaisuutta, nämä muut mielenterveyteen olleellisesti liittyvät asiat ovat vähintään yhtä tärkeitä, tämä tuntuu naisilta unohtuvan kokonaan joka kerta.
einäineinäin kirjoitti:
Halusin vain lisätä sen, että naiset eivät etenkään pysty ymmärtään sitä ulottovuutta pillunsaannissa joka liittyy ätmin itsetuntoon ja minäkuvaan. Pillusta saatu nautinto on vain yksi osa kokonaisuutta, nämä muut mielenterveyteen olleellisesti liittyvät asiat ovat vähintään yhtä tärkeitä, tämä tuntuu naisilta unohtuvan kokonaan joka kerta.
Ei varmaan, varsinkaan jos seksi ja saaminen ei ole kovin tärkeää itselle. Ei kovin kummoinen juttu näin ajateltuna, mutta vissiin miehille valtavan iso asia. En olis ikinä uskonut, että pimppa voi olla niin tärkeä osa naista. Kun se ei itselle ole mitenkään iso osa minua. Se ei vaivaa mitenkään, vaikkei kukaan kaipaa sitä. :D
einäineinäin kirjoitti:
Pillu nyt sinänsä niin ihmeellinen ole ja kaikki vieläpä keskenään kohtuullisen samankaltaisia. Mutta pillunsaaminen on sitten kuitenkin ihmisyyden testi jossa ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: joko olet kelvollinen ihminen tai sitten et.
sönkkö kirjoitti:
Ei varmaan, varsinkaan jos seksi ja saaminen ei ole kovin tärkeää itselle. Ei kovin kummoinen juttu näin ajateltuna, mutta vissiin miehille valtavan iso asia. En olis ikinä uskonut, että pimppa voi olla niin tärkeä osa naista. Kun se ei itselle ole mitenkään iso osa minua. Se ei vaivaa mitenkään, vaikkei kukaan kaipaa sitä. :D
Mutta se jos ei kukaan haluaisi halata minua tai puhua minulle, se vaivaisi niin paljon että sydän särkyisi.
- pilluasaarahalla
scrg kirjoitti:
Pillu nyt sinänsä niin ihmeellinen ole ja kaikki vieläpä keskenään kohtuullisen samankaltaisia. Mutta pillunsaaminen on sitten kuitenkin ihmisyyden testi jossa ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: joko olet kelvollinen ihminen tai sitten et.
Tämähän se, että kun ätmi sanoo pillu niin tarkoittaakin hyväksyntä. Kannattaisko opetella ensin puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä ja valittaa vasta sitten että toiset eivät ymmärrä.
Pillua tosiaan saa rahallakin, hyväksyntään vaaditaan niitä perustason sosiaalisia kykyjä. Ja esim työtä sosiaalisten suhteiden muodostamiseen. - eipäoikeastaan
sönkkö kirjoitti:
Mutta se jos ei kukaan haluaisi halata minua tai puhua minulle, se vaivaisi niin paljon että sydän särkyisi.
Kyllä sen ymmärtää, että jokainen haluaa olla haluttu. Kaipa pillun saamisessa on nautinnon lisäksi sellaisia ulottuvuuksia kuin se, että on mies miesten joukossa, osaa ja saa tyydyttää naisen, on naisen himon ja halun kohteena jne. Ei kukaan ole kieltänyt seksin tärkeyttä miehelle, kyllä täällä palstalla on paljon muita vaikeammin käsitettäviä asioita.
pilluasaarahalla kirjoitti:
Tämähän se, että kun ätmi sanoo pillu niin tarkoittaakin hyväksyntä. Kannattaisko opetella ensin puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä ja valittaa vasta sitten että toiset eivät ymmärrä.
Pillua tosiaan saa rahallakin, hyväksyntään vaaditaan niitä perustason sosiaalisia kykyjä. Ja esim työtä sosiaalisten suhteiden muodostamiseen.Hyväksyntä on terminä niin abstrakti ja voi tarkoittaa melkein mitä vaan. Jos naiset ymmärtää "pillu" sanan väärin, niin mielestäni kyse on vain siitä että naiset tahallaan ymmärtää sen väärin tai sitten kyseisten yksilöiden ymmärrys ihmisenä olemisesta ei ole kovin kummoinen.
Ja vastavuoroisesti olisi ihan hauska kuulla mikä on vastaavasti naisille se vastaava hyväksynnän raja, joka poistaa epävarmuuden: rakkaudentunnustukset, yhteinen lapsi, sormus sormessa vai jotain muuta? Vai onko edes olemassa mitään hyväksynnän porrasta?eipäoikeastaan kirjoitti:
Kyllä sen ymmärtää, että jokainen haluaa olla haluttu. Kaipa pillun saamisessa on nautinnon lisäksi sellaisia ulottuvuuksia kuin se, että on mies miesten joukossa, osaa ja saa tyydyttää naisen, on naisen himon ja halun kohteena jne. Ei kukaan ole kieltänyt seksin tärkeyttä miehelle, kyllä täällä palstalla on paljon muita vaikeammin käsitettäviä asioita.
Haluttuna oleminekin vaihtelee ihmisen mukaan. Jollekin se on tosi tärkeää ja toiselle ei juuri lainkaan. Luultavasti haluaminen ja halu olla haluttu lisääntyy sen mukaan, mitä epähaluttavampi kokee olevansa?
On toki vaikeampiakin asioita, mutta ruoditaan nyt kun alettiin. :)scrg kirjoitti:
Hyväksyntä on terminä niin abstrakti ja voi tarkoittaa melkein mitä vaan. Jos naiset ymmärtää "pillu" sanan väärin, niin mielestäni kyse on vain siitä että naiset tahallaan ymmärtää sen väärin tai sitten kyseisten yksilöiden ymmärrys ihmisenä olemisesta ei ole kovin kummoinen.
Ja vastavuoroisesti olisi ihan hauska kuulla mikä on vastaavasti naisille se vastaava hyväksynnän raja, joka poistaa epävarmuuden: rakkaudentunnustukset, yhteinen lapsi, sormus sormessa vai jotain muuta? Vai onko edes olemassa mitään hyväksynnän porrasta?Hyväksynnän raja, joka poistaa epävarmuuden? Teot.
Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän
Ajat ankeimmat selvittää
Kuka viereesi jää
Kun on sinulla vaikeaa
Ja kun tarvitset auttajaa
Silloin ystävyys punnitaan
Menee muut menojaan
Siitä tunnet sä ystävän
Kun on vierelläs vielä hän
Turhat tuttavat silloin ois
Hävinneet pian poissönkkö kirjoitti:
Hyväksynnän raja, joka poistaa epävarmuuden? Teot.
Mistä tunnet sä ystävän
Onko oikea sulle hän
Ajat ankeimmat selvittää
Kuka viereesi jää
Kun on sinulla vaikeaa
Ja kun tarvitset auttajaa
Silloin ystävyys punnitaan
Menee muut menojaan
Siitä tunnet sä ystävän
Kun on vierelläs vielä hän
Turhat tuttavat silloin ois
Hävinneet pian poisOnhan se teoria tuokin. Haluaisin silti nähdä koejärjestelyt, jolla tuo testataan. Ja varmaan kohtuu paljon vituttaisi jos 15 vuoden jälkeen huomaat että eipä natsannu. Tai kun on ankeinta, niin ei siinä vierellä alun alkaen ketään ollutkaan.
scrg kirjoitti:
Onhan se teoria tuokin. Haluaisin silti nähdä koejärjestelyt, jolla tuo testataan. Ja varmaan kohtuu paljon vituttaisi jos 15 vuoden jälkeen huomaat että eipä natsannu. Tai kun on ankeinta, niin ei siinä vierellä alun alkaen ketään ollutkaan.
Jooo, varmaan vituttaisi. Mutta olipahan edes se 15 vuotta. :)
Ei kaikkea voi jäädä suremaankaan. No ankeeta se nyt onkin, jos ei vierellä koskaan ketään ole. Edes ystävää.
Mutta sen oon oppinut, että teot. Ne merkkaa, puhua saa mitä vaan ummet ja lammet. Teot vasta näyttää onko puheissa mitään perää. Ja kun en ole kovin puheliaiden meisten kanssa ollutkaan, niin sitäkin suuremmalla syyllä ne toet on isossa roolissa. Jotta epävarmuus katoaa.:)- asennemuutosta
sönkkö kirjoitti:
"En olis ikinä uskonut, että pimppa voi olla niin tärkeä osa naista. Kun se ei itselle ole mitenkään iso osa minua. Se ei vaivaa mitenkään, vaikkei kukaan kaipaa sitä. :D "
Mutta jos asia todella on noin, että "oma pilluisuus" ei ole sinulle mikään merkittävä asia, niin miksi et sitten auliisti ja anteliaasti anna sitä pimppaa yksinäisille ja rumille HC-ätmeille? Kyllähän ventovieraat naiset yleensä suostuu esimerkiksi kättelemään tai halaamaankin rumiakin miehiä eri tilanteissa, siinähän tulee väkisin vähintään käsikosketus, monta kertaa olen tuntenut naisen tissitkin vasten rintakehääni. Liität vain oman pimppasi henkisesti tähän kättely- ja halauskategoriaan.
Voisit tällä tavalla tehdä maapallosta vähän paremman paikan elää tekemällä hyvää vaikeassa tilanteessa oleville ätmeille. - lapsiakin.pierryt
asennemuutosta kirjoitti:
"En olis ikinä uskonut, että pimppa voi olla niin tärkeä osa naista. Kun se ei itselle ole mitenkään iso osa minua. Se ei vaivaa mitenkään, vaikkei kukaan kaipaa sitä. :D "
Mutta jos asia todella on noin, että "oma pilluisuus" ei ole sinulle mikään merkittävä asia, niin miksi et sitten auliisti ja anteliaasti anna sitä pimppaa yksinäisille ja rumille HC-ätmeille? Kyllähän ventovieraat naiset yleensä suostuu esimerkiksi kättelemään tai halaamaankin rumiakin miehiä eri tilanteissa, siinähän tulee väkisin vähintään käsikosketus, monta kertaa olen tuntenut naisen tissitkin vasten rintakehääni. Liität vain oman pimppasi henkisesti tähän kättely- ja halauskategoriaan.
Voisit tällä tavalla tehdä maapallosta vähän paremman paikan elää tekemällä hyvää vaikeassa tilanteessa oleville ätmeille.sönkkö on vanha varattu kurppa.
- ei.jatkoon
lapsiakin.pierryt kirjoitti:
sönkkö on vanha varattu kurppa.
Ruma vanha räähkä XD
asennemuutosta kirjoitti:
Voisit tällä tavalla tehdä maapallosta vähän paremman paikan elää tekemällä hyvää vaikeassa tilanteessa oleville ätmeille.Eihän se nyt sitä meinaa, että jos pystyy elämään tuskitta ilman seksiä että sitä silti moraalittomasti ja holtittomasti jakelisi pitkin kyliä. Päinvastoin. Ei ole pakottavaa tarvetta, niin ei ole silloin jakeluakaan. Ja kuten joku sanoikin, olen varattu joka tarkoittaa mulle uskollisuutta ja sille omalle yhdelle ihmiselle omistautumista. :)
Surullista, että puute vaivaa toisia. Eikä apua saa. Mutta minäkään en ryhdy jelppimään. :)
Olen näistä asioista jutellut vastakkaisen sukupuolen kanssa jo aiemmin, joten ei ole muuttanut asenteita.
- peace_and_love
Tunnen suurta sympatiaa kaikkia niitä kohtaan jotka joutuvat kokemaan että kukaan ei halua tai himoitse heitä. Mutta tunnen suurta välinpitämättömyyttä niitä kohtaan, jotka katkeroituvat ja alkavat vihaamaan ja syyttämään vastakkaista sukupuolta sen johdosta. Viha ei auta ketään ja kaikista eniten se vahingoittaa vihaajaa.
- drftygyhujk
Oon itse yksinäinen kokematon nainen ja ajattelin ennen, että olisi kiva löytää samassa tilanteessa oleva mies niin me sitten ymmärrettäisi toisiamme paremmin, eikä tarvitsis hävetä omaa kokemattomuuttaan kun mieskin on samanlainen tumpelo.
Mutta tätä palstaa luettuani olen saanut tosi pelottavan kuvan yksinäisistä miehistä. Ja se on surullista koska meidän yksinäisten pitäis kohdata toisemme, mutta kyllä se kuilu nyt kasvaa vaan. Miksi te keskitytte vihaamaan naisia?
Kyllä me naisetkin katkeroidutaan, mutta me ei suunnata sitä vihaamme miehiä kohtaan yhtä herkästi. Sitä vaan ottaa sellasen asenteen elämästä, että paska filmi mutta katotaan tää nyt sitte loppuun saakka. Tavallaan tyytyy kohtaloonsa kun ei muutakaan voi. Kyllä se vitutuskäyrä välillä mullakin on ihan tapissa ja ihan pohjallakin on pari kertaa käyty, mutta mitä ihmettä minä miehiä vihaamalla voittaisin...? Ei se nyt ainakaan parantaisi oloani.
Ootteko ihan varmoja, että tällaisen palstan "ylläpito" auttaa miehiä millään tavalla? Tuntuu että tässä vain pilataan suomalaisten yksinäisten miesten mainetta ja saadaan heidät näyttämään ihan sekopäiltä.
Tässä alkaa naiset ajattelemaan, että ei yksinäisille miehille uskalla edes jutella.
Ja jännämiehet kun ei mua kiinnosta niin sit ei jää enää mitään jäljelle.
Kyllä haluaisin uskoa suomalaisiin sinkkumiehiin ennen kuin suljen oveni rakkaudelta pysyvästi."Kyllä haluaisin uskoa suomalaisiin sinkkumiehiin ennen kuin suljen oveni rakkaudelta pysyvästi. "
Tämä on mielenkiintoinen lause. Yritän kuvitella ajatuksia ja käytännön tekoja, joita avoin rakkauden ovi tarkoittaa ja miten ne välittyvät kanssaihmisille.- Edwardo_korvikepumpuli
On varmaan aika vaikea arvioida, että miten järkevää täällä on pyöriä, jos pariutuminen turhauttaa muutenkin. Mutta joku purkuventtiili tunteille on kuitenkin hyvä olla, vaikka naisille tuntuukin olevan käsittämättömän haastavaa kuvitella miten vaikeaa seuran saaminen osalle miehistä on. Naiset voisi havainnollistavasti tiputtaa keskelle Saharaa ja todeta että pärjäile. Ai janoko? Kampaappa hiukset. Ai kuuma? Ostappa trendikäs hellehame. Ai vituttaa? Koitappa pysyä positiivisena ja jatka yrittämistä. Ai jo kiukuttaa ja sähisyttää? Voi voi, lopetappa tuo vihapuhe. Ja jotta kielikuva vastaisi 2000-luvun Suomea, niin vielä heinäsirkkalauma lehahtaisi pyytämättä ja yllättäin järsimispuuhiin. Ai et tykkää heinäsirkoista? Rasisti!
Kun lähtötilanne on tuon kaltainen, niin vaati pirullista sitkeyttä ja uskoa säilyttää ihmisiin vetoava voima ja itseluottamus. Uroteko johon naiset eivät ole aikalaiskertomuksien mukaan koskaan pystyneet. Jos karski kielenkäyttö häiritsee, niin vähemmän pumpulia pilluun jatkossa. Ätmeille taas taka-ajatukseton voimahali. - no.no
Edwardo_korvikepumpuli kirjoitti:
On varmaan aika vaikea arvioida, että miten järkevää täällä on pyöriä, jos pariutuminen turhauttaa muutenkin. Mutta joku purkuventtiili tunteille on kuitenkin hyvä olla, vaikka naisille tuntuukin olevan käsittämättömän haastavaa kuvitella miten vaikeaa seuran saaminen osalle miehistä on. Naiset voisi havainnollistavasti tiputtaa keskelle Saharaa ja todeta että pärjäile. Ai janoko? Kampaappa hiukset. Ai kuuma? Ostappa trendikäs hellehame. Ai vituttaa? Koitappa pysyä positiivisena ja jatka yrittämistä. Ai jo kiukuttaa ja sähisyttää? Voi voi, lopetappa tuo vihapuhe. Ja jotta kielikuva vastaisi 2000-luvun Suomea, niin vielä heinäsirkkalauma lehahtaisi pyytämättä ja yllättäin järsimispuuhiin. Ai et tykkää heinäsirkoista? Rasisti!
Kun lähtötilanne on tuon kaltainen, niin vaati pirullista sitkeyttä ja uskoa säilyttää ihmisiin vetoava voima ja itseluottamus. Uroteko johon naiset eivät ole aikalaiskertomuksien mukaan koskaan pystyneet. Jos karski kielenkäyttö häiritsee, niin vähemmän pumpulia pilluun jatkossa. Ätmeille taas taka-ajatukseton voimahali.Ätmien oloa tuskin voi verrata Saharan fyysisesti tappaviin olosuhteisiin. Ätmit eivät ole hengenhädässä, mikä jo oikeuttaisi sähisemään.
Edwardo_korvikepumpuli kirjoitti:
Kun lähtötilanne on tuon kaltainen, niin vaati pirullista sitkeyttä ja uskoa säilyttää ihmisiin vetoava voima ja itseluottamus. Uroteko johon naiset eivät ole aikalaiskertomuksien mukaan koskaan pystyneet. Jos karski kielenkäyttö häiritsee, niin vähemmän pumpulia pilluun jatkossa. Ätmeille taas taka-ajatukseton voimahali."Jos karski kielenkäyttö häiritsee, niin vähemmän pumpulia pilluun jatkossa. Ätmeille taas taka-ajatukseton voimahali. "
Uskon että osa naisistakin jää tavallaan systeemin uhreiksi. Tuolileikissä on jääty ilman tuolia ja jos vapaita vielä jossain on, niin ihan saatanan kaukana tai huteria ja epämukavia, joten parempi seistä. Ja kuitenkin jonkin sopivan tuolin on valloittanut joku pelkästään olemalla nopeampi.- ertygui
Yksinäisten pitäis nimenomaan olla toisiaan varten, eikä vihata toisiaan. Tällaisilla vihapuheilla se asia ei ainakaan helpotu millään tavalla, kuilu sinkkujen miesten ja naisten välillä kasvaa vain entisestään.
Katkeruus on toki ymmärrettävää, mutta kannattaa tiedostaa mitä se tekee ihmiselle jos sille antaa kaiken vallan ja alkaa evankelioida siitä kuin uskontona.
Mua on aina kovasti koskettanut se Samuli Edelmanin biisi "Voit luottaa minuun". Se on ainoa biisi koko maailmassa, mitä en voi kuunnella kertaakaan itkemättä. Siinä lauletaan siitä yksinäisyyden arjesta, mutta surulliseksi biisin tekee se, että se ei oikeassa elämässä mene niin. Siis niin, että joku yksinäinen ymmärtäjä tupsahtaa jostain sanomaan toiselle yksinäiselle, että "Hei, voit luottaa minuun kun sun omat voimat ei riitä, minä tuun kuivamaan sun kyyneleet."
"Sitten ollaan me toiset joiden ainoa keino on kannatella toisiaan".
Noin sen PITÄIS mennä, mutta kun ei mene. Todellisuudessa ei kukaan tuu niitä kyyneliä kuivattelemaan eikä sua mitään kannattelemaan.
Se biisi on fantasiaa. - oiuytfg
ertygui kirjoitti:
Yksinäisten pitäis nimenomaan olla toisiaan varten, eikä vihata toisiaan. Tällaisilla vihapuheilla se asia ei ainakaan helpotu millään tavalla, kuilu sinkkujen miesten ja naisten välillä kasvaa vain entisestään.
Katkeruus on toki ymmärrettävää, mutta kannattaa tiedostaa mitä se tekee ihmiselle jos sille antaa kaiken vallan ja alkaa evankelioida siitä kuin uskontona.
Mua on aina kovasti koskettanut se Samuli Edelmanin biisi "Voit luottaa minuun". Se on ainoa biisi koko maailmassa, mitä en voi kuunnella kertaakaan itkemättä. Siinä lauletaan siitä yksinäisyyden arjesta, mutta surulliseksi biisin tekee se, että se ei oikeassa elämässä mene niin. Siis niin, että joku yksinäinen ymmärtäjä tupsahtaa jostain sanomaan toiselle yksinäiselle, että "Hei, voit luottaa minuun kun sun omat voimat ei riitä, minä tuun kuivamaan sun kyyneleet."
"Sitten ollaan me toiset joiden ainoa keino on kannatella toisiaan".
Noin sen PITÄIS mennä, mutta kun ei mene. Todellisuudessa ei kukaan tuu niitä kyyneliä kuivattelemaan eikä sua mitään kannattelemaan.
Se biisi on fantasiaa.Minä oon yrittänyt seurustelua useammankin kerran sellasten rumempien ikisinkkumiesten kanssa. Ajattelin naiivisti, että ne on varmasti hyviä miehiä kun eivät ole juosseet joka helman perässä ja osaavat antaa arvoa parisuhteelle kun vihdoinkin sellaisen saavat.
Oli todellakin virheellinen päätelmä. Silloin vielä ajattelin, että mulle on vain sattunut hankalat tyypit, mutta mulle tuli oikea ahaa-elämys kun aloin lukea tätä palstaa. Että ovat sitten näköjään samanlaisia jästipäitä ihan yleisestikin. =D
Valitettavasti en enää luota syrjäytyneisiin miehiin, kyllä he ovat niin vakavasti traumatisoituneita, että heitä ei parisuhdekaan piristä. Ei vaikka he itse niin luulevat.
He elävät siinä harhassa, että parisuhde on joku autuaaksi tekevä olotila, mutta sehän on oikeasti vain elämänmuutos, joka vaatii paljon kärsivällisyyttä, uhrautumista, uuden oppimista, toisen huomioon ottamista, mutta nämä asiat eivät onnistu katkeruuden myrkyttämiltä miehiltä.
Me kaikki tiedämme, että masentunut ihminen ei osaa ottaa muita ihmisiä hyvin huomioon vaan on käpertynyt itseensä. Ja masennustahan eivät läheiset paranna. Se on sellanen limbo, että sinne kun joutuu niin on ihan sama vaikka olis kuinka paljon rakastavia ihmisiä ympärillä. Olen itsekin sairastanut vakavan masennuksen joten tiedän kyllä mistä puhun.
Mun veljeni on ikisinkku ja hän sentään myöntää itsekin, ettei hänestä edes olisi enää parisuhteeseen, koska hänellä menis hermot jos kotiin tulis joku nainen huseeraamaan, kun on itse tottunut olemaan huushollinsa kuningas.
Parisuhteet eivät ole mikään helppo juttu. Eivät kokeneemmillekaan, mutta jos on kaavoihinsa kangistunut ja katkeroitunut ikisinkku, silloin vasta vaikeaa onkin sopeutua parisuhde elämään. Kyllä se vaatii vastapuoleltakin lehmän hermoja. En nyt halua masentaa teitä jätkiä entisestään, mutta hyvä kun tästä aiheesta nyt keskustellaan, niin jos vaikka saisitte jotain hyviä neuvoja.
Älkää uskotelko ittellenne tuollaista paskaa, että parisuhde on ainut asia mikä voi teidät pelastaa ja ilman sitä on elämä pilalla. Sillä vain ruokitte sitä katkeruuttanne. Parisuhde voi jopa pilata elämän. Voi kuinka moni hyvä mies on mennyt pilalle naisen takia, ajatelkaapas sitä. Keskittykää itsenne hoitamiseen ja elämästä nautiskeluun ja ottakaa sellainen asenne, että se tulee jos on tullakseen ja jos ei tuu, niin yksinkin voi olla. Niin naisetkin ajattelee.
Ja hankkikaa joku lemmikki, ne on parempaa seuraa ku suurin osa ihmisistä.
Tsemppiä teille, koittakaa jaksaa.
- flowersreally
Tarve tulla hyväksytyksi, rakastetuksi. Kelvata.
Musta tuntuu, että koko ihmiskunta kamppailee tuon saman asian kanssa kehdosta hautaan, ettei siinä sikäli mitään ihmeellistä ole ja silti se on koko ihmiselämän kude ja ehkä se kaikkein mielenkiintoisin asia päällä maan. Höpsöä kilpailla siitä kenen kipu on suurin, mutta sekin kuuluu asiaan. Ei edes rumat naiset anna atmeille eikä halua parisuhteeseen. Vai onko joku ätmi saanut rumalta pillua ja alkanut suhteeseen?
Ootko tullut ajatelleeksi, että rumalla naisella saattaakin olla huono itsetunto sen rumuutensa takia? Jos nainen kokee itsensä rumaksi ja epänaiselliseksi, ei silloin halua että kukaan mieskään kajoaa. Näin se naisilla ainakin menee, ei miehet taida kokea sellaisia fiiliksiä, mutta naisten ulkonäkö on aina ollut kaikissa kulttuureissa se millä nainen arvotetaan ja millä naista häpäistään.
Nainen saattaa myös ajatella, ettei mies kuitenkaan ole tosissaan häntä lähestyessään koska hän on niin ruma. Ja niinhän se usein meneekin, että rumia naisia halutaan vain käyttää hyväksi.- RealistiATM
mimmula kirjoitti:
Ootko tullut ajatelleeksi, että rumalla naisella saattaakin olla huono itsetunto sen rumuutensa takia? Jos nainen kokee itsensä rumaksi ja epänaiselliseksi, ei silloin halua että kukaan mieskään kajoaa. Näin se naisilla ainakin menee, ei miehet taida kokea sellaisia fiiliksiä, mutta naisten ulkonäkö on aina ollut kaikissa kulttuureissa se millä nainen arvotetaan ja millä naista häpäistään.
Nainen saattaa myös ajatella, ettei mies kuitenkaan ole tosissaan häntä lähestyessään koska hän on niin ruma. Ja niinhän se usein meneekin, että rumia naisia halutaan vain käyttää hyväksi."Ja niinhän se usein meneekin, että rumia naisia halutaan vain käyttää hyväksi. "
Olet oikeassa ketmien/ytmien suhteen mutta et (hc)ätmien.
Ketmit ja erityisesti ytmit käyttävät kyllä rumia naisia siinä mielessä hyväkseen, että he toimivat jonkinlaisena viime hädän panopuuna jos pitää valomerkin lähestyessä nopeasti saada römpsää eikä ole siihen mennessä baari-ilta onnistunut saamaan parempaa pillua. Ytmit myös lepertelevät ummet ja lammet ja esittävät mukamas kiinnostunutta vaikka tavoitteena on vain heittää illan päätteeksi pikapika rojut ruman naisen ränniin.
Ätmien ja hcätmien tapauksessa ei ole kyse hyväksikäytöstä, vaan ihan puhtaasti realismista. Ätmin on ihan turha yrittää mitään muuta kuin rumaa/lihavaa naista oli sitten liikenteessä pillu mielessä tai seurustelumielessä. Näin olen itsekin toiminut kaikki nämä vuodet, tosin olen vain 3 kertaa saanut naista 7 vuoden aikana, mutta nekin kerrat olisivat jääneet saamatta ellen olisi joka kerta suunnistanut kohti baarin rumimpia ja lihavimpia naisia. - 930
RealistiATM kirjoitti:
"Ja niinhän se usein meneekin, että rumia naisia halutaan vain käyttää hyväksi. "
Olet oikeassa ketmien/ytmien suhteen mutta et (hc)ätmien.
Ketmit ja erityisesti ytmit käyttävät kyllä rumia naisia siinä mielessä hyväkseen, että he toimivat jonkinlaisena viime hädän panopuuna jos pitää valomerkin lähestyessä nopeasti saada römpsää eikä ole siihen mennessä baari-ilta onnistunut saamaan parempaa pillua. Ytmit myös lepertelevät ummet ja lammet ja esittävät mukamas kiinnostunutta vaikka tavoitteena on vain heittää illan päätteeksi pikapika rojut ruman naisen ränniin.
Ätmien ja hcätmien tapauksessa ei ole kyse hyväksikäytöstä, vaan ihan puhtaasti realismista. Ätmin on ihan turha yrittää mitään muuta kuin rumaa/lihavaa naista oli sitten liikenteessä pillu mielessä tai seurustelumielessä. Näin olen itsekin toiminut kaikki nämä vuodet, tosin olen vain 3 kertaa saanut naista 7 vuoden aikana, mutta nekin kerrat olisivat jääneet saamatta ellen olisi joka kerta suunnistanut kohti baarin rumimpia ja lihavimpia naisia.Ja tuo sinun toimintatapasiko muka jossakin kohti eroaa ytmien ja ketmien hyväksikäyttötoiminnasta? Silkasta hyväksikäytöstähän tuossa sinunkin toiminnassasi on kyse.
- PuhdasNuoriNeitokainen
Tämän palstan lukeminen on opettanut minulle että ATM ja etenkin hc-ATM ovat täysin menetettyä porukkaa, joille ei kannata puhua yhtään mitään. ATM:t eivät aidosti kuuntele eivätkä välitä toisita ihmisistä. Jos joku ei ole ystävällinen muille ihmiselle, niin en näe syytä olla armosta ystävällinen ilkeälle ihmiselle.
Tämä palsta on opettanut minut olemaan hyvin kaukana kaikista ATM tyypeistä. Kun olen lukenut tätä palstaa, minulle on tullut sellainen mielikuva, että ATM ei koskaan tyytyisi mihinkään eikä koskaan oppisi käsittelemään vihaansa. Vaikka ATM saisi tyttöystävän, hän varmaan aina kitisisi jostain. Hyvä itsetunto ei kasva hetkessä ja minulla ei ole hermoja olla aikuisin ihmisen kasvattaja.
Jotenkin aloituksesta tuli jälleen sellainen kuva, että ATM koittaa oikeuttaa huonoa käytöstään. Että kamalan ruman kielen käyttöä ja naisten julma haukkuminen on vain hyväntahtoista "opettamista". Ei, se on edelleen rumaa käytöstä, joka loukkaa toisia.Meistä tuli tälläisiä atm paskiaisia koska naiset eivät olleet ystävällisiä meille, eivätkä välittäneet meistä vaikka olimme aluksi ystävällisiä. Koulussakin mua haukuttiin, en sanonut mitään takas enkä haukkunute ketään.
- vastuujokaiselle
ei toisten huono käytös oikeuta omaa huonoa käytöstäsi.
- Sivustakatselija
TyhjäpääNuoriPentukainen
Olis ollu parempi nikki. - Ex----------PUA
Olet siis oppinut, että kenenkään säkin pohja ei ole loputon.
Aikansa sinne voi dumpata, mutta sitten se täyttyy.
Se on täysin inhimillistä ja on törkeää syyttää uhria tuon pidemmälle. vastuujokaiselle kirjoitti:
ei toisten huono käytös oikeuta omaa huonoa käytöstäsi.
Hyvällä käytöksellä toisia kohtaan ei saa itse hyvää käytöstä toisilta.
- 514
Atm32 kirjoitti:
Hyvällä käytöksellä toisia kohtaan ei saa itse hyvää käytöstä toisilta.
Sitähän tuo "PuhdasNuoriNeitokainen" juuri sanoi. Vaikka nainen ätmiä kuinka kauniisti kohtelisi, niin vittuilua vain sasi osakseen.
- huhhuuuuh
Atm32 kirjoitti:
Meistä tuli tälläisiä atm paskiaisia koska naiset eivät olleet ystävällisiä meille, eivätkä välittäneet meistä vaikka olimme aluksi ystävällisiä. Koulussakin mua haukuttiin, en sanonut mitään takas enkä haukkunute ketään.
Voi onko naiset olleet tuhmia pikku ätmyliinille? Ei oo oltu ystävällisii..
Kuinkas paljon luulet maailmasta löytyvän naisia joille miehet eivät koskaan ole olleet ystävällisiä? Veikkaan että aikas paljon. Monissa maissa se jopa kuuluu kulttuuriin. Eikä naiset silti kehittele jotain miesvihaa. Aijuu, mut feminismihän on sitä tietysti. Se on jännä juttu kuinka miehillä päät hajoilee heti kun naiset alkavat saada ihmisoikeuksia. Se on miesvihaa semmone. No ohan se tietysti tavallaan miesvihaa, ettei naisten elämäntehtävä olekaan enää miesten paapominen vaan miehet pakotetaan ottamaan itse vastuuta omasta hyvinvoinnistaan.
Kyllähän teillä monilla päässä viiraa selvästi ja jos itse tajuaisitte sen, niin olisi edes jotain toivoa paremmasta, mutkun ei. Muissa on aina vika, ei missään nimessä itsessä. Oon kyllä törmännyt kaltaisiinne yksinkertaisiin sinkkumiehiin ja onneks ihan järkeviinki. Mutta te palstajannut vedätte kyllä täydet pohjat.
Ymmärrän kyllä naisia. Ei ruman kanssa voi olla hyvää suhdetta. Mielummin nainen ottaa komean jännämiehen ja kestää kaikki hakkaamiset kun kelpuuttaisi kokemattoman kunnollisen miehen.
- eipäoikeastaan
Tällainen provosoiva jankkaaminen on yksi tapa estää kunnon keskustelun syntymistä. Onko keskustelu kipeistä asioista liian rankkaa, vai miksi homma vedetään tälle tasolle, vaikea ymmärtää.
- flowersreally
Tällainen provosoiva jankkaaminen on yksi tapa estää kunnon keskustelun syntymistä. Onko keskustelu kipeistä asioista liian rankkaa, vai miksi homma vedetään tälle tasolle, vaikea ymmärtää.
Koska osa ei halua keskustella kipeistä asioista, vaan pelkästään trollata. Ja jotkut ihanaiset mussukat naureskelevat toisten kipeistä asioista keskusteluille. Kuka lie sitten kipeämpi.
- Sivustakatselija
Miehenä mun on todettava että vaikka palstan miehiä ymmärränkin niin en usko että palstan lukeminen siinä on auttanut...vaan tosielämän tapahtumat.
Todistanut tuttavamiesten itsemurhia joista osa lähipiirssä.
Aika selvää että parissa ainakin kysy on ollut suoraan naisten puutteesta, osa on kyllä lähtenyt aivan liian nuorena.
Samoin on näitä "hitaan ja hiljaisen itsemurhan tekeviä" eli Alkoholsiteja.
Näitä löytyy suvusta peräkammarinpoikina jne.
Jos ei näitä tarinoita tunne niin tuskin ymmärtää tuskan syvyyttä.
Siinä suhteessa nämä viestit palstalla ovat pisara meressä siitä todellisesta tuskasta.
Jotenkin irvokasta kyllä naisilta lukea näitä palstalaisille heitettyjä
"Et saa naista koska olet naisvihaaja!" <= piruparkaan kukaan kiinnittänyt huomiota ENNEN naisvihaakaan joten mitä väliä?
Tai
"Yksinäisistä miehistä on tullut tosi huono ja luuseri, pelottava kuva palstan perusteella!" <= nainen ruokkii siis sitä jota suurin osa naisista pitää jo yllä tosielämässä
Hienosti pelattu siis naisilta. Empatiakyky nolla.- todellakaan
Miksi kummassa viha herättäisi empatiaa?
- ohoohohho
Mee kysymään siltä "muslimilta" joka vihaa monia asioita ja jonka kullin otat mielellään suuhusi jos on vain eri värinen ja sopivan kokoinen kuin suomalaisella.
- Sivustakatselija
todellakaan kirjoitti:
Miksi kummassa viha herättäisi empatiaa?
Totta.
Tarvitaan myös tunneälyä ja viisautta huomaamaan mistä viha kumpuaa ja sitten lisäämään ripaus empatiaa.
Sulla vielä vaippa-asteella siis. - todellakaan
ohoohohho kirjoitti:
Mee kysymään siltä "muslimilta" joka vihaa monia asioita ja jonka kullin otat mielellään suuhusi jos on vain eri värinen ja sopivan kokoinen kuin suomalaisella.
Varma tapa kerätä antipatiaa naisilta ätmeille. Todella älykästä toimintaa. Vai vielä pitäisi tuntea empatiaa.
- ohoohohho
todellakaan kirjoitti:
Varma tapa kerätä antipatiaa naisilta ätmeille. Todella älykästä toimintaa. Vai vielä pitäisi tuntea empatiaa.
Jos miehellä on värillinen kulli niin empatiaa kuitenkin yhtäkkiä löytyy vaikka olisi samat jutut.
Se tekee susta aika yksinkertaisen elukan. - todellakaan
ohoohohho kirjoitti:
Jos miehellä on värillinen kulli niin empatiaa kuitenkin yhtäkkiä löytyy vaikka olisi samat jutut.
Se tekee susta aika yksinkertaisen elukan.Minun puolestani saisivat työntää samalle ulapalle sekä ätmit, että terrosristit kun kerran viha heitä yhdistää. Pitäkööt toisilleen seuraa ja jakakoot empatiaa.
- rapalaonhyväuistin
ohoohohho kirjoitti:
Se tekee susta aika yksinkertaisen elukan.Mistä sä nyt vetäsit tähän yhtäkkiä väriliset kullit? Taitaa vähän mielikuvitus laukata pikku rasistilla.
- Ex----------PUA
Juurikin näin! Tarkkanäköinen havainto siitä, että naiset eivät hypergamisen luonteensa perusteella pysty kokemaan uhrejaan kohtaan empatiaa, vaan päinvastoin he yrittävät vielä häpäistä heidät hiljaisiksi tuolla varsin epäloogisella shaming languagelle.
Tuohan on ihan luonnollista, että alkaa vihata sortajaansa ja epäoikeudenmukaisuutta, niin pitääkin tehdä!
Se taas ei ole loogista tai järin empaattista sitten kääntää syy ja seuraussuhdetta päälaelleen jotta voisi oikeuttaa tuon syrjimisen.
- tarralenkkari161
Ymmärrän, että osalla kokemattomista miehistä on suuri tunne siitä, että heillä on/tulisi olla automaattinen oikeus saada seksiä ja parisuhteen valitsemaltaan henkilöltä (usein, ylläripylläri, juuuri niiltä suosituimmilta naisilta). Ongelma vain on, ettei kellään ole tälläistä oikeutta. He siis vaativat etuoikeuksia.
Tämä palsta tuskin lisää empatiaa yksinäisiä miehiä kohtaan, mutta olisi hyvä muistaa, että yksinäisyys voi johtua monista asioista, eivätkä kaikki yksinäiset miehet ole samanlaisia.- Sivustakatselija
-heillä on/tulisi olla automaattinen oikeus saada seksiä ja parisuhteen valitsemaltaan henkilöltä (usein, ylläripylläri, juuuri niiltä suosituimmilta naisilta)-
Toivon todella ettet ole yli 25-vuotias tai varsinkaan yli 30-vuotias koska vaikutat varsin tyhmältä ikäiseksesi. - vastuujokaiselle
Nimittely ei ole asiallista käytöstä vaikka kuinka olisit eri mieltä. Silloin kun asialliset argumentit loppuu alkaa nimittely.
- Ex----------PUA
Hypergami puhuu suosituimpien haluamisesta ja feministi puhuu etuoikeuksien vaalimisesta. :D
Sinä olet hyvä esimerkki siitä mikä on vialla, koet että olet oikeutettu hyvännäköiseen mieheen, vaikka itse olet ruma. Tämä jo saa aikaan sen, että käytät seksuaalista valtaasi eli etuoikeutustasi siten, että riistät muilta saman oikeuden, ja näin tasoisesi miehet jäävät ilman tasoistaan naista.
Jos sinä saat seksiä halutessasi, on se sinunetuoikeus, joten tarkasta etuoikeutuksesi ennen kun kehtaat puhua tuollaista.
Feminsitien tyhmyys ja käsittämätön röyhkeys on omiaan lisäämään naisvihaa, - Sivustakatselija
vastuujokaiselle kirjoitti:
Nimittely ei ole asiallista käytöstä vaikka kuinka olisit eri mieltä. Silloin kun asialliset argumentit loppuu alkaa nimittely.
Jos ajatukset on lapsen tasolla niin nimittely on toisarvoinen seikka.
Ihanko totta että emme ole samanlaisia. Jotkut on rumempia kuin toiset.
Kun kerran saisikin mahdollisuuden tutustua naisiin, en minä halua mitään automaattisesti. Kyllä naiset automaattisesti antaa niille jännämiehille pillua heti kun ne vähän uhkeilee hakkaamisella.
- tarralenkkari161
Iloitsen ätmien tuskasta. !!!!!!!!!!!!!!!
Eipä naisilta näytä juuri empatiakykyä löytyvän. :-/
- empatiatykki
Sinulla näyttää olevan empatiaa niitä naisia kohtaan, joilta ei näyttäisi sinun mielestäsi löytyvän empatiakykyä. Hienoa!
- RuusunuppuJaPiikki
Ai sori. Ymmärsin aloituksen väärin. Eihän tässä kysytty naisten mielipidettä vaan piti sääliä ja surkutella ATM:n kovaa kohtaloa. Koska olen empaattinen nainen, kirjoitin sinulle tämän vastauksen piristämään päivääsi. Ole hyvä:
"Voi hellanlettas meidän pientä kullanmuruhoneypuppeli HC-ätmeliä, kun se elämä on ollut niin hirmusen kovaa ja epäoikeuden mukaista. Ja niin kunnon mies kun hän on. Kyllä hänelle kuuluu ihana ja lempeä tyttöystävä joka rakastaa ja hellii häntä seitsemänteen taiveeseen ja paistaa pullat siinä samassa. Kyllä jos minä tullaisen lutuisen reppanan tapaisin niin kotiini ottaisin ja kohtelisin oikein nätisti. Mitään pahaan en sanoisi tai tekisi. Näin saisi HC-ätmel kerrankin kokea lämpöä. Ja pillua antaisin. Ei se mitään, vaikka ei tekisi mieli. Sehän on vaan haarat auki ja buranaa poskeen, että kuivana panemisen kipua ei tunne. Voi laittaa myös liukkaria ja sellaista ihoa puuduttavaa voidetta niin ei oikeesti tunnu missään. Tärkeintähän on, että HC-ätm saa ja pääsee olemaan mies miesten joukossa. Tätä ilosanomaan tulen julistamaan kanssasisarilleni heti tänän iltana kun menemme terassille skumppalasille ja mansikoille. Ah ihanaa, olen valaistanut!" RuusunuppuJaPiikki kirjoitti:
Ai sori. Ymmärsin aloituksen väärin. Eihän tässä kysytty naisten mielipidettä vaan piti sääliä ja surkutella ATM:n kovaa kohtaloa. Koska olen empaattinen nainen, kirjoitin sinulle tämän vastauksen piristämään päivääsi. Ole hyvä:
"Voi hellanlettas meidän pientä kullanmuruhoneypuppeli HC-ätmeliä, kun se elämä on ollut niin hirmusen kovaa ja epäoikeuden mukaista. Ja niin kunnon mies kun hän on. Kyllä hänelle kuuluu ihana ja lempeä tyttöystävä joka rakastaa ja hellii häntä seitsemänteen taiveeseen ja paistaa pullat siinä samassa. Kyllä jos minä tullaisen lutuisen reppanan tapaisin niin kotiini ottaisin ja kohtelisin oikein nätisti. Mitään pahaan en sanoisi tai tekisi. Näin saisi HC-ätmel kerrankin kokea lämpöä. Ja pillua antaisin. Ei se mitään, vaikka ei tekisi mieli. Sehän on vaan haarat auki ja buranaa poskeen, että kuivana panemisen kipua ei tunne. Voi laittaa myös liukkaria ja sellaista ihoa puuduttavaa voidetta niin ei oikeesti tunnu missään. Tärkeintähän on, että HC-ätm saa ja pääsee olemaan mies miesten joukossa. Tätä ilosanomaan tulen julistamaan kanssasisarilleni heti tänän iltana kun menemme terassille skumppalasille ja mansikoille. Ah ihanaa, olen valaistanut!"Isäs oli puppeli kun sua teki. >:-(
- Ikis__M
RuusunuppuJaPiikki kirjoitti:
"Voi hellanlettas meidän pientä kullanmuruhoneypuppeli HC-ätmeliä, kun se elämä on ollut niin hirmusen kovaa ja epäoikeuden mukaista. Ja niin kunnon mies kun hän on. Kyllä hänelle kuuluu ihana ja lempeä tyttöystävä joka rakastaa ja hellii häntä seitsemänteen taiveeseen ja paistaa pullat siinä samassa. Kyllä jos minä tullaisen lutuisen reppanan tapaisin niin kotiini ottaisin ja kohtelisin oikein nätisti. Mitään pahaan en sanoisi tai tekisi. Näin saisi HC-ätmel kerrankin kokea lämpöä. Ja pillua antaisin. Ei se mitään, vaikka ei tekisi mieli. Sehän on vaan haarat auki ja buranaa poskeen, että kuivana panemisen kipua ei tunne. Voi laittaa myös liukkaria ja sellaista ihoa puuduttavaa voidetta niin ei oikeesti tunnu missään. Tärkeintähän on, että HC-ätm saa ja pääsee olemaan mies miesten joukossa. Tätä ilosanomaan tulen julistamaan kanssasisarilleni heti tänän iltana kun menemme terassille skumppalasille ja mansikoille. Ah ihanaa, olen valaistanut!"Ei ollut kovin hauska tuo juttusi, lähinnä vain oletuksia pahimman kautta mutta hienoa että saatte horot hauskuutta revittyä itsellenne:
"Tätä ilosanomaan tulen julistamaan kanssasisarilleni heti tänän iltana kun menemme terassille skumppalasille ja mansikoille."
Voi vaan kuvitella sitä kännisten olevinaan niin hienojen akkojen naurunräkätystä kun ne kilpaa nolaa itseään terdellä, joku muniaan kaiveleva paksuniskainen jännäjyystäri varmaan teistä jonkun koppaa saaliiksi pillua antamaan, jos se olet sinä muista laittaa liukkaria. - KaruFakta
RuusunuppuJaPiikki kiteytti juuri naisten empatiapuutteen ätmejä kohtaan täydellisesti. Pitää olla todella vääristynyt, julma ja sadistinen maailmankuva että tuolla tavalla lyö ja potkii maassa jo valmiiksi makavaa hardcore ätmiä joka kituu suunnattomasti 24/7 vuodesta toiseen yrittäessään epätoivoisesti saada naisen/naista.
Tuommoinen pilkka kertoo kaiken susta: ylimielinen, pöyhkeä ja täysin väliinpitämätön vastenmielinen moukka. Et ymmärrä ätmien tuskasta mitään, et edes halua ymmärtää. - sillissä
Kyllä ätmien tuskaa ei voi helpottaa kuin se että heille kaikille löytyy toiveiden täyttymys. Kaikki muu on pilkkaa.
- Ex----------PUA
empatiatykki kirjoitti:
Sinulla näyttää olevan empatiaa niitä naisia kohtaan, joilta ei näyttäisi sinun mielestäsi löytyvän empatiakykyä. Hienoa!
Itte oot!!!!-defenssi.
Eli osu ja upposi.
Ketjun aiheena on naisten empatia miehiä kohtaan.
AInoa mitä on tullut on noloa selittelyä ja häpäisykieltä ja tekosyitä.
Jos et sanallakaan osoita empatiaa, vaan ainoastaan älähdät kun asiasta mainitaan, niin silloin HC-Ätmel on 100% oikeassa. - 206
KaruFakta kirjoitti:
RuusunuppuJaPiikki kiteytti juuri naisten empatiapuutteen ätmejä kohtaan täydellisesti. Pitää olla todella vääristynyt, julma ja sadistinen maailmankuva että tuolla tavalla lyö ja potkii maassa jo valmiiksi makavaa hardcore ätmiä joka kituu suunnattomasti 24/7 vuodesta toiseen yrittäessään epätoivoisesti saada naisen/naista.
Tuommoinen pilkka kertoo kaiken susta: ylimielinen, pöyhkeä ja täysin väliinpitämätön vastenmielinen moukka. Et ymmärrä ätmien tuskasta mitään, et edes halua ymmärtää.No mutta hänhän vain toisti sen, mitä ätmit täällä vaativat päivästä toiseen.
- N_Sivustakatsoja
Empatiasta. Pitäisikö kaikkia niitä kohtaan, joilla on mennyt huonosti, tuntea empatiaa? Eikö se olisi vaan riittävää, että ei kurjista kurjien elämää.
Minua naiseana ärsyttää se, että meidän naisien pitäisi olla aina niitä lohduttavia äitihahmoja ja maahan kaatuneiden tai kaadettujen miesten nostajia.
Jotku ovat saaneet todella huonot pelikortit elämäänsä ja siksi joissain tapaukissa on turha sanoa, että ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja hanki elämä eli ystäviä, harrastuksia, työ jne. Tällaisia henkilöitä kohtaan voi tuntea empatiaa ja yrittää ymmärtää mutta onko se velvollisuus auttaa. Ja millä hinnalla pitäisi auttaa.
Ajatelkaapa millaisen hinnan ATM pelastaminen naisella aiheuttaa kun aikuinen kiukkupussi pitää pienin askelin "rakastaa ehkäksi ihmiseksi". Miksi kennenkään pitäisi suostua sellaiseen itsensä kiduttamiseen kun voisi valita seuraansa tasapainoisia, normaaleja ihmisiä? Sama koskee myös miehiä. Miksi kenenkään pitäisi kestää sekopääprinsessaa kun voisi valita toisin?
Ja miksi te miehet että ole niitä, jotka nostatte ne suohon vajonneet ATMt? Missä miesten välinen toveruus? Siinä te vaan sivusta katsotte kun masentunut ja syrjääntynyt kaveri vetää itsensä hirteen.
Tässä keskustelussa yksi ATM toteaa että pillun saamisessa on kyse myös siitä, että osoittaa toisille miehille olevan mies. No mitäs jos te miehet kehuisitte toistenne miehisyyttä vähän enemmän ja muissa asioissa kuin seksi / seurustelu / panot. "Sä oot hyvä jätkä", sanokaa se toisillenne. Naisten ei tarvitse olla yksin maailmaa harteillaan kantamassa.
Minä rakastan itseäni ja siksi varjelen itseäni huonolta seuralta. Huono seura on sellainen joka ottaa minusta voimavaroja, tulee riippukiveksi, eikä anna mitään hyvää. Itsekästä, kyllä. Sitä se itsestään huolehtiminen on."No mitäs jos te miehet kehuisitte toistenne miehisyyttä vähän enemmän ja muissa asioissa kuin seksi / seurustelu / panot. "Sä oot hyvä jätkä", "
No huh huh. Tuo olisi jo yhtä noloa kuin keski-ikäiset naiset tanssimassa pöydällä ja laulamassa kaijakoota.- peace_and_love
Hieno kirjoitus. Empatian osoittaminen ei todellakaan tarkoita sitä, että pitäisi tehdä toiselle jotain asioita. Empatia on tuntea myötätuntoa toista kohtaan ja tukea häntä itseään kohtamaan maailma. Ei suinkaan pelastaa toista. Oikeasti tunnen syvää empatiaa niitä ihmisiä kohtaan jotka eivät saa tuntea rakkutta tai toisen ihmisen läheisyyttä. Mutta en minä ala myötäilemään sellaisia kommetteja että naiset on paskoja huoria, koska ei minusta siltä tunnu. En usko että viha ja haukkuminen on mikään ratkaisu mihinkään, vaikka ymmärränkin että ihmiset niitä tunteita tuntevat. En myöskään ajattele että itseään täällä AtM-miehiksi nimittelevät olisivat jotenkin kauheita tai vastenmielisiä, vaan rakkautta ja huomiota kaipaavia ihmisiä. Se on vaan surullista, että vihan viljely ja toisten nimittely ei kenenkään elämää paranna ja helpota. Päinvastoin. Katkeruus ja kyynisyys tekee ihmisestä entistäkin yksinäisemmän ja vihaisemman.
- peace_and_love
scrg kirjoitti:
"No mitäs jos te miehet kehuisitte toistenne miehisyyttä vähän enemmän ja muissa asioissa kuin seksi / seurustelu / panot. "Sä oot hyvä jätkä", "
No huh huh. Tuo olisi jo yhtä noloa kuin keski-ikäiset naiset tanssimassa pöydällä ja laulamassa kaijakoota.Onpa sinulla kapea käsitys miehisyydestä. Oikeasti me miehet kaipaamme kehuja toisilta miehiltä. Mikä meitä estäisi kehumasta kavereitamme. Minä ainakin kehun aina tilaisuuden tullen ja ei ole kellekään paha mieli siitä vielä tullut. Päinvastoin. Ja ihan selvin päin.
- Cerberossi
"No mitäs jos te miehet kehuisitte toistenne miehisyyttä vähän enemmän ja muissa asioissa kuin seksi / seurustelu / panot."
Sinänsä ihan hyvä kirjoitus sinulta, mutta tämä pillunsaantiasia ei ole kyllä muutettavissa edes yhden sukupoleven aikana, niin vahva "asema" /jos näin voi sanoa) pillunsaannilla on miesten keskuudessa. Summa summarum: olet muiden miesten mielestä yksi vi***n luuseri jos et ikinä saa pillua. Se nyt vain on fakta.
"Ja miksi te miehet että ole niitä, jotka nostatte ne suohon vajonneet ATMt? Missä miesten välinen toveruus? Siinä te vaan sivusta katsotte kun masentunut ja syrjääntynyt kaveri vetää itsensä hirteen."
Tässä olen osittain eri mieltä, ainakin mitä tähän palstaan tulee. Täällä monet ansiokkaat kirjoittajat (expua ja naisasialooseri etunenässä) päinvastoin auttavat ätmejä lähes päivittäin auttamalla meitä ymmärtämään että ei se ole "meidän vika" jos pelikortit on jaettu niin että emme kelpaa naisille. Täällä jos jossain ätmi saa myös n.s vertaistukea kohtalontovereiltaan. Oma mielenterveyteni on ainakin jossain määrin parantunut aloitettuani lukemaan tätä sinkkupalstaa. - peace_and_love
Cerberossi kirjoitti:
"No mitäs jos te miehet kehuisitte toistenne miehisyyttä vähän enemmän ja muissa asioissa kuin seksi / seurustelu / panot."
Sinänsä ihan hyvä kirjoitus sinulta, mutta tämä pillunsaantiasia ei ole kyllä muutettavissa edes yhden sukupoleven aikana, niin vahva "asema" /jos näin voi sanoa) pillunsaannilla on miesten keskuudessa. Summa summarum: olet muiden miesten mielestä yksi vi***n luuseri jos et ikinä saa pillua. Se nyt vain on fakta.
"Ja miksi te miehet että ole niitä, jotka nostatte ne suohon vajonneet ATMt? Missä miesten välinen toveruus? Siinä te vaan sivusta katsotte kun masentunut ja syrjääntynyt kaveri vetää itsensä hirteen."
Tässä olen osittain eri mieltä, ainakin mitä tähän palstaan tulee. Täällä monet ansiokkaat kirjoittajat (expua ja naisasialooseri etunenässä) päinvastoin auttavat ätmejä lähes päivittäin auttamalla meitä ymmärtämään että ei se ole "meidän vika" jos pelikortit on jaettu niin että emme kelpaa naisille. Täällä jos jossain ätmi saa myös n.s vertaistukea kohtalontovereiltaan. Oma mielenterveyteni on ainakin jossain määrin parantunut aloitettuani lukemaan tätä sinkkupalstaa.Enpä usko, että pillunsaanti on mikään saavutus miesten keskuudessa. Kuka tahansahan nyt pillua saa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, joskus joku paljon harrastaa seksiä tai joku ei ollenkaan. Ehkä joskus teinivuosinaan poikaset voivat niin kuvitella homofobioissaan.
- Ex----------PUA
peace_and_love kirjoitti:
Enpä usko, että pillunsaanti on mikään saavutus miesten keskuudessa. Kuka tahansahan nyt pillua saa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, joskus joku paljon harrastaa seksiä tai joku ei ollenkaan. Ehkä joskus teinivuosinaan poikaset voivat niin kuvitella homofobioissaan.
Tyypillistä etuoikeutetun hypergamin puhetta, tai sitten patologisen v alehtelijan.
Kuka tahansa ei todelllakaan saa, ja miehet tietävät sen ja siksi osaavat arvostaa miestä joka tietää miten sitä saadaan. Sama arvostuksen väheneminen on osana niillä miehillä, jotka saavat sitä samasta etuoikeutuksesta kuin naisetkin.
Ja niin tietävät naisetkin, minulle on moni nainen aina säädöistä naiskamuihin sanonut, että nainen kyllä saa aina, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Muuten naiset eivät esim. käyttäisi seksiä aseenaan ja shaming languagen lähteenä jos senn tarkoituksena ei olisi häpäistä miestä jostain mihin hän ei itse voi vaikuttaa ja samalla korottaa naisen arvoa tämän seksuaaliseen valtaan vedoten. - Ex----------PUA
Naiset itse arvottavat miehiä tuon mukaan, joten te yritätte pönkittää asemaanne seksuaalisen valtanne kautta.
Tyypillinen shaming language on joko ätmiksi haukkuminen, tai vihjaaminen tai suoraan haukkuminen siitä, ettei mies saa naista.
Näin nainen korottaa itseään jalustalle.
Esiim. MGTOW-miehet eivät suostu arvottamaan itseään tuon mukaan, mutta he myös tietävät että nainen on se joka tekee valinnan.
Älä siis femakko yritä syyttää uhria, se on todella tökeröä jopa sinulta.
Yrität vain syyllistää teidän naisten uhreja, samalla kun pönkität naisten asemaa ja päästät heidät kuin koirat veräjästä.
Ilman naisten aktiivista osallistumista, tätä ongelmaa ei olisi. - Lisääpatukkaa
" eikä anna mitään hyvää. "
Jännäkullia.
Saanhan syödä sun mällit aamiaiseksi?
Naminami, olet itsekäs, ei kun alistettu ja nautit siitä, koska olet naaras.
ATM ja kiltti kunnon mies ei osaa alistaa.
Sä et tykkää. Sä et saa siitä mitään irti. Et mitään hyvää - 638
scrg kirjoitti:
"No mitäs jos te miehet kehuisitte toistenne miehisyyttä vähän enemmän ja muissa asioissa kuin seksi / seurustelu / panot. "Sä oot hyvä jätkä", "
No huh huh. Tuo olisi jo yhtä noloa kuin keski-ikäiset naiset tanssimassa pöydällä ja laulamassa kaijakoota.Miesten kuuluu siis vain syrjiä syrjittyä. Tulipahan tuokin selväksi.
- Ex----------PUA
No taitaa olla turha toivo, sillä nainen ei pysty yleviin periaatteisiin tai tunteisiin, kuten myötätunto, empatia, rakkaus, jne.
Vaan naista hallitsee hänen kiimavittunsa ja mikään ei ole niin tärkeää kuin hän ja hänen hypergamiset pesimisviettinsä.
Näin ollen tämä pitäisi muotoilla niin, että ätmit, näettekö yt minkälaisia paskoja naiset oikeasti ovat?
Näettekö, että te olette sukupuolten sodassa ja jos ette ala laittamaan hanttiin viholliselle joka yrittää kaikin voimin tuhota teidät, käy kalpaten?
Ymmärtäkkää seuraava: teillä ei ole tätä menoa mitään hävittävää, vaan pelkästään voitettavaa.
Mutta se edellyttää punaisen pillerin ottamista.
Teidän täytyy ymmärtää että naiset pikemminkin nauttivat tuskastanne, tai heitä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kysymys onkin, että kuinka kauan te meinaatte tuollaista katsella?- EiToivoaElämässä
Etkö todellakaan näe mitään toivonkipinää muutoksesta naisten keskuudessa? Tuo nykyinen ja lähitulevaisuuden visiosi naisista on niin karu dystopia että mä kyllä jo siinä vaiheessa kannatan ätmien avustettua itsemurhaa jo ihan suotavana toimeenpiteenä. Meidät hardcore ätmit voisi poistää maan päältä jo nyt YK:n kidutuksen vastaisiin ihmisoikeuksiin vedoten.
- Ex----------PUA
EiToivoaElämässä kirjoitti:
Etkö todellakaan näe mitään toivonkipinää muutoksesta naisten keskuudessa? Tuo nykyinen ja lähitulevaisuuden visiosi naisista on niin karu dystopia että mä kyllä jo siinä vaiheessa kannatan ätmien avustettua itsemurhaa jo ihan suotavana toimeenpiteenä. Meidät hardcore ätmit voisi poistää maan päältä jo nyt YK:n kidutuksen vastaisiin ihmisoikeuksiin vedoten.
Niin, onhan tuo kyllä synkkää, myönnetään.
Ainoa mitä voin ehdottaa, on joko yritys nostaa omaa tasoaan ja/tai oomakohtainen MGTOW-kapina, sillä muutos pitäisi saada jokseenkin yhteiskunnallisella tasolla aikaiseksi. Ongelma on sikäli uusi, että 50-luvun ihanneperhemalli on muuttunut ja nyt nämä uudet mies-sukupolvet joutuvat kokemaan ennen näkemätöntä tuskaa; jopa ennen orjatkin saivat oikeuden vaimoon, nyt orjanaisetkin naivat omistajiaan.
Sen alkuperä on muuttuneessa, naiskeskeisessä yhteiskunnassa,ja se prosessi pitää pysäyttää.
On hyvin lupaavaa nähdäminkälainsen raivon MGTOW-liike herättää naisissa ja feministeissä, mitä tulee mediaan ja vaikkapa palstaan, joten siinä jo ollaan oikeilla linjoilla.
Ensimmäinen nainen jota lähestyin (oli baaritiskillä kun tulin siihen, ja aloin jutella) viime viikonloppuna oli eräs kotikaupunkini missikisoihin osallistunut typy. Se sanoi sen itse (kiinnostuksen merkki, kun nainen allkaa todistella tasoaan) . Me siinä itse asiassa intouduimme myös vallan koskettelemaan halailemaan ja muuta kivaa.
Sitten se meni pöytään, ja nyt jäi hämäämään, että oliko se kölvi jonka kanssa se kulki sen mies, vaiko kamupoitsu. Jälkimmäisessä tapauksessa harmittaa niinmaan paijeakkaasti kun en tehnyt sen enempiä liikkeitä.
Myös näin samana iltana kun eräs "setämies" lähestyi paria naista, nuoria ytnejä molemmat. En tiedä saiko numeroa, mutteivat ainakaan heti nämä typyt hänelle antaneet pakkeja. Jos sai, niin tahtoo sanoa että palstatotuudet pitävät kutinsa, joten aika on puolellasi.
Myös voi olla, että kun missitypyt alkavat todistella itseään minulle ja uida liiveihin, että hypergamia on kääntynyt jo niin itseään vastaan, että kannattaakin tähdätä mahdollisimman ylös koska systeemi alkaaollajo näin sekaisin. Toinen vaihtoehto on se, että tasoni nostaminen on auttanut, sillä tosiaan olen jo kokenut aggressiivistakin lähestymistä naisilta.
Joten jokin murros on myös tässä mielessä käymässä.
Onko tosiaan niin jo, että hypergamia on niin paha että ytnit jopa käyvät niin yksinäisiksi ja levottomiksi, että he ovat jo noin avoimia?
- Liveinreallife
MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON?!!
JOS MUUTAMA NAINEN "YMMÄRTÄÄ" TAI "EI YMMÄRRÄ" ÄTMIEN TUSKAA JOTKA LUKEVAT PALSTAA NIIN MITEN KUVITTELETTE SEN VAIKUTTAVAN TODELLISUUTEEN?
EI MITENKÄÄN!!! Ei naiset ymmärrä yksinäisyyttä kun eivät joudu koskaan kokemaan sitä. Eikä naiset ymmärrä miksi joku joutu olemaan yksin koska naisilla on aina joku läheinen tuki ja turva jolle puhua ja jolta saa seuraa.
- kokenutmies--
Ätmit tuskissaan huutaa että mistä saisi pillua. Naiset ei vaan kuule. No voiko naiset sanoa että olisivat iloisia jos eivät olisi koskaan saaneet hyväksyntää, rakkautta, seksiä. Ajatelkaa itseänne ätmin asemassa jossa kukaan ei teistä tykkäisi. Olisitteko onnellisia yksin ilman että kukaan rakastaa teitä?
- tasoprofessori
Ratkaisu olisi se että pariutumisesta tulisi tasapainoisempaa; jos ajatellaan "atmien" ja "hc-atmien" markkina-arvoa numeroina 1-10, he asettuvat ~1-5 alueelle, täten tason 7-10 naisten perään haikailu tulisi lopettaa ja yrittää niitä omatasoisia(tason 1 hc-atm:lle tason 1-2 nainen jne..) Myös naisten tulisi alkaa hyväksymään oma tasoisiaan miehiä, varsinkin alempitasoiset, jotka nämäkin haluavat vain ylintä 7-10 kastia.
"ennemmin sinkku kuin huonossa suhteessa" XDD- ehdotusss
Mielestäni he asettuvat asteikolle 1-2. Ei niitä miehiä jotka eivät saa koskaan/juuri koskaan naista VOI olla yli 20%. 7-10 miehet saavat jo ihan hyvin, toki 10 melkein aina. 3-6 olis sitten niitä, joilla vaihteleva menestys..
- vihatipunen
En ymmärrä. Ätmit mm. haukkuu väkivaltaisessa suhteessa olevia naisia heikoiksi, ja iloitsee naisten kärsimyksestä.
Ei naiset toisten tuskaa ymmärrä ja jos ymmärtävä, niin ei niitä kiinnosta.
Itse "pelasin reilun pelin säännöillä" melko pitkään. En enää. Onneksi olkoon naiset. Teen elämästänne madollisimman hankalaa.
Ja ennen kuin kukaan nainen pääsee sanomaan että juuri minun asenteeni takia hän inhoaa "ätmejä", niin huomauttaisin vaan että itsehän aloititte ja sitä saa mitä tilaa. Katsokaa peiliin ja syyttäkää itseänne.
Minä uskon ja luotan kostoon ja sen naiset ovat ansainneet.
Nautin elämästäni ja voin hyvin. En vihaa ketään, mutta toteutan karman lakia ja paha (naiset) saavat palkkansa.- Totuudenkertojatar
:D Kuin sä kuvittelet tekeväsi katogorisesti naisten elämästä hankalaa? :D Sun kaltaiset ohitetaan luonnossa ja katsotaan niitä kuumia. Tai edes yhtään lähestyttäviä tapauksia. Teet vain omasta olostasi huonon, näkyyhän se sun kirjoituksistakin.
Totuudenkertojatar kirjoitti:
:D Kuin sä kuvittelet tekeväsi katogorisesti naisten elämästä hankalaa? :D Sun kaltaiset ohitetaan luonnossa ja katsotaan niitä kuumia. Tai edes yhtään lähestyttäviä tapauksia. Teet vain omasta olostasi huonon, näkyyhän se sun kirjoituksistakin.
Kuin sä kuvittelet vakuuttavasi kommenteillasi käyttäessäsi välimerkkeinä teinihymiöitä?
"Kuin sä kuvittelet tekeväsi katogorisesti naisten elämästä hankalaa?"
Opiskellessa, monissa työpaikoissa, ihan missä tahansa tilanteissa. Ei minua ole niissä tapauksissa kummasteltu. Joskus teen asiat niin ettei nainen tajua miksi hänet on savustettu jostain tilanteesta tai paikasta ulos. Joskus huomautan lopuksi niin että hän ymmärtää mistä on kyse.
Oloni on oikein hyvä, kiitos vaan epäilyistä.
Hiukan erilaisella käytöksellään naiset olisivat saaneet kaiken tuen ja kannustuksen myös minulta osakseen.
- Totuudenkertojatar
No nää hypergamiapaskanjauhannat sun muut huorittelut ei ainakaan myötämielisemmiksi saa. Kyl mää puutteen ymmärrän mut ei siihen auta niiden haukkuminen jotka oletettavasti sitä puutetta voisi helpottaa. Ei pojat, ei näin.
"Kyl mää puutteen ymmärrän mut ei siihen auta niiden haukkuminen jotka oletettavasti sitä puutetta voisi helpottaa."
Ei siitä haukkumisesta mitään haittaakaan ole. Miksi hädissäsi räksytät jotain haukkumista vastaan jonka myös sinä olet teollasi ansainnut?
Väärintekijää (naista) rankaistaan eikä sitä arvosteta, koita ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861809Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981116Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79982- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot152844Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52691- 53684