Lukekaa vaikka tuota perheväkivalta palstaa niin näette että naiset itkee siellä kun niiden jännämies hakkaa niitä. Naiset ei myöskään tiedä mitä tehdä kun jännämies hakkaa, kirjoittelevat palstalle ja kysyvät neuvoa fiksuilta ihmisiltä. Ei ne edes halua erota jännämiehistään.
Kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa naisille
17
286
Vastaukset
- sinkkunainen-1
Väkivaltaisia miehiä on tämä palsta täynnä.
- pop987
Niin, ja jos kiltti mies on lähestynyt naista niin EVVK, ei vois vähempää kiinnostaa.
Jännämies, potentiaalinen pahoinpitelijä) taas erittäin toivottu.
Sitten nainen valittaa että kaikki miehen on paskoja hakkaajia, vaikka itse koko homman täydellisesti aiheuttanut valinnallaan.
Vieläpä niin että tehnyt tenavat kusipään kanssa, joten "kusipäisyygeeni" jatkaa eloa, ja kiltinmiehen geenit ei etene. - 21v
Aivan totta. Itse olen teini-ikäisenä aloittanut seurustelun vuotta vanhemman pojan kanssa joka hakkasi, petti ja alisti. Nyt ikää 21 ja eri mies, joka myös hän pahoinpidellyt useita kertoja. Kasvettu hakattavaksi.
- Billulogia
Tässä käsitykseni siitä miksi yleensä törkeät miehet on haluttuja naisten keskuudessa. Siksi, ettei se kiltti mies pidä kaksin käsin naisen pillusta kiinni, niin kuin juuri se renttu ja törkimys pitää naisten pillua. Nainen on kaksinais moraalinen olento ja odottaa tilapäiseltä suhteelta pohjimmaltaan samaa kuin mieskin, eli sitä ns pika panoa. Liiallinen naisen kunnioitus ei johda mihinkään, jos pokkuroit naista niin takuu varmasti hän muutaman tapaamisen jälkeen hylkää sinut ja miksi? Siksi ettet kourinut hänen pilluaan vaan käyttäydyit ns herrasmiehenä häntä kohtaan.
- Learningprocessforu
Jotkut on kilttejä ja neutraaleja kuten sivistyneet, eli paremman luokan ihmiset vaikka voivat olla millaisia tahansa jengiläisiä ha ha harhakuvat teillä
- Raakatotuus
Hämmästyttävää, että Åerheväkivalta-palstalla puhutaan perheväkivallasta. Eihän Sinkut-palstallakaan puhuta sinkkuudesta!
Elieli, tuolta palstalta löytynee nimenomaan ne jotka kärsivät perheväkivallasta. Sattuneesta syystä esim. minä en ole käynyt siellä koskaan, ja tuskin nekään naiset jotka eivät ole suhteissaan perheväkivaltaa kokeneet. Olisikos se kenties seurausta siitä että he ovat valinneet kiltin ja kunnollisen miehen?- 258
Niimpä.
Aloittajalla on tapana etsimällä etsiä sellaisia juttuja, jotka vahvistavat hänen omaa mantraansa. Mistäs niitä helpommin löytäisi, kuin tuolta palstalta.
Ja ne kelle kelpaa, ne ei ole siellä luonnollisestikaan aiheesta avautumassa. Koska ei ole mistä avautua. Ei ole perheväkivaltaa tai jos on he eivät halua asiasta puhua. :)
Eikö niin?- ihanvaanfaktaa
Aina vaan hämmästyttää tämän palstan joidenkin miesten käsitys perheväkivallasta. Useimmiten perheväkivallan tekijä on aivan tavallinen suomalainen mies, joka ei muuten käyttäydy väkivaltaisesti. Ja otsassa ei lue jännämies. Ja monikaan ei uskoisi häntä väkivallantekijäksi. Väkivallan käyttäjä on yksin aina vastuussa väkivallasta. Ja huom! myös nainen voi olla parisuhdeväkivallan tekijä.
- 720
Ja kun tuohon vielä lisätään ne monet palstalaist, jotka ihan avoimesti haaveilevat väkivallasta naisia kohtaan.
- 36j
Äskettäin kuulin, kun kaksi naista juttelivat ex-miesten ja nykyisten miesten vioista. Olisivat ottaneet kunnon miehet.
- Raakatotuus
Niinhän he ovatkin. Luuletko että he sättisivät jännämiehiä? Eikös yksi palstatotuus ole että naiset ovat aivan lääpällään jännämiehiin eivätkä sano heistä pahaa sanaa?
- realismia
Miehet eivät ymmärrä, että naiset ottavat kunnon miehen eivätkä mitään jännämiestä. Tämä kunnon mies paljastaa todellisen luontonsa yleensä vasta myöhemmin. Niinpä lause olisi ottanut kunnon miehen on kenties tyhmintä mitä tuosta tilanteesta voi sanoa.
Väkivaltaisuus ei näy miehestä millään lailla päältä. Väkivaltaisia miehiä on ihan tavallisissa miehissä, miehen ei tarvitse näyttää tatuoidulta linnakundilta ollakseen väkivaltainen. Väkivaltainen mies itse tietää usein olevansa väkivaltainen ja uuden suhteen aloittaessaan vannoo itselleen, että tällä kertaa asiat ovat toisin. Ajan kuluessa mies lipsahtaa samoihin vanhoihin tapoihin ja kunnon mies rooli väistyy.
Turha myöskään syyllistää naisia siitä, että he eivät lähde ensimmäisestä lyönnistä. Jokainen haluaa uskoa rakastaan, joka vakuuttaa ettei koskaan enää nosta sormeaankaan puolisoaan vastaan. Kun homma kuitenkin toistuu, eivät ihmiset edelleenkään ymmärrä miksi nainen ei lähde kun jo taatusti tietää, että mies ei lopeta. Tässä vaiheessa miehellä on jo toinen ääni kellossa. Nyt nainen saa kuulla olevansa syypää pahoinpitelyyn ja, että mies vie lapset jos nainen lähtee tai tappaa naisen ja lapset. Nainen onkin tutkimusten mukaan väkivaltaisessa suhteessa suurimmassa vaarassa juuri lähtiessään lopullisesti miehen luota. Silloin hengenlähtö uhkaa varmimmin.- Kiltti-ja-Kunnollinen
Ei n naiset eroa vaikka mies lyö. Eroavat vasta kun henki on lähtenyt
- lähtisitkö.itse
Kiltti-ja-Kunnollinen kirjoitti:
Ei n naiset eroa vaikka mies lyö. Eroavat vasta kun henki on lähtenyt
Eivät eroa kun eivät uskalla. Ei siitä niin vain lähdetä. Vaikka hakisi kymmenen lähestymiskiletoa miehelle, niiden vaikutus on nolla. Kyllä naista vaaniva ja uhkaileva mies naisen kiinni saa halutessaan.
- Anonyymi
Olen havainnut naisilla piirteen jossa he haluavat seikkailua ja hillitöntä menoa tyhjään arkeensa. Se on ihan jees sinänsä.
Mutta sitten ravintolassa, discossa tai tanssipaikoilla he törmäävät ensimmäisenä niihin suustaan lipeviin kännissä oleviin tyhjätaskuihin... joilla on iso... jne.
Ihan järjestään nuorista vanhoihin edelleen... miksi he eivät ajattele siinä.
Sitten kun kaikki normimiehet on alkuillasta "ohitettu" kiinnostuksen puutteesta tulee ongelmia, ihan poikkeuksetta.. liian kovaa .... ihan mitä vaan ja kauhee pettymys... vielä isompi morkkis... katumus.
Ne normimiehet katsoi säälien sivusta koko illan.. ja näki miten ja mihin se johtaa.
Tää on ihan helppo juttu kun korvien välissä on jotakin molemmilla. - Anonyymi
Nää "jännämies" jutut kyllä kertoo sekä asian harrastajan, kannustajan sekä ymmärtäjän ÄO:stä aika paljon.
Ihan samoin kavereista jotka esiintyvät tällä tyylillä.
Mielestäni arvioitaessa mahdollisuuksia miehen suhteen, vastuu on naispuolisella omalta osaltaan.
Kun etsii seikkailua, voi sen saada hyvin ihanan ja yllätyksiä täynnä.
Ihan samoin voi saada, selkäänsä tyhmältä idiootilta joka ei oasaa kertoa omaa syntymäaikaansa, ruotsiksi, englaniksi mutta on kuulemma kansaenvälinen tyyppi ja nähnyt maailmaa.
Naiset herätkää!!!!
Pahvin toteaa kuudessa sekunnissa... ellei ole itse pahvi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718