Minulla on tuollainen valmiina ostettu lonkkari, jolla ole nyt rullaillut menemään tämän kesän. Kilometrejä on nyt muutama kertynyt taakse, mutta uuden karhea lauta vielä on. Ongelmani on se, että kun tässä nyt otan laudan käteen ja pyöräytän renkaita, niin oikean puolen etu- ja takarenkaat rullaavat kunnolla ja monta kierrosta kevyesti. Mutta vasemman puolen renkaat eivät. Eturengas pyörähtää laiskasti sen 5 kierrosta ja takarengas ehkä yhden. Onko tämä ihan normaalia vai voinko tehdä asialle jotain? Renkaat käyttäytyivät alusta asti näin, eli ei ole käytöstä johtuvaa.
Renkaat ei rullaa kunnolla
kesärullailija
2
331
Vastaukset
- bbeksi
Ota välittömästi yhteyttä lautasi myyjään. Sun renkaiden sisällä ei ole holkkeja ja laakerit saattavat leikata kiinni, voi olla et ne on jo kuumentuneet pilalle.
- hyuto3
Ota kolmetoista mm jakoavain ja löysäile muttereita jos ei auta niin vaihda laakerit siis osta laakerit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691