Mikä on yleinen linja nykyään suuseksin antamisessa tuntemattomalle naiselle? Käsittääkseni kaikki seksitaudit voivat levitä suuseksin antamisesta naiselle, mutta käsittääkseni taudit leviävät naisen eritteistä eli kun nainen kostuu eikä naisen sukupuolielimistä vielä sinällään vai olenko väärässä?
Annatteko tuntemattomalle naiselle suuseksiä, antavatko naiset antaa suuseksiä, pitäydyttekö asiasta kokonaan vai annatteko vain mennä ja otatte riskin? Itselläni on hirveä tautipelko, mutta on se pehmeä naisen vako niin ihana että...
Suuseksin antaminen tuntemattomalle naiselle?
3
453
Vastaukset
- Yövuoroleski
Minä mm imin naapurin peenistä säännöllisesti exän töissä ollessa. Olen myöhemmin kuullut että exällä on ollut terveys rempallaan (henkistä puolta). Exälläni oli tapana nuolla aanustani.
Olenko voinut tartuttaa exälleni naapurin peeniistä aanukseni kautta katalan tauvvin? - kaikkikunnossa
Olen nuollut vierasta naista ja myös nainen otti suihin ilman kumia...vielä panot päälle ja paljaalla...nainen vakuutteli olevansa terve ja tiedän minäkin olevani. Siinä vaiheessa usein himo voittaa järjen.
- Hyttysetkinimevät
Yleinen linja on että pitää olla varovainen mutta valitettavasti sitä usein retkahtaa. Näin viime viikonloppuna, imin työkaverin kullia ja nielin koko lastin ja nyt vähän kaduttaa. Kun tämä työkaveri on aikamoinen häntäheikki ja en ole antanut munnaria omalle miehelle pariin vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1042617Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011667- 671515
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221028- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119896Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813