Moi! Te joilla on oma, ylläpito, puolylläpito tai joku muu vastaava, millasia ratsastusrutiineita teillä on? Millä aikataululla ratsastatte arkena? Millon vapaapäivät? Montako tuntia päivässä? Entä ennen kisoja, miten treenaatte?
Ratsastusrutiininne
1
117
Vastaukset
- Pihlaaaj
Ratsastaessa tietysti aloittelen lämmittelyllä,yleensä paljon voltteja,temmon vaihteluita yms millä herättelen ponin ja itseni. Sen jälkeen yleensä suunniteltuja tehtäviä,joko esteitä tai koulua,joskus käydään maastossa. Sitten tietysti loppuverkat riippuu treenin kovuudesta ja muusta. Arkena varaan koko loppu illan /päivän tallille jos ei ole muita suunnitelmia,muutama tunti siellä aina menee. Ratsastan yleensä sen 30-60 minuuttia kiireisinä päivinä vaikka juoksutan ja yhden kevyemmän taluttelu/vapaa päivän ponille pyhitän. :D Itse en ponin kanssa ole kiinnostunut kisailusta joten viimeiseen kysymykseen en pysty vastaamaan. :) yleensä riippuu hevosesta miten kauan tai miten kovaa pystyy treenaamaan,samoin vapaapäivät. Jos olet hankkimassa vaikka ylläpitoponia/hevosta kannattaa jutella omistajan kanssa niistä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418