Surkein kampaamo rovaniemellä

Järkyttynyt

Eilen kävin Rovaniemen dohair kampaamossa ja sain maailman huonointa palvelua. Menin oransseilla hiuksilla kampanjalle ja pyysin saada blondit hiukset. 3 tunnin istumisen jälkeen, kun hiukseni pestiin järkytyin. Päähäni oli pistetty ruskea väri JA hiuksiani alettiin leikkaamaan ilman lupaani. Maksoin ruskeasta väristä ja leikkauksesta melkein sata euroa. Kävin sitten valittamassa paikan entiselle pomolle ja hän kertoi hoitavansa asian ja että minulle selvitetään asia. Tänään yksi niistä kampaajista soitti minulle ja käski minun laittaa hopeashampoota RUSKEISIIN HIUKSIIN. Mieluummin maksan täyden hinnan ammattilaisille jotka kuuntelevat asiakasta ja asiakkaan toiveita. Kiitos virheistä oranssi ruskeista hiuksista!

49

12628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AkuRoosetar

      Johan se pitäisi olla tiedossa kun menee tuollaiseen autotalliin, ettei sieltä laatua voi odottaa ! #DoHair
      Monelta kuullut, että siellä paikassa ei tosiaan ole palvelut puoleen hintaan. Vai tiedätkö missä Rovaniemellä väri leikkaus maksaa yliu 200 € ?

      • Järkyttynyt

        Oon kuullu että hairlekiinissä ois 300€ maksanut mutta mieluiten maksaisin sen verran että saan parempaa palvelua .


    • dohairpettymys

      Dohair parturissa pilattiin poikani hius, piti leikata ns ananastukka. Poika oli leikkauksen jälkeen kuin nittokoneen alle jäänyt. En ikinä suosittele tätä kyseistä paikkaa, vaikka kuinka pääsisi ilman ajanvarausta !

      • petettyasiakasroi

        Freedomista se mies Kalle? perui ajan ja on kuulemma saikulla. Silti sitä vaan näkee tuolla kaupungilla juhlimassa. Mit äsetällainen palvelu on ? Olisi ollut tärkeä meno, mutta onneksi löytyy kampaajia jotka vielä palvelevat eivätkä vain peru asiakkaita omien tarpeidensa vuoksi


      • somekertoototuuden

        Hyvin näyttää aurinkoiselta tuo maakuntamatkailu. Tarkkailkaapa sosiaalista mediaa niin tiedätte, että lomailuun yrittäjät ottaa sairaslomaa nykypäivänä.

        Etittäin epäammattimaista toimintaa !


      • Lappilaisetkyykkyyn
        somekertoototuuden kirjoitti:

        Hyvin näyttää aurinkoiselta tuo maakuntamatkailu. Tarkkailkaapa sosiaalista mediaa niin tiedätte, että lomailuun yrittäjät ottaa sairaslomaa nykypäivänä.

        Etittäin epäammattimaista toimintaa !

        Duuniahan se paiskii etelässä kavereille :D


      • Asiatkiertoon
        Lappilaisetkyykkyyn kirjoitti:

        Duuniahan se paiskii etelässä kavereille :D

        Ja silti perutaan asiakkaita ? Onneksi nykypäivänä netti kertoo paljon !


      • Luotettavuusvoimissaan
        petettyasiakasroi kirjoitti:

        Freedomista se mies Kalle? perui ajan ja on kuulemma saikulla. Silti sitä vaan näkee tuolla kaupungilla juhlimassa. Mit äsetällainen palvelu on ? Olisi ollut tärkeä meno, mutta onneksi löytyy kampaajia jotka vielä palvelevat eivätkä vain peru asiakkaita omien tarpeidensa vuoksi

        Ei vissiin ollu eka kerta. Miettikääpä kelle rahanne viette !


      • JKQ

        Dohairiin ei voi varata aikoja. Haluatko muuttaa kertomustasi?


      • lueketjuparemmin

        Tuossa puhuttiinkin Freedom paikasta ja sen tekijästä !


    • punainenruskeana

      Kerta piisasi. Turhaa kehutaan jossain FB puskaradiossa. Kamala paikka, eikä asiakaspalvelusta mitään tietoa. Lopputulos surkeampi kuin mitä mieheni tekisi.

      Älkää hyvät ihmiset odottako tästä paikasta mitään laatua tulevan !

    • Huonopaikka

      Asiakkaille neuvotaan mitä sattuu sillä hopeashampoo taittaa keltaisuutta vaaleista hiuksista eli se ei ruskeisiin hiuksiin vaikuta yhtään.

      • Anonyymi

        Tarkistappa tietosi.


    • kerranovella

      Ovella kerran käynyt, paikka oli todellakin kuin autotalli. yksi asiakas oli siellä ja sillekin kannettiin vilttiä, kun paikassa oli kylmä.

      Ei antanut kovin luotettavaa kuvaa, joten käännyin pois. Enkä muillekaan totuutta ole kiertänyt.

    • Doyourhairyourself

      Eikö se ole hyvää palvelua, kun tuodaan viltti palelevalle asiakkaalle😀 Itse en ole käynyt kyseisessä liikkeessä, mutta monet kaverit ovat käyneet ja kehuneet kovasti.

      • suikkiinmieheltä

        Viltti päällä parturissa ? Mitäs viltin alla tapahtuu ? Taitaa saada palvelut molempiin päihin, oli sit mies tai nainen. Hyi hemmetti mitä rasvaporukkaa


    • MievaanMie

      Kantapaikka, mukava henkilökunta. Hyvää jälkeä tekevät. : )

    • Ammattilaisia

      Hyvä, ettei kaikki ole sinne ryntäämässä...lyhenis nämä jonot alle tunnin odottamiseen.

    • hiaaahuaaaahjooo

      Kampaamo Karvaperse on pahinta sorttia hetisiinä Miisuktain vieressä.

    • asdsaddsadsaqw

      Munkin tukan pilasivat aikanaan ja perivät sitten 50 e :D ihan paskaa

      • katopaikkakamaa

        Jos ei perusleikkausta hallitse niin jättäisivät hommat ammattilaisille.

        Opetelkoot symmetrian ja epäsymmetrian ensin


    • Lopettakaahöpöttäminen

      Mulla on melkoset ongelmahiukset. Olen käyny kahdessa eri kampaamossa doon lisäksi. Hinta ajan käyneille tuli mutta en saanut mitään "wau mitkä hiukset" kokemusta.
      Doossa on aina osattu laittaa mun hiukset. Aion mennä jatkossakin :)
      Pitkät ja paksut hiukset, kampaajalla käyminen maksanu korkeintaan 85e. Muissa paikoissa en todellakaan selvinnyt alle 100e

      • Lissutti

        Mut siellä kellarissa (doossa vai miksi sitä niin hauskasti kututaan) hinnat onkin -50%. Mut toi tieto onkin täyttä huiputusta !


      • Anonyymi

        Jaa, nyt ainakin on hinnat nousseet. Ihan 108e maksoin värit ja leikkaus. Ja minulla on erittäun lyhyet hiukset. Pieni ylläri omi lasku. Ennen sama kokonaisuus on maksanut n. 80e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, nyt ainakin on hinnat nousseet. Ihan 108e maksoin värit ja leikkaus. Ja minulla on erittäun lyhyet hiukset. Pieni ylläri omi lasku. Ennen sama kokonaisuus on maksanut n. 80e.

        On ihmisillä törsätä tyhjään pas...n!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, nyt ainakin on hinnat nousseet. Ihan 108e maksoin värit ja leikkaus. Ja minulla on erittäun lyhyet hiukset. Pieni ylläri omi lasku. Ennen sama kokonaisuus on maksanut n. 80e.

        Ja tämä lasku sisälsi sestomislisän. Mikä se on?


      • Anonyymi
        Lissutti kirjoitti:

        Mut siellä kellarissa (doossa vai miksi sitä niin hauskasti kututaan) hinnat onkin -50%. Mut toi tieto onkin täyttä huiputusta !

        Tuo on totta.. Siis mie oisin omat houstuotteet netistä saanu halvemmalla entä sieltä muka - 50% työn yhteydessä. Enpä oo niitäkään enää ostanu sen yhen kerran jälkeen - _-


    • suosituksetpettävät

      Kävin sellaisessa paikassa kuin LOOKSS pari viikkoa sitten. Sinne sain ajan nopeaan. Multa värjättiin ja leikattiin (tasaus latvoissa). Väri lähti pois parin pesun jälkeen ja sivuhiukset toiselta puolen n 3cm pidemmät. Silti jouduin maksamaan n130€. Onneksi en ostanut tuotteita. Mitään hyvitystä ei ole kuulunut eikä sähköpostiin ole vastattu.

      Että sellainen suositusten paikka. En suosittele tätä paikkaa. Asiakaspalvelukaan ei ollut kovin innokasta. En ymmärrä että se vanhempi työntekijä (vaaleat hiukset) mulkoili koko ajan.

      • Pettynytblondi

        olen käynyt myös Lookss paikassa ja halusin kylmän vaaleita raitoja. Kampaaja sanoi että onnistuu, Luotin. Ei olisi pitänyt. Petyin todella ! Sain jopa hiukan kuparisia raitoja. Yritin pyytää korjausta, mutta siinä paikassa ei asiakasta todella kuunnella. En voi kenellekkään suositella tätä paikkaa.


      • Anonyymi
        Pettynytblondi kirjoitti:

        olen käynyt myös Lookss paikassa ja halusin kylmän vaaleita raitoja. Kampaaja sanoi että onnistuu, Luotin. Ei olisi pitänyt. Petyin todella ! Sain jopa hiukan kuparisia raitoja. Yritin pyytää korjausta, mutta siinä paikassa ei asiakasta todella kuunnella. En voi kenellekkään suositella tätä paikkaa.

        No voi voi pimuli, oisit ite raitas väkertäny! Oisit voinu sepraa muistuttaa🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi pimuli, oisit ite raitas väkertäny! Oisit voinu sepraa muistuttaa🤣🤣

        Pimulir värjää itse hiuksensa. Tulee hyvää jälkeä. Parempaa kuin ns. Kampaamossa


    • Anonyymi

      Surkein kansankadulla Carolina. Nainen ei höpinöiltään jaksa työhönsä keskittyä..

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Yhdesti olen käynyt. Kampaaja kehuu omaisuudellaan. Koittaa ehtiä kertoa kaikki mahdollisen leikkuun aikana. Ei kiitos enää!


    • Anonyymi

      Miepä se leikkaankin hiukseni ja puolisoni hiukset iha ite.
      Tulee symmetrinen leikkaus.
      Mikä eniten ärsyttää, on se, kun maksat ns. ammattilaiselle hiustenleikkauksesta, mutta kotona saapi korjailla lopputulosta.

      • Anonyymi

        Niin mieki, kohta viisi vuotta ite itseltäni leikannu. Ja väri Prisman hyllystä! Hullua tuhlata kampaamoihin rahoja.


    • Anonyymi

      Äläpä värjää hiuksiasi omituisiksi väreiksi.
      Oma väri sopii parhaiten, ei tule juurikasvua.

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan asiakkaan puseroita ei tuhottu kampaamossa aineilla.
      Eka kerran roissa vuosi sitten niin kävi. Hävettää kampaaja puolesta. Eipä ollu millänsäkään.

    • Anonyymi

      Rovaniemellä oon käyny dohairissa ehkä jonku 10 krt. Oon ekan käynnin jälkeen antanut ns. Vapaat kädet kampaajille. Ammattitaito puuttuu. Joka ikinen kerta saan 10 min leikkauksen ja täysin saman mallin kun oli tullessa.

      Viimeksi ei vaivauduttu pesemään, ja kostutettiin ennen leikkausta. Siitä sitte kartanolle puoli kostealla tukalla, ei kuivattu saati olis muotoiltu.

      Viiminen kerta ko pistän rahani Rovaniemen dohairiin.

    • Anonyymi

      En tiedä huonoudesta mutta PARASTA palvelua ja ammattitaitoa saa Sitruunan Joelilta. Siinä juuri Hiusalan suuri ammattilainen. Kiitokset Joelille:)

    • Anonyymi

      Korkalonkadulla RTC ja Tony. Todellinen AMMATTILAINEN, osaa kertoa perusteellisesti hiuksista.
      Täydellinen värjäämisen ja leikkaamisen ammattilainen.

      Vahva suositus. Varaa aikasi ajoissa, hänellä on pitkät jonot !

    • Anonyymi

      En ollut tympeästä palvelusta tyytyväinen! Piti siistiä hiukset. Tulos oli aivan muuta! On teillä joskus jopa kuunneltu asiakaskin!

    • Anonyymi

      Kyllä siellä on hyvää palvelua t.taito

    • Anonyymi

      Siellä on yksi, joka kastelee pesussa koko selkäsi. En ittu mene enää ikinä! Talvella! Kyllä itutti mennä sen jälkeen kauppaan.
      Hyvä ettei flunssa tullut. Kipeetä.

    • Anonyymi

      Hairlekiinissa oli kallis naisten lyhyen tukan leikkaus 49,00 e. En ole koskaan maksanut niin paljoa tukkani leikkauksesta. Kartan sitä liikettä. En mene enään.

      • Anonyymi

        Olet käynyt kertomasi mukaan DO-parturissa 10-kertaa
        ja joka kerta pettynyt.
        Lopultakin olet päättänyt, että ei enää.
        Päässäsi taitaa olla muutakin vikaa , kuin
        huonot hiuksesi.


      • Anonyymi

        Enkä mene enään Rovakadun alkupäässä olevaan kampaamo tuccapajaan. Eksyin yhden ja viimeisen kerran. Itse piti föönata tukka ja kammata. Hinta oli palveluun nähden korkea. En saanut hyvää palvelua.


    • Anonyymi

      En ymmärrä noita kommentteja. Olemme tyttäreni kanssa käyneet leikkauttamassa ja raidoittamassa hiuksemme varmaan 10 vuotta. Mukavat kampaajat ja mukava kokemus. Voin todellakin suositella. Muutkin, jotka pidätte palvelusta, kertokaa.
      Leikkaus muotoon pesun ja muotoon kuivaamisen kanssa 3.1.23 31 €.
      Hillevi

    • Anonyymi

      Aina olen saanut hyvää palvelua. Olen käynyt useamman kerran ja hintakin on kohdallaan.

    • Anonyymi

      Kulla haruno olla huva.paaljo uusi asikas ja jopa turistit käydä tama paika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe