Näitä olen siis itse käyttänyt ja haluan nyt korostaa sitä, että mikään näistä ei ole kuitenkaan johtanut suhteeseen tai edes seksiin, koska itselleni ei ole vain ollut luontevaa seksualisoida näitä kohtaamisia siinä ympäristössä ja olen hidas tekemään liikkeitä. Mutta olen kuitenkin huomannut valtavan eron siinä mitä tulee huomion saamiseen ja naisten aloitteisiin. Muuttamalla tapoja olen saanut positiivisia kommentteja ja jopa flirttailevia kosketuksia monilta naisilta sellaisessa ajassa, jossa en olisi aiemmin saanut mitään huomiota.
-laulaminen:
Jos baarissa tai yökerhossa on karaokelaitteisto, niin käytä sitä. Laulun ei tarvitse olla mikään bravuurisi. Ajattele ennemmin että "eipähän laitteisto mene hukkaan" ja laula joku itsellesi merkityksellinen biisi. Näin naiset näkevät että et ole tuppisuu etkä pelkuri ja samalla he saattavat saada jotakin tietoa kiinnostuksen kohteistasi (musiikkigenre) ja laulu ja musiikki ovat helppo ja kevyt puheenaihe. Voit myös pyytää naista laulutoveriksi tai laittaa itsellesi karaokelistaan vitsinimen, joka viittaa halukkuuteesi laulaa duettoja.
-tanssi:
Tätä ei voi liikaa korostaa; suurin osa miehistä vain halailee lasiaan tanssilattian reunoilla, joten tanssiva mies saa huomiota. Omasta kokemuksesta tiedän että vaikka olisin aivan yksin isolla tanssilattialla, niin monessa tapauksessa yksi tai useampi nainen tulee uteliaaksi ja tulee viereen tanssimaan ja jopa kiehnää itseään minua vasten, vaikka en itse edes katsoisi heihin päin. Kuten laulunkin kohdalla, tanssikin on taiteen laji ja niinpä voi pelottaa että paljastuu huonoksi tanssijaksi, mutta jokaisella on oma tanssityyli ja ainakin omalla kohdallani suuresti auttoi se, että kävin muutaman yksilötanssin lyhytkurssin. Vaikka tämänkin jälkeen monet varmaan virnuilivat ilkikurisesti minulle, niin sain itseluottamusta siitä tiedosta että minulla oli kuitenkin jo silloin suurempi tanssitausta kuin lähes kaikilla miehillä ja useimmilla naisilla ja pystyin myös yhdistämään joitakin yksinkertaisia liikkeitä musiikkiin.
-pukeutuminen:
Tämä on tietysti yksilöllinen asia ja riippuu myös siitä minkälainen ympäristö on ja minkälaisia naisia haluaa viehättää. Joka tapauksessa pitäisin itse aika varmana sitä, että jos päälläsi on yli-iso nappipaita tai yksivärinen t-paita ei se tule kiinnittämään yhdenkään naisen huomiota, koska samanlaisia valjuja ja huonosti istuvia vaatteita on joka miehellä. Puku voi herättää joidenkin huomion raha/juhla-assosiaation kautta, mutta on kallis investointi ja sopii huonosti rentoihin tilaisuuksiin eikä välttämättä kerro mitään sinun persoonallisuudestasi.
Bändipaita voi viehättää tietyn alakulttuurin naisia ja toiset naiset pitävät sitä vain junttina tai eivät ymmärrä mistä on kysymys.
Itse tykkään käyttää kauniita ja hyvin istuvia luontoaiheisia paitoja, jotka sisältävät valokuvarealistisia kuvia. Hyvin harva nainen tuntee vastenmielisyyttä esim.pörröisiä eläimiä kohtaan ja jos kyseessä ei ole humoristinen tsoukkipaita tai kulahtanut kulumassa oleva printtikuva, on tällainen vaate oikea katseenvangitsija, joka ei kuitenkaan profiloi miestä liikaa. Kukaan ei ymmärrettävästi koskaan jutellut minulle vaatteiden takia ennen kuin tein tuon muutoksen, mutta nyt sitä tapahtuu aika ajoin ja eräs nainen halusi jopa ottaa kuvia paidastani tänä kesänä.
Kaikissa näissä jutuissa on varmaan huomioitava myös se, että jos nuo asiat ja keinot ovat miehelle itselleen täysin vastenmielisiä (esim.siksi että itseluottamus on vielä liian matala) ja eivät yhteensopivia hänen persoonansa kanssa, voivat naisetkin ehkä vaistota sen ja kiinnostusta ei synny.
Yksinkertaisia tapoja saada huomiota yöelämässä
5
216
Vastaukset
- kiiiiitos
Tosi hyviä vinkkejä!
- Lisäyksiä
-kaverit:
Missään tapauksessa nuoren miehen ei pidä mennä yksin baariin, koska siitä kaikki ja varsinkin naiset heti ajattelevat pelkästään sitä negatiivista.
-tukka:
Ei saa olla mallia Juice, Sasi tai Spede, sellainen antaa neitsytsetämäisen vaikutelman. Kaikista parasta olisi, jos on tukka kuin Pirlolla.
-asevelvollisuus:
Se armeija pitää olla käytynä. Sen näkee heti naamasta ja koko olemuksesta, jos on pelkuruuttaan vältellyt kansalaisvelvollisuuttaan ja mennyt suorittamaan hinuripalveluksen ja siellä jotain kakkapyllyjä pyyhkinyt. Armeijan käyminen onnistuneesti on todiste siitä, että mies osaa tarpeen tullen tappaa, ja nimenomaan tappajan luonne se pistää naisilla alushousut kohisemaan kuin Niagaran putoukset.
-puhdasrotuinen heteroseksuaalisuus:
On sanomattakin selvää, että jos miehen persereikä on kulttuurien ja kikkelien kohtauspaikka, niin se aiheuttaa lähinnä myötähäpeän tunteita baarilutkissa; he eivät halua että miehen persläpi on kuten heidän omat pimppareikänsä. Miehen on oltava Mies ja pidettävä perseensä spermattomana. Exit only. Vain sontaa ulos, mitään muuta ruskeaa siitä ei saa kulkea läpi, eikä muunkaan väristä.- terveisiä_yöelämästä
kaverit - hyvä, kunhan eivät ole kusipäitä
tukka - joo, mallilla on vaikutusta
asevelvollisuus - riippuu missä metsästää, punavihreet naiset arvostaa sivaria, anarkistit totaalia. Näitä tosin löytyy vain suurimmista kaupungeista
heteroseksuaalisuus - BI-MIEHILLÄ KÄY IHAN TOLKUTON FLAKSI!!!! Myös naisten keskuudessa siis.
- lisäys
- alkoholia kohtuudella.
Kännissä olet ääliö etkä tajua sitä itse. Muut kuin yhtä aämpärikänniset kyllä tajuavat. Sopiva määrä rentouttaa. Kuten mainitsit, niin olisi hyvä olla noiden keinoje itselle myös mieluisia aktiviteettejä. Meinan kyklä se paistaa läpi jos hammastapurren yrittää vääntää. Varsinkin tanssi ja laulaminen. Ja itselläni varsinkin tuo laulaminen ei suju, enkä tykkää karaokea kuunnellakkaan senpuoleen.
Mutta totta on, että noilla saa kyllä kuomiota. Eriasia on onko huomio sellaista jota haluat. Vai onko sellaista, että "tajuaispa kuinka nolo olet". :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821