Seksisuhteesta parisuhteeksi?

lkhlgklgk

En oikein tiedä mille palstalle tämä kysymykseni kuuluu, mutta minulla on ollut seksisuhde jo kolme vuotta yhden miehen kanssa. Olen jo aika kauan ollut ihastunut mieheen ja yhtä intohimoista seksiä en ole saanut koskaan. Ei ole juurikaan juteltu mistään syvemmästä, miehellä ei ole ollut pitkää suhdetta ja mies on juro ja hiljainen.

Olen tässä pohtinut miten saisin liikautettua hommaamme eteenpäin ja mietin, voinko kysyä miestä matkalle mukaan. Olen lähdössä yhteen reissuun ja matkakaveri puuttuu, onko totaalinen "turn out", jos kysyn spontaanisti tekstarilla miestä mukaan?? Pelkään, ettei mies tule enää kysymyksen jälkeen luokseni.

22

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm___

      jos on vapaa, kyllä voit

    • kfhfkfl

      Mutta voiko mies tuollaisesta kuitenkin melko neutraalista kysymyksestä säikähtää ja pötkiä pakoon?? En haluaisi menettää miestä, enkä ihanaa seksiä....

    • kuuluu

      Jos lähdet matkalle ilman tuota miestä niin haaveet muusta kuin seksisuhteesta saat unohtaa. Tekstari on typerä tapa pyytää miestä matkaseuraksi.

      • itsenäinenmä

        panomieskö "Jos lähdet....


      • vaintekstarillaHalöö

        "typerä tapa" heh varattu pässi


    • itsenäinenmä

      sanosille ku on sun luonna

      • itsenäinenmä

        jos hän ei haluu meet jonkun toisen kaa


    • dgödldöö

      Miksei tekstarilla voi kysyä? Olis viikko aikaa ilmottautua matkalle, enkä näe miestä hetkeen.. Ja kasvotusten on niin kamalan hankalaa jutella mistään syvemmästä ainakaan tämän miehen kanssa....

      • tekstarillavoi

        kyllä voi,,,,onko hän kuvallisella profiililla ?


      • sinkkumä

        onko miehen ikä 25 - 35v.? 35 - 45v. ?


      • hahahhah

        Jos mies suostuu matkalle mukaasi niin mahtava reissu teillä tulossa jos ette kasvokkain pysty muuta kuin panemaan. Hyvää matkaa vaan!


      • enmyy

        panomies ottaa kaikki naiset mukaan ha


      • kfkfj
        hahahhah kirjoitti:

        Jos mies suostuu matkalle mukaasi niin mahtava reissu teillä tulossa jos ette kasvokkain pysty muuta kuin panemaan. Hyvää matkaa vaan!

        No, ihan samaa olen pohtinut, että entä jos reissu meneekin pilalle, jos mies haluaisikin mukaan... Eli joko matka lähentäisi välejä tai pahimmassa tapauksessa olisi yhtä piinaa... En ehkä halua pilata matkaani jännittämällä ja arvailemalla missä mennään ja ottamalla selvää mitä miehen päässä liikkuu... Liian kallista lystiä sellaiseen... Parhaassa tapauksessa voisi olla tosi kivaa ja vihdoin pääsisimme hommassa eteenpäin, pahimmassa tapauksessa mies viilettäisi koko reissun ajan omia menojaan ja jopa iskisi muita naisia ja kömpisi aamuyöstä viereeni!!! Kyllä siinä olisi lomafiilikset kaukana....


      • nussikaaanus

        koirien pano !


    • voielämäteitä

      Eiköhän jo ole tullut selväks täällä juttujasi lukeville mikä homman nimi on :D Sinä silti jaksat jankata..

      Et halua menettää seksiä joten piä suus kii. Odota sitä päivää kun mies löytää jonkun, josta haluaa muutakin kuin seksiä. Voihan hän olla niin sitoutumiskyvytön ettei sellaista tapahdukaan ja saat munaa kunnes olet liian vanha & rupsahtanut.
      Ilmeisesti et kaipaa kumppania arkea jakamaan, lapsia jne? Kun tyydyt tuohon.

      Yli 3 vuotta?! Haloo!! Useimmiten tapaillaan muutamia kuukausia ja sitten jo tietää syntyykö parisuhdetta..

      Ihastuneena toki haluaa nähdä asiat mieluisalla tavalla.

      Epäilen ettet saa matkaseuraa vaikka kysyisitkin. Ja et voi kysyä ettei seksi lopu?
      Ehkä joskus ymmärrät sinua käytetyn julmasti mutta oma valintahan se lopulta on. :/

    • sinkkumä

      yksipuolinen ihastus. Synnyttää ! Lasten kanssa ei ole ikävä.

    • Jokuon_

      niin....ja näin....

    • vaatimustentulva

      Mitä eroa on seksisuhteella ja seurustelulla? Kummassakin pannaan ainakin mun käsittääkseni. Miten on mahdollista olla jossain seksisuhteessa? Mikä se on? Miten voi olla olematta seurustelusuhteessa, jos pystyy 3 vuotta panemaan samaa tyyyppiä? Laiskuutta? Ei seurustelun aloittamiseenkaan mitään tunteita tarvita, en ainakaan minä tarvitse, vaan niitä tulee sitten seurustellessa jos on tullakseen. Jos ei tule, loppuu seurustelukin. Vaikeampaa on löytää yleensäkään ketään pantavia, joista voisi sitten seurustelukumppania saada mikäli joku näin tahtoo. Pantavia miehiä kun ei ole missään. Hirveitä nössöjä ja rumia kaikki. Hyvännäköinen mies on harvinainen poikkeus.

      • minustanäin

        aloittaja on seksisuhteessa," tuli, pani, meni" 5 - 20min.
        seurustelusuhteessa yhdessä vaikka matkalle


    • fhlkhlk

      Mitä lie, varmaan saamattomuutta ja pelkuruutta.... Tämä mies on ainakin mun silmään komea, miellyttävä ja toooosi taitava, siksi hänestä on niin vaikea luopua......

      • deittaluonkskuva

        suhde loppui ?


    • dildotäti

      Onko tämä mies joku Matti, puhetaidoton, joka on vähän omituinen? Teillä on pano suhde eikä mitään muuta.

      Jos sitä ei kiinnosta jutella se ei aina ole mitään juroutta vaan ei vaan kiinnosta.

      en kyllä lähtis edes maksusta tollasen puhumattoman kanssa reissuun.
      Jos ei mies osaa viihdyttää on 5-15 min seksi osaamine kuitenkin aika vähäistä koko matkan keston suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe